Lehekülgi: 1 2 |
d1Mm
huviline
Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.11 08:48
|
|
|
1,9TD või 1.8T
Tere,
on siis plaan osta endale esimene auto, hetkel jääks pidama Audi peale nt.: A4 1.9TD või 1.8T, et kes mida soovitaks? Kui kulukas on ühe või teise
üleval pidamine? Miskid tüüpvead vms? Ja kas kellegil ka msikit pakkuda?
Ettetänades
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.02.11 08:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: d1Mm
Tere,
on siis plaan osta endale esimene auto, hetkel jääks pidama Audi peale nt.: A4 1.9TD või 1.8T, et kes mida soovitaks? Kui kulukas on ühe või teise
üleval pidamine? Miskid tüüpvead vms? Ja kas kellegil ka msikit pakkuda?
Ettetänades |
Täna regasid ja täna postitad, kas oled tõesti juba jõudnud otsinguga kõik läbivaadata ja mittemingisugust konkreetsemat küsimust ei ole?
Noh, midaiganes, aga mina eelistaks bensukat, see 1,9 väriseb liiga palju ja möliseb liiga palju, samuti on diislid iga nurga pealt kapriissemad,
kuigi jah see 1,9 diisel on suht vastupidav kuulujuttude järgi (kuigi ka neid on tehtud palju erinevaid, millist sina mõtled, ma ei tea!).
|
|
|
d1Mm
huviline
Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.11 12:04
|
|
|
Regasin täna jah, et postitust teha, aga enne olen ikka veidi surfanud siin lehel. Aga siin nii palju infi ja kõik räägivad erinevat juttu, et ei
teagi kumb mõitlikum ost oleks. TD vaatan muidu siis 81kW
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 22.02.11 12:11
|
|
|
Mõlemad on head mootorid. Isiklikult, kui diislit kuskilt odavamalt ei saaks, siis võtaksin 1.8T. Kütusekulu vahe tuleb paar liitrit tõenäoliselt,
kuid ei ole seda diisli häält ega vibreerimist. Muidu aga on see 1.9tdi hea mootor, väga ökonoomne ja liigub hästi edasi.
Kui suur on aastane läbisõit? Kui väga palju sõidad säästad vähemalt kütuse arvelt selle 1.9tdi'ga üpris palju raha. Küll aga on diisliga üldjuhul
rohkem muresid, kui bensiinikaga.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 22.02.11 12:19
|
|
|
Kõige pealt tee endale selgeks, kumb kütus sinu sõitudega kokku läheb.
Kui sõidad pikemaid otsi ja ka tööle/kooli on üle umbes 10km siis tasub mõelda diisli peale.
Kui aga sõidad tööle 1-2km ja kodust poodi piima järgi 500m-1km siis pole diislil mitte mingit pointi, kuna mootor ei saa töösoojakski ja
käivitamisele kulunud energia ei jõua akusse tagasi.
Mina sõidan nädalas mingi 4-500km ja diisel õigustab end vägagi ära, kuigi tihtipeale on see käivitamine ja aeglane soojaks minemine üsna ebameeldiv,
aga siiski pooldan diislit.
1.9 81kw R4 tdi on üldiselt hea mootor, kuigi mineku poolest 96kw'ga võrrelda ei saa.
1.8t 110kw on ka üsna hea mootor ja ei tohiks väga palju kütet ka neelata.
Aga eks turbo mootorite viga on see, et kui neid tehase konditsioonist edasi aidata siis hakkab sealt tükke ära kukkuma kah.
Edit:
Diisli ülalpidamine on kallim, aga seda nüüd küll öelda ei saa, et diisel laguneb rohkem.
