Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: A4 3,0 quattro - 2001 - A128 (Vastuseid: 86 | Vaatamisi: 17385)
A128
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3,0q

postitati 25.02.11 13:29 Tsiteeri
A4 3,0 quattro - 2001 - A128



Tere!

Mõtlesin, et teeks oma sõidukist teema, hea tehtud töid meeles pidada ja nõu küsida.
Auto ostmisel oli eesmärgiks keskmisest kiirem heas korras sõiduk, mis mahutaks rohkem kui kaks inimest ja spordikoti.
Käisin vaatamas erinevaid 330 BMW-sid, Audisid (S3, B5 S4, B6 A4), isegi RX-8 sai ära proovitud ja peaaegu ostetud.
2010 september leidsin halli värvi 3,0 manuaalkastiga quattro A4 sedaani ja see sai kohe ka ära ostetud.
Natuke autost: toodud Prantsusmaalt, alates 2005 on olnud Eestis ühe omaniku käes. Läbisõit hetkel 110 000km kandis, rihmad ja rullikud 90k km pealt vahetatud.

Lisad:
3,0 quattro manuaalkasti otsas (mis oli ka eesmärgiks), mälude ja täis elektriga sportsisu, sportrool, Bose heli, värviline kompuuter, navi, , xenon tuled, suusaluuk, originaal 17 veljed, edasi on juba tavalisem kraam nagu 4x el. aknad, istmesoojendused jne.

Tööd ja tegemised:
Terve esisilla komplekt oli enne ostu vahetatud.
Kohe peale ostu sai vahetatud kõik küünlad, süütepoolid, mootori õli, kütuse-, õli-, õhu- ja salongifilter. Kuna autot oli harva kasutatud läksid vahetusse kõik pragunenud pidurivoolikud, käigukasti ja taga diffri simmerlingid.
Lisatud sai C5 A6 pealt pärinev esimene käetugi ja hiljuti lisandus S4 lip pagasiluugile.
originaal 17 veljed jäävad talveks(ei ole taastamist väärt, kõik on väga korralikult vastu kõnnitee ääri ära sõidetud) ning suveks on ostetud autost toon tumedamad hallid 12 kodaraga Audi 18 tollised veljed Pirelli P-Zerodel. Kahjuks suve velgedest korralikku pilti ei ole.

Natuke vigadest mis tegemist vajaks:
Juhiistme soojendus ei tööta
vasaku peegli soojendus ei tööta
antenni võim on läbi

Kui keegi oskab istme- ja peeglisoojendustega nõu anda (kaitsmed korras) või on odavalt antenni võimu pakkuda, siis palun olge lahked ja andke tuld!

Vahetamist vajavad veel käigukasti ja taga diffri õlid ning tagasilla õõtsad.

Kevadel plaanis klaasid toonida, keemiline sisepesu, kapoti võrele sooviks quattro embleemi ja kunagi võiks Concert maki vahetada RNS-E vastu.

Suurte puuduste all on püsikiiruse hoidja puudumine. Leidsin Revali kviitungi, kus on kirjas, et tehtud on püsikiiruse hoidja ploki vahetus, kas püsika paigaldus võib piirduda siis kangi lisamise ja aktiveerimisega?

Kokkuvõttes ikka väga mõnus auto nii suveks kui talveks :D, ainuke asi mis häirib on 5-ne kast, maanteel 100ga sõites on pea 3000 pööret ikka selgelt liiast.
Korra sai jäärada proovitud, aga autost hakkas nii kahju, et sõitmisest ja nautimisest küll midagi välja ei tulnud. Peab järgmiseks talveks ühe quattro juurde muretsema. :D

Alar

Mõned pildid

http://images58.fotki.com/v85/photos/6/1568406/9532510/P2240886-vi.jpg

http://images116.fotki.com/v107/photos/6/1568406/9532510/P2240893-vi.jpg

http://images55.fotki.com/v508/photos/6/1568406/9532510/P2240876-vi.jpg

http://images16.fotki.com/v3/photos/6/1568406/9532510/P2240884-vi.jpg

http://images16.fotki.com/v3/photos/6/1568406/9532510/P190111_16_19-vi.jpg

http://images45.fotki.com/v153/photos/6/1568406/9532510/P190111_16_25-vi.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Loog
huviline

Avatar


Registreerunud 25.02.11
Asukoht: Pilistvere-Põltsamaa-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant-C4-1993.a

postitati 25.02.11 13:45 Tsiteeri


Väga ilus, värv meeldib mulle eriti :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 25.02.11 14:05 Tsiteeri


Ilus auto jah aga see 100 km/h ja pöörded pea 3000 peal on väga imelik asi.Pole endal küll sama auto aga siiski kah viiene automaat kast ja 100 km/h on pöörded ikka natuke alla 2000.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 25.02.11 14:34 Tsiteeri


Kas kõrva järgi on samuti 3000rpm/100kmh ja 5 käik või ainult kell näitab sellist asja?


