Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP Manual - Ultra2005 (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 5981)
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 03.03.11 17:59 Tsiteeri
Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP Manual - Ultra2005



Ostetud siis 2006 aasta kevadel. Paneks siis ka oma vanema auto ajaloo siia kirja. Tolle auto soetasin endale peale Opel Vectraga (1992a) sõitmisest tüdinemisest. Oli 2006a kevad ning olin juba mitmeid kuid endale uut autot otsinud. Lõpuks Auto24-st leidsing enidale sobiva. Toona oli selle masina hind ca 45 000 eek. Auto ise asus Võrus. Saigi nädalavahetusel sinna sõidetud ning auto üle vaadatud. Esmamulje oli nii ja naa. Näiteks ei paistnud piltidelt, et liistud ustel olid suht räbalad juba. Polnud näha, et iluvõre küljes puudus audi kroomitud märk. Lubatud originaal stereo asemel vahtis vastu vana väsinud Pioneeri cd mängija, mingi ürgaegne autovõimendi pagasnikus ja originaal subwooferi asemel oli Philipsi ümar supokas. See oli ka ainus asjalik asi selles komplektis. Väidetavalt pidavat olema autol tehase alarm. Tegelikuses mingit alarmi peal ei olnud. Ainult kesklukustus võtmest. Salong vajas esmapilgul kõva keemilist puhastust. Olin eelnevalt kokku leppinud, et viiks auto ka ülevaatuspunkti, ning las teevad kontrolli ära. Seal tuvastati ainult et mootor on tiba õline, numbrituled ei põle ja heitgaasid normist väljas. Seda viimast teadsin sest omanik väitel, olevat Lambda läbi. Tundus siiski suht norm auto olevat. Lõime käed ning tegime ostu/müügi lepingu. Peale seda hakkasin sõitma Tartusse et auto ARK-s arvele võtta. Peale arvele võtmist hakkas show pihta. 3x suutis auto lambist kesest sõitu välja surra. Tartust edasi kodu sõites ja põltsamaal Olerexi tanklasse kütet võtma sõites hakkas auto tühikäigil pendeldama 1000-2500 pööret. Isegi paar x süüdet sisse/välja keerates ei muutunud midagi. Auto seisma jättes ja väikese kohvipausi järel uuesti proovides jäid siiski tuurid paika ning sõitsin kenasti Suure-Jaanini välja. Tuju oli nende jamade pärast suht 0 aga üritasin neid jamasid lambda kaela ajada. Kodus rookisin auto puhtaks. Läks ca 2 pudelit saongipuhastus vahtu et asi ilmet võtma hakkaks. Niisiis jätkan sealtmaalt kui sai peale nädalavahetust Tallinnasse sõidetud. Tuttava tuttav paigaldas masinale alarmi mis oli hea näitaja. Halb näitaja oli see, et auto kooles reeglina keset sõitu iga päev paar korda korraks maha, ühel päeval Sõpakat pidi sõites isegi 4x. Järgmine nädalavahetus asusin hoolduse probleemide kallale. Plaanisin alustada õlivahetusest. Valasin hommikul mootoripesu ainet sisse ... andisn masinale korralikult enne õlivahetust kuuma ja ennäe imet. Õlituli hakkas vilkuma olenemata sellest, et õli oli maximumis. Teeninduses vahetati õli ära kuid peale seda see anomaalia ei kadunud. Pusisid seal midagi ja lõpuks polnud mul enam õlituld ja lisakellad panid ka segast. Öeldi et õlirõhu anduri viga ja kõik. Selle teadmisega ma siis koju sõitsingi. Oleks ma teadnud et juhtmed vahetati ringi ja õlituli põles jätkuvalt hoiatades eelseisvate katsumuste eest. Kodus hakkasin õhufiltrit vahetama. Selgus, et õhufiltrit sellel masinal polnudki. Karp oli tühi. Kaugel sellest, peale selle oli filtri korpusesse 10-kond 10-ses läbimõõdus auku puuritud. Korpus tuli taastada klaasriide ja vaiguga. Tegin selle töö ära ja paigaldasin filtri. Samas võtsin suure õhuvõtu lõdviku lahti ja selle sees asuvat sõela uurides selgus et seal on selline kiht õli ja mustuse segu et imestama paneb, et sealt yldse õhku läbi tuli. Läheks siis vaikselt edasi sinnamaale kui auto oli minu käes 2 nädalat olnud. Esmaspäeva hommik. Pidin 13 km sõitma et paarimees peale võtta ja siis Tallinnasse -sealt edasi lennuki peale ja Türki tööreisile. Aeg oli arvestatud ja hilineda ei tohtinud. Teel paarimehe juurde juhtuski suurim jama. Järsku käis korralik pauk sõidul ja jube klabisemine takkapihta. Pidin olude sunnil selle masinaga sõitma paarimehe juurde, tagasi sõites kukkus õlirõhk vägagai madalale tasemele. Õnneks oli mu Opel Vectra veel müümata ja sellega saime siis Tallinnasse. Sealt nädala lõpuks koduste katsete tulemusel selgus, et üks saaledest oli saba andnud ja teised olid mineku peal ning oleks õlituli jätkuvalt põlenud oleks ehk see jama olemata olnud. Viisin masina tuttava juurde parandada kes rõõmustas mind sellega, et väntvõll on rikutud ja üks keps kah. Saale oli nii kulunud et viskas vahelt ära ja kogu moos. Ühesõnaga sebisin lammarist uue vända ja kepsud ning ka hooratta sest minu autol oma paar hammast puudus. Kokku läks see jama lõpuks maksma ikka kena hinna. Samas soovitas mehhaanik terve kap. remondi teha kuna mootor oli sõna otseses mõttes kohviks lastud. Saaled kulunud, kolvirõngad vajasid vahetust, hüdrotõukurid, klapisääre tihendid ja juhtpuksid, kõik rihmad/rullikud/mahlad kuna äsjavahetatud õli oli metallipuru täis saale purunemisest. Plokikaane tihend, poldid plokikaanele jne.

