Lehekülgi: 1 2 3 |
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 19.03.11 16:56
|
|
|
Audi A4 2.0 TDI - 2005 - Ever
Peale väikest pausi olen nüüd siis jälle Audi omanik. Seekord otsustasin manuaalkastiga diisli kasuks, mis on ühtlasi ka minu esimene diiselmootoriga
masin. Kaalusin erinevaid mootoreid, alustades 1.9 TDI-st ja lõpetades 3.0 TDI-ga, kuid otsustasin kuldse kesktee 2.0 TDI kasuks. Praeguseks on
sõidetud ~150 km ja iga hetkega olen ostuga järjest rohkem rahul. Mingeid erilisi lisasid tal ei ole, kuid ega ma ei tunne millestki puudust ka
Ostes oli masinal siiski üks viga, nimelt kõrvalistuja ukse kõlarid ei tööta. Eks tuleb mingi päev põhjust otsima hakata.
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 24.03.11 19:19
|
|
|
Nii, hakkasin täna oma helisüsteemi probleemi lahendama. Esiteks tõmbasin maki välja ja vaatasin kõik ühendused üle. Üsna pea selgus, et hoopis juhe
ei lase millegipärast voolu läbi. Ei jäänud muud üle, kui tuli ukse polster maha kakkuda. Olin eelnevalt ennast sellega kurssi viinud, kuid ikkagi oli
tükk tegemist. Nagu erinevatest foorumitest lugeda sain, siis polstrit ilma tüüblite lõhkumiseta kätte ei
saa. Minul läks isegi hästi - purunes 6-st 4
Kui polster eemaldatud, siis ühendasin kõlari lahti ja kontrollisin juhtmeid - ikka ei tulnud midagi läbi. Seega on kõlar korras ja juhe kuskilt
vigastada saanud. Uurisin küll seda juhet igalt poolt, kuhu vähegi ligi pääsesin, kuid ei suutnud midagi tuvastada. Uue juhtme vedamisega oli ikka
tükk tegu, kuid peale ohtrat vandumist ja närvikulu see siiski õnnestus
Pilte kahjuks ei teinud, kuid keda huvitab, siis abistavat pildimaterjali ja nõuandeid leiab siit.
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 25.03.11 06:39
|
|
|
Väga muhe, et siia ka B7 isendeid vaikselt juurde ilmub
Talve alguses olin taoliste velgede otsinguil nagu sul hetkel all, kuid kahjuks ei läinud õnneks. Tõenäoliselt tuleb see asi lahendada enne uut
tulevat talve.
Lisadega on minu omal ausalt öeldes sama teema, kuid eks need on kõik juurde poogitavad kui aus olla
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 25.03.11 14:44
|
|
|
Tere tulemast traktoristide ja põllumeeste klubisse Ilus must B7 ja avant
on väga praktiline valik. Kui Q sinna juurde lisada oleks hea kompott olnud. 2.0 TDI on muidu hea mootor, mõned murekohad tal siiski on. Aga loodame,
et sa nendega kokku ei puutu.
Mis riistapuu sul seal heli tekitab. Piltidelt on näha, et katusel antenni pole - järelikult naviga helitehnikat pole (Naviga masinatel on minuteada
aktiivkõlarid sõltumata Bose olemasolust). Kui oled 100% kindel, et sul on passiivkõlarid, siis juhtme katkemist võiksid otsida ukse ja kere kummi
läbiviigu juurest. Esi ustel peaks vist kummilõdvikus üks pistik kah olema. Klõpsa sisust ka mõned pildid.
Tsitaat: | Algselt postitas: corbe
Talve alguses olin taoliste velgede otsinguil nagu sul hetkel all, kuid kahjuks ei läinud õnneks. Tõenäoliselt tuleb see asi lahendada enne uut
tulevat talve.
|
Alles hiljuti oli Auto24 mitu jooksu müügil (NB: A6(C6) ja A4(B7) on erinev ET). Saksa Ebay-s hakkas kah väga palju komplekte silma. Omal kah talvel
samasugused. Väga head veljed on, tugev lakk jne.
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 25.03.11 15:34
|
|
|
Q vastu ei oleks mul mitte vähimatki, kuid Eestis on see valik ikka väga kesine. Kuna minu kriteeriumid olid 2.0 TDI ja manuaalkast, siis oli
valikuvõimalus juba väga väike. Vahepeal oli küll plaanis endale sobiv masin tellida, kuid teatud asjaoludel valisin ikkagi kodumaalt sobiva variandi
välja.
Selle aastaarvu 2.0 TDI kohta tean seda, et tal on veel vana ketiga õlipumba ajam. Äkki oskad mõned murekohad välja tuua?