Diislil valusamad kohad on pump, pihustid ja eelsüüte küünlad. Üldjuhul pumba kärvamises on süüdi sitt küte.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 22.02.11 12:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
Aga eks turbo mootorite viga on see, et kui neid tehase konditsioonist edasi aidata siis hakkab sealt tükke ära kukkuma kah. | Ka 1.9
diislid on turbokad, seega on potensiaali rõhuleketeks ja turbosuremiseks mõlemal variandil.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 22.02.11 12:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
Aga eks turbo mootorite viga on see, et kui neid tehase konditsioonist edasi aidata siis hakkab sealt tükke ära kukkuma kah. | Ka 1.9
diislid on turbokad, seega on potensiaali rõhuleketeks ja turbosuremiseks mõlemal variandil. |
See oligi kahe mootori kokkuvõtteks öeldud
|
|
|
d1Mm
huviline
Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.11 13:02
|
|
|
Selge, et siis pm mõlemad head)
Aga jah, eks hetkle mul need otsad oleksid suht lühikesed, tööle-koju, vahest niisama ringi kruiisida.
Aga suvel oleks ka pikeamid sõite mööda eestimaad ja vb ka kuskile välismaale, et suht dilemma nüüd.
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 22.02.11 13:14
|
|
|
Diisli kokkuhoidlikkus või sääst kahaneb esimeses hoolduses olematuks - bensukat oskab iga kuuriomanikust asjaarmastaja kruvikeerajaga elule aidata,
diisliga jäädki otsima, mis viga.
Lõpuks oled nõus nurgataguste asemel korralikku kohta minema ja iga kord väikese asemel ükskord suurema summa maksma. Ja kui siis ka abi ei ole
saanud, siis oled diislis lõplikult pettunud - hulk kalleid jubinaid on vahetatud, kaebused kadunud ei ole. Ja jumala juhuslikult avastad ise palju
hiljem, et mõni vaakumi voolik on natuke pragune kusagilt, poleks tasunudki tuhandeid eure maksta sadadele töökodadele. No kindlasti natuke liiga
paksudes värvides, aga lühidalt minu arvamus diislist.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.02.11 13:46
|
|
|
Diisliga tuleb märgatav kokkuhoid siis, kui riskid kas sinisega sõita või saad mõne rekkamehe või bussijuhi käest althõlma. Ja/või on lihtsalt aastane
läbisõit 100000km (õhust võetud arv keskmisest tunduvalt suurema läbisõidu näiteks).
B5 A4 peale samas 3 mõistlikku mootorivalikut ongi: 1.8T ja 2.8 30V bensukad ja 1.9TDi diisel.
Esimest autot soovitades tahaks tegelikult midagi ka inimese kohta teada. Nii et räägi endast - kui vana, millega tegeled, kui suur on sissetulek,
oleks auto lihtsalt transpordivahendiks ja kapoti alla parema meelega nina ei pistaks või on ses osas ka mingit sorti entusiasmi?
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 22.02.11 14:03
|
|
|
Ma ei saa aru mis jutt see koguaeg on, et diislil hooldus nii kallis on? Kui võrdleme nüüd konkreetselt 1,8t ja 1,9 diisel siis ei usu küll, et diisli
hooldus kallim on. See 1,9 on ikka väga pommikindele ja pole veel ühelgi tuttaval olnud mingit vaakumi vms probleemi. Hoolduse all siis on mõeldud
rihmade ja mahlade vahetus? Selle 1,9 rihmavahetuse teeb igaüks ära kellel võtmed käes püsivad ja kes ei oska teha see leiab ikka kellegi kes selle
odavalt ära teeb ja pole veel kohanud kohta mis 1,9 rihmavahetuse pärast nina krimpsutaks. Diislil ei ole seal midagi keerulist küll, et nüüd see 1,8t
oleks mitukorda parem. Küünlaid, pihusteid ja pumpa ei ole ka vaja iga hooldus vahetada. Kui küünlad korras käivitub see 1,9 ka -25 ilusti. Ise olen sõitnud kahe 1,9 diisliga päris palju ja pole veel probleemi olnud, et auto
ei läheks seest soojaks vms, see võtab kohapeal ka nii vähe kütust kui lasta tal ennem esimest sõitu mõned minutid kohapeal töötada ei tohiks
kellegile rahakotile hakata. Kui ise oleks sellise otsuse ees siis valiks kindlasti 1,9 81kw diisli aga quattro. See 1,9 käib piisavalt edasi ka, et
kellegile jalgu jäämisega ei tohiks probleeme olla ja kui tunned, et ikka vähe on saad ka chipi peale panna. Eks see ole see, et igaüks kiidab oma
kellele ema kellele tütar. Ise olen juba diisliga sõitnud mitu aastat ja ei tunne küll, et peaks maha müüma ja bensuka ostma.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.02.11 14:20
|
|
|
Tsitaat: |
Mina sõidan nädalas mingi 4-500km ja diisel õigustab end vägagi ära, kuigi tihtipeale on see käivitamine ja aeglane soojaks minemine üsna ebameeldiv,
aga siiski pooldan diislit. |
No 2,5td aut nüüd küll öko ei ole, mu teine auto 2,0 bens aut on sama kuluga, rääkimata kiirendusvõimest!
