Lehekülgi: 1 2 3 4 |
A128
huviline
Registreerunud 28.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3,0q
|
postitati 25.02.11 13:29
|
|
|
A4 3,0 quattro - 2001 - A128
Tere!
Mõtlesin, et teeks oma sõidukist teema, hea tehtud töid meeles pidada ja nõu küsida.
Auto ostmisel oli eesmärgiks keskmisest kiirem heas korras sõiduk, mis mahutaks rohkem kui kaks inimest ja spordikoti.
Käisin vaatamas erinevaid 330 BMW-sid, Audisid (S3, B5 S4, B6 A4), isegi RX-8 sai ära proovitud ja peaaegu ostetud.
2010 september leidsin halli värvi 3,0 manuaalkastiga quattro A4 sedaani ja see sai kohe ka ära ostetud.
Natuke autost: toodud Prantsusmaalt, alates 2005 on olnud Eestis ühe omaniku käes. Läbisõit hetkel 110 000km kandis, rihmad ja rullikud 90k km pealt
vahetatud.
Lisad:
3,0 quattro manuaalkasti otsas (mis oli ka eesmärgiks), mälude ja täis elektriga sportsisu, sportrool, Bose heli, värviline kompuuter, navi, , xenon
tuled, suusaluuk, originaal 17 veljed, edasi on juba tavalisem kraam nagu 4x el. aknad, istmesoojendused jne.
Tööd ja tegemised:
Terve esisilla komplekt oli enne ostu vahetatud.
Kohe peale ostu sai vahetatud kõik küünlad, süütepoolid, mootori õli, kütuse-, õli-, õhu- ja salongifilter. Kuna autot oli harva kasutatud läksid
vahetusse kõik pragunenud pidurivoolikud, käigukasti ja taga diffri simmerlingid.
Lisatud sai C5 A6 pealt pärinev esimene käetugi ja hiljuti lisandus S4 lip pagasiluugile.
originaal 17 veljed jäävad talveks(ei ole taastamist väärt, kõik on väga korralikult vastu kõnnitee ääri ära sõidetud) ning suveks on ostetud autost
toon tumedamad hallid 12 kodaraga Audi 18 tollised veljed Pirelli P-Zerodel. Kahjuks suve velgedest korralikku pilti ei ole.
Natuke vigadest mis tegemist vajaks:
Juhiistme soojendus ei tööta
vasaku peegli soojendus ei tööta
antenni võim on läbi
Kui keegi oskab istme- ja peeglisoojendustega nõu anda (kaitsmed korras) või on odavalt antenni võimu pakkuda, siis palun olge lahked ja andke
tuld!
Vahetamist vajavad veel käigukasti ja taga diffri õlid ning tagasilla õõtsad.
Kevadel plaanis klaasid toonida, keemiline sisepesu, kapoti võrele sooviks quattro embleemi ja kunagi võiks Concert maki vahetada RNS-E vastu.
Suurte puuduste all on püsikiiruse hoidja puudumine. Leidsin Revali kviitungi, kus on kirjas, et tehtud on püsikiiruse hoidja ploki vahetus, kas
püsika paigaldus võib piirduda siis kangi lisamise ja aktiveerimisega?
Kokkuvõttes ikka väga mõnus auto nii suveks kui talveks , ainuke asi mis
häirib on 5-ne kast, maanteel 100ga sõites on pea 3000 pööret ikka selgelt liiast.
Korra sai jäärada proovitud, aga autost hakkas nii kahju, et sõitmisest ja nautimisest küll midagi välja ei tulnud. Peab järgmiseks talveks ühe
quattro juurde muretsema.
Alar
Mõned pildid
|
|
|
Loog
huviline
Registreerunud 25.02.11
Asukoht: Pilistvere-Põltsamaa-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant-C4-1993.a
|
postitati 25.02.11 13:45
|
|
|
Väga ilus, värv meeldib mulle eriti
|
|
|
Mudjamix
klubiliige
Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: TT mk2 + Q7
|
postitati 25.02.11 14:05
|
|
|
Ilus auto jah aga see 100 km/h ja pöörded pea 3000 peal on väga imelik asi.Pole endal küll sama auto aga siiski kah viiene automaat kast ja 100 km/h
on pöörded ikka natuke alla 2000.
Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 25.02.11 14:34
|
|
|
Kas kõrva järgi on samuti 3000rpm/100kmh ja 5 käik või ainult kell näitab sellist asja?