Klapikambri kaane tihend ---+---215 eek
Klapisääre juhtpuksid ---+---224 eek
Klapisääre tihendid, väntvõlli simmerlingid, nukkvõlli simmerling ---+---286 eek
Väntvõll (lammutusest koos plokiga) ---+---1000 eek
Kepsukomplekt (4tk) ---+---2000 eek
Jahutusvedeliku flants (mootori külge kinnituv) ---+---50 eek
Lamda andur (BOSCH firma toodang) ---+---950 eek
Kolvirõngad (4 kmpl) ---+---1118 eek
Hammasrihm ---+---139 eek
Pingutusrullik hammasrihmale ---+---500 eek
Mootoripadjad (2tk) ---+---730 eek
Karteripõhja tihend ---+---65 eek
Plokikaane tihend ---+---260 eek
Süüteküünalde komplekt (4 tk firmalt BOSCH - 3 elektroodiga) ---+---320 eek
Õlifilter ---+---210 eek
Kütusefilter ---+---135 eek
Sireenide komplekt (madal ja kõrgsagedus pasun signaaliks) ---+---230 eek
Õhufilter ---+---100 eek
Plokikaane poldid (10 tk) ---+---150 eek
Veepump ---+---350 eek
Mootoriõli (Liqui Moly Mos 2 10w40 (10l) ---+---1000 eek
Raamisaaled + kepsusaaled (mõlemat 1 kmpl) ---+---900 eek

Eks neid asju oli veel mis selle töö juurde kulus aga kõik pole enam meeles ega ka kirja pandud. Igatahes peale auto kätte saamist remondist sain sellega nädalakese sõita ja jamad jätkusid. Igal hommikul käivitus väga raskelt ja käis raskelt. Ühel hommikul suutis õlifiltri tihendi vahelt liitrikese õli mootori peale lennutada ja sellest järgnenud päeval sõitma minnes viskas uuesti õlirõhu alla ja muutus jõuetuks. Seegord läks paela otsas kohalikku remonditöökotta kus tuvastati, et õlipump on kinni kiilunud. See oli eelmise remondimehe apsakas, kes jättis õlipumbale rõhku pööramast. Saalepuru oli ka seal oma tööd tegemas ja kui pump veel ennem kuidagi töötas siis lõpuks kiilus kolb tänu sellel purule lihtsalt kinni. Edasine töö siis järgmine. Pump ise läks veel 1825 eek maksma + töörahad. Peale seda läks veelkord vahetusse ka mootori õli sest polnud teada kas pumbast mis kinni kiilus, veel eraldus metalli või mitte. Seega peale ostu 3x õlivahetust teha mingi paarinädalaste vahedega on omaette klass. Peale selle läks muude asjade peale veel nutsu. Siit ja sealt oli vaja kõbida. Lisaks veel, et peale minu käes oldud aega koolesid suht kähku armatuurlauas pooled pirnikesed maha, mistõttu tuli päris mitmeid kordi seda kellaplokki maha/peale monteerida. Siinkohal oli hea tõdeda, et on roolisammas 2 suunda liigutatav, mis laseb rooli niipalju ette ja allapoole lükata et kellad saab ilma rooli maha keeramata kätte.

