Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Püsikiirusehoidja kasutamine (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3732)
eVo
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: A4 avant 1.8 T

postitati 11.03.11 18:45 Tsiteeri
Püsikiirusehoidja kasutamine



Selline küsimus, et kuidas seda kasutada ?
Auto on audi A4 b5 99


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.03.11 18:50 Tsiteeri


Link analoogsest asjast.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 12.03.11 06:12 Tsiteeri


http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/pyskang.jpg

Mis seal ikka. Istud autosse, hakkad sõitma. Alla 40 km/h see asi ei tööta olgu juba ette mainitud. Liuglüliti [AUFN - EIN - AUS] funktsioonid sellised, et [AUS] asendis on püsikas välja lülitatud. [EIN] sisse lülitatud ja liugnuppu enda poole [AUFN] tõmmates saad fikseeritud kiirust suurendada ja endast eemale lükates kuid mitte välja lülitades maha võtta, kui oled eelnevalt endale meelepärase kiiruse juures vajutanud kangi otsas asuvat [FIX] nuppu. Samuti on piduri ja siduri pedaalide juures asuvad lülitid, mis teevad selle püsika väljalülitustöö sinu eest ära kui vajadus kiirust alandada on. Hiljem tõmbad jälle liugnuppu enda poole ja eelnenud kiirus taastub kuna see jäi mällu. Nii lihtne see oligi.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eVo
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: A4 avant 1.8 T

postitati 12.03.11 18:23 Tsiteeri


Proovisin aga tööle ei saanud, kas või siis kaitse äkki läbi olla ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 12.03.11 18:36 Tsiteeri


Vea probleemid enamasti:

1)Kaitse
2)Jalgade juures asuvatest lülititest mõni nöögib.
3)Kangis on probleem
4)Vaakumpump kapoti all on katki.

Aga põhiprobleem, millega olen nii mitmeid kordi kokku puutunud on külmjooted või muud vead just juhtplokis mis kõrvalistuja pool kindalaeka taga asub. Kui võimalus avaneb siis laena see juhtplokk kellegilt ja pista prooviks ringi ... kui töötab siis tead mis edasi teha :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 12.03.11 21:44 Tsiteeri


Üks võimalik viga millega C4 kerel mõned korrad kokku puutunud - Ei tea kuidas või mille mõjutusel on Cruisi ajust eraldunud ca pool pistikut.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 12.03.11 22:37 Tsiteeri


Olgu veel siinkohal täheldatud, et C4 ja C5 masinatel olid intentsed plokid, mistõttu saigi katsetatud ... ja kuigi lõpuks sai katkine plokk terveks siis 100 peale jäigi A6 plokk ja vastupidi. Ei viitsinud mina neid enam ringi pista ... töötavad mõlemad ja mõlematel oli algselt need jooteprobleemid.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 13.03.11 17:12 Tsiteeri


NB! Siin klubis on juba suurem foorumiteema Cruise Control kohta - link siin - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=16456&page=1


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eVo
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: A4 avant 1.8 T

postitati 15.03.11 17:40 Tsiteeri


Juhtplokk läbi, mis selle hind võiks olla teab keegi ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 18.9% - SQL: 81.1%]