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
A128
huviline
Registreerunud 28.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3,0q
|
postitati 25.02.11 14:40
|
|
|
Mul eelmine auto oli C5 A6, mootoriks oli 2,8 automaadi otsas. 100 ringis sõites olid pöörded kusagil 2000 juures. Pakun, et esimestele B6 A4 pandi
olenemata mootorist kõigile sama kast, uuematel on 6 käigulised.
Samas kütusekulu üle ei kurda, linnas suvel 12 - 13, maanteel 9 kanti. Muidugi võiks vähem olla.
Hääle järgi tundub kõik normis, ega ta linnas ka ühtlaselt 3k pöördega sõites väga häält ei tee, vajutades on hääl aga päris mõnus, võiks valjemgi
olla.
|
|
|
pillekas
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.11 15:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mudjamix
Ilus auto jah aga see 100 km/h ja pöörded pea 3000 peal on väga imelik asi.Pole endal küll sama auto aga siiski kah viiene automaat kast ja 100 km/h
on pöörded ikka natuke alla 2000. |
No tere hommikut,sa võrdled automaat kasti manuaaliga.Kastid on ju erinevad.Mul audil on manuaal kastiga 100 pealt 2400 pööret,aga teisel autol on
automaat kast ja on 1250 pööret.
|
|
|
Mudjamix
klubiliige
Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: TT mk2 + Q7
|
postitati 25.02.11 16:17
|
|
|
No ma ei tahaks uskuda et 3 liitrise mootoriga peaks 100 km /h pöörded 3000 peal olema üks kõik mis kastiga.See kui sul manuaal on 1.8 või 2.0 siis
suht norm sellised pöörded.Ja noh mis auto see sul 100 km/h 1250 pöördega tiksub???Diislist pole mõtet rääkida siin onju.Kas manuaal v automaat ei
mängi siin ikka nii suurt rolli ma arvan.
Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 25.02.11 16:54
|
|
|
Omal sama motoga c5 ja 5-ne automaat ja pöörded 100km/h nii 2000p/min.
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.11 17:52
|
|
|
100 km/h juures 3000 pööret on rohkem jaapanlaste pärusmaa.
Ilus A4, veel ilusam oleks avantina.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
pillekas
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.11 17:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mudjamix
No ma ei tahaks uskuda et 3 liitrise mootoriga peaks 100 km /h pöörded 3000 peal olema üks kõik mis kastiga.See kui sul manuaal on 1.8 või 2.0 siis
suht norm sellised pöörded.Ja noh mis auto see sul 100 km/h 1250 pöördega tiksub???Diislist pole mõtet rääkida siin onju.Kas manuaal v automaat ei
mängi siin ikka nii suurt rolli ma arvan. |
Ei ole mul audi 1.8 ega ka mitte 2.0 on 2.8 30v ja manuaal.1250 pööret on ford expetitionil 2008 5.4 automaat bensiin.Sellel 3.0 3000 pööret on jah
natuke palju.
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 25.02.11 17:57
|
|
|
Norm tõld nii kere, veoskeemi kui jõuallika poolest ning meeldivalt väike läbisõit!
Pöörete osas ma teen live katse homme oma 5-se kepikastiga - tunduvad mullegi kuidagi kõrged maanteekiirustel (olen 6-t köiku ammu taga igatsenud),
samas auto ei lõuga selliste pööretega.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 25.02.11 18:02
|
|
|
Kas rihmevahetusvälp on sellel autol 90k km? Miks peab alla 100k km läbimist vahetama kogu esisilla? Ma väga ei usu selle auto läbisõitu, sorry
Samuti on pöörete värk ebanormaalne. Muidu peaks 3,0 manuaal olema küllaltki kiire auto, quattro sellise võimsuse juures lausa hädavajalik Sisu on sellise mootori ja q kohta tagasihoidlik, aga välisvärv ja "look" on
kena Püsik on suurepärane lisa, lase korda teha, maksab maksimaalselt
paarsada euri. Edu!
PS: Pirelli P-zero otsis juba 17 tollise velje puhul korralikult teed, täiesti häirivalt, said seetõttu ka suve keskel teiste vastu välja vahetatud,
kuidas need veel 18 tolli peal on Kõva kätt igaljuhul!
|
|
|
A128
huviline
Registreerunud 28.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3,0q
|
postitati 26.02.11 10:14
|
|
|
Rihmavahetusvälp 120 000k, kuna veepump lekkis ja kõik tuli maha võtta tehti rihmavahetus ära, siis oli läbisõit u. 90k km.
