Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 24.02.11 12:02
|
|
|
Need on plasma kellad jah. Need juhtmed, mis lähevad iga tausta väljast peaks ühendama mingisuguse väikse karbi sisse, mis jagab voolu nende vahel,
mis oma korda peaks ühendama mingisuguse voolu allikasse. Ongi kõik. See karp kus on kirjas CE vist ongi see asi. Aga ei tea.
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 24.02.11 15:11
|
|
|
Ise arvan sama, karbist tulevad välja sellised juhtmed 8tk: värvid on sinine, oranz, valge, pruun, must, punane, roheline ja kollane. Aga kuhu ja
kuidas neid ühendada, et tööle hakkaks???
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 24.02.11 15:28
|
|
|
Need mis sa kirjeldasid on vist taustade jaoks, ja veel peab olema toide ka kas pirnist vms. Need mis mul olid plasma kellad oli kõik selge, mis kuhu
läheb. Äkki taustade peal on mingi firma nimi või midagi, et saaks leida skeemi kuidas juhtmed peaks minna?!
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 24.02.11 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: igozavr
Need mis sa kirjeldasid on vist taustade jaoks, ja veel peab olema toide ka kas pirnist vms. Need mis mul olid plasma kellad oli kõik selge, mis kuhu
läheb. Äkki taustade peal on mingi firma nimi või midagi, et saaks leida skeemi kuidas juhtmed peaks minna?! |
Ei need mis ma kirjeldasin on need mis välja tulevad ühes pundis (kõige jämedam juhe), taustadelt tulevad sinna karpi eraldi kaks 4-ja juhtmelist
komlplekti. Need 8 peaks vist kuhugi vooluallikatesse minema, aga kuhu ja missugused? Ja kui kõva voolu neisse lasta võib?
Ja firmanime ei avastanud, isegi karbil pole peale selle CE klepsu miskit
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 24.02.11 19:17
|
|
|
Arvan, et ikka 12V, kelladeplokki pirnist võib voolu võtta. Aga sa võid proovida leida samasugused plasma taustad netis kuskil, ebayist näiteks. Ja
proovida küsida müüalt kuidas see ühendatakse.
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 24.02.11 19:45
|
|
|
Ebay taha jääb keeleoskus, ja ise yhendada ei leia ma loogilist järge, kuna kõik juhtmed on erinevat tooni, milline tahab plussi, milline
miinust...
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 24.02.11 23:02
|
|
|
Ei tea isegi kuidas aidata. Mul oli see süsteem lihtsam. Selline oli,
natuke erinev vist.
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.09.11 12:47
|
|
|
Kui reostaati pole, võid ka muul moel tasapisi pinget tõstma hakates katsetada. 1.5V elemente ükshaaval jadamisi ühendades või mingi universaalse
toiteadapteriga näiteks. Saad enamvähem aimu, mis pingel nad on ette nähtud toimima. Polaarsust neil minu teada pole.
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 06.09.11 12:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kui reostaati pole, võid ka muul moel tasapisi pinget tõstma hakates katsetada. 1.5V elemente ükshaaval jadamisi ühendades või mingi universaalse
toiteadapteriga näiteks. Saad enamvähem aimu, mis pingel nad on ette nähtud toimima. Polaarsust neil minu teada pole. |
Mismoodi pinget tõstes, vooluallikana saan kasutada ainult 12V autoakut. Või siis niimoodi, et hakkan järjest juhtmeotsi omavahel ühendama, et tuleks
1.5X8=12V?? Ja siis peaksid põlema?
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.09.11 15:11
|
|
|
Ma ei annaks sinna igaks juhuks kohe 12V peale. Tõenäoline küll on, et nad on ette nähtud 12V (autos on töötava mootori korral tegelikult isegi 14V)
jaoks, kuid võib vabalt ka näiteks 5V olla ja siis võib 12V-ga testimine kurja teha.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 06.09.11 15:41
|
|
|
Proovi leida kasvõi mõni arvuti toiteblokk, sealt on võimalik kätte saada 3.3v, 5v, 7v, 8.7v ja 12v. Muidugi kui külla tahad tulla, siis on mul olemas
"stabiliseeritud toiteallikas 2.5 - 15v", sellega saab väga täpselt kontrollida mis pingel elu sisse tuleb
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 06.09.11 19:49
|
|
|
Niih, nüüd tükk maad targem jälle - plasmakad töötavad nn kõrgepingega ja sagedusega u 2800 hertsi, st et vool mis taustadesse jõuab on vähemalt 110V
(on ka palju tugevama vooluga variante) ja annab taustkilele "särtsu" sagedusega 2800 hertsi, et ta helendaks, ning see must kastike, kust mul 3
juhet välja tulevad on see pingemuundur ja sageduse tekitaja - 12V pole siin suurt miskit pistmist Ja kuna nendest 8-st reostaadi juhtmest on 1 pluss ja teine miinus (tuleb peale 12V) , siis järelikult vajab ka
reostaat voolu ja võib olla ka mingi tähtis lüli plasmakate töös.
Ühesõnaga 5 tundi jebimist, ja ei mingit reaalset tulemust! Proovin veel korra ühe väga asjaliku elektriku juurde viia, eks sis näis, mis saab. Kellel
veel häid ideid, võib alati teada anda.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|