Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C4 2.5 TDI ei kävitu enam peale täku andmist (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2707)
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.11 19:21 Tsiteeri
C4 2.5 TDI ei kävitu enam peale täku andmist



Juhtus siis selline asi et vennas, kelle käsutuses auto hetkel on, läks autot käivitama -24 kraadiga ja käias aku tühjaks (lubas kuid käima ei läinud). Siis keegi andis täkku, niiet doonori mootor käis ja abivajaja käias starterit. Koheselt, kui käivitada üritas pani ta tähele (süüte sisse keeramisel), et eelsüüte küünalde tuld ei põle ja natuke oodates ja starterit andes ketras mootor üllatavalt kergelt ringi kuid isegi ei lubanud käma minna. Sai siis auto 3h seisma pandud sooja kohta puhuri juurde aga ikka ei midagi. Prooviti ka tõmmata käima 3 käiguga aga ikka ei midagi. Prooviti ka stardiabi (laadija küljest töökojas), ikka ei midagi. Lõpus andis ka starterile tunda ja hakkas juba peale 1-2 sekundit "üle viskama", seda on ka varem juhtunud.

Minul on niimoodi kergelt mootor ringi käinud ainult siis kui küttesüsteem on küttest tühi (pihustid maas käinud vms).

Milles on asi ? Küünalde relee, mõni kaitse (pole kontrollitud)? Kas küünalde relee või kaitsmed on seotud ka pumba omadega ? Isiklikult pole võimalik auto juurde minna, hea oleks kui saaksin, siis paneks arvuti järgi.

Head mõtted oodatud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
auditeile
huviline



Registreerunud 15.01.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.11 19:47 Tsiteeri


Mootor hakkab kergelt ringi käima, kui silindrites puudub kompressioon, kütuse puudumine süsteemis ei saa mingit rolli mängida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 18.02.11 20:56 Tsiteeri


Ega sellisel masinal sihukeses situatsioonis arvutist suurt abi ei olegi. Alustama peaks elementaarsetest ja lihtsalt kontrollitavatest asjadest, hammasrihmad (üldse mitte haruldane pole ntx pumba rihma purunemine) ja kütuse jõudmine pumpa ning pihustitesse.

Mootori kergelt ringi käimine on väga valguv mõiste, selle selgitamisest peakski alustama, kui ikka hammasrihm on katki, siis tuleb asuda demonteerimistööde kallale mitte kolmanda käiguga käima vedada.;)
Ehk on kergelt ringi käimine tingitud lihtsalt rohkemast saadaolevast voolust täku andmisel?
-24 kraadi on ka kehvema kütuse jaoks selline kriitiline piir kus ta võib hakata hanguma, kui kütus on ikka läbinisti tahke, ega ta siis käima kuidagimoodi ei lähe, ehkki suure ketramise peale võiks siiski vähemalt natuke lubada.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 18.02.11 21:12 Tsiteeri


Minul põles s4 mootori aju sedasi täkku võttes maha. Lase arvuti järgi visata ja veakoode lugeda. Mul aju peeti läks siis viskas neid sadu korraga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 19.02.11 00:42 Tsiteeri


Ajh, millegipärast jäi see eelsoojenduse märgutule puudumine märkamata, see viitab tõepoolest mootorijuhtimise mahasuremisele, see on hea õnne korral tõepoolest diagnoositav, kuigi see omakorda ei sobi üldse kokku selle "mootori kergelt ringi käimisega".


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 19.02.11 05:47 Tsiteeri


Mootori aju kaidsmed tasuk üle vaadata. Tühja akuga käiates või täkku andes võib juhtuda, et mõni neist põleb läbi.
Ja veel, ega maisnal mingit lisa signa ega immot pole?. Ka need võivad sedasi otsad anda.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 19.02.11 08:44 Tsiteeri


Mul on juhtunud sellel talvel kaks korda, et hammasrihm viskab end üle 1 hamba võrra, aga sellisel juhul mootori ringi käimine on just raskendatud. Ja kui peakski mootor käima minema, siis käib jubeda laginaga. Aga mul on hammasrihm visanud nii üle, nagu oleks mootor tagurpidi käima läinud!?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.11 20:21 Tsiteeri


Kus asub aju kaitse ? Aju juures ? Rihma lasen üle vaadata aga kõik rihmad said talve alguses Audihoolduses vahetatud ja ei usu et nii lihtsalt puruks tõmbas või üle viskas. Ise panustaksin kah mingile elektroonika kalale, sest probleem tekkis voolu andmisel ilma et mehaanikat oleks liigutatudki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 19.02.11 21:58 Tsiteeri


Seda tüüpi masinatel minu mäletamistmööda ei tule eelsoojendus üldse järgi ka piisavalt palava ilmaga, st teoreetiliselt on võimalik ka lühises temperatuuriandur. Jällegi ei sobi see ülejäänud veakirjeldusega.:D

Tegelikult on ju võimalik, et kütus on paagikujulise klotsi kuju võtnud ning ülejäänud hädad kõik sellest pihta hakkavad. Samuti on võimalik, et pumba/mootori juhtimisel puudub toide.

Kõike seda kontrollida ei ole üldse keeruline, selleks, et mingeid tõsisemaid järeldusi teha oleks tarvis mingeid veavariante välistada, sihuke oletamine ei anna tõenäoliselt suurt midagi ja lõpuks selgub ikka, et tegemist oli eelmise kasutaja paigaldatud immo veaga...


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.11 16:19 Tsiteeri


Immot peal ei ole, süüteküünlad tulevad järgi u. +5-7 soojakraadiga ja külmemega. Kütte külmumist ei usu üldse. Aga eks nädala sees katsub midagi välistada.

Aga ikka - kus asub aju kaitse ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 20.02.11 19:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Immot peal ei ole, süüteküünlad tulevad järgi u. +5-7 soojakraadiga ja külmemega. Kütte külmumist ei usu üldse. Aga eks nädala sees katsub midagi välistada.

Aga ikka - kus asub aju kaitse ?


Aju kaitsmed peaksid olema aju juures.
Võta kõrvalistuja jalgealune lahti ja siis näed.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.11 09:08 Tsiteeri


Auto läks nüüd käima kui sai lahti tõmmatud mootori temp anduri pistik. Auto nüüd vähemalt maja ees:). Aga seda asja ma nii ei kavatse jätta ja tuleb probleem ülesse leida. Kui Vag-Com-i tööle saan vaatan sellega üle kõigepealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.7% - SQL: 67.3%]