British Petrolium Roolivõimu õli (Hydraulik LHM - green - 1l) ---+---113 eek
British Petrolium Käigukasti õli ( Energear SGX 75W/90 GL-4/5 - 3l) ---+---483 eek
British Petrolium Mootoriõli (Visco 3000 10w40 - 5l) ---+---420 eek
Õlifilter W719/5 W712/38 ---+---55 eek
Veepumba ning roolivõimu rihm ( Kiilrihm 10X913 Contitech ) ---+---55 eek
Autostereo Sony Xplod MP3/WMA ---+---1900 eek
Katuseantenn Carpoint firmalt ---+---380 eek
Salongi puhastus.Silikoonid, tekstiilivahad jne ---+---400 eek
Esitule pesuri otsik + kate (kõrvalistuja oma) ---+---400 eek
Iluvõre külge kinnituv 4 rõngaga Audi firmamärk (kroom) ---+---280 eek
Generaatori rihm ( Lamerihm 14,24X865mm 855K4 Contitech ) ---+---110 eek
Veepumba ning roolivõimu rihm ( Kiilrihm 10X913 Contitech ) ---+---55 eek
Jahutusvedelik Polaris (Premium LLP-36 - Red -36°C) ---+---150 eek
Veepumba termostaadi esine Flants (055 121 121 F - plastik) ---+---89 eek
Sama flantsi külge kinnituva radiaatori lõdviku pikendustükk + uued pingutusvitsad ---+---70 eek
Õli temperatuuri andur ---+---54 eek
Kojamehed (kummikaitsega jäätumise vastu) Champion 55X) ---+---350 eek
AUDI 4 rõnga märk taha pagasiruumi luugile (originaal) ---+---200 eek
Numbritulede pirnid (2tk) ---+---12 eek
Halogeenid esituledesse Philips Vision Plus ---+---400 eek
Kellaploki näidikute valgustus pirnid. ---+---100 eek

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/001.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/002.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/003.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/004.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/005.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/006.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/007.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/008.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/009.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/010.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/011.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/012.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/013.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/014.jpg

Edasi läks siis sedasi et mingi hetk oli vaja käsile võtta veermiku remont ja nagu arvata võis oli esisillas praktiliselt kõik läbi nii palju kui läbi minna oli, mistõttu tunduski kummaline, et ülevaatuspunktis sellele tähelepanu ei pööratud. Järnevate tööde nimekiri siis siin all. Ahjaa ja vahepeal murdus veel süütelukk ka puruks. Süüteluku põhi + uus süütelukk kuna lammutusest sellist polnud võimalik sellistele mõõtudele vastavalt saada. Mõnus oli kui tuled õhtul koju. Keerad süüte välja ja autol jääb ikka süüde sisse. Selle süüteluku vahetuseks tuli see sama augukene kah veel puurida mille kaudu see lehtklemmi alla lükates sai süüte luku kätte.Samas sai välja vahetatud vana räbal käimakasti kott mis asendati S-i pealt võetud täisnahast kotiga. Mõningad pildid kah siis allpool.

Süütelukk ---+---745 eek
Esimesed Vedrud 2tk - firmalt Lesjöfors ---+---1100 eek
Esimesed amordid 2tk firmalt KYB - Premium ---+---1260 eek
Veovõlli porikaitsmed - välimised 2tk ---+---280 eek
Poolraami puksid (tagumised) - 2tk ---+---351 eek
Poolraami puksid (esimesed) - 2tk ---+---230 eek
Amordi Läbilöögipuksid - 2tk ---+---186 eek
Amortide porikaitsmed 2tk ---+---78 eek
Õõtshoovad - P,V (ühes tükis sarniiridega) firmalt "MAPCO" ---+---1500 eek
Kiirkontroll FORSS-is auto veermiku seisukorra üle ---+---150 eek
Veermiku remont (eelnimetatud varuosade paigaldus + sillastend)

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/015.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/016.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/017.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/018.jpg

