Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1.9 tdi 81 kw jõud kadunud (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 4866)
M4UN3ER
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.08
Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9 TDi, Audi A3 2.0 TDi

postitati 07.03.11 22:30 Tsiteeri
Audi A4 1.9 tdi 81 kw jõud kadunud



Tere

Otsisin foorumist sarnast probleemi, aga ei leidnud.
Nimelt sihuke jama, et käivitasin auto pärast mõningat sõitmist uuesti ning korraks lõi pöörded 2000 põõrdeni ja sis langes tagasi normaalseks. Tagant tuli samuti suitsupahmakas välja pärast käivitust. Sõites oleks kui vabalthingav. Auto seisis ca kuu aega kuna oli värvimises, aga pärast värvimist sain ca 300 km sõita ning hakkas pull pihta mingi 2 päeva pärast. Sama asi oli umbes 4 kuud tagasi, aga siis võtsin + kleemi maha mingiks 15 minutiks ja viga kadunud...nüüd proovisin uuesti, aga tulemusteta. On kellelgi midagi sellist olnud?

Mauno


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 08.03.11 04:48 Tsiteeri


Endal jamas ka eile, kui hommikul sõitma hakkasin, turbo järele ei tulnud ja kui seisma jätsid soojalt siis lõi ka pöördeid üles korraks. Pärast tund aega seismist töötas jälle. Viga ei oska öelda, vb WG klapp või varras kiilus kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
M4UN3ER
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.08
Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9 TDi, Audi A3 2.0 TDi

postitati 08.03.11 14:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
Endal jamas ka eile, kui hommikul sõitma hakkasin, turbo järele ei tulnud ja kui seisma jätsid soojalt siis lõi ka pöördeid üles korraks. Pärast tund aega seismist töötas jälle. Viga ei oska öelda, vb WG klapp või varras kiilus kinni.


Probleem lahendatud. DIA tartus tehase 21A tuli appi. Pikem jutt autoga seonduvas teemas :)
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=82958&page=1#pid497556


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.11 18:56 Tsiteeri


Kui pumbal magnett-klapp ei toimi, teeb jah siukest pulli, et käivitades lööb pöörded ülesse ja jõudu pole. Sellest veakoodi kustutamisest ei pruugi alati abi olla. Korraks võib-olla on probleem kadunud, kuid hiljem võib uuesti välja lüüa. Mina pidin ühekorra seda klapi vahetama, kuna viga tuli enam-vähen 2 korda kuus tagasi. Selline jama on tihti tingitud kehvast kütusest, kui selle klapi alla sattub mustus või kolvikene ei liigu vabalt, vaid poob kinni. Kasuta puhastavat kütuse lisandit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M4UN3ER
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.08
Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9 TDi, Audi A3 2.0 TDi

postitati 20.03.11 17:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Kui pumbal magnett-klapp ei toimi, teeb jah siukest pulli, et käivitades lööb pöörded ülesse ja jõudu pole. Sellest veakoodi kustutamisest ei pruugi alati abi olla. Korraks võib-olla on probleem kadunud, kuid hiljem võib uuesti välja lüüa. Mina pidin ühekorra seda klapi vahetama, kuna viga tuli enam-vähen 2 korda kuus tagasi. Selline jama on tihti tingitud kehvast kütusest, kui selle klapi alla sattub mustus või kolvikene ei liigu vabalt, vaid poob kinni. Kasuta puhastavat kütuse lisandit.


Ma olen kuulnud, et osa kütuselisanditest pidi pigem halba kui head tegema. Oskad sa midagi konkreetset soovitada? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.03.11 20:42 Tsiteeri


Karla Auto toob maale aga müüakse seda paljudes kohtades, ntks Autoekspert, Stocker ja võib-olla mujal veel. Tagasihoidlik pudel kuhu peale on eesti keeles selgelt kirjutatud "diislikütuse lisand". Tootja on USA firma Stanadyne. Väga korralik tulemus, peseb süsteemi läbi, teeb kütust "pehmemaks" jnejne. Lisand ei pese mustuse lihtsalt lahti, et see hiljeb miskit ära ummistaks vaid lahustab mustuse. Ise kasutan ja olen kõvasti abi saanud, soovitan soojalt!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M4UN3ER
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.08
Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9 TDi, Audi A3 2.0 TDi

postitati 25.03.11 16:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Karla Auto toob maale aga müüakse seda paljudes kohtades, ntks Autoekspert, Stocker ja võib-olla mujal veel. Tagasihoidlik pudel kuhu peale on eesti keeles selgelt kirjutatud "diislikütuse lisand". Tootja on USA firma Stanadyne. Väga korralik tulemus, peseb süsteemi läbi, teeb kütust "pehmemaks" jnejne. Lisand ei pese mustuse lihtsalt lahti, et see hiljeb miskit ära ummistaks vaid lahustab mustuse. Ise kasutan ja olen kõvasti abi saanud, soovitan soojalt!


