Lehekülgi: 1 2 3 .. 8 |
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 08.03.11 16:49
|
|
|
Audi A6 2.8 Q/A Avant - 1995 - Ardo
Niisiis, peale üheteistkümendat masinat, millel olid igast hädad kallal, mõtlesin, et võiks lõpuks mingi normaalsema asja küljealla saada. Saigi valge
quattro maha müüdud ja hakatud uut masinat otsima. Kõik see võttis aega umbes poolteist nädalat, sai vaadatud 2.5tdi C4jasid, korra ka 1.9tdi B4jasid.
Aga igakord kui pidin kellegilt üherattaveolist masinat laenama, vandusin, et õige auto on nelikveoline. Aga nagu teada, on diisel Quattrod ulme
hinnaga, seega jäid diislid mängust välja. Alguses sai vaadata bensumotoga lõpuaastate 100sid, äärepealt oleks valikuks osutunud 2.6 sedaan Quattro,
aga otsustasin veel oodata kuna 2.6 ei ole minu silmis teab mis õnnestunud leiutis.
Eelmisel nädala pakuti siitsamast foorumist mulle siukest masinat, nagu Audi A6 2.8 Quattro. Küll mõtlesin ja kaalusin kas 2.8 on ikka mõistlik otsus
küttekulu kohapealt. Sai kammitud kõiki teemasid seoses 2.8 küttekuluga. Otsustasin, et võtan selle pakkumise vastu.
Reedel tuligi auto Soomest ja jõudis minu kätte (5 päeva piina, et autot näha, vahepeal oli mõte ise Soome vastu minna). Esimesed sõidud Tallinna vahel ja mõtlesin, et väga õnnestunud ost. Mugav,
vaikne, piisavalt jõuline ja Quattro.
Autost ka natuke. Auto on siis 1995 aasta väljalase mida veab 2.8 V6 moto. Käigukastiks loomulikult automaat. Varustusega ei ole ka just tagasi
hoitud. Originaal Webasto sooj/jahut reziimidega,
Ohutus:
Roolivõimendi
Kesklukustus
ABS pidurid
2x turvapadi
Originaal signalisatsioon
Turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus:
Kliimaautomaatik
2x elektrilised akende tõstukid
Elektrilised välispeeglid (kokkuklapitavad)
Püsikiiruse hoidja
Toonitud klaasid
Peeglid päikesesirmides (valgustusega)
Kohtvalgustid
Sisustus:
Veluurpolster
Tagaistme seljatugi allaklapitav
Nahkkattega S-line rool
Reguleeritav roolisammas
Nahkkattega käigukanginupp
Nahkkattega käsipidurikang
Käetugi ees (laekaga)
Iluliistud salongis (puitdekoor)
Jalamatid (tekstiilist)
Audio, video, kommunikatsioon:
Bose originaalstereo (6 CD-box, woofer)
Nokia autotelefon
Muu varustus:
Katusereelingud
Välistemperatuuri näidik
Tagaklaasi, peeglite ja aknapesu düüside soojendus
Pagasikate
Veokonks
Vigadest mis vajab tegemist nagu 15a vanal auto ikka:
Esisillas rooliots
Tagastangel väike värvikahjustus
Sumpsil vaja metallkoonus vaja kinni panna
Käimari tabloo pirnide vahetus armatuuris
Küttekuluks olen saanud linnas 12-13 maanteel 8. Kompu järgi keskmine 9.4.
Mõned küsimused ka:
Kas A6 esisild on sama mis C4 100 Quattro?
Kuidas saab seadistada Bose Delta stereot? Et mis tugevusega käima hakkab jne.
Kuidas saab manuaalselt raadiojaamu otsida?
Pilte kaa:
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 09.03.11 12:40
|
|
|
Kas infrapunaga alarm ei lasegi ise aknaid üles kui alarm peale panna v on viga autos? Täna igastahes sain puldile patareid ostetud ja toimetab suht
ilusti. Sünkroonitud sain autodata abiga.
