Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 2.5tdi 99a. süütenurk? KORRAS!!! (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2822)
disjoll
huviline

Avatar


Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2.5TDI

postitati 16.03.11 12:44 Tsiteeri
A6 2.5tdi 99a. süütenurk? KORRAS!!!



Palun abi ! Millised peaks Süüte või siis pritsenurga parameetreid olema? Süütenurk on vale ja lööb käigukasti tänu sellel ka avariise ja poob mootorit. Veakood on mootoril 0226 ja kastil P1857. Enne oli ka viga õhulugejas ka selle vahetasin just täna (uus originaa)l! Hetkel on siis süüde Early -13.60 ja Late 6.00 kraadi. Kui muudan nurka siis ei lähe üldse käima!? Kus juures ei saa aru kuidas süüde valeks läinud! Käivitub muidu hästi soojalt külmalt kuid kütet kulutab palju umbes 15/100km


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
disjoll
huviline

Avatar


Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2.5TDI

postitati 16.03.11 17:17 Tsiteeri


Just sai testisin: Külmalt kuni 15km sõitu linn maantee ja hakkab jälle poomine jaa kast avariireziimi! See järel mootor hetkeks seisma ja taas käima nagu oleks kõik korras kuni 5 km jälle läbi sõit!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 16.03.11 18:09 Tsiteeri


Proovi sättida esialgu fikseeritud asendi järgi(pump lukku eest) ja vaata, mis seisus süüde on. Kulunud pumba puhul -0,5 kuni -1,5 kraadi varajane võiks enamvähem harju keskmine olla millega peaks normaalselt töötama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
disjoll
huviline

Avatar


Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2.5TDI

postitati 16.03.11 18:40 Tsiteeri


No jahh peab proovima kuid mis need originaal näitajad peaks olema late ja early? Minupärast olgu see kraad mul selline nagu see hetkelgi kuid masin ei taha sõita minuga korralikult. Kasti tambib avariise kui hing kinni! Külmast peast on nagu peab olema kuskil 70-80 soojakraadi siis hakkab jama pihta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 16.03.11 18:58 Tsiteeri


Pigem tundub, et sul on hoopis probleem kastis endas, kui süüte välja keeramisel asi taastub. Kasti veakoode parameetreid oled jälginud? Süüde ikka naljalt ise paigast ei lähe, kui asjad-jutud kinni on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
disjoll
huviline

Avatar


Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2.5TDI

postitati 16.03.11 19:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Pigem tundub, et sul on hoopis probleem kastis endas, kui süüte välja keeramisel asi taastub. Kasti veakoode parameetreid oled jälginud? Süüde ikka naljalt ise paigast ei lähe, kui asjad-jutud kinni on.


Kastil polnud enne midagi häda ja ega veakoode! Kui nüüd hakkas mootoril vahepeal juba jõud kaduma ja asi läks hullemaks ! Kastil on veakood P1857 Load signal fault reporteb by engine control unit. Arvati et õhulugeja-selle vahetasin! Ei midagi lähen järgmine nädal Tartus esindusse! Proovin veel uue juhtpihusti kah ära :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 16.03.11 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: disjoll
Tsitaat:
Algselt postitas: meelo
Pigem tundub, et sul on hoopis probleem kastis endas, kui süüte välja keeramisel asi taastub. Kasti veakoode parameetreid oled jälginud? Süüde ikka naljalt ise paigast ei lähe, kui asjad-jutud kinni on.


Kastil polnud enne midagi häda ja ega veakoode! Kui nüüd hakkas mootoril vahepeal juba jõud kaduma ja asi läks hullemaks ! Kastil on veakood P1857 Load signal fault reporteb by engine control unit. Arvati et õhulugeja-selle vahetasin! Ei midagi lähen järgmine nädal Tartus esindusse! Proovin veel uue juhtpihusti kah ära :P


Juhtpihustit võid ka proovida mõõta + 20 kraadi juures ca 100oomi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
disjoll
huviline

Avatar


Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2.5TDI

postitati 16.03.11 20:37 Tsiteeri


Äkki keegi teab veel mida kontrollida? Või viga milles?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kassu222
huviline



Registreerunud 23.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 avant, VW Touran

postitati 16.03.11 20:59 Tsiteeri


Kui mu mälu ei peta siis originaalis on early 1,5 - 2 ja late 14 - 15.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kenno73
huviline



Registreerunud 21.06.10
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.11 21:22 Tsiteeri


Kindel et asi pole sul üldse süütenurgas kui sul pooma hakkab.
Asi pole ka käigukastis. Mure on hoopis kõrgsurve pumbas. Endal oli täpselt sama teema eelmine aasta suvel.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.11 06:27 Tsiteeri