Heli tekitavad Concert ja passiivkõlarid. Uurisin seda juhet sealt läbiviigu juurest ja pistikut kah, kuid kuna midagi silma ei hakanud, siis
otsustasin ikkagi uue juhtme vedada. Vähemalt sai kõlarid tööle jälle
Üritan lähiajal nii väljast kui ka seest mõned klõpsud teha
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 25.03.11 21:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ever
Selle aastaarvu 2.0 TDI kohta tean seda, et tal on veel vana ketiga õlipumba ajam. Äkki oskad mõned murekohad välja tuua? |
- 2004...2005 käitab õlipumpa ja tasakaalustusvõlle kett. On olnud üksikuid juhuseid, et murdub pinguti tald. Kui sõita purunenud tallaga suvalt
edasi, siis tulemuseks on ümmargused hammasrattad, puudulik õlisurve, õlitamata turbo jne. 01.04.2006 said kõik 2.0 TDI mootorid hammasratasjamiga
pumba.
- 2004...2005 alguses esines probleeme kahemassilise hoorattaga, hooratas sai modifikatsiooni.
- Sussutades kipub EGR klapp kinni jääma.
- Siemens-VDO piezoelektrilised pumpdüüs pihustid. Ühel ebasobival hetkel otsustab piezoelemendi isolatsioon juhtpinge keresse juhtida ja ECU
lülitab pihustite juhtimise välja. Koju sõit saab toimuda kas treileri või kolme silindri abil Olgu ära mainitud, et CR (Common Rail) pihustid töötavad kah piezo elementide abil
Ma loodan, et ma sind ära ei hirmutanud. Mul siin tutvusringkonnas üks Passat millel 260k õige LS tehase pihustitega ja saba pole neist ükski andnud.
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 17.05.11 20:34
|
|
|
Kuna kangesti oleks soov autos *.mp3 laiendiga faile mängitada, siis olen vaadanud nii uuema põlvkonna originaalmakkide poole (mis eeldaksid ilmselt
kogu konsooli uuendamist) kui ka usb adaptereid. On ehk kellelgi kogemusi sellise vidinaga?
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 25.05.11 15:41
|
|
|
Nii, vidin käes ja kindalaekas oma koha leidnud. Esmamulje on väga hea, paigaldus oli lihtne ja helikvaliteet on parim, mis nende kõlaritega olla saab
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 25.05.11 16:19
|
|
|
Ühe siinse kasutaja A6 C5`le sama vidin paigaldatud ja on samuti väga rahul
|
|
|
Booty
huviline
Registreerunud 26.09.06
Asukoht: Võru-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: ex 80 B3 Sport Edition 20vT & Subaru OBK
|
postitati 31.05.11 17:56
|
|
|
Ilus a4, Ever
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 02.06.11 09:55
|
|
|
Edasisteks plaanideks on esialgu toonklaas ja natuke ärevam suvevelg. Mõtteid on rohkemgi, kuid las need jääda hetkel veel natuke kaugemasse tulevikku
Sain lõpuks ise ka paar klõpsu tehtud.
|
|
|
Remo
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 25.06.11 10:34
|
|
|
Nii, toonklaas on nüüd olemas. Järgmiseks on plaanis hankida suveks uus velg. Ma nüüd ei suuda ära otsustada, kas 17" või 18". Suurema veljega
muutub auto kindlasti veel kõrgemaks, kuid kunagi tulevikus tahaks ka vedrustusega midagi ette võtta
|
|
|
tuljo4
huviline
Registreerunud 10.10.09
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0Q '11; 100 2.6 '93
|
postitati 25.06.11 11:34
|
|
|
Toonklaas sobib väga hästi! Kena Audi.
|
|
|
|
Booty
huviline
Registreerunud 26.09.06
Asukoht: Võru-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: ex 80 B3 Sport Edition 20vT & Subaru OBK
|
postitati 25.06.11 18:23
|
|
|
Aina paremaks läheb
Jäta vedrustus originaaliks, 18 velg sobiks siia hästi muidugi, aga rehvi peab ka korralikult peale mahtuma, teed just kõige paremad pole.
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 26.06.11 09:51
|
|
|
Hetkel häirib see, et rehvi ja koopaääre vahel on maru suur vahe sees. Suurema velje ja sama vedrustusega see vahe küll väheneks, aga selle arvelt
tõuseks masin maapinnast kõrgemale. Arvestades Eesti teeolusid, siis enda ja auto heaolu seisukohalt jätaksin hea meelega vedrustuse originaaliks,
kuid samas ei tahaks masinale ka maasturi välimust
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 23.11.11 18:52
|
|
|
Praeguseks siis 14 000 km seljataga ja pole millegi üle kurta. Vahepeal sai talveks uus aku ostetud, sest selgus, et millegipärast oli peal tunduvalt
nõrgema käivitusvooluga aku, kui sellisel masinal peaks olema.