Kas C4 A6 Audidele pandi ka juba kaapimisvastaseid seadmeid vms? Aegajalt kui rattad jää peal ringi lasta, hakkab ees midagi kõrisema, nagu ABS aga
ühtlaselt.
|
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 09.03.11 13:37
|
|
|
A6 esi sild on sama mis C4 100
Seda minu arust küll makil seadistada ei saa kui valjult ta mängima hakkab. Minu kunagisel A6 oli sama stereo sees ja minu mäletamist mööda oli see
nii et kui makk mängis valjusti ja võtsid võtme sütelukust ära siis nö taaskäivitamisel mängis makk vaiksemalt, loodan et said aru mis ma öelda
tahtsin.
Infra puna alarm tõstab aknaid ülesse küll, kuid see funktsioon peab tal nö. aktiveeritud olema. Ja ülesse tõstab ta nii, et kui paned signa peale
siis ei lase kohe nuppu lahti vaid hoiad peal, seniks kuni on aken/aknad kinni. See mis sul seal ees kõrisema hakkab on veojõu kontroll, ja seda pandi
jah C4 A6 peale.
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
qweas
huviline
Registreerunud 01.05.08
Asukoht: Kehtna
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.9 TDi 2003
|
postitati 09.03.11 13:57
|
|
|
Sai seda täna Kehtna vahel kohatud. Värv juba selline mis kaugelt silma torkab. Kahtlaselt must tossu pilv saatis sind, kui kurvis gaasi vajutasid,
aga muidu jõudu ja jaksu V mootoriga.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 09.03.11 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arro
A6 esi sild on sama mis C4 100
Seda minu arust küll makil seadistada ei saa kui valjult ta mängima hakkab. Minu kunagisel A6 oli sama stereo sees ja minu mäletamist mööda oli see
nii et kui makk mängis valjusti ja võtsid võtme sütelukust ära siis nö taaskäivitamisel mängis makk vaiksemalt, loodan et said aru mis ma öelda
tahtsin.
Infra puna alarm tõstab aknaid ülesse küll, kuid see funktsioon peab tal nö. aktiveeritud olema. Ja ülesse tõstab ta nii, et kui paned signa peale
siis ei lase kohe nuppu lahti vaid hoiad peal, seniks kuni on aken/aknad kinni. See mis sul seal ees kõrisema hakkab on veojõu kontroll, ja seda pandi
jah C4 A6 peale. |
Mul on hetkel ka nii, et kui taaskäivitad, siis hakkab vaikselt mängima. Aga mõtlesin, et vb saab neid asju muuta.
Proovisin nuppu all hoida, aga ei funganud see toiming. Kuidas seda aktiveeritakse? Ja kui ostan mingi suva Audi võtme, kas siis saab sünkroonida teda
keskluku jaoks? Suht palju praegu selliseid varuosadeks, sealt saaks ka võtme. Hetkel tästab vaid siis kui lukku lukustamisasendis hoida mingi aeg.
Tsitaat: | Algselt postitas: qweas
Sai seda täna Kehtna vahel kohatud. Värv juba selline mis kaugelt silma torkab. Kahtlaselt must tossu pilv saatis sind, kui kurvis gaasi vajutasid,
aga muidu jõudu ja jaksu V mootoriga. |
Sina siis olidki lõuna aeg Kehtna vahel. Kui nägin 2.4 kirja taga, siis mõtlesin, et foorumist meelde jäänud, et sul 2.5tdi. Eks järgmine kord lehvan
siis. Kas see must toss tuli ikka sumpsist? Kursavennad taga sõites ei ole
küll maininud, et tagant midagi eritaks, ka kütusekulu ja minek on korras.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 09.03.11 22:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arro
See mis sul seal ees kõrisema hakkab on veojõu kontroll, ja seda pandi jah C4 A6 peale. | See on tegelikult EDL (Elektrooniline
Differentsiaali Lukk), joristab ABSi vahendusel rataste kallal ja proovib üksiku ratta läbilibisemist takistada. Kuni auto liigub on sellest ehk ka
veidi kasu, aga kuni vähe nukramalt kinni jääd, siis aitab ta ainult autot sügavamale kaevata. ASRi nimelist veojõukontrolli kasutati esiveduliste
peal, nelivedulistel oli selleasemel EDL.