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.02.11 14:51
|
|
|
Ära hakkab juba tüütama mingi diisli "müstiliste hoolduskulude" jutt. Sellist jama saab ajada vaid täiesti asjatundmatu kellel diislitega kunagi
mingeid kokkupuuteid pole olnud või siis kodanik kes autot ostes vaid "läbisõitu" on vaadanud ja mingi tohutu räime otsa on sattunud. Reaalselt on
diilsiga oluliselt vähem probleeme ja jamamist.
PS! Jutt ei ole hetkel loomulikult sellest perverssest v6 diislist.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.02.11 15:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: |
Mina sõidan nädalas mingi 4-500km ja diisel õigustab end vägagi ära, kuigi tihtipeale on see käivitamine ja aeglane soojaks minemine üsna ebameeldiv,
aga siiski pooldan diislit. |
No 2,5td aut nüüd küll öko ei ole, mu teine auto 2,0 bens aut on sama kuluga, rääkimata kiirendusvõimest! |
Kui nüüd teistsuguste masinate peale juba jutt läks siis kiirendusvõime jh 2 liitrisel bensukal tervelt 0.1 sekundit parem, see siis võrreldes nõrgema
85kw diisliga. Pöördemomenti võrrelda seeeest täiesti kohatu. Kütusekulu
8,9 vs 6,4 ei ole ka mu meelest üldse võrreldav.
Edit: see siis tehaseandmete info, tegelikkuses need numbrid muidugi varieeruvad, kuid proportsioonid jäävad kindlasti samaks.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 22.02.11 15:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: |
Mina sõidan nädalas mingi 4-500km ja diisel õigustab end vägagi ära, kuigi tihtipeale on see käivitamine ja aeglane soojaks minemine üsna ebameeldiv,
aga siiski pooldan diislit. |
No 2,5td aut nüüd küll öko ei ole, mu teine auto 2,0 bens aut on sama kuluga, rääkimata kiirendusvõimest! |
Läheb juba OT'ks
IMO 2.5td'd audil polegi, aga võin eksida kah.
Minul 2.5tdi 85kw ja see isend on tõesti öko.
Selle auto kütusekulu oleneb pumba seadistusest.
Eelmine talv oli linnas 10l/100km see talv keskmiselt linnas 7-8l/100km.
Piibemaanteel sõites oli eelmise pumbaga 6.4 praeguse pumbaga 5.0 ja maantee on püsikaga 100-110km/h
Nii suure auto kohta on need kütusekulud ikka väga väiksed.
Ma usun, et su võrdlus 2.0 bensukaga on ikka väga mööda...
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 22.02.11 16:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: d1Mm
Tere,
on siis plaan osta endale esimene auto, hetkel jääks pidama Audi peale nt.: A4 1.9TD või 1.8T, et kes mida soovitaks? Kui kulukas on ühe või teise
üleval pidamine? Miskid tüüpvead vms? Ja kas kellegil ka msikit pakkuda?
