Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.11 10:39
|
|
|
NB! Küsimus kiirendussportlastele/võistlejatele!!!
Kallid kiirendussportlased.
Ajendatuna erinevatest kõlakatest, mis puudutavad paljude võistlejate huvi puudumist EMV sarja võistluste vastu, paneks siia korraldajate nimel üles
küsitluse. Küsimus oleks väga lihtne. Kui palju Teist kavatseb, või sooviks, sellel hooajal sõita EMV sarjas? Infot kasutame
statistika tegemiseks. Saaks arvestada, kui palju võistlejaid on üldse tulemas. Kui tõesti on nii, et ainult mingi 10 sõitjat on huvilised, siis kas
on ikka 10 sõitja jaoks mõtet sarja teha? Loomulikult, kui huvilisi on, siis anname meie ka endast kõik, et sari toimuks ja oleks ka mõistlik arv
võistlusi.
Ka võite kirjutada mis on need põhjused, miks te soovite/ei soovi EMV sarjas sõita ja mida peaks korralduses muutma või samaks jätma.
Ka on palve, et hoiame selle teema viisakuse piirides. Sooviks ainult konstruktiivset arutelu.
Ette tänades!
Kaarel Oras
EDRA
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 07.03.11 16:21
|
|
|
See aasta ei ole kursis veel, aga eelmine aasta kõrged osavõtutasud ei kutsunud sõitma eriti.
|
|
|
|
uudi
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ
|
postitati 07.03.11 16:42
|
|
|
Meil nüüd paar hooaega vahele jäänud, kuid see aasta plaanis sõita samuti F klassis. Juhul kui tehnika saab komplekteeritud selleks ajaks. Aga
miinusena vast olekski esialgu kõrged osalustasud. Samuti pealtvaatajate/sõitjate vähene huvi.
Aga üldjuhul meie käime osalemas just sellel põhjusel, et teada saada kas need modifikatsioonid mida oleme teinud, ka õigustavad ennast. Kuna bike
mida kasutame on suht väikeste "tuunimis" võimalustega, ehk poest suurt midagi osta pole. Põhimõtteliselt võib öelda, et üritame ise endale midagi
tõestada
Urmo.
|
|
|
|
veedler
huviline
Registreerunud 28.07.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.11 17:59
|
|
|
Et EMV võistlustele tuleksid ka need mehed, kes väidavad, et "et mis ma ikka sinna oma aeglase autoga tulen", teen ettepanku muuta klassijaotost
pisut. Puutumata jätaks praegused põhiklassid. Need ja nende tehnilised reeglid jäävad nii nagu nad on. Õnneks on meil olemas ka selline klass, nagu
STREETMAN. Paraku ei meelita ka see klass, praegusel kujul eriti võistlejaid, kuna sellel klassis on ka suhteliselt ebavõrdne seis. Tulla saavad kõik
ja teinekord on vastamisi üsnagi ebavõrdsed paarid.
Minu ettepanek oleks see, et tekitada selle STREETMAN klassi asmele 2 eraldi klassi.
STREET A - Autod töömahuga kuni 3000cm3. Võistleja peab sõitma vahemikku 21.000 kuni 15.000 sek
STREET B - Autod töömahuga 3001 kuni ...... cm3. Võistleja peab mahtuma ajavahemikku 15.000 kuni 11.500 sek.
- Mõlamas klassis on keelatud kasutada ükskõik milliseid slikkrehve. Ka rinkaslikk ja tänavalegaalsed slikid on keelatud. Ainult need rehvid, millega
tänaval igapäevaselt sõidad.
- Auto salong ei tohi olla tühjaks tõstetud.
- Autol peab olema kehtiv riiklik ülevaatus ja kehtiv liikluskindlustuse poliis.
Fog ja Veljo on käinud välja ka mõtte, et neid kahte klassi võiks nimetada ka omaette sarjaks. Tegemist võiks olla eesti kiirenduse
rahvaspordisarjaga. Tähendaks seda, et võistlejad ei peaks ostma registreerijalitsentsi ja sõitjalitsentsi. Piirduks ainult rahvaspordikaardiga, mis
on odavam, kui kiirenduse sõitjalitsents. Auhinnad, nagu ikka, võistluse lõpus. Lisaks punktiarvestus ja miks ka mitte autasustamine EAL-i
aastalõpugaalal.
