Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 2.0 85kW bensiinipumba testimine (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1798)
kristjan0007
huviline



Registreerunud 07.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.11 10:45 Tsiteeri
Audi 80 B4 2.0 85kW bensiinipumba testimine



Tere!

Maanteel stabiilselt 90km/h sõites suri auto lihtsalt vaikselt välja. Panin tähele et bensiinipump ei tee enam häält. Relee teeb klõpsu küll.

Leidsin siin juba analoogseid teemasid aga kuskil polnud kirjas mis juhtmed täpsemalt bensiinipumbal ühendada otse aku külge ja mis klemmid täpsemalt releel tuleks lühistada et läbiviia teste.

Sooviks kontrollida releed ja siis pumpa otsevooluga.

Pumbal olid mul järgmised juhtmed: kaks pruuni (üks jämedam, teine peenem), lilla ja kollase-roheline.
Millised juhtmed tuleks ühendada otse pumbaga ja kas on vaja veel midagi ühendada?

Proovisin ise jämeda pruuni juhtme ühendada aku miinusesse ja lilla aku plussi aga midagi ei juhtunud, kas jäi midagi tegemata, tegin midagi valesti või ongi pump läbi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.03.11 11:11 Tsiteeri


Pumba juhtmed on jämedam pruun ja kollane/roheline.
Võta pumba pealt pistik lahti ja pane pistikusse näiteks vastavatele otstele kontroll lamp. Kui süüte sissekeeramisel ja käivitamisel lamp põlema hakab on relee korras.
Edasi jääb ainult pumba vahetus sel juhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kristjan0007
huviline



Registreerunud 07.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.11 12:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Pumba juhtmed on jämedam pruun ja kollane/roheline.
Võta pumba pealt pistik lahti ja pane pistikusse näiteks vastavatele otstele kontroll lamp. Kui süüte sissekeeramisel ja käivitamisel lamp põlema hakab on relee korras.
Edasi jääb ainult pumba vahetus sel juhul.


Suured tänud, õhtul kontrollin kohe siis ära ka.

Üks natuke rumalam küsimus ka, mul on selline lambipirn nagu siin pildil: http://www.tofa.ee/failid/pildid/8.jpg

Millised klemmid on + ja -?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 06.03.11 12:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kristjan0007
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Pumba juhtmed on jämedam pruun ja kollane/roheline.
Võta pumba pealt pistik lahti ja pane pistikusse näiteks vastavatele otstele kontroll lamp. Kui süüte sissekeeramisel ja käivitamisel lamp põlema hakab on relee korras.
Edasi jääb ainult pumba vahetus sel juhul.


Suured tänud, õhtul kontrollin kohe siis ära ka.

Üks natuke rumalam küsimus ka, mul on selline lambipirn nagu siin pildil: http://www.tofa.ee/failid/pildid/8.jpg

Millised klemmid on + ja -?


Hõõglambil ei ole polaarsus oluline. Ühenda kuidas tahad.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 17.8% - SQL: 82.2%]