Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mida tähendab kui sõiduajal hakkab eelsüüteküünla tuli vilkuma? (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 19701)
aix19
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3,0 td Q

postitati 19.02.11 16:10 Tsiteeri
Mida tähendab kui sõiduajal hakkab eelsüüteküünla tuli vilkuma?



Auto 2006 3.0 td A6. ise kahtlustan et filter. Pole filtrit väga ammu vahetand. Auto suri välja ka ja enam käima ei läinud. Ilm ka väga külm. Paar päeva ennem, tugeval kiirendamisel, tegi korra nõksu ja hakkas seda sama tuld vilgutama. Kui filtrit vahetada siis valan kütust täis ja asi klaar? Või on mingit nipid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aix19
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3,0 td Q

postitati 19.02.11 16:49 Tsiteeri


Samast foorumist leidsin et vesi filtris võib põhjustada seda tule vilkumist. Äkki keegi teab täpsemalt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aix19
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3,0 td Q

postitati 21.02.11 14:55 Tsiteeri


Ise küsin ise vastan. Tulukese vilkumine näitas et filter on umbes. sai siis filter ära vahetatud. Diislit täis, süüdet, siis filter niplist ära öhutada. Seejärel kuni 5 pikka käiamist ja ilma lubamiseta hüppas kohe käima lõpuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
corbe
huviline



Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A5 Q | A6 C8 Q

postitati 21.02.11 16:15 Tsiteeri


Mul oli sama teema ning lisaks kadus ka jõud ära ( 2005 audi a4 3.0 tdi ). Põhjuseks oli tahmafiltri ummistumine kuna ta ei oska ise end automaatselt põletada ( seda põhjustab tõenäoliselt vigane andur, mille vahetades loodetavasti olukord paraneb) ning kaabli abil sai manuaalne tahmafiltri põletamise protsess läbi tehtud.
Eelsüüteküünalde tuli põlema ei läinud ja jõud tuli ka tagasi. Kaabliga ühtegi viga ei näita, kuid kümebefiltri märguande tuli siiski põleb. See viimane asi on aga müstiline, minu mõistus ei võta miks ta põleb kui veakoode pole.
Loodan et ka see kaob pärast anduri vahetust :P

Igaks juhuks mainin ära, et lisaks eelsüüteküünaldele põles ka dpf märguande tuli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aix19
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3,0 td Q

postitati 23.02.11 13:55 Tsiteeri


täna hommikul taas suri auto ära. sai sis paak lahtivõetud ja nagu arvata oli oli ümber paagisisese pumba filtri kallerduv ollus. peale puhastust kõik ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.11 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: corbe
Mul oli sama teema ning lisaks kadus ka jõud ära ( 2005 audi a4 3.0 tdi ). Põhjuseks oli tahmafiltri ummistumine kuna ta ei oska ise end automaatselt põletada ( seda põhjustab tõenäoliselt vigane andur, mille vahetades loodetavasti olukord paraneb) ning kaabli abil sai manuaalne tahmafiltri põletamise protsess läbi tehtud.
Eelsüüteküünalde tuli põlema ei läinud ja jõud tuli ka tagasi. Kaabliga ühtegi viga ei näita, kuid kümebefiltri märguande tuli siiski põleb. See viimane asi on aga müstiline, minu mõistus ei võta miks ta põleb kui veakoode pole.
Loodan et ka see kaob pärast anduri vahetust :P

Igaks juhuks mainin ära, et lisaks eelsüüteküünaldele põles ka dpf märguande tuli.


Janno, proovi teemat kuhugi teha, äkki keegi on kokku puutunud sellise teemaga, kuna minu jaoks on ka müstika, et filter sai "manuaalselt" puhtaks põletatud, tahmakogus nüüd minimaalne, käik parameetrid on korras, vigu ei ole aga tuli ikka põleb. Võimsus tuli tagasi, küünalde tuli enam ei vilgu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 18.08.12 08:25 Tsiteeri


Tahmafiltriga seoses veel natuke omast kogemusest: eile hakkas minu isendil (3.0 TDI 2005 165 kw) ka esimest korda armatuuris põlema see summuti taoline kollane märk. Teades, et see on DPF-i oma, andsin talda 3-nda käiguga pööretel 3000 rpm. mingi hetk kadus ära. Siit infot kogudes saan aru, et kui see asjandus ise automaatselt ennast puhastab, siis läheb armatuuris põlema eelsüüte küünalde spiraal tuluke? Minul seda põlema pole läinud nii, et peab ka siis saba järgi panema ja sundima seda tühjaks põletama, talda andes põleb ainult osaliselt tühjaks? Või pole põhjust muretseda?

Terv.
Ahti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.08.12 08:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Tsitaat:
Algselt postitas: corbe
Mul oli sama teema ning lisaks kadus ka jõud ära ( 2005 audi a4 3.0 tdi ). Põhjuseks oli tahmafiltri ummistumine kuna ta ei oska ise end automaatselt põletada ( seda põhjustab tõenäoliselt vigane andur, mille vahetades loodetavasti olukord paraneb) ning kaabli abil sai manuaalne tahmafiltri põletamise protsess läbi tehtud.
Eelsüüteküünalde tuli põlema ei läinud ja jõud tuli ka tagasi. Kaabliga ühtegi viga ei näita, kuid kümebefiltri märguande tuli siiski põleb. See viimane asi on aga müstiline, minu mõistus ei võta miks ta põleb kui veakoode pole.
Loodan et ka see kaob pärast anduri vahetust :P

Igaks juhuks mainin ära, et lisaks eelsüüteküünaldele põles ka dpf märguande tuli.