Ajaliselt on raske määratleda enam millal midagi tegin aga edasised nokitsemised kõiguvad 2006-2008 aasta vahel. Uus aku sai soetatud. Tagaluuk mädanes peale ostu suht kähku ära sest tõenäoliselt oli see lihtsalt kiiresti ostueelselt üles vuntsitud. Pahtel hakkas juba kuu möödudes mitmest kohast kobrutama. Mingil ajahetkel paigaldasin autole ise voltmeetri. Ahjaa. Üks vahva pildike kah äsjavahetatud jahutussüsteemi flantsist mis mootori külge kinnitub ja mis purunes keset tipptundi kino "Kosmose" ees, jättes endast maha 3 tükki ja suure loigu jahutusvedelikku auto all. Juu oli siis mingi praak sest uus mis sai peale seda intsidenti (sõber vedas auto paela otsas Forssi ette) paigaldatud on siiani kestnud. Sai autole paigaldatud normaalne helivõimendi selle ürgaegse krapi asemel. Subwoofer, nagu eespool mainisin oli ainus normaalne asi mis helisüsteemist kaasa sain. Muidugi pidin tegema uue kaabelduse sest juhtmed mis originaalsed olid, meenutasid triikraua juhtmeid ning võimendil puudus vajalikus jämeduses kaabel + kaitsmepesa. Panin pildiekse ka veepumbast mida nüüdseks olen juba mitu korda vahetanud sest läbisõit minu käes on mingi 80 000. Pildikesi siis nede asjadega seonduvalt allpool.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/019.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/020.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/021.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/022.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/023.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/024.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/025.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/026.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/027.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/028.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 03.03.11 19:35 Tsiteeri


Lisade poolest on päris asjalik C4 ning salong on samuti väga kena ja puhas. Võib-olla porilapakad eemaldada ja natuke poleerida ning on täiesti stock universaal:)
Edu ja jaksu masinaga! Ahjaa, vaatan et sul punane lemmik värv või on lihtsalt soodsad juhused olnud:D

Pildid on ainult natuke suured, kisub ekraani diivani peale:)


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 04.03.11 17:52 Tsiteeri


Edasi võiks mainida, et 2007 aasta algul läks talvel auto lörtsi ja oma uljuse koostööl tiba lappama ning lõpetas võsas. Pigem nagu libises vaikselt sinna kuid sellest piisas, et stange ja tuli ära lõhkuda ning kapotile mõlk sisse lükata. Sai soetatud uus esistange. Lastud kapot taastada ning tiib uuesti üles lüüa. Halb asi selle juures oli see, et samasse tiiba küttis üks roller 2007 a suvel uuesti sisse. Seekord lõin ise tiiva sirgu ning värvisin ära. Hetkel muidugi on murdekohast koopa servas tiba roostet aga see pole eriti kaugele arenenud ja ei näe ka põhjust hetkelseda parandada. Alati saab ju lammutusest uue tiiva hankida. Tänu sellele intsidendile said vigastada rängalt ka tulede pesurid mistõttu ei näinud ma enam pointi nende taastamisel ning korjasin kogu kupatuse küljest ära ning hankisin uued tule alused liistud ilma pesuri avadeta. Mõned pildikesed siis allpool.

Esistange täies mahus (võred jne) + saatmiskulud ---+--- 2800 eek
Tulede alused liistud (kuna üks tulepesur hävines siis lähevad mõlemad pimedad ette) ---+--- 150 eek
Tule kinnitus Kronstein (juhipoolsele tulele - vana totaalselt kõver) ---+--- 70 eek
Juhipoolne esituli koos valge suunatulega + saatekulud Elvast. ---+--- 850 eek
Parandusmaterjalid (500g Krunt + 500g LY3D värvi + suur Novol Tsinkpahtli karp) ---+--- 720 eek


http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/029.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/030.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/031.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/032.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/033.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/034.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/035.jpg

Mainiks siinkohal ära 2008 aasta 11 oktoobri. Tulin just Tallinnast. Pidin paarimehe Vastemõisa ära viima. Sürgavere peale sõites - sealt läbi sõites ning veidi Vastemõisa poole viivat teed pidi sõites käis kurvis ilus pauk. Kiirus oli ca 30 Km/h ning pidurdasin kohe hoo maha kuna kõva kummi kärsakas lõi salongi sisse. Välja minnes ja kandelambiga ümber auto takseerides midagi erilist silma ei hakanud. Veidi veel uurides selguski põhjus. Parempoolse esivedru taldrik oli läbi mädanenud ja vedru jõul vasta rehvi surutud. Hea et see maantee kiirusel ei purunenud. Kuna aeg oli hiline ja esimese asulani oli ca 13 km. Lasin paarimehe isa autoga järgi kutsuda kes meid koju viis. Katkine auto jäi külavahetee serva ohukate valgel vilkuma. Kell oli juba ca 23 aga hakkasin mõtlema, et kui masina sinna jätan rüüstatakse hommikuks ehk ära. Pamperile raha kah maksta ei tahtnud. Läksime paari sõbraga uuesti sinna. Keerasime valuka alt, esimese piduri suporti kah . Suport sai koormarihmaga vedru külge tõmmatud ning valuka asemel varuratas tagurpidi alla pandud. Sedasi casheriga pidurdades sõitsin 13 km ca 2-30 km-se tunnikiirusega kodu ohutulede vilkudes. Järgmine päev sebisin lammarist uued püstakud. Töö sai nädala jooksul tehtud ning peab siiani. Mõned pildid allpool. Sorry et nad on mustvalged aga nende piltidega juhtus töötlusel väike viga ja tagasi ka enam asja muuta ei saa.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/036.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/037.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/038.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/039.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/040.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/041.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/042.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/043.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 04.03.11 21:14 Tsiteeri