Kahjuks paar tundi tagasi sai auto Tallinna liikluses ära ristitud. Üks õnnetu Clio ei suvatsenud piisavat pikivahet hoida ja nii ta mulle tagant
selga tuligi. Siinkohal tuleb jälle Audi ees müts maha võtta, sest kui minul piirdus asi pigem iluvigadega, siis teisel masinal ei jäänud palju puudu,
et mahlad väljas oleksid olnud. Eks praegu pimedas ei olnud väga hästi enam näha kah, homme enne kindlustusse minekut teen mõned pildid, siis saan ise
ka paremini selgust.
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 24.11.11 14:45
|
|
|
Asi on lihtsalt selles, et eest lähevadki autod paremini kortsu kui tagant, kujuta ette, et B7 oleks tagant sisenenud.
|
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 24.11.11 15:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tom
Olen ise ka seda vidinat vaadanud ning mõtlen samuti mp3'e peale minna. Mis heli (kõlarid) sul muidu autos on? Kas raadio/CD'ga on kvaliteedi vahe
märgatav? |
Kõik helisüsteem on originaal. Minu kõrv küll mingit vahet pole märganud, täiesti võrdväärne CD kvaliteediga. Väidetavalt suudab esitada faile kuni
320 kBit/s.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.11.11 15:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Asi on lihtsalt selles, et eest lähevadki autod paremini kortsu kui tagant, kujuta ette, et B7 oleks tagant sisenenud. |
Vähemalt b6 on küll eriauhinna saanud mingis posti tagurdamise katses, kui enamikel oli märkimisväärne kahju, siis b6 kahju ei tekkinud! Arvaks, et b7
samamoodi, aga jah, autod ongi eest nõrgemad, madalamad ja sõidavad tihti alla, ka minu auto (b6) on nüüd värvimisest käes ja tagumine auto sai ikka
mahlad välja, minu omal esmapilgul paar kriimu ainult, tegelikult oli varuratta koopasse löök läinud ja see kortsus
|
|
|
ändi
huviline
Registreerunud 05.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5,D2,D3
|
postitati 24.11.11 20:51
|
|
|
Sul on rohkem õnne,kui ühel teisel Audi omanikul,kellel ka pärast auto ostu üks esiukse kõlar ei töötanud ja ust lahti võttes leidis pildid oma auto
uuestisünnist kusagil töökojas.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 24.11.11 22:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tom
Olen ise ka seda vidinat vaadanud ning mõtlen samuti mp3'e peale minna. Mis heli (kõlarid) sul muidu autos on? Kas raadio/CD'ga on kvaliteedi vahe
märgatav? |
C6-le see ei sobi, kuna seal on kasutusel MOST (optiline) interfeiss. Viimast toetavad erinevad Dension Gateway seadmed.
Siin teemas kirjeldatud seadme suureks puuduseks on see, et ta ei kuva katalooge ja lugude nimekirju (Non-Text). Kujutan ette seda vaeva, kui tahad
suurema USB pulga pealt ntx ~500 loo seast midagi valida. Parandage mind kui eksin.
Aga see tagant selgasõit tähendab enamasti, et pamperilaune on kõik segamini. Hiljuti koksas üks tuttav kergelt ühte Golf5-t. Väljast polnud midagi
näha ja Aasta autost tuli kalkull 2k EUR.
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 10.12.11 09:10
|
|
|
Eile sain siis auto kätte ja olen tulemusega väga rahul. Vahetusse läks stange ja üks tagumine põhjakaitse. Lisaks oli auto üleni läikima ka löödud
Täna tekkis üks anomaalia. Nimelt juhitsooni kliima puhub ainult kuuma õhku, vaatamata sellele, mis temperatuuriks on pandud. Kas probleem võib mingi
klapiga olla?
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 10.12.11 09:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ever
Hetkel häirib see, et rehvi ja koopaääre vahel on maru suur vahe sees. Suurema velje ja sama vedrustusega see vahe küll väheneks, aga selle arvelt
tõuseks masin maapinnast kõrgemale. Arvestades Eesti teeolusid, siis enda ja auto heaolu seisukohalt jätaksin hea meelega vedrustuse originaaliks,
kuid samas ei tahaks masinale ka maasturi välimust |
Oot oot, sellest oled natuke valesti aru saanud. Rehvi ja koopaääre vahega ei juhtu veljevahetusega midagi. Suurem velg küll aga rehvi välisdiameeter
jääb ikka samaks nagu originaalis ettenähtud. Suurenemine toimub rehvi sisediameetri arvelt.
205-55-16 on ainult paar milli väiksem diameetrilt kui 225-40-18.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |