Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A8 kliimaploki probleem (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1213)
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 13.03.11 16:26 Tsiteeri
A8 kliimaploki probleem



Tere

Otsingust ei leidnud vastust sellele küsimusele.

Autoks Audi A8 4.2 1997 aastast. Vanema kliimaplokiga siis.

Probleem siis selles, et kui keerata süüde sisse ja auto käima, kas siis peaks kliimaplokk automaatselt ikka ju tööle minema. Minul ei lähe. Tööle läheb ainult REST nupust ja ventika kiirust maksimaalselt kolm pulka. Vähemaks saab regullida, kiiremaks mitte.
Ei loe ka see, kui mootor soe ja peaks ju jahedaga kõvasti puhuma hakkama sooja.

Kui panna puhuma akna peale, siis on tunda, et vent hakkab puhuma kõvasti, aga plokist näitab ikka ainult kolm pulka. Ja mingi aja möödudes lülitab ennast välja ja tööle enam ei lähe kuidagimoodi. Aitab ainult juhe aku pealt maha ja tagasi.
Samas on ka see, et kui plokk töötab ja jätan auto seisma, ja võtan võtme ära, siis ei jää ka plokk seisma, vaid peab ise sellest rest nupust välja lülitama.

Ehk on kellegil kogemust sellise asjaga. Pole just väga haruldane auto.

Veakoodi see asi ei näidanud.

Indrek


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 13.03.11 18:47 Tsiteeri


Võta VAG-COM ga Basic settingute alt group 000 ja anna käsk "go." See käsk taastab kliima ploki ja ka muu sellega seonduva algseisu. Äkki muudab miskit ja vb toob vigu ka välja.
Ise jõurasin selle asjaga suht kaua (probleem oli muus) ja sai korduvalt seda käsku antud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
fred2103
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.11 15:28 Tsiteeri


Endal selline asi läbi elatud.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=73945&page=2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 19.03.11 16:17 Tsiteeri


Kliimaplokist sellised koodid.

00779
Outside Air temp sensor
Open or short to B+

No sellega peaks selge olema. Et mingi kala on välisõhu temp anduriga. KAs see peaks olema stange sees. Kui jah, siis seda seal ei ole, kuna auto oli avariiline ja stange sõideti eest.
Ja kui nüüd välisõhu tempi ei tea, kas siis ongi loll valmis ja ei oska mingi hetk enam edasi töötada.
Seda panin tähele, et kui mootor soojenes, siis ei lülitanu ennast välja. Alles siis kui mootor soe oli, siis läks pimedaks.


Ja siis

00756
Seda koodi ei näita isegi minu autodata.


JA kuidas seda kombiinstrumenti tõlkida.

Sellel oli kood

00667
Ambient Temperature Signal

Ambient tõlkena näitas essti keeles ümbritsevat. Kas siis samamoodi ümbritseva temperatuuri signaal. Kui jah. Kas siis kah sellest välisõhu andurist saab infot.


Enda VAG COM iga ei saanud seda basic settingut valida. Kui keegi tahab anda nõu, selle kohta, siis privasse paluks:)

Ülejäänud probleemid siia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 19.03.11 16:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Kliimaplokist sellised koodid.

00779
Outside Air temp sensor
Open or short to B+

No sellega peaks selge olema. Et mingi kala on välisõhu temp anduriga. KAs see peaks olema stange sees. Kui jah, siis seda seal ei ole, kuna auto oli avariiline ja stange sõideti eest.
Ja kui nüüd välisõhu tempi ei tea, kas siis ongi loll valmis ja ei oska mingi hetk enam edasi töötada.
Seda panin tähele, et kui mootor soojenes, siis ei lülitanu ennast välja. Alles siis kui mootor soe oli, siis läks pimedaks.


Ja siis

00756
Seda koodi ei näita isegi minu autodata.


JA kuidas seda kombiinstrumenti tõlkida.

Sellel oli kood

00667
Ambient Temperature Signal

Ambient tõlkena näitas essti keeles ümbritsevat. Kas siis samamoodi ümbritseva temperatuuri signaal. Kui jah. Kas siis kah sellest välisõhu andurist saab infot.


Enda VAG COM iga ei saanud seda basic settingut valida. Kui keegi tahab anda nõu, selle kohta, siis privasse paluks:)

Ülejäänud probleemid siia.



Siin on kah koode http://compu85.homeip.net/stuff/VW/vw_codes_198999.pdf


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 19.03.11 16:39 Tsiteeri


00756 Left Vent Temperature Sensor -G150

Kustkohast seda vaadata saab, kus need andurid asjuvad?

Pole veel jah ventikat külge kruttida saanud.

Aga kui nüüd see viga selle kolme asjaga sealt eestotsast seotud on ja korda saab siis on hea. Lihtsalt imelik, kuidas sellisel juhul käitub kliimaplokk. Aga selle asja nimi on vist Audi A8 :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 19.03.11 16:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
00756 Left Vent Temperature Sensor -G150

Kustkohast seda vaadata saab, kus need andurid asjuvad?

Pole veel jah ventikat külge kruttida saanud.

Aga kui nüüd see viga selle kolme asjaga sealt eestotsast seotud on ja korda saab siis on hea. Lihtsalt imelik, kuidas sellisel juhul käitub kliimaplokk. Aga selle asja nimi on vist Audi A8 :D


Välistembi andur on mootoriradika ees ja G150 on salongis roolisamba ja ahju vahel ühe plastikust(vent) toru küljes.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 19.03.11 17:03 Tsiteeri


"Rest" nupu funktsioon on see, et kui näiteks auto seisma jätad, saad sellest nupust vendi sisse lülitada ka siis kui auto seisab - hoiab etteantud tempi niikaua kui sooja jagub, hoiab aknad udust puhtad vms. Väga asjalik funktsioon ja see sul töötab. Kuni 3 pulka ilmselt seetõttu, et akut säästa.

Mina olen aru saanud, et kui "-" nupust vendi kiirus täiesti maha panna, siis ongi kliima ja vent nö. välja lülitatud. Ja uuesti käivitamisel jääb ta ikka välja. Seega variant, et pane auto käima ja vajuta "+". Ehk naiivne lootus, aga äkki ongi asi lihtne.

Edit: proovisin. Töötava mootoriga mul rest funktsiooni üldse lülitada ei lase. Ehk ilmselt midagi siiski pekkis sul seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 18.04.11 16:35 Tsiteeri


Nüüd oli aega tegeleda sellega jälle.

Ei midagi. Valisin sealt basic settingud ka, aga vist ise ka nii kogenematu, et ei osanud sealtr midagi vaadata.
Tegin output teste kah, ja kas need peavad ka veakoodiu andma kui asi ei tööta. Ühesõnaga tegelikult mul pani jälle asi pildi kotti ja siis kaob ka ühendus arvutiga ja kui üritad käima panna uuesti, siis ühe korra selle rest nuppu vajutades vilksatavad nuppude valguse. Aga tööle ei lähe ja rohkem ei vilksata ka valgus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.2% - SQL: 73.8%]