2008 aasta suvel kukkus vasakpoolne ukse küljeliist küljest. Kuna rooste oli karkassi nii ära söönud et normaalselt seda enam sinna tagasi paigaldada polnud võimalik, siis ostsin Palli tänavalt Indrekult A6 küljeliisturingi. Kuna liistud olid tiba kannatada saanud, siis viimistlesin neid veidi pahtliga, kruntisin plastik krundiga üle ja LY3D värv peale. Kinnitustega oli tiba jama sest liistu servadest ei kannatanud neid hästi kinnitada. Lasin väikesed Carbondi mütsikesed ennem taha kui liistu paika hakkasin lükkama ja sellised on nad nüüd tänaseni. Tegelikult oli toona plaan ka esi ja tagastange mustad plastik detailid üle värvida aga elu oli piisavalt kiire ja mõtteks see paraku jäigi. Mõned pildid siis ka A6 liistudest.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/044.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/045.jpg

2008 Aasta novembris sai jälle nalja. Oli väga kehv ilm. Pidin alguses oma autoga Tallinnasse minema aga lõpuks läksime sõbra autoga. Veidi enne minekut tegin enda masinaga tiiru linnas ja kui olin masina õue parkinud ja mõtlesin veidi lund lükata, siis tundsin õues kõva bensu lõhna. Viskasin korra auto alla pikali ning viga oli nähtav. Bensupaagi keskmise ühendus valtsi juurest oli kõik märg. Hea et olin päeval paagi i täis võtnud. Pidin Tallinnasse kiirelt minema ja lootes kõige paremat, lahkusin kodunt. Tallinnast Palli tänavalt sain uue paagi ning leppisin nädalavahetuseks selle vahetuse kokku. Nädalavahetusel aga selgus, et 80L paagis on ainult 40L. Pool oli maha voolanud. Mõtlesin, et kuidas ma enne vahetust ylejäänu kätte saan. Avasin kapoti alt küttefiltri toru ja yhendasin voolikuga. Sõber suunas kütte kanistritesse ja mina andsin pumbale toorelt pagasnikust 12V peale. Nii pumpas päris siva enamuse küttest välja. Järgmine päev vahetati paak ära ja see kestab siiani.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/046.jpg

2009 aasta jaanuar hakkas igasuguste huvitavate leitamistega pihta. Ehitasin autole ise katuseraamid kuna ei soovinud neid ise ostma hakata. Materjali nagu oli ja veidi nokitsemist töölaual ja valmis nad olidki. Külge panek ja maha võtmine võtavad küll tavalisest veidi rohkem aega, aga tegemist on korraliku roostevaabast kant-torust valmistatud ja toekate isenditega millega olen nüüdseks päris palju materjali mida avandi salongi ei mahuta, saanud ära vedada. Jätkuvalt pildikesi allpool.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/047.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/048.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/049.jpg