Ettetänades |
Mõlema mootori hoolduskuludel vahet pole, kallimad osad on ikka mõlemal (näit. kaksmasshooratas). Tavahooldus on bensukal ja diislil ühehinnaga, kuna
antud mootorile läheb sama õlikogus. Diisel näiteks ei ole nii mugav kui bensiin, eriti annab linnas tunda ja kui soovid automaati siis tasub bensukas
võtta, automaat teeb 1,9 tdi uimaseks. Maanteel vahet eriti pole, 1,9 tdi-l on pöörded madalamal (2000 vs 3000 rpm). Diislil peamised tüüpvead on
tühikäigul värin ja miinuskraadide juures kehv käivitumine. 1,8 T peaks olema jama karterituulutusega. Õhulugejaid tuleb vist mõlemal vahetada.
Kütusekulus tuleb vahe sisse 6 l/100 km vs 9 l/100 km.
Aga kui on Quattro soov siis odavam ja kiiremini leitav on 1,8 T mootoriga. Mina muidugi isiklikult soovitaksin Avanti 
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 22.02.11 17:13
|
|
|
Tüdrukud, püsime teemas - keegi ei olegi siin teemas justkui rääkinud sellest, et diisel oleks kuidagi erakordselt kallis hooldada. Pigem mainisin
mina, et kusagil pole seda eriti teha, sest keegi ei oska väga. Ja seda näen ma ümberringi iga päev. Kui mistahes lihtsat viga korduvalt ja erinevates
kohtades diagnoosida lasta, siis läheb lõpuks kindlasti ka kallimaks.
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Diisliga tuleb märgatav kokkuhoid siis, kui riskid kas sinisega sõita või saad mõne rekkamehe või bussijuhi käest althõlma. Ja/või on lihtsalt aastane
läbisõit 100000km (õhust võetud arv keskmisest tunduvalt suurema läbisõidu näiteks).
B5 A4 peale samas 3 mõistlikku mootorivalikut ongi: 1.8T ja 2.8 30V bensukad ja 1.9TDi diisel.
Esimest autot soovitades tahaks tegelikult midagi ka inimese kohta teada. Nii et räägi endast - kui vana, millega tegeled, kui suur on sissetulek,
oleks auto lihtsalt transpordivahendiks ja kapoti alla parema meelega nina ei pistaks või on ses osas ka mingit sorti entusiasmi? |
Selle kütuse, sissetuleku või tegevuse kohta rääkimine on kuidagi keerukas seis, iial ei tea ju, kes loeb 
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.02.11 17:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
Ma usun, et su võrdlus 2.0 bensukaga on ikka väga mööda... |
Ma räägin tehaseandmetest, sinu omal keskm 7,6, minu mainitul 7,9!
Ferdinand ei saanud vist üldse aru, millest rääkisin? Kiirenduste vahe siiski 2sek! See on hea näide, kuidas mootorite areng nullib 5 aastaga diisli
eelised, eriti selle 2,5tdi puhul!
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 22.02.11 19:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
Ma usun, et su võrdlus 2.0 bensukaga on ikka väga mööda... |
Ma räägin tehaseandmetest, sinu omal keskm 7,6, minu mainitul 7,9!
Kiirenduste vahe siiski 2sek! See on hea näide, kuidas mootorite areng nullib 5 aastaga diisli eelised, eriti selle 2,5tdi puhul!
|
Kui kaugele sa tolle kiirendusega jöuad?
Vöib juhtuda, et saad "2 sekki vörra käredam" olemise eest kohati lutti isegi automaatkastiga 2.5 TDI-lt, sest suures tuhinas ei suuda öiget sisse
raiuda, önnestumisel aga korraliku raginaga.
Minu poolt bensumehe soovitusena 1.9TDI. , kui päevas ikka viskab 100+
km.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 22.02.11 19:32
|
|
|
Nagu minu kunagisele õpetajale meeldis öelda, iga l..s kiidab ikka oma p...i!
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.02.11 20:55
|
|
|
Olen siin näinud kuidas nii mitmedki tuttavad bensukaomanikud oma masinatega hädas on olnud, üks 1,8 mootoriga masin on viimaste aastate jooksul
mitmeid kordi diagnostis käinud ja normaalselt tööle teda polegi saanud, probleem lahenes lõpuks sellega, et sai 1,9tdi asemele ostetud. Võrdluseks
samal ajavahemikul diisliga probleemid puuduvad, st lihtsalt puudub vajadus iga natukese aja tagant midagi näppida.
