Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Palju probleeme jahutusega (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 6987)
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 13.03.03 23:43 Tsiteeri
Palju probleeme jahutusega



Jagaks viimaseid (tanased) remondikogemusi. Alustuseks lòppes radikas, s.t. hakkas jooksma. Seda lappida mòtet pole, kuna avariiga oli see kòveraks sòidetud, kuid vahetamata. Seega polnud yllatus. Probleem muidugi selles, et 20V TQ kaks radikat - s.t. suurel radikal on valja- ja sisselaskeava abiradika jaoks, mis teevad selle audi 100 radikast 2.5 korda kallimaks. (vastavalt 2k ja 5k). Ja romulast ei leia. Esialgu randas peae 100 radikas. Mòòtudelt sama. Hiljem plaan 100 radikale 200 radika vann kylge aretada. Kui juba jahutussysteemi kallale mindud sai, siis otsustasin kogu systeemi tòòd kontrollida. Termostaadist oli kruvikeeraja labi lòòdud. Uus 200 eek, Wahleri oma oli 320 kr. Ostsin odavama, eks naeb kuidas tòòtab. (tootjat ei maleta, saan termo alles homme katte). Temperatuuri naidik ei tòòta, aga orienteerun kliima testreshiimi 6 kanali naiduga. (vendi 2 kiirus kaivitub kliima naidu 62 juures, 3 kiirus displei 54 juures, kui 2 kiiruse relee eemaldada - vastavalt siis peaks olema 94 ja 102 kraadi.) Kylge lendas ka teine ventilaator, kuna vana laagrid ei ole eriti head ja pòhjustasid mingil hetkel 80A kaitsm- mis asub ventilaatori massijuhtme vahel, juhipoolsel lansekal eraldi vaikeses karbis - labipòlemise. Vendi 2 ja 3 kiirus toimisid veatult. Kuna ma pole taheldanud, et vendi 1 kiirus kaiks parast seismajatmist, heitsin ka sellele pilgu peale. Kaitse nr 21 25A oli ok. Kontsi sisselylimine venti ei kaivitanud. Jargmine etapp vahetasin 3 relee- see kontrollib vendi 1 kiirust ja ka piirab selle tòò 10 minutiga, kui andur peaks eksima, et aku tyhjaks ei jookseks. Yhendasin anduri klemmid, mis lylitavad 110 kraadi juures sisse turbo veepumba ja vendi 1 kiiruse. Eelnevalt veendusin +12V olemasolus andurile tuleval juhtmel, kuid ka pumba + klemmil. Samuti jòudis pinge armatuuri all olevalereleele (nr ei tea) releepesa 2 klemmile(releel 31). Syyte sisselylitamine saadab pinge sama pesa 4 klemmile, et valja lylitada veepump ja vent. See toimis. Pumba kaivitamiseks relee maandab 8 klemmi. 5 maandab kapoti all 3 relee, et vent kaivitada. 6 klemm on kere mass. Selgus, et pumba lylitus toimis, aga pump ei tòòta. Vòtsin selle lahti, oli taiesti kinni madanenud. Vesi oli paasenud mootorisse. Pumbal endal yks laba murdunud ja korpus praguline ja katki, kust jahutusvedelik mootorisse immitses. Odavaim uus 1.8k. Vòib-olla ònnestub midagi nipitada ja pump korda teha. Kui kellelgi on pakkuda, andke teada (mòistliku hinna eest ja tòòkorras). Miks vent ei tòòta jaigi tana lahtiseks, ei jòudnud veel kontrollida. Vòimalik, et releeni vool jòuab (relee kindlalt korras), sealt ka takistiteni, aga puudub yhendus 1 ja 2 takisti vahel. 2 ja 3 vahel igatahes olemas, sest 2 kiirus tòòtab. Jutt sai segane, aga ehk kellelgi kunagi abi. Kui vendi viga selgub, lisan pòhjuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 14.03.03 21:36 Tsiteeri


Oskad sa öölda mitme jalaga sul see andur G62 on? Kas 4 või 2ga?

Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
... Vòimalik, et releeni vool jòuab (relee kindlalt korras), sealt ka takistiteni, aga puudub yhendus 1 ja 2 takisti vahel. 2 ja 3 vahel igatahes olemas, sest 2 kiirus tòòtab. Jutt sai segane, aga ehk kellelgi kunagi abi. Kui vendi viga selgub, lisan pòhjuse.


Üldiselt kui vool takistiteni jõuab siis on sul seal takistite juures midagi ära mädanend, selgus et sul eelnev radikas jooksis, ning need takistid asuvad täpselt seal radika all, siis võib olla et mõni ühendusklemm on ära oksudeerunud vms. Minu mäletamist järgi on seal junnis 2 takistit sees, mis siis kas jadamisi yhendatakse või kasutatakse nendest kahest ainult ühte, olenevalt siis selle propelleri kiirusest.

Hoora seda linki: http://www.isham-research.com/quattro/wiring/Typ44/stand-klima05.jpg
See takistite plokk seal skeemil on N39, ehk siis kui need jalad E1, E2, E3 reaalselt paika peavad siis peaks olema lihtne kontrollida milline ahel katkes on (esialgu tundub et takistus puudub E1 ja E3 klemmide vahel, kuna järeljahutus sul ei toimind)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 24.03.03 19:51 Tsiteeri


Nii... Ventika viga siis teada. Hhhhh!!!! Mingi kivipallur on kolmandaks releeks pannud A100 relee! Valet releed ei osanud kahtlustada, jamasin juhtmejuppide ja testriga, et viga leida! 3 releepistikus juhtme klemmide 2 ja 8 vahele yhendamine kaivitas 1 kiiruse. Niisiis langes kahtlus hoobilt takistitelt. Arvasin hoopis, et lylitusvool ei jòua 3 releeni. Kuna Ur666-ga lohistasime ara kiireaudi auto jaanused, siis selle kaitsmeplokki kiigates oli mul probleem selge... Relee òigesse kohta ja asi korras!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.2% - SQL: 75.8%]