KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 05.03.11 22:18
|
|
|
Tuledepesur 100
Tere
Mille järgi pesuri süsteem käitub?
Eile näiteks kallasin paaki ja lasi ka tuledele, kui klaasile lasin ja hirmsa survega..Aga enam ta ei lase, isegi kui kangi kaua all hoian. Mis
süsteem seal on vöi mis jukerdada vöib. Mötlesin et äkki kui vähe vedelikku siis tuledele ei lase aga panin juurde ja ikka ei lase..Tuled lähitulede
peal.
Kokku on kapoti all 2 paaki
Esimene mis stange juures ja kokku 6,4L ja üks paak mis on seal kus kliima on..Kas see väiksem on tuledele vöi intensiivpesu.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 05.03.11 22:52
|
|
|
Mul on küll üks paak, aga 2 pumpa ja tuledepesuri pump külmus lõhki. Akendele pritsis edasi. Lõhkikülmumine pidi B5 puhul tüüpviga olema.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 05.03.11 23:58
|
|
|
Hmm huvitav miks ta siis ei funka enam..
Keegi oskab ehk öelda mis nr kaitsme all ta on..vöi relee vöib ka jamada? Löhki külmumist ei usu kuna aint -0,5 max olnud siin.
Masin muidu Audi 100
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 06.03.11 05:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOlesk
Mul on küll üks paak, aga 2 pumpa ja tuledepesuri pump külmus lõhki. Akendele pritsis edasi. Lõhkikülmumine pidi B5 puhul tüüpviga olema.
| Tüüpviga?? Ei no andke andeks Pigem on meil müüdav klaasipesu vedelik üks tüüpviga.Märgitud -21 st pole
haisugi
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 06.03.11 05:53
|
|
|
C4 Esitulede pesusüsteem töötab selliselt, et kui lükkad tuled sisse, hakkab tööle. Kui on tuled tehtud ümber automaatseteks päevasõidu tuledeks, siis
ta tööle ei hakka ennem kui kangi üles ei lükka. Paagi küljes on 2 pumpa. Kui tulepesuri pump enam vedelikku kätte ei saa, siis klaasipesu vedelikku
veel saab lasta kuna pesuripump asub kõrgemal. Üldiselt väga mõttetu vidin va xenoni meestele kelle see kohustuseks on. Mina tulepesureid küll enam
taga ei igatse, sest ühe koerailma sõiduga Viljandist Tallinnasse läks ca 1 paagitäis vedelikku ära just seetõttu et pimedas sõites ei kannatanud
pesurit välja lükata, siis oleks kellablokk ka pime olnud ... ühendasin varsti juhtme tagant ära. Ja kui sõitsid pikemalt rekka taga siis minu meelest
ta küll polnud suuteline enam seda jama sealt klaasilt puhtaks leotama.
XZN M16
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 06.03.11 06:30
|
|
|
Kontrolli mõttes võid proovida pumbale otse voolu peale anda, saad välistada pumba enda vea. Õhtapoole saan EL skeemidest täpsemalt järgi uurida mis
seda reguleerib kuid minuteada peaks süsteem käituma ka täpselt nii nagu kirjeldati: lähitulede asendis töötavad nii tuledepesu kui klaasipesu.
Kuna mainisid kahte paaki, siis intensiivpesu korral võib see tööjärjekord vähe teisem olla.
PS. Eelmisel autol panin liigse laristamise vältimiseks sellise kangi, int nupp oli mõttega lülitada tulepesupumpa otse, olenemata tulede asendist.

Kui kellegil on pildil näidatud kang olemas ja on nõus seda mulle müüma, siis kontaktid on profiilis.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 17.03.11 18:55
|
|
|
Oskad midagi kosta? Asi pole ammu töötanud..kuidas sellele pumbale muidu ligi pääseb, äkki ära oksudeerunud..
ja kas keegi teab mis on relee nr 203, leidsin pardakist selle.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 06.04.11 10:24
|
|
|
Ikka veel ei tööta. Kust mida vaadata? Kuidas pumbale ligi saaks, annaks talle korrra voolu. Äkki on kutu.
|
|
|
|
Remo
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi
|
postitati 06.04.11 11:36
|
|
|
Ma arvan, et juhipoolne logar tuleb eest ära võtta ja pääseb kenasti pumbale ligi.
Got ARB and nitrous?
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 06.04.11 14:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rempspoiss
Ma arvan, et juhipoolne logar tuleb eest ära võtta ja pääseb kenasti pumbale ligi. |
Paaki ise ei pea eemaldama? 
Pilti kellegil kus see pump asub?
Ja võib pakkuda ka relee skeeme kus miski asub.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 12.04.11 16:09
|
|
|
Põhjus : Paagi küljes olevad klemmid olid täiesti ära oksüdeerunud. Kerge puhastus ja asi töötab korralikult. Aga tuledepesu töötab ka parktule
asendis.
|
|
|
|