sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 21.09.04 12:41
|
|
|
Tühi töö - ikka taob...
Ja vot nii ongi. Autol on ära vahetatud kõik kummidetailid ees, mis vahetada annab - õõtsad, põhiraami neli kummipuksi, stabika keskmised puksid,
amordid (Sachs) ja nende peal asetsevad puksid koos tugilaagritega, pluss veel käigukasti padjad.
Ennem vahetamist selgus, et vasakpoolne amort ikke täitsa läbi - ajas kohe vedelikku välja - kuigi oli gaasikas.
Vasakult poolt tuli ka hulleb kobin (tagumine).
Nüüd kus ees on kõik uus, siis alguses isegi tundus, et asi korras ja kõik vaikne, kuid tasapisi hakkas selguma tõsiasi - ikka taob, st, et kui sõidad
treppis teel sajaga või siis äkilistest servadest üle siis käib selline "põmmimine" koguaeg. Muidu on auto vaikne.
Kas võib äkiste olla, et amordid jamad, kuigi uued. Või ei sobi need gaasikad.
Või mis üldse võib sellist efekti põhjustada, sest peale mootori patjade said kõik tükid uued?
PS! Sama teema on ka tagaotsaga - kõik kummi detailid lähevad vahetusse - kui juba, siis juba.
Siit ka väike küss, et kas kellegil on pakkuda sellise normaalse hinnaga tagasilla pukse quattrole, ma võiksin ka detaili numbrid kirja panna, et
oleks lihtsam hinda leida. Seda aave asja eriti ei usalda.... Olen ka lugend, et vahepeal keegi pakub klubilistele pukse osta tema kaudu a kahjuks
nime ei tule ette.
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
postitati 21.09.04 12:58
|
|
|
Katsu, kas stabika kondid on lõtkuga.. Kui jah, siis need tekitavadki kolinat.
PILT
Nr. 16 varras on stabika kont
Võta ratas maha ja katsu käega, kas liigub?
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 21.09.04 13:14
|
|
|
minul juhipoolne stabika varras loksub ja kolin tekib paremale ehk kõrvalistuja poole. 
|
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 21.09.04 13:17
|
|
|
Põle ju sellist kontigi...!
Tegemist vana a6-ga. Stabigas kinnitub õõtshoova keskele.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 21.09.04 13:18
|
|
|
Aga arvan siiski et gaasikas teeb sellist kolksu,mul tõksib ta tavaliste amortidega,nagu olen aru saanud et see Audide eripära ja sõbra A80 tõksib
ka,algul omanik arvas et midagi peetis.
|
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
postitati 21.09.04 13:24
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja sospert
Põle ju sellist kontigi...!
Tegemist vana a6-ga. Stabigas kinnitub õõtshoova keskele. |
Kuna oman ise Audi 80-t, siis eeldan, et kõigil on see auto My bad
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 25.09.04 08:22
|
|
|
Ei saanud aru, kust sul see kobin siis nüüd tuleb, kas eest või tagant. Aga Quattro puhul vaata tagumise silla keresse vahtivad suured puksid üle,
need tagusid andsid mul keresse jubedaid litakaid, samas ei tundunud üldse pees olevat. Ülemised kaldehoovad taga on kah minev kraam. Sharniiride
seisukord sõltub sellest kuidas enne sõidetud on, aga nendest ei pidanud ma ühtegi välja vahetama, kõik nagu uued. Variant, kogu mäng välja vahetada
koos amortide, pukside, hoobade jne. nagu mina seda tegin. Hea vaikne on küll Ainult rahakotile pole just lõbus laks Kõik tööd olen teostanud Tartus
Carstopis, jupid Aavest ja Aasta autost. Mootoripatjade kohta ei oska diisli puhul kosta. Üldjuhul teadjam mees raudkangiga on võimeline selle
kindlasti selgeks tegema.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 25.09.04 09:15
|
|
|
taob ikkagi eest...
taga klobiseb niisama...
sinna ma veel kavatsen jõuda
|
|
|
anomaalia
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: kus jope ripub, üldiselt Wismaris
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,8 Quattro Avant
|
postitati 13.10.04 19:59
|
|
|
Omal tekitas ees kunagi rõvedat kolinat piduri support. Sõrmed olid kuivad ja üsna kulunud. Määrisin sõrmed, vahetasin õhukeseks kulunud kettad ja
klotsid ning rohkem probleeme ei olnud
Ei kandideeri oma arvamusega absoluutsele tõele....
|
|
|
|