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A128
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3,0q

postitati 25.02.11 14:40 Tsiteeri


Mul eelmine auto oli C5 A6, mootoriks oli 2,8 automaadi otsas. 100 ringis sõites olid pöörded kusagil 2000 juures. Pakun, et esimestele B6 A4 pandi olenemata mootorist kõigile sama kast, uuematel on 6 käigulised.
Samas kütusekulu üle ei kurda, linnas suvel 12 - 13, maanteel 9 kanti. Muidugi võiks vähem olla.
Hääle järgi tundub kõik normis, ega ta linnas ka ühtlaselt 3k pöördega sõites väga häält ei tee, vajutades on hääl aga päris mõnus, võiks valjemgi olla.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pillekas
huviline



Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.11 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mudjamix
Ilus auto jah aga see 100 km/h ja pöörded pea 3000 peal on väga imelik asi.Pole endal küll sama auto aga siiski kah viiene automaat kast ja 100 km/h on pöörded ikka natuke alla 2000.







No tere hommikut,sa võrdled automaat kasti manuaaliga.Kastid on ju erinevad.Mul audil on manuaal kastiga 100 pealt 2400 pööret,aga teisel autol on automaat kast ja on 1250 pööret.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 25.02.11 16:17 Tsiteeri


No ma ei tahaks uskuda et 3 liitrise mootoriga peaks 100 km /h pöörded 3000 peal olema üks kõik mis kastiga.See kui sul manuaal on 1.8 või 2.0 siis suht norm sellised pöörded.Ja noh mis auto see sul 100 km/h 1250 pöördega tiksub???Diislist pole mõtet rääkida siin onju.Kas manuaal v automaat ei mängi siin ikka nii suurt rolli ma arvan.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 25.02.11 16:54 Tsiteeri


Omal sama motoga c5 ja 5-ne automaat ja pöörded 100km/h nii 2000p/min. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.11 17:52 Tsiteeri


100 km/h juures 3000 pööret on rohkem jaapanlaste pärusmaa.
Ilus A4, veel ilusam oleks avantina. :)


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pillekas
huviline



Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.11 17:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mudjamix
No ma ei tahaks uskuda et 3 liitrise mootoriga peaks 100 km /h pöörded 3000 peal olema üks kõik mis kastiga.See kui sul manuaal on 1.8 või 2.0 siis suht norm sellised pöörded.Ja noh mis auto see sul 100 km/h 1250 pöördega tiksub???Diislist pole mõtet rääkida siin onju.Kas manuaal v automaat ei mängi siin ikka nii suurt rolli ma arvan.




Ei ole mul audi 1.8 ega ka mitte 2.0 on 2.8 30v ja manuaal.1250 pööret on ford expetitionil 2008 5.4 automaat bensiin.Sellel 3.0 3000 pööret on jah natuke palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 25.02.11 17:57 Tsiteeri


Norm tõld nii kere, veoskeemi kui jõuallika poolest ning meeldivalt väike läbisõit!
Pöörete osas ma teen live katse homme oma 5-se kepikastiga - tunduvad mullegi kuidagi kõrged maanteekiirustel (olen 6-t köiku ammu taga igatsenud), samas auto ei lõuga selliste pööretega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 25.02.11 18:02 Tsiteeri


Kas rihmevahetusvälp on sellel autol 90k km? Miks peab alla 100k km läbimist vahetama kogu esisilla? Ma väga ei usu selle auto läbisõitu, sorry:D
Samuti on pöörete värk ebanormaalne. Muidu peaks 3,0 manuaal olema küllaltki kiire auto, quattro sellise võimsuse juures lausa hädavajalik:P Sisu on sellise mootori ja q kohta tagasihoidlik, aga välisvärv ja "look" on kena;) Püsik on suurepärane lisa, lase korda teha, maksab maksimaalselt paarsada euri. Edu!

PS: Pirelli P-zero otsis juba 17 tollise velje puhul korralikult teed, täiesti häirivalt, said seetõttu ka suve keskel teiste vastu välja vahetatud, kuidas need veel 18 tolli peal on:D Kõva kätt igaljuhul!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A128
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3,0q

postitati 26.02.11 10:14 Tsiteeri


Rihmavahetusvälp 120 000k, kuna veepump lekkis ja kõik tuli maha võtta tehti rihmavahetus ära, siis oli läbisõit u. 90k km.
100ga sõites on pöörded täpselt 2800, 120 peal 3000. Sõites on kõik vaikne, tahho näitab õigesti müra maanteel praktiliselt puudub ja kütusekulu tuleb ka umbes tehase näitajatesse, ei usu eriti, et autol midagi viga oleks.