Ise arvan ka, et viga on pumbas aga selles ongi süüdi süütenurk. Vana kulunud pump ei suuda enam süüdet piisavalt kiiresti/õigesti reguleerida, kuna pumbas all olev süütekorrektori kolb on kulunud ja ei liigu sujuvalt/ühtlaselt. Kui sa just mingit kräpi pole tankinud siis tuleb teine pump peale panna. Mul on olemas mehaaniliselt korralik pump kus on aju otsa saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
disjoll
huviline

Avatar


Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2.5TDI

postitati 17.03.11 11:39 Tsiteeri


Okei ju siis pump ära! Eks uurin seda asja . Väga huvitav värk igastahes ju siis see pump lähebgi üle öö ära. Enne käin veel esindusest läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.11 18:37 Tsiteeri


Kuidas ta seda esimest veakoodi lahti kirjutab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
disjoll
huviline

Avatar


Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2.5TDI

postitati 17.03.11 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Kuidas ta seda esimest veakoodi lahti kirjutab?


0226 - start-of-injection control -- control difference
Nüüd sööb kütet kah nii et oi oi täis paagiga 400km :D ja kui pooma hakkab siis turbo teeb ilusat vilinat ulub lausa. Katalüsaatori viskasin minema ei muutunud miskit ka. Tunda on et nagu hullemaks läheb ja tippkiirust ka üle 180km/h ei saa. Minul pole see auto veel kunagi õli söönud ja ka tilkagi musta ajanud! Paar kuud tagasi oli üv siis co oli 0.65. Ok sai vähe pikk jutt jälle :D ja ega musta ei tule siianii:( müstikaa!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.11 19:21 Tsiteeri


Kahtlast kütust pole sisse tuiskanud? Kui pump saab solki siis tulebki selline kala sisse ja täpselt nagu sa ütlesid - üleöö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
disjoll
huviline

Avatar


Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2.5TDI

postitati 17.03.11 19:47 Tsiteeri


Kardan et sai eestis, kuu tagasi kui olid suured külmad veel siis oli tunne et ei saagi käima. Ajas suitsu ja ei lubanud kah siis viimasel hetkel läks ikka käima. Olen ise soomes ja siingi oli külmem kui eestis kuid käima läks nagu peab(-30)! Juhtpihusti mõõtsin ka ära 123 amp poolsoe mootoriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
disjoll
huviline

Avatar


Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2.5TDI

postitati 17.03.11 20:31 Tsiteeri


Unustasin ka veel selle et kui sõita suure kiirusega ja möödasõitetehes (100-140km/H) ei tule kordagi jõu puudujääke! Nii kui nüüd kiire sõit lõpetada ja uuesti kiirendada siis on mmeletu turbo vilin ja hing kinni. Selleks võtan süüte välja ja uuesti masin tööle ja sõit jätkub. Kas ei või ka olla Turbo või EGR???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kenno73
huviline



Registreerunud 21.06.10
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.11 18:54 Tsiteeri


Kõige lihtsam arvuti järgi ja vaata mida süütenurk sõidu ajal teeb.
Siin foorumis kirjutades jäädki viga otsima. Kui ise ei oska vaadata siis mine mõne spetsialisti juurde kes vaatab auto üle. Ei soovita iga autoremondiga tegelevasse töökotta minna kuna nad ei oska diagnostikat teha diisel pumbale. Hea oleks kui leiaksid selle kes igapäevaselt pumpasid remondib ja vag com olemas on.
Kui raha rohkem siis ka reval peaks asjast jagu saama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
disjoll
huviline

Avatar


Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2.5TDI

postitati 29.03.11 12:26 Tsiteeri


Asi nüüd korras! Rihm oli hammas paigast :P Olin siis sõitnud niimoodi üle aasta :) Nüüd süüde paigas ja mitte üks viga ei mootoril kui ka k.kastil. Panin peale ka chipi ;) Auto nüüd nii hea et ei tunne äragi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kenno73
huviline



Registreerunud 21.06.10
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.11 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: disjoll
Asi nüüd korras! Rihm oli hammas paigast :P Olin siis sõitnud niimoodi üle aasta :) Nüüd süüde paigas ja mitte üks viga ei mootoril kui ka k.kastil. Panin peale ka chipi ;) Auto nüüd nii hea et ei tunne äragi!

Kuidas rihm paigast ära läks?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
disjoll
huviline

Avatar


Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2.5TDI

postitati 31.03.11 10:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kenno73
Tsitaat:
Algselt postitas: disjoll
Asi nüüd korras! Rihm oli hammas paigast :P Olin siis sõitnud niimoodi üle aasta :) Nüüd süüde paigas ja mitte üks viga ei mootoril kui ka k.kastil. Panin peale ka chipi ;) Auto nüüd nii hea et ei tunne äragi!

Kuidas rihm paigast ära läks?


Ma arvan et oli koguaeg ära rihmavahetusest saati :) See audi pump korrigeerib ise ennast nii palju et pole tundagi et paigast. Vingerpussi pani õhulugeja!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.4% - SQL: 63.6%]