Siin foorumiski iga 3's teema on hallianduritest, küünaldest või süütepoolidest-kommutaatoritest, tühikäigu"mootoritest" jne. Diisli peamiseks
probleemiks on seevastu kehv kütus, kuid ka seda saab hea tahtmise korral vältida.
Pädevaid ning enamvähem pädevaid remondikohti peaks isegi diislite jaoks juba leiduma, ses mõttes ei oska isegi hirmujuttudega saunanaised mind sel
teemal ümber veenda. Suurem enamus töid selle mootori juures ei erine
millegipoolest muudest lihtsamatest lukksepatöödest.
Teema algatajale soovitaks muidugi enne mõlemat masinat (ja nende totaalset erinevust) proovida ja siis selle põhjal otsutada. Mõni tahabki autol
koguaeg häält peeneks lasta, vanainimestele jälle sobib rohkem madalate pööretega törtsutamine. Kindlasti ei tasu diislit karta, ning päris kindlasti
on sellest võrdlusest diisli ülalpidamine võrdse seisukorra juures oluliselt soodsam.
Võrdluseks kasutasin jh samasuguste masinate andmeid, muidugi võib ju võrrelda bensiinimootoriga onda tsiivikut ja superMaz'i ning jõuda järeldusele,
et bensiiniauto on kiirem ja ökonoomsem.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.02.11 07:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Kui kaugele sa tolle kiirendusega jöuad?
Vöib juhtuda, et saad "2 sekki vörra käredam" olemise eest kohati lutti isegi automaatkastiga 2.5 TDI-lt, sest suures tuhinas ei suuda öiget sisse
raiuda, önnestumisel aga korraliku raginaga.
Minu poolt bensumehe soovitusena 1.9TDI. , kui päevas ikka viskab 100+
km. |
Nii lihtne on ju lugeda, mida ma kirjutan ja igat sõna, mitte lärtsuda huupi! Ka mina räägin automaadist. Samuti ei ole need masinad massi poolest nii
erinevad, et neid võrrelda ei saaks või ei võiks. Nii palju tühja juttu siin sellel teemal ja kõik tingitud sellest, et inimesed ei loe teiste
postitust korralikult läbi, ma ei kirjuta ju halvasti ega ka liiga pikalt?
Samuti on siin foorumis palju teemasid vana 2,5tdi probleemide kohta, üks ajab teist taga, samas aga ikka kiidetakse, et üli vastupidav mootor ja üli
vastupidav masin
|
|
|
d1Mm
huviline
Registreerunud 22.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 01.03.11 15:38
|
|
|
Mis sellest ikka arvata, terve foorum on täis teemasid sellest mootorist.
Hea kombinatsioon on, arvatavasti üks mõistlikumaid üldse B5 kere peal. Kui meeldib, siis käi vaatamas, lase kuskil üle kontrollida ja osta ära, läbi
interneti ei oska keegi rohkem vist väga midagi soovitada.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.03.11 16:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Samuti on siin foorumis palju teemasid vana 2,5tdi probleemide kohta, üks ajab teist taga, samas aga ikka kiidetakse, et üli vastupidav mootor ja üli
vastupidav masin |
Kui 1.9 ajaks sama kilometraasi (pean silmas reaalset) läbi, mis nood 2.5 r5-ed, siis küll ka nende kohta hakkab juttu tekkima.
1.9 81kw suht uus mootor, kui vörrelda 1.9 66kw-sega.
Pöhilisim häda, mida vöiks kokkuvöttes öelda on seotud siiski pumbaga üldiselt.
Lisaks mootorite levik isenditel.
C5 ja B5 said omistada mölemad v6 diislit, kuid kahjuks r5-te neile ei antud.
C4 sai 1.9 maitsta ainult 2-3 aastat, küll aga on r5 juba 100-lt tuttav ja ennast ka korralikult töestanud.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|