Kuna teema tegid võib järeldada, et seekordne masin jääb vähe pikemaks kätte?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.03.11 22:24
|
|
|
Infrapunaga on nii, et hoia seda nuppu pikemalt all.
Ehk siis, selle asemel, et korra vajutada, hoia all ning siis peaks aknad ilusti üles jooksma.
|
|
|
|
qweas
huviline
Registreerunud 01.05.08
Asukoht: Kehtna
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.9 TDi 2003
|
postitati 10.03.11 06:23
|
|
|
Kui sa keerasid ristmikult paremale, ringtee poole, siis sellel hetkel gaasi vajutades viskas jah sumbutist tumeda pahvaka välja.
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 10.03.11 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: arro
See mis sul seal ees kõrisema hakkab on veojõu kontroll, ja seda pandi jah C4 A6 peale. | See on tegelikult EDL (Elektrooniline
Differentsiaali Lukk), joristab ABSi vahendusel rataste kallal ja proovib üksiku ratta läbilibisemist takistada. Kuni auto liigub on sellest ehk ka
veidi kasu, aga kuni vähe nukramalt kinni jääd, siis aitab ta ainult autot sügavamale kaevata. ASRi nimelist veojõukontrolli kasutati esiveduliste
peal, nelivedulistel oli selleasemel EDL.
Kuna teema tegid võib järeldada, et seekordne masin jääb vähe pikemaks kätte? |
Et siis põhimõtteliselt pidurdab ise libiseva ratta kinni ja läbi torseni kantakse jõud teisele rattale?
See sai jah natuke kallimate hulgast valitud, et ka pikemas perspektiivis tast asja oleks. Pm see täpselt siuke mida tahtnud olen: avant, automaat,
quattro, mugavust natuke rohkem kui baasvarustuses, ainukeseks miinuseks võib lugeda diiselsüdame puudumise, kuigi hetkel arvutatud kütusekulu on
umbes sama mis on R5 mul olnud. Seega selles osas kaotanud pole.
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Infrapunaga on nii, et hoia seda nuppu pikemalt all.
Ehk siis, selle asemel, et korra vajutada, hoia all ning siis peaks aknad ilusti üles jooksma. |
Hoian nuppu peal, aga ikka ei tõsta. Keegi rääkis mingist seadistamisest, on võimalik?
Tsitaat: | Algselt postitas: qweas
Kui sa keerasid ristmikult paremale, ringtee poole, siis sellel hetkel gaasi vajutades viskas jah sumbutist tumeda pahvaka välja.
|
Huvitav, siis peab hakkama uurima, et milles asi. Vb oli vaiksest sõitmisest lõõrid kinni ja siis vajutades puhkus torud läbi.
Täna panin sumpsi jätkule uued poldid, nüüd vaikus majas. Samuti regullisin tuled ära. Ja tundub et 600km treppis Eesti teid on roolilati ära
lammutanud. Seisva mootoriga kohapeal rooli keerates päris suur kolks sees. Ja sõites on kuulda kerget klobinat aukudes. Rool käes veel ei tao.
Mis hinnaga latti vahetatakse kui latt omalt poolt ja kui suur töö on see ise ära teha V6 moto puhul? Ja kus üleüldse saab kontrollida, et latis viga.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 10.03.11 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: airbag
Et siis põhimõtteliselt pidurdab ise libiseva ratta kinni ja läbi torseni kantakse jõud teisele rattale? | Torsen ei mängi seejuures
erilist rolli.