Janno, proovi teemat kuhugi teha, äkki keegi on kokku puutunud sellise teemaga, kuna minu jaoks on ka müstika, et filter sai "manuaalselt" puhtaks põletatud, tahmakogus nüüd minimaalne, käik parameetrid on korras, vigu ei ole aga tuli ikka põleb. Võimsus tuli tagasi, küünalde tuli enam ei vilgu.

Suht tavaline asi. Peale põletust on tahmakaogus nullis kuid se tahmafiltri tuli põleb. Autoga tuleb veel sõita lihtsalt kuni tuli kustub. Hoitaust ajusse sellest tulest ei jää kuna auto suudab olukorda ise lahendada. Tuli soovitab juhil lihtsalt sõita selliselt, et tahmafiltri põletus võimalik oleks. Temperatuuride järgi peaks olema näha, et protsess on aktiivne. Kui filter on olnud peagu 100% täis siis ta teeb alati nii. Asi on ka natuke loogiline kuna tahmakoguse nullimine on ju ajule valetamine ja tal läheb nats aega, et uuesti aru saada palju sel filtris tegelikult tahma on. Aga jah sõida maanteel ühtlase kirusega 2500 pöördega ja tuli kustub ära. Mis andur vigane on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.08.12 08:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ahti
Tahmafiltriga seoses veel natuke omast kogemusest: eile hakkas minu isendil (3.0 TDI 2005 165 kw) ka esimest korda armatuuris põlema see summuti taoline kollane märk. Teades, et see on DPF-i oma, andsin talda 3-nda käiguga pööretel 3000 rpm. mingi hetk kadus ära. Siit infot kogudes saan aru, et kui see asjandus ise automaatselt ennast puhastab, siis läheb armatuuris põlema eelsüüte küünalde spiraal tuluke? Minul seda põlema pole läinud nii, et peab ka siis saba järgi panema ja sundima seda tühjaks põletama, talda andes põleb ainult osaliselt tühjaks? Või pole põhjust muretseda?

Terv.
Ahti

Sa ei pea talda andma vaid ühtlase kiirusega sõitma nii 2500 pöördega. Normaalsel põletusel ei sütti ükski tuli armatuuris. Kui tahmakogus kriitiliseks läheb süttib tahmafiltri tuli kui enam auto ise hakkama ei saa hakkab ka eelsüüte tuli vilkuma. tahmafiltri tuli võib süttida vägapika tühikäigu tulemusena või linnasõidul. Siis peaks lihtsalt tegema väikse maanteotsa. Lugege auto kasutusjuhendit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 18.08.12 09:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Sa ei pea talda andma vaid ühtlase kiirusega sõitma nii 2500 pöördega. Normaalsel põletusel ei sütti ükski tuli armatuuris. Kui tahmakogus kriitiliseks läheb süttib tahmafiltri tuli kui enam auto ise hakkama ei saa hakkab ka eelsüüte tuli vilkuma. tahmafiltri tuli võib süttida vägapika tühikäigu tulemusena või linnasõidul. Siis peaks lihtsalt tegema väikse maanteotsa. Lugege auto kasutusjuhendit.




Selge. Tänud adekvaatse info eest! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pontsik
huviline



Registreerunud 13.05.13
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.15 23:24 Tsiteeri


Tere
Eile juhtus endal enamvähem sama värk vist.
sõiduajal läks põlema summutaja märk, siis hakkas vilkuma spiraal, filter võib täis/umbes olla?
Auto: A4 2.0tdi 103kw 2006


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SilverL
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI

postitati 27.03.15 08:27 Tsiteeri


Ma annaks sinu asemel kuuma raisale, et enne kui filtri pasatase ületab kriitilise piiri ja sa pead raha eest seda filtrit "põletama" minema, saaksid ta tasuta puhtaks ning seejärel uurida välja mis on selle ummistuse tekitaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.15 08:31 Tsiteeri


Kuuma andmine ei aita. Vaja on ühtlast maanteesõitu.

2.0 TDI põletust saab kaabliga sõidu ajal esile kutsuda. 3.0 ka kohapeal.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SilverL
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI

postitati 27.03.15 08:38 Tsiteeri


No jah, sorri. Seda ma silmas pidasingi, kui juhtub et linnavahel törtsutad siis põletus ju ei pruugi toimuda. Minu mõte seisnes selles, et koormata autot siis pikal sõidul.

Muidugi saab kaabliga esile kutsuda, aga kui kasutaja tuleb foorumisse sellise palvega siis mina loen sealt välja, et kaablit tal pole ja seda enam ta ise põlema panna ei oska/ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pontsik
huviline



Registreerunud 13.05.13
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.15 09:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Kuuma andmine ei aita. Vaja on ühtlast maanteesõitu.

2.0 TDI põletust saab kaabliga sõidu ajal esile kutsuda. 3.0 ka kohapeal.


Tegin umb 500km otsa ja enamasti oli kiirus 100-130.
ja, enne tartut kuskil 50km lõi tulukesed põlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.03.15 09:35 Tsiteeri


www.autohospidal.ee aitab sind, kui vaja...

Eelsüüteküünalde tule vilkumine tähendab veakoodi tekkimist, mitte midagi muud. Ei maksa üritada liiga palju asju sellest välja lugeda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Pontsik
huviline



Registreerunud 13.05.13
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.15 20:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Kuuma andmine ei aita. Vaja on ühtlast maanteesõitu.

2.0 TDI põletust saab kaabliga sõidu ajal esile kutsuda. 3.0 ka kohapeal.


Kuskil 15km sõitsin 3k rpm 3 käiguga ja kaabliga sai natuke moditud ja probleem hetkel kadunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.9% - SQL: 69.1%]