Auto on toodud Prantsusmaalt 2005a. kui ees oli 75k km (selle kohta on nii revali paberid kui prantsuse keelsed märkmed hooldusraamatus), Eestis oli sõidetud nii vähe, et pidurid olid ostmise hetkel täiesti roostes, voolikud läbi pragunenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pillekas
huviline



Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.11 10:43 Tsiteeri


Huvitav ikka,natuke kõrge on pööre 100 pealt,aga ju ta siis peab olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 26.02.11 13:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
100 km/h juures 3000 pööret on rohkem jaapanlaste pärusmaa.
Ilus A4, veel ilusam oleks avantina. :)



Natuke parandan, et väikese mootoriga jaapanlaste pärusmaa :P
2.4GDI 110kw on maanteel 5 käik, 100km/h ja 2200rpm...
AGA, et teemasse ka, siis see klassikaline: "Ilus Audi ikka küll!" :D Harryga nõus, avantina oleks ilusam, aga eks igaüks ise teab, mis tal vaja ja mis meeldib ;)

Edu igaljuhul!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A128
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3,0q

postitati 26.02.11 13:38 Tsiteeri


Ei oleks endalgi Avanti vastu midagi, lihtsalt proiriteedid olid nats teised ja kahjuks ükski universaal ei vastanud neile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 26.02.11 16:36 Tsiteeri


Kui veel AC Drag'is kuni 3.0 klass oli, sai korraks üsna eksprompt plaanitud sellise koosluse soetamist. :) Paraku olid see hetk normaalse hinnaga pakkuda vaid automaadid.

Pöörded tunduvad sellise väändekõveraga mootori kohta tõesti imelikud. Manuaalkastiga 2.8q B5 A4 142kW/280Nm mootor jõuab spidoka järgi 100 peal viienda käiguga minutis 2500 tiiru teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 26.02.11 18:14 Tsiteeri


Miks sa peale ostu kohe ka süütepoolid vahetasid? Need ei kuulu ju hoolduste alla ja 3-4k eek selle alla matta tundub imelik:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 26.02.11 21:01 Tsiteeri


Testitud: viiene kepikast annab C5 Q 2.4 peal sajaga ca 2400 / 2500 pööret.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pillekas
huviline



Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.11 21:03 Tsiteeri


Kas sama mootoriga? Võibolla on sellel A4 kast ära vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
corbe
huviline



Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A5 Q | A6 C8 Q

postitati 26.02.11 22:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pillekas
Kas sama mootoriga? Võibolla on sellel A4 kast ära vahetatud.


Päriselt??? Teemaalgatajal on 3.0 mootor ja erki.t`l on 2.8 mootor nagu mainib...
Võiks siiski ka teema läbi ju lugeda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cigaro
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.8 '97 + A6 C5 1.8T '02 + Avensis '16

postitati 27.02.11 03:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: corbePäriselt??? Teemaalgatajal on 3.0 mootor ja erki.t`l on 2.8 mootor nagu mainib...
Võiks siiski ka teema läbi ju lugeda


Khkmm..ma nii igaksjuhuks mainin, et erki.t ikka 2,4 motoga testis, nagu ta ise väidab. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 27.02.11 06:44 Tsiteeri


Kasti vahetust siiski ei usu .. kuid kui kahtlus jääb, kiika kastil olevat koodi, et kas vastab tehase panduga.
Vaevalt, et kast sedavörd nörk, et 10 aastaga vahetust nöuaks.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 27.02.11 07:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Kasti vahetust siiski ei usu .. kuid kui kahtlus jääb, kiika kastil olevat koodi, et kas vastab tehase panduga.
Vaevalt, et kast sedavörd nörk, et 10 aastaga vahetust nöuaks.


Kas aastad kulutavad kasti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A128
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 3,0q

postitati 27.02.11 08:01 Tsiteeri


Ma ei usu, et kast vahetatud mingi suvalise vastu millel ülekanded ei klapi. kuigi nats liiga on talle tehtud, külmalt sõites kolmas käik undab paar km ja esimene, teine ei lähe just lihtsalt sisse, samas esimene võib olla põhjusega, et veeredes kunagi esimest sisse ei lükkaks. vaid kohe teise paneks ja teine kolmas on lihtsalt korralikult peedistada saanud.

Üldjoontes käitub kast tegelikult hästi ja alates kiirustest 40-50 sõida nagu automaadiga, alati 5. käik sees. :D

Mulle pakub pigem huvi peegli- ja istmesoojenduse kordasaamine ja antenni võim kuluks ära. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]