EDLi ülessanne on pigem tegeleda ühe silla piires rataste vahelise läbilibisemise peatamisega. Kui on plaanis sellistes oludes sõita kus on vähe
suurem tõenäosus kinni jääda, siis pane pigem tavalise 100 lukuga sild taha, kinni istudes EDL pigem mõnitab kui midagi tarka teeb.
arro, EDL on üks väheseid lühendeid mis eesti ja inglse keeles ei vaja ümbernimetamist, sestap ei hakkanud ka ingliskeelset panema
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 18.03.11 18:23
|
|
|
Kuidas on üles ehitatud C4 Bose helisüsteem? Kas esimesed tweetrid on ka võimu järgi? Nimelt probleem siis selline, et esimesed tweetrid on mingi aeg
vait jäänud. Mis üldjuhul esimesed vead olla võivad? Ülejäänud kõlarid mängivad ideaalselt.
|
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 21.03.11 19:46
|
|
|
See masin siis meie peres pikemalt olnud, kõigepealt vanema- ja siis noorema venna käes. Ja siis rändas auto selle tondi kätte kelle käest sina selle
ostsid
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 21.03.11 20:36
|
|
|
VAG'iga siis sain niipalju targemaks, et ainuke viga oli lambdaga seotud. Täpset väljendit ei mäleta enam, aga pm oli tal mingi katkestus. Kas siis
lambda läbi v milles asi? Ja kuda teada saab, et kumb lambda?
Teine küsimus, et kuidas v mille alt saab nullida hoolde märguannet? Otsisin ja ei leidnud seda kohta.
Veel üks pull juhus oli siis täna linnas kui makk unustas ära koodi. Juba mõtlesin et ei taha sponsoreerida Revalit mitte. Õnneks jyrisoo andis vihje,
et koodi maki tagant otsida. Sai auto pahupidi keeratud ja täpselt üige splint leitud, et makk välja kiskuda ja voilaa, oligi kood koos kellegi
telefoni numbriga. Jälle õnnelik, kuna pea 30 euri sai säästetud.
|
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 21.03.11 20:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: airbag
Peaks tösiselt tänama teid kolme. Auto eest on omajagu hoolt kantud, ise
juba pea kolm nädalat sõitnud sellega ja pole veel kordagi pettuma pidanud.
Täna kostitasin autot uue VAG-COM ja GPS seadmega. Tänud "jyrisoole".
E: Eesti on ikka ulmelt väike, peale auto ostu kursavend ütles, et näe tema küla auto minu kätte sattunud. |
Eks seal sai vahetatud omajagu asju, aga neid asju mis vahetamist vajasid oli veel.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
Renz0
huviline
Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 26.03.11 19:45
|
|
|
Tänane õhtupoolik olin siis autole kasulik. Eest sai lõpuks ära võetud need jubedad lisatuled, tagumine ots allapoole timmitud, et oleks esiotsaga
võrdne. Ukseraamid ära regullitud, et ei vuhiseks enam. Ning sai teda seest ja väljast jälle kasitud. Homme tuleb õli ja filtri vahetus.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 29.03.11 19:22
|
|
|
Täna eemaldasin selle "russi" stiilis toonkile ja kulmud. Minumeelest läks auto poole soliidsemaks, kunagi panen ehk mingi lahja tooniringi ka.
Selline hästi tagasihoidliku.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 29.03.11 19:40
|
|
|
99,9 % must ja 50 % sinine toonkile on ikka soliidsele sakslasele alandus. Kena vaadata kohe, ilma sellise "Leedu" tuuninguta auto palju ilusam.
Tundub, et sa tasapisi ikka nokitsed ja vist ei ole plaani ka nii pea autot maha müüa? Kuidas küttekuluga lood on? Mootori ja kere indeks on
suhteliselt paigas (jõu ja suuruse) poolest kuid kuidas automaat seda hindab?
Jõudu!
Simo
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 29.03.11 19:52
|
|
|
Siiamaani pole kordagi pidanud kahetsema, nagu ikka vanal autol kombeks on ka tal mõni puksikene vaja vahetada. Ja ideekohaselt läheb aprilli alguses
audihooldusesse rihma vahetama, igaks juhuks. Mootor on selline täpselt paras. Ei midagi erilist ja samas möödasõidud saab ohutult tehtud.
Automaatkastile piisavalt minu arust, lumepeal söörikuid tehes hinge kinni ei võta. Keskmine ikka mingi 10-11, aga olen selliste kuludega harjunud ja
põlvili ei võta.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 29.03.11 20:35
|
|
|
Avused alla, kroom peeglikatted, väike poleer ja saad silmale rõõmu juurde
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 8 |