Edasi järgmine jama oli kellablokiga. Must taust numbrilaual kukkus järsku lambist kooruma ning lõpuks viskas rihma see asi maha. Kuna pikkasid kellasid oli suht raske toona saada sellele mudelile, siis sai tükk aega lammutustest otsitud. Lõpuks päris mitmeid kohti läbi helistades leidisn sobiva asja. Aga kuna ise ei saanud seda tooma minna lasin sõbral Vääna autolammutuses ära käia. Hiljem kokku saades selgus tõsiasi. Kuna tegemist oli A6 Lühikese kellade variandiga ja ma loodsin sisu oma kellablokki ümber tõsta, siis reaalselt selgus, et seda teha ei saa, ses need aja reguleerimise ja nullimise nupud on 100 plokil teises kohas kui a6-el. Lühikese kellablokiga tuli kaasa elektrooniline kell mida pikkadel kelladel pole. Edasi otsides sain A6 pikkade kellade korpuse. Paigaldasin sisu sinna sisse .. jootsin lisapistiku trükiplaadi külge ja lisasin A100 - 3 lisakella. A6 Teadupärast ju õlirõhku enam ei näita vaid selle asemel on voltmeeter. Nüüd on siis selline huvitav hübriidplokk millel on 2 ajanäitajat. 1 analoog ja 1 digitaal. Aga asi toimib ja kenam sai kah kui ennem sest odomeetri näit kuvatakse digitaalselt. Samuti sai korda tehtud püsikiirusehoidja milllel oli 2 viga. Ajuplokki külmjooted + üks jalgade juures asuvatest lülititest ei hoidnud enam vaakumit kinni.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/050.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/051.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/052.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/053.jpg

Järgmiseks siis istmed. Kuna ausalt öeldes sellises pehmes sisus jäi mu selg ysna haigeks. Teiseks kõrvalistuja ei saanud oma istmega sügavust muuta ja kolmandaks oli isu tumedama sisu järele mis määrdub tiba vähem, siis sai ühelt A6-lt sebitud sportsisu mille ka ise paigaldasin. Peale neis istmetes sõitmist oli kohe tunne, et selg enam ei vaeva ja ausalt öeldes ei tahaks neid enam millegi muu vastu vahetada. Miinuspooleks oli see, et kuna doonormasinal oli ära müüdud tagaluuk, ei hoidnud katteks mõeldud kile ära niiskust ja istmed olid kerge hallituskorraga kaetud. 4 pudelit salongi puhastus vahtu ja 12 tundi autos soojapuhuri hoidmine tegid asjad siiski korda ja võisin jälle rõõmu tunda.
Piltidel istmed veel tiba mustad aga ei viitsinud uuemaid teha. Samas viimasel pildil ka välja vahetatud rool. Vana oli kulunud ja uuem tundub ta tiba parema välimusega olevat.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/054.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/055.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/056.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/057.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/058.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/059.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/060.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/061.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/062.jpg

Sügisel 2009 vastu talve, sai välja vahetatud ka terve tagaluuk. Palli tänava Indrekult sai ostetud terve uus tagaluuk. Kahjuks puuduvad sellest tööst pildid kuna töö ise oli nii mahukas ja tüütu ja vastu talve õues selle välja vahetamine praktiliselt üksi, kui sulle lörtsi kaela sajab võtab ikka isu igasuguste pidivärkidega jamamise järgi ära küll. Vana luuk mida juba 2x oli remonditud oli nii käest ära läinud et sõna otseses mõttes lükkasid lõpuks näpu läbi. Uue S-i pealt võetud luugi värvimine läks automaalri juures ca 2500 eek maksma. Tegemist oli korraliku tööga sest siiani pole kuskil rooste täpikestki. Vahetuse käigus selgus kurb tõsiasi, et kõik luugi kaablid olid mineku peal ja seda just sealt kohast kus on see üleviik. Sai tehtud kaabli jätkamised uutesse kohtadesse. Vana luugi pealt tuli absoluutselt kõik asjad maha võtta ning uue peale ringi laduda. Sisuliselt tegin koos selle juhtmejamadega seda tööd Laupäeval kella 10-18-ni ja pühapäeval 10-15-ni. Maru hea oli hetk, kus olin sunnitud luugi kinni lükkama laupäeva õhtul ja pühapäeval selgus et seda ei saa enam lahti sest mõlema poole lukustid ei saanud õigetesse kohtadesse. Kuidagi nikerdasin siiski asja lahti mis võttis kah kena aja tööst ära. Hiljem sai veel kõvasti autot seest kuivatada sest pagasiruumi oli kõvasti lörtssi sadanud ja päris korraliku niiskuse autosse tekitanud. Aga noh, luuk sai lõpuks siiski kvaliteetselt vahetatud ja autol tekkis peale seda veel väärtust juurde :)

Sama auto läks mu elus ajalukku ka kui mu pulmaauto. Esiteks polnud muud võtta ja teiseks ega ma tahtnudki. Minu meelest oli see igati sobiv valik. 20 Juuni 2009 a kaunistati auto pärja ja valge lindiga ja tavaliselt eesistmel roolis istuv sohver võis oma elu suurpäeval tagaistmel koos pruudiga registreerimisele sõita :)

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/063.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/064.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/065.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/066.jpg

2010 a mai kuus võtsin kätte ja värvisin juba yle aasta kapis seisnud bensupaagi luugi ära sest originaalselt küljes olev isend oli roostest niipalju pureda saanud, et tundus mõttetu selle taastamine. Sai uus ostetud Palli tänavalt aga värvimine sai edasi lükatud sest ilmad olid toona külmad ja edasi polnud vahepeal enam viitsimist. Iseenesest hea detail värvimiseks amatöör automaalrile. Siiamaani pole käest ära läinud. Hea võimalus 2-helt poolt korraga värvida. Paneks siia kah siis mõne pildikese alla.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/067.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/068.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/069.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 07.03.11 07:12 Tsiteeri


Jätkaks siis ehk eelmise aasta ehk siis 2010 a aprillikuu lõpust, kui oli aeg käia autoga korralisel ülevaatusel. Raske aeg oli, sest tööd eriti polnud ja raha ka nappis. Mõtlesin et ajan mootori kenasti enne ülevaatusele minekut soojaks. Kuna ise elan Tallinnas pelgulinnas siis võtsin teekonna ette mööda Paldiski maanteed. Sõitsin linnast välja Harku suunas, kuni tundus et masin on juba piisavalt soe aga kui tagasi Tallinna poole keerama hakkasin, siis meenus, et Sauel on ju ka ARK ja äkki on seal väiksem järjekord, nii et sõitsin Sauele. ARK-is võeti masin ette tõepoolest kohe nagu ette kujutasin ja suht kähku sain ka kordus ülevaatus templi oma auto dokumentidesse ning kutse neid varsti jälle külastada. 500 eek ülevaatus, tagasi tuled siis veel 250 eek kordusürituse eest lisaks. Kurat kui hea meel oli lisaraha kulu üle ning ka selle üle, et kordusülevaatuseks pidin samuti uuesti Sauele sõitma. Ja mis siis oli põhjuseks. Esiteks mõlemad sarniirid olid läbi (läheb koos õõtsadega vahetusse) ja teiseks summuti eelviimane pütt. Selle summuti juures oli veel hea et ma sedas siis 2a tagasi välja ei vahetanud. Ainus tükk terves summuti ringis mille pidin välja vahetama peale auto ostmist. Asemele pandud üle 1000 eek maksnud "Mufflex" pütt mis sai 2008 aastal alla pandud oli läbi roostetanud just torude poole pealt ja huvitaval kombel, kui ennem polnud midagi kuulda siis just ülevaatuspunkti kanali peal lõppes see ära. Pildid vanast pütist on allpool. Anyway tutvuste kaudu sain ühes normaalses teeninduses sama päeva õhtuks uued õõtsad alla + tööraha -30%. Kasutatud A6 C4 originaal summuti püti sain Indrekult Palli tn-valt 300 eek eest ja tuleb tunnistada et see näeb ka praegu parem välja kui see "Mufflex". Järgmise päeva hommikul vahetasin summuti kodustes tingimustes ära. Asjaga oli kiire kuna oli viimane Aprillikuu päev ja ülevaatus oli vaja kaelast ära saada. Ütleme nii, et vaadates viimast pilti on sellise äärekivi peal oleva auto all suht keeruline olla, aga olen harjunud ennemgi kitsastes kohtades nokitsema. Lihtsalt aega läheb tiba kauem kuid tulemus saab sama. Mis teha kui kanali võimalus puudub.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/070.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/071.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/072.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 08.03.11 19:24 Tsiteeri


Hea küsmus tekkis. Mitu korda ma ühte ja sedasama klapikambri kaane tihendit pean vahetama :D Läinud nädalavahetusel sõites viskas salongi õli kärsaka. Uurisin siit ja sealt ja tulemuseks oli see, et klapikambri kaane tihendi vasakpoolsest ninapoolsest nurgast immitseb õli mootori peale. Omast arust sai küll korralikult too tihend eelmise aasta aprillikuus ära vahetatud aga tundub, et külmadega on midagi ära väsinud. Eks peab käed jälle tiba õliseks tegema ja nodi pealt maha korjama ja uuesti tagasi laduma. Lükkan töö siiski suht soojemasse ilma edasi kuna külma ilmaga välitingimustes ei tundu see töö just kõige õoigem olevat (kui mõni sõber muidugi kanali peale ei lase)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 08.03.11 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Hea küsmus tekkis. Mitu korda ma ühte ja sedasama klapikambri kaane tihendit pean vahetama :D Läinud nädalavahetusel sõites viskas salongi õli kärsaka. Uurisin siit ja sealt ja tulemuseks oli see, et klapikambri kaane tihendi vasakpoolsest ninapoolsest nurgast immitseb õli mootori peale. Omast arust sai küll korralikult too tihend eelmise aasta aprillikuus ära vahetatud aga tundub, et külmadega on midagi ära väsinud. Eks peab käed jälle tiba õliseks tegema ja nodi pealt maha korjama ja uuesti tagasi laduma. Lükkan töö siiski suht soojemasse ilma edasi kuna külma ilmaga välitingimustes ei tundu see töö just kõige õoigem olevat (kui mõni sõber muidugi kanali peale ei lase)

Kaas äkki liiga kõvasti pingutatud? Tihendile võiks silikoni ka panna sinna kus murdekohad või nurgad on. Aga edu autoga! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 09.03.11 03:54 Tsiteeri


Kuumakindla silikoniga sai läinud aasta ring ära tehtud ja tundega poldid peale tõmmatud, aga eks ole ka praak tihendeid ette tulnud ja võib, olla kadus see silikon sealt lihtsalt minema. Kui kupatuse lahti võtan, siis on näha kindlasti mis oli põhjuseks :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.03.11 06:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Kuumakindla silikoniga sai läinud aasta ring ära tehtud ja tundega poldid peale tõmmatud, aga eks ole ka praak tihendeid ette tulnud ja võib, olla kadus see silikon sealt lihtsalt minema. Kui kupatuse lahti võtan, siis on näha kindlasti mis oli põhjuseks :)


Aga äkki siis ei pane seekord silikooni? Kas peab panema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 09.03.11 06:15 Tsiteeri


Tegelikult pole ette nähtud tõesti silikooniga tihendeid kinni panna aga see on kujunenud juba nagu arusaamaks, et vana auto, siit sealt tiba midagi kõver. Paneks igaks juhuks silli kah. Muidugi veepumba vahetusel oli kindel laks et selle tihendi vahele silikooni panna sest see papilaadne tihendike seal kaua ei kesta. Olen mitmeid masinaid näinud, millel peale veepumba vahetust on kolinal sealt vahelt vedelik jooksma hakanud. Aga jah ... egas mis seal ikka spekuleerida. Peab vaatama. Mul selle õlikuluga nagunii selle auto juures probleeme. Mida vähem seda parem :D Tagantjärgi on hea kahetseda, et oleks võinud lasta ka silindrid üle puurida ja uues mõõdus rõngad panna kui asi laiali oli aga enam ei viitsiks. Toona kui seda jama sai tehtud oli esiteks autoga kiire et see korda saada ja teiseks hakkas see kap-remont niigi rahakoti peale, nii et see töö jäi kahjuks tegemata jah.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 11.03.11 13:26 Tsiteeri


Sai täna siis kaanetihend ära vahetatud. Kuna katusealust polnud võtta oli õues seda suht nilbe teha. Tõesti pindade puhastuseks aega kulus ja appi tuli võtta nitrolahusti mis käepärast riiulil seisis. Pinnad ära puhastatud, vedasin õhukese kihi Abro punast kuumuskindlat silikoni mõlemale poole tihendit, lasin veidi seista ja ladusin asja kokku tagasi. Seekord kasutasin kaane pingutuseks njuutonvõtit tavalise käetunnetuse asemel. Elsawin andis kaane pingutusmomendiks 10N. Pingutusjärjekorra tegin keskmised diagonaalis ja otsad diagonaalis.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/073.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/074.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/075.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/076.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/077.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 11.03.11 14:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Sai täna siis kaanetihend ära vahetatud. Pinnad ära puhastatud. Seekord kasutasin kaane pingutuseks njuutonvõtit tavalise käetunnetuse asemel.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/073.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/074.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/075.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/076.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C4/077.jpg


Mäletan, et vanal a4-l klapikambrikaane tihendeid vahetades oli ka see pindade puhastamine kõige aeganõudvam töö, sul vist ka veel need vanad silikoonijäänused segamas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 23.03.11 05:27 Tsiteeri


Eile võtsime sõbraga kätte, ning eemaldasime kliima radika auto küljest. Ütleme nii, et juba autot ostes selgus, et süsteem on peetis ja nüüd aastaid hiljem tundus, et kuna ribid on juba nii pudedad ja kinni, siis ei käi sellest enam mingi õhk läbi, ning takistab sõites hoopis õhutust terve jahutusradika esise pinna ulatuses. Tunnike nikerdamist ja käes ta oligi.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.5% - SQL: 52.5%]