100ga sõites on pöörded täpselt 2800, 120 peal 3000. Sõites on kõik vaikne, tahho näitab õigesti müra maanteel praktiliselt puudub ja kütusekulu tuleb
ka umbes tehase näitajatesse, ei usu eriti, et autol midagi viga oleks.
Auto on toodud Prantsusmaalt 2005a. kui ees oli 75k km (selle kohta on nii revali paberid kui prantsuse keelsed märkmed hooldusraamatus), Eestis oli
sõidetud nii vähe, et pidurid olid ostmise hetkel täiesti roostes, voolikud läbi pragunenud.
|
|
|
pillekas
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.11 10:43
|
|
|
Huvitav ikka,natuke kõrge on pööre 100 pealt,aga ju ta siis peab olema.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
A128
huviline
Registreerunud 28.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3,0q
|
postitati 26.02.11 13:38
|
|
|
Ei oleks endalgi Avanti vastu midagi, lihtsalt proiriteedid olid nats teised ja kahjuks ükski universaal ei vastanud neile.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.02.11 16:36
|
|
|
Kui veel AC Drag'is kuni 3.0 klass oli, sai korraks üsna eksprompt plaanitud sellise koosluse soetamist. Paraku olid see hetk normaalse hinnaga pakkuda vaid automaadid.
Pöörded tunduvad sellise väändekõveraga mootori kohta tõesti imelikud. Manuaalkastiga 2.8q B5 A4 142kW/280Nm mootor jõuab spidoka järgi 100 peal
viienda käiguga minutis 2500 tiiru teha.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 26.02.11 18:14
|
|
|
Miks sa peale ostu kohe ka süütepoolid vahetasid? Need ei kuulu ju hoolduste alla ja 3-4k eek selle alla matta tundub imelik
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 26.02.11 21:01
|
|
|
Testitud: viiene kepikast annab C5 Q 2.4 peal sajaga ca 2400 / 2500 pööret.
|
|
|
|
pillekas
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.11 21:03
|
|
|
Kas sama mootoriga? Võibolla on sellel A4 kast ära vahetatud.
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 26.02.11 22:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pillekas
Kas sama mootoriga? Võibolla on sellel A4 kast ära vahetatud. |
Päriselt??? Teemaalgatajal on 3.0 mootor ja erki.t`l on 2.8 mootor nagu mainib...
Võiks siiski ka teema läbi ju lugeda
|
|
|
cigaro
huviline
Registreerunud 19.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8 '97 + A6 C5 1.8T '02 + Avensis '16
|
postitati 27.02.11 03:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: corbePäriselt??? Teemaalgatajal on 3.0 mootor ja erki.t`l on 2.8 mootor nagu mainib...
Võiks siiski ka teema läbi ju lugeda |
Khkmm..ma nii igaksjuhuks mainin, et erki.t ikka 2,4 motoga testis, nagu ta ise väidab.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 27.02.11 06:44
|
|
|
Kasti vahetust siiski ei usu .. kuid kui kahtlus jääb, kiika kastil olevat koodi, et kas vastab tehase panduga.
Vaevalt, et kast sedavörd nörk, et 10 aastaga vahetust nöuaks.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.02.11 07:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Kasti vahetust siiski ei usu .. kuid kui kahtlus jääb, kiika kastil olevat koodi, et kas vastab tehase panduga.
Vaevalt, et kast sedavörd nörk, et 10 aastaga vahetust nöuaks. |
Kas aastad kulutavad kasti?
|
|
|
A128
huviline
Registreerunud 28.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3,0q
|
postitati 27.02.11 08:01
|
|
|
Ma ei usu, et kast vahetatud mingi suvalise vastu millel ülekanded ei klapi. kuigi nats liiga on talle tehtud, külmalt sõites kolmas käik undab paar
km ja esimene, teine ei lähe just lihtsalt sisse, samas esimene võib olla põhjusega, et veeredes kunagi esimest sisse ei lükkaks. vaid kohe teise
paneks ja teine kolmas on lihtsalt korralikult peedistada saanud.
Üldjoontes käitub kast tegelikult hästi ja alates kiirustest 40-50 sõida nagu automaadiga, alati 5. käik sees.
Mulle pakub pigem huvi peegli- ja istmesoojenduse kordasaamine ja antenni võim kuluks ära.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |