Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: hübriid sigar. (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2303)
silelink
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: kurtna
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 86 a 2,2

postitati 26.09.04 19:55 Tsiteeri
hübriid sigar.



Vabandan kui teema vales kohas.Kas keegi on näinud sellist sigarit mis nagu 200 sildadega ja originaalis?Esiistmed ka sportlikud.Bens,luugil siis 205/60R15.Hübriid siis või ümber ehitatud 200??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tms
huviline



Registreerunud 04.08.04
Kasutaja on eemal


postitati 26.09.04 20:01 Tsiteeri


mul on näit 100 2.2 t aut.esivedu, 5 poldiga veljed 15tolli, kliima, elekter jms sportistmeid küll pole,tundub et pole hübriid, lihtsalt selline haruldane mudel :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
silelink
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: kurtna
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 86 a 2,2

postitati 26.09.04 20:10 Tsiteeri


to tms:Turbod ju ongi 5 auguga.Aga kas ka tavaline sigar??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 26.09.04 20:37 Tsiteeri


võimailk et siis kunagi mootori vahetus tehtud


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 26.09.04 20:39 Tsiteeri


Nagu juba öeldud, on sigari turbokad ja enamus quattrosid 5-poldiga. Või pidasid silmas mingeid teisi sillaosasid? Sigari "sport" versioon on veel ka kenade kumerate tagakaartega nagu V8-d ja 20V 200-d


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
silelink
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: kurtna
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 86 a 2,2

postitati 26.09.04 21:22 Tsiteeri


Kas võimalik et see siis cs on?Nägin linnas täpselt samasugust.Olen näinud cs-idel sportistmeid ja ka 5 auguga rattaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 27.09.04 07:59 Tsiteeri


100% A100 :)
Sportistmeid sai tõenäoliselt ka 1.8 motoga massale tellida. Aga turbol peavad need olema, muidu ju kurvis viskab istmelt minema :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silelink
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: kurtna
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 86 a 2,2

postitati 27.09.04 18:25 Tsiteeri


to sileem?Mis marki ta sul on?Turbo või quattro siis?Või tavalise motoga??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 27.09.04 19:15 Tsiteeri


turbo ilma q-ta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silelink
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: kurtna
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 86 a 2,2

postitati 27.09.04 19:58 Tsiteeri


To Sileem:Aga kas tehase poolt pole sellist toodetud mis on 2,2 ja 5*112??Turbo ja q jäävad kõrvale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 28.09.04 05:52 Tsiteeri


Ei tohiks olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audiFE
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8

postitati 28.09.04 07:38 Tsiteeri


On täiesti olemas ilma turbota ja 4-veota selliseid. Endal olnud neid 2 tükki.
Mõlemad 2.3 NF mootoriga ja automaat kastiga+ABS. Esimesele oli vaja valuvelge ja sai kõik kataloogid läbivaadatud, kuid ei midagi! Läksin Revalisse, ning võeti kerenumber - selgus et selliseid tehti u.5000 tk. Remondi kohalt ei soovita kuna B varuosa niinaljalt ei leia!!! Veotelje otsa sain ainult esindusest - tehases taastatult maksis 2500.- tükk! Piduri klotse pidi ainult pildijärgi otsima jne.


Audi For Ever!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silelink
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: kurtna
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 86 a 2,2

postitati 28.09.04 15:17 Tsiteeri


Siis on sellisele varuosa leidmine üpris keeruline.Kas 200 osad ei lähe siis?Jahh,piduriklotsidega oli jama küll ja saigi neid siis pildi järgi otsitud.Ja leiti kahh.Ei tea mis aastast need tulid välja ja mis mootoritega?Kas ainult 2,2 ja 2,3??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audiFE
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8

postitati 29.09.04 06:46 Tsiteeri


Omal olid mõlemad 88. aastast.
Piduriklotsid olid vist 85 aasta 200 Q omad. Sumpsi pükse ei olnud ka võimalik leida - Revalis küsiti väga ulmelist hinda.


Audi For Ever!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.04 07:05 Tsiteeri


Omanud sellist autot mis oli 2.3 autom ja velje auguvahe oli 5x112
Täitsa ilma neliveota ja turbsita. Istmed olid kah mingisugused poolspordid vms..:P
tootmisaastaks oli 87.
Piduriklotsid maksid esimesed 2x rohkem kui kuna automaatkastiga versiooni klotsid oli lihtsalt laiemad. Mootori tähist ei mäleta kahjuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audiFE
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8

postitati 29.09.04 13:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja sileem11
Ju siis on aeg edasi läinud, ma sain suvel forsist laksust klotsid ja ega selle 6 a jooksul pole midagi erilist vaja läinud ja sõna ei näe probleemi. 5x112 veljega ei tohiks ka mingit probleemi olla.


On ta sul automaat? Kui ei siis võib see tõesti nii olla.

Sul turbo e. 2,2 mootor. Nagu eelpool mainitud tekib probleem 2,3 (NF) aut.+ABS


Audi For Ever!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
safjor
huviline

Avatar


Registreerunud 20.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3 Avant

wink.gif postitati 01.10.04 20:06 Tsiteeri


Jah rahvas, mul selline sigar: 2,3 avant aasta 91. aga on sport variant sport istmed el.aknad ja laiendatud koopad, see siiis et kumerad tiivad ja on ainult esi vedu ja auguvahe 5*112, kuid ainult yks mure on et parempoolne laiendiga tiib on puudu ja seda on ainult A varuosa ja forsist tellida on selle hind 8200.- eeku, nii et jah sigari mehed edu teile :P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 03.10.04 07:02 Tsiteeri
teemakohane küsimus



mul audi 100 88 aasta ja 5 e poldiga kas keegi teb mis see augu vahe on 5*112?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rainka
huviline



Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100

postitati 12.01.05 19:50 Tsiteeri


Minul on audi 100 cs varjant kuid turbota aga käigukasti ülekanded
on erinevad tavalisest audi 100-st(tean sest käigukast vajas tegemist ja sellise ülekandega kasti polnud saada Tartu lammarites)Keegi pakkus ka et see audi olla mingi kiirteede varjandiks tehtud mudel!
mootor on millegipärast madalamale viidud kui tavaliselt ja salongis on tahhokas ja mitu ökonomaiserit!
Ei tea mis see cs varjant on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 12.01.05 20:08 Tsiteeri


Kas cs ei tähistanud enne 88dat sportlikumat varianti. Oli ju veel mingi cc ja midagi veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]