Tänud soovituse eest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
EigoP
huviline



Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDi

postitati 06.11.11 10:11 Tsiteeri


Kuna omal kah 1.9tdi 81kw ja autol jõudu pole siis mõtlesin siia teemasse kirjutada. Nimelt mul selline probleem, et auto hakkab liikuma alles siis kui pöörded on üle 2500. Autoga kohapealt liikudes võin gaasipedaali peaaegu põhja vajutada aga auto kogub ikka vaikselt kiirust, nagu polekski seda vajutanud. Kuna autol on automaatkast siis Kick-downiga saab pöördes üles ja edasi kiirendab normaalselt. Aga vahest ei aita see kah. Hetkel tundub, et turborõhuga mingi jama. Diagnostika näitab ainult viga 00550 - Start of Injection Regulation mis oli ka enne selle vea tekkimist ja hammasrihma märgid on kõik paigas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 06.11.11 10:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EigoP
Kuna omal kah 1.9tdi 81kw ja autol jõudu pole siis mõtlesin siia teemasse kirjutada. Nimelt mul selline probleem, et auto hakkab liikuma alles siis kui pöörded on üle 2500. Autoga kohapealt liikudes võin gaasipedaali peaaegu põhja vajutada aga auto kogub ikka vaikselt kiirust, nagu polekski seda vajutanud. Kuna autol on automaatkast siis Kick-downiga saab pöördes üles ja edasi kiirendab normaalselt. Aga vahest ei aita see kah. Hetkel tundub, et turborõhuga mingi jama. Diagnostika näitab ainult viga 00550 - Start of Injection Regulation mis oli ka enne selle vea tekkimist ja hammasrihma märgid on kõik paigas.


Kontrolli õhulugeja andmeid, sest kui see on vigane siis veakoodi ei enamikel juhtudel ei näita.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EigoP
huviline



Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDi

postitati 08.12.11 14:09 Tsiteeri


Auto õnneks sõidab jälle aga kahjuks vea põhjust ei oska öelda. Nimelt oma lollusest lõhkusin ära õhulugeja, ja päev hiljem lasin automaatkasti selle tulemusel laiali. Kasti oodates puhastasin ära turbo, egr klapi ja nägin,et siiski rihma märgid olid paigast. Ja peale nende asjade puhastamist ja uue õhulugeja panekut viga kadus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KristoKaasik
huviline



Registreerunud 15.06.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.11 17:22 Tsiteeri


Kasutan ära antud teemat, kuna endal ka 1.9 81 kw tdi ning ka minul on mure turboga. Turbo kaob tagant ära peale kiirendamist ning on kadunud tavaliselt ~50km ( Peale kiirendamist ning seisma jäämist lasen muidugi turbol jahtuda käiva mootoriga ).
Tavaliselt tuli turbo peale 50km sõitu uuesti taha ning hakkas toimima, kuid viimase 2 nädala jooksul pole ta tööle enam hakanud.
Tuleb taha ainult teise käiguga 4000 ja 5000 pöörde vahel. Kuna selle sarnast probleemi ei leitnud otsingust, siis küsingi, et mis võib viga olla ?
Kui arvuti taha panna, kas on lootust mingi veateade kätte saada ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tehnic
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU

postitati 16.12.11 17:14 Tsiteeri


mul on jällegi selline probleem, et kiirendades 2000-3000 pöörde vahel jääb jõudu vähemaks. Lastes edasi hakkab umbes 3500pöörde pealt väga hästi edasi tõmbama. Turborõhu graafikut vaadates jääb vahepeal tõus natukene laugemaks ja siis jälle läheb järsku ülespoole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
romka777
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.07
Asukoht: Harjumaa Kose
Kasutaja on eemal

Auto: 2x a6 c4 tdi Q 103 kw & 100 c4 2.6

postitati 14.04.13 15:56 Tsiteeri


Tere!
Ei hakanud uut teemat tegema.
Küsiks kumb klapp neid sümptomeid tekitab kas 8 või 30?
http://seat.ex-pol.ru/seat/parts/10814/Arosa
Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Kui pumbal magnett-klapp ei toimi, teeb jah siukest pulli, et käivitades lööb pöörded ülesse ja jõudu pole. Sellest veakoodi kustutamisest ei pruugi alati abi olla. Korraks võib-olla on probleem kadunud, kuid hiljem võib uuesti välja lüüa. Mina pidin ühekorra seda klapi vahetama, kuna viga tuli enam-vähen 2 korda kuus tagasi. Selline jama on tihti tingitud kehvast kütusest, kui selle klapi alla sattub mustus või kolvikene ei liigu vabalt, vaid poob kinni. Kasuta puhastavat kütuse lisandit.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]