Klasside indeksid ja kubatuurid on sellised, mis esimese ajana pähe kargasid, nii et need peame koos veel läbi mõtlema. Ka pakkuge lisatingimusi
mõlemale klassile. Kindlasti on kellelgi veel mõtteid, kuidas seda plaani veel paremaks muuta. Kui saame mõistliku asja kokku ja mõtte toetajaid
jagub, teeme alakomiteele ametliku ettepaneku sarnase asja loomiseks.
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 09.03.11 21:06
|
|
|
Näha on et Reimo ei ole endast siin veel märku andnud. Kostan siis ise tema eest. Temal on kindel plaan EMV osa võtta. Loodetavasti ei kattu etapid
Soome MV etappidega.
Et siis Reimo Pavelson Audi Coupega....hetkel klass veel lahtine. Kas Pro Street või Outlow
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 10.03.11 07:36
|
|
|
Ma ka 99% osalen igal pool kuhu jõuan
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.11 21:16
|
|
|
Lähtuvalt foorumites välja käidud ideedest teeks järgneva ettepaneku 2011 hooaja suhtes.
1. Lükata kokku A, B ja C klass - tekiks Pro A klass. Tehnilised reeglid jääksid kõik samaks, mis hetkel. Siin klassides võivad osaleda kõik sõidukid
mille ET on suurem kui 10.0. Lisaks on ports üldiseid lisanõudeid, mis põhimõtteliselt ei erine hetkel kehtivatest. Rehvi nõue jääks vähemalt see
hooaeg ikka kasutusse - st, et Täisslikk-rehvide (nt. Mickey Thompson „ET Drag“) kasutamine ei ole lubatud. DOT-märgistusega tänavaslikk-rehvide (nt.
Mickey Thompson „ET Street“ jms.) kontaktpinna laius võib olla maksimaalselt 10.5". Kontaktpinna laius võib ületada 10.5“ juhul, kui tegemist on
sõiduki valmistaja poolt ette nähtud rehvimõõduga tänavasõidu rehvidega.
2. Lükata kokku PS ja OL klassid - tekiks Pro B klass. Tehnilised reeglid jääksid kõik samaks, mis hetkel.
3. Bracket jääb eraldi klassina alles - muudatusi plaanis pole
4. Luua uued indeksi põhised klassid - Street A ja Street B. Siia klassi läheksid tänavalegaalsed sõidukid ja need klassid oleks mõeldud kasvulavaks
Pro klassidele. Tehniliste piirangute üle peaks ilmselt veel arutlema, et mis lubatud ja mis mitte, aga eelistaks lähenemist, et nendest klassides
võistlevad siiski autod tänavalt ja mis vastavad kehtivatele tehnonõuetele. Kuigi ka see arutelu tuleb läbi pidada, sest hetkel on ka koonusfilter
keelatud vastavalt meie seadustele. Eks arutelu tulemusena peavad tekkima üheselt mõistetavad lihtsad reeglid. Samuti võib nendes klassides kasutada
ainult tänavalegaalseid rehve - piisava mustrisügavuse ning õige tähistusega.
Indeksid võiksid olla näiteks Street A - 15 kuni 19 ja Street B - 11,5 kuni 15. Aga see on ka arutelu teema.
Street klassid oleks siis rahvaspordi sari, mis tähendab automaatselt väiksemaid litsentsikulusid. Põhimõtteliselt ainult rahvaspordikaart.
Kokkuvõtteks oleks see hooaeg 5 klassi - Pro A, Pro B, Bracket, Street A ja Street B.
PS. Tsikliklasse see hooaeg ei muudeta.
Palun arvamust.
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 11.03.11 05:48
|
|
|
Tsitaat: |
Street B - 11,5 kuni 15. Aga see on ka arutelu teema.
Palun arvamust. |
Kui palju on neid autosid, mis läbivad legaalselt ülevaatuse punktis tehnolise kontrolli ja sõidavad alla 13sekundi? Ei pea silmas
ainult Audi kaubamärki.
