kaidar
huviline
Registreerunud 09.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Quattro
|
postitati 08.03.11 18:21
|
|
|
A4 ei lähe käima
Autoks on audi a4 quattro. Aasta on 1997 ja 1.8 turbo mootor. Auto seisis mõned kuud ja kui hakkasid käima panema, siis ei läinud. Süüte sisse keerad,
siis pump ei tööta ja käivitad siis ei luba mitte üldse. Arvuti panin järgi siis ütleb, et ei saa mootori ja käigukastiga ühendust. Nagu ei oleks
olemaski selliseid asju.
Milles võiks probleem olla?
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 09.03.11 07:03
|
|
|
Ilmselt oled kontrollinud, aga kas aku on OK? Nii pikk seismine võis aku täitsa ära kustutada, et laadimine ka ei aita.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
kaidar
huviline
Registreerunud 09.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Quattro
|
postitati 09.03.11 10:27
|
|
|
Seismise ajal oli aku maas ja hoopis teise auto peal. Nii et peaks igati korras aku olema.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.03.11 10:09
|
|
|
Nii, kirjutan siia natuke, kuna käisin korra vaatamas seda masinat.
Alguses oli probleem immoga ning sellega, et ajule ei saanud ligi.
Ajus sai natuke pesas kivi muditud ning hakkas suhtlema - immole sai aju selgeks õpetatud.
Edasi on ajus hallianduri viga ja isegi ei luba mitte.
Mõõtsin testriga üle pistikust - 5V tuleb peale ning 12V, mida siis mootori käiamisel katkestab, ehk siis hallikast on impulss täitsa olemas.
Siit edasi küsimus suuremale ringile - kas see mootor läheb ilma halliandurita käima? Samas võib muidugi ajuga midagi olla, aga kuna kontrollsumma
viga ei ole, siis eeldan, et ta suudab kogu aju mälukiibi välja lugeda.
Mootor on 1.8T AEB.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 27.03.11 10:56
|
|
|
See mootor ei lähe ilma hallika signaalita käima. Samuti ei tule minuarust bensupump enne järgi kui on nuka ja vända signaal korra kokku saanud.
Viimases ei ole küll 100% kindel.
Kunagi oli juhus ühe autoga, mis seisis ka pikalt ja käivitades juhtus selline loll lugu, et tõmbas nuka kiilu ära.
Pikaldase seismise tagajärjel oli ilmselt õli nukapakkude vahelt ära vajunud või nukad lihtsalt kinni jäänud kergelt.
Märgid kõik paigas aga reaalselt võllid nihkes ja mitte üks mats. Ära vedas täpselt nii palju, et klapid pähe ei saanud, rõhud olid olemas, aga säde
puudus.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.05.11 07:17
|
|
|
Saime käima ta.
1. Algul oli ajus kiip valet pidi - okei panime õigeks, peale seda lasi vag-comile ligi, aga hallika viga oli.
2. Edasi oli immo probleem, immo sai adapteeritud.
3. Hallika signaal oli olemas - katkestas ilusti, lihtsalt sisselaske nukk ei olnud paigas, see sai ka paika keeratud
4. Jälle immo, kuna auto seisis vahepeal, okei adapteerisin uuesti ära.
Nüüd ikka käima ei läinud.
Tõmbasime pihustite lati pealt vooliku ära ja sealt ei tulnud mitte midagi.
Kuna pumba juurest oli kenasti surve üleval, siis hakkasime järjest lahti võtma seda voolikut.
Põhimõtteliselt oli asi siis selles, et kapoti all oli keegi bensu voolikut paikanud mingi pehme kummivoolikuga, mis talvel oli kokku tõmmanud ning
kuna klamber peal, siis surus eduliselt selle nii kokku, et sealt mitte midagi läbi ei tulnud. Sinna sai ajutiselt diisli filter vahele pandud, varsti
asendub see toruga.
Nüüd läheb poolest pöördest käima 
|
|
|
|
|