Valdav osa selle klassi potentsiaalsetest võistlejatest omavad siiski autosid, mis vähemal või suuremal määral ümber ehitatud ning liiguvad siiski
tänavatel. Ülevaatuse templid tehn. passis olemas ja puha. Kui nüüd seatakse piirangud ka kõige elementaarsematele modifikatsioonidele, siis arvan, et
paljud jääksid tulemata. Keegi ei hakka oma autod tagasi aeglasemaks ehitama.
Audidest jääks tulemata AC klassijaotuse põhiselt klass B. Täpselt need kodanikud, kes on juba tõsisemad tehnikahuvilised ja kes oleksid kõige
potentsiaalsemad osalejad EMV sarjas.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.11 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vihane-Tihane
Tsitaat: |
Street B - 11,5 kuni 15. Aga see on ka arutelu teema.
Palun arvamust. |
Kui palju on neid autosid, mis läbivad legaalselt ülevaatuse punktis tehnolise kontrolli ja sõidavad alla 13sekundi? Ei pea silmas
ainult Audi kaubamärki.
Valdav osa selle klassi potentsiaalsetest võistlejatest omavad siiski autosid, mis vähemal või suuremal määral ümber ehitatud ning liiguvad siiski
tänavatel. Ülevaatuse templid tehn. passis olemas ja puha. Kui nüüd seatakse piirangud ka kõige elementaarsematele modifikatsioonidele, siis arvan, et
paljud jääksid tulemata. Keegi ei hakka oma autod tagasi aeglasemaks ehitama.
Audidest jääks tulemata AC klassijaotuse põhiselt klass B. Täpselt need kodanikud, kes on juba tõsisemad tehnikahuvilised ja kes oleksid kõige
potentsiaalsemad osalejad EMV sarjas. |
Rõhutan oma eelmises postitused välja toodud mõtet, et see on veel arutelu teema. Mina olen täiesti päri, et ainult seadusest lähtuvalt me kindlasti
neid reegleid ei tee, aga nagu on ka AC dragi teemas näha, siis on see protsess keeruline. Loodan, et AC team lubab meil oma reeglitest eeskuju võtta
ja sealt midagi leida.
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.11 07:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veedler
- Mõlamas klassis on keelatud kasutada ükskõik milliseid slikkrehve. Ka rinkaslikk ja tänavalegaalsed slikid on keelatud. Ainult need rehvid, millega
tänaval igapäevaselt sõidad.
- Auto salong ei tohi olla tühjaks tõstetud.
- Autol peab olema kehtiv riiklik ülevaatus ja kehtiv liikluskindlustuse poliis.
| Miks keelata tänavalegaalsed slikid? Mis eelise näiteks 888 annab kaasvoistleja ees? Moni Audi ostab endale sellise rehvi rinkale,
kuid dragil ta ei saa neid korralikult soojakski ja taob stardis tuhja. Samas, kui teine vend korval lamellidega perutab minema nii et vähe pole.
Milleks see kindlustus vajalik on?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.11 07:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Carla
.. aga nagu on ka AC dragi teemas näha, siis on see protsess keeruline. | Nii ja naa. Pohiliselt selle keerulisuse väitega ma nous ei
ole. Kolm pointi: 1. Reegleid tuleks teha arvestades möödunut; 2. Reegleid tuleks teha vaadates tulevikku; 3. Reeglid saab vastavalt vajadusele uueks
hooajaks ringi teha. Kui neid asju meeles pidada, siis läheb asi suht lihtsalt.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.03.11 07:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Milleks see kindlustus vajalik on? |
See värk ehk, et selle klassi autod oleksid need, mis muidu ka igapäevaselt (või vähemalt pühapäeviti) tänaval sõidavad. Samas ei saa ikkagi kuidagi
välistada olukorda, et ülevaatus on tehtud (ostetud), kindlustus on olemas, kuid auto tuleb ikkagi kohale treila peal ja kuigi de jure on
kõik korras, siis de facto irvitatakse lihtsalt korraldajale näkku...
|
|
|
|
Marje
huviline
Registreerunud 06.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Quattro best ET10,2sec@240,24km/h, topspeed on 1 mile 304km/h
|
postitati 11.03.11 08:30
|
|
|
Kui auto ilusti valmis saab, siis soovin osaleda võimalikult paljudel EMV etappidel.
Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalat lennata
|
|
|
|
|