Lehekülgi: 1 2 |
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.11 12:08
|
|
|
Audi 100 2,3 Q 98kw Avant - 1992 - audi801 (CO liig suur)
audi 100 2,3 Q avant 92a isend.
Mootor töötab norm. Kütusekulu keskmine on 11l sajale. Õli võtab ca 1,5l 5000km kohta. Käivitub norm ka külmaga. Tühikäigul pöörded ca 500rpm
Probleemiks on põlemata kütuse hais. Talvel pole erilist vahet, aga suvel kui foori taga istud, siis viskab ikka parajalt lahtisest aknast sisse.
Suvel sai speedsteris käidud, seal keeras segu paika ja ütles et on norm, ainult katalüsaator ei pidand töötama. Lamda on ok(vahetatud). Mootor ei
suitse ega tahma silmaga nähtavalt.
Millest tuleks alustada, et ka suvel saaks viisakalt sõita?
Moderaator: Teema tõstetud huviliste autode alla, kuna nii on lihtsam erinevate murede lahkamine "ühes teemas".
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 07.02.11 12:53
|
|
|
Kui katalüsaator ei tööta siis tasuks alustada sellega ja saabki CO alla.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 07.02.11 12:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi801
Suvel sai speedsteris käidud, seal keeras segu paika ja ütles et on norm, ainult katalüsaator ei pidand töötama. Lamda on ok(vahetatud). Mootor ei
suitse ega tahma silmaga nähtavalt.
Millest tuleks alustada, et ka suvel saaks viisakalt sõita? |
Kui katalüsaator ei toimi, siis ju ongi CO liialt suur jne.
Ise panid pm vastuse omale siia kirja.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 07.02.11 13:25
|
|
|
Võin 100% öelda, et paigast segu korral selle isendi puhul korras katalüsaator ei aita, ehk siis alati ei saa katalüsaatorit süüdistada. Just läbisin
selle kadalipu ja lahendus saabus alles siis kui kõik mootoritööd puudutavad andurid olid vahetatud. Seni kuni isegi 1 andur oli vana kuigi "näitude
järgi" kõik töötas, oli ikkagi probleem majas. Vea tuvastamiseks on ikkagi osavad käed + gaasianalüsaator. Jagajakaanega mängides ja hilisemaks
keeramisel peaks isegi kõige õhtulolevate anduritega gaasianalüsaatori tulemus muutuma ja seda suhteliselt lubatud piiridesse. Muidugi mõista selles
asendis ei kõlba selle masinaga ringi sõita. Edu vea leidmisel, minul kukkus küll nii mõnigi karv peast ära seda jama taga ajades ja seoseid leides.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.11 13:38
|
|
|
Alustuseks siis panna uus katt(univ ca 2000kr). Kas keraamiline või metall kärjega?
Palju on norm õlikulu sellel mootoril?
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 07.02.11 14:40
|
|
|
Metall kärjega katalüsaator on etem kui keraamilisega. Õli kulu, no näiteks minu masinal on õli vahetusest õli
vahetuseni (10000km) kulunud sealt pool normist mida varras näitab ehk siis ca. 0,5 liitrit.
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 07.02.11 14:41
|
|
|
Mina katalüsaatorist ei alustaks. Kui ikka mootori töö on omadega puus siis katist kindlasti ei aita, ka suretab vale segu uue katalüsaatori suht
ruttu ära.
Vaid vingugaasi põhjal mingeid järeldusi teha on üsna raske, sama oluline on diagnoosimiseks teada CO² sisaldust, lämmastiku- ja vesinikuühendite, ka
tahma hulka.
Ainuüksi liiga madalad tühikäigupöörded viitavad mingile toitesüsteemi veale.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 07.02.11 14:52
|
|
|
Sorry, kui allolev tekst ei käi selle liikuri pihta, aga ei jäta kirjutamata.
Ma alustaks pigem sellest, et soriks veidi oma ajus ringi ja küsiks endalt, kuna on kõik muu mootori tööks vajalik vahetatud või kontrollitud
alustades küünaldest, jagajakaanest, juhtmetest jne. Kui ise kah endale vastata ei oska, siis pole pointi edasi diagnoosida. Paljud sellelaadsed
teemad siin foorumis on lõppenud sellega, et kari tarkasid lahkab mingit teemat anomaalia kohta nii et aju suitseb, aga kodaniku liikuril paistavad
küünlajuhtmed läbi, rootori ja kaane vahel on tallinn-tartu maantee, küünalde vahe mõõtmiseks jääb 8m mõõdulindist väheks ja õhu ja kütusefiltris
leiab tsaariaegseid ekskremente .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 07.02.11 16:29
|
|
|
Kui suur CO on ja kas on suur pööretel (tavaliselt mõõdetakse ülevaatusel 2500 pöörde juures) või (ka) tühikäigul? Kas tühikäik on stabiilne (pöörded
ei kõigu), kas külma mootoriga ka 500 või kõrgem?
Kütusekulu peaks üsna ok olema, arvestades et on Q ja on talv. Õlikulu veidi suur on (3 l/10 000 km kohta), kahjuks ei tea tehase andmeid, võibolla
isegi mahub lubatavuse piiresse.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 07.02.11 16:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi801
audi 100 2,3 Q avant 92a isend.
Mootor töötab norm. Kütusekulu keskmine on 11l sajale. Õli võtab ca 1,5l 5000km kohta. Käivitub norm ka külmaga. Tühikäigul pöörded ca 500rpm
Probleemiks on põlemata kütuse hais. Talvel pole erilist vahet, aga suvel kui foori taga istud, siis viskab ikka parajalt lahtisest aknast sisse.
Suvel sai speedsteris käidud, seal keeras segu paika ja ütles et on norm, ainult katalüsaator ei pidand töötama. Lamda on ok(vahetatud). Mootor ei
suitse ega tahma silmaga nähtavalt.
Millest tuleks alustada, et ka suvel saaks viisakalt sõita? | No ma ei tea,su nina on gaasi analisaator või? Küttekulu on täiesti normaalne neliveo jaoks. Kui öeldi,et katt umbes,siis
löö tühjaks.Õli kulu on küll paigast.Ehk tuulutus umbes? Klapisääre tihendid kivistund
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 07.02.11 17:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Õlikulu veidi suur on (3 l/10 000 km kohta), kahjuks ei tea tehase andmeid, võibolla isegi mahub lubatavuse piiresse. |
Tehas lubab kuni 10l/10 000km.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 07.02.11 17:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Õlikulu veidi suur on (3 l/10 000 km kohta), kahjuks ei tea tehase andmeid, võibolla isegi mahub lubatavuse piiresse. |
Tehas lubab kuni 10l/10 000km. |
Kui nii palju kuluks, siis vist ei peakski õli vahetama, koguaeg üsna värske õli sees.
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.11 07:26
|
|
|
Karteri tuulutus peaks ok olema. Õhuflter ja kütusefilter vahetatud. Küünlad paistsid 4 elekrtoodiga ja suht viisakad. Juhtmed üle ei löö ja
korralikud. Jagajakaant pole vahetand, kaas ise paistab suht värske. Võibolla peaks jah rootori ja kaane vahetama profülaktika mõttes. Käin
ülevaatuspunktist läbi, vaatab mis täpsed näidu on. Arvan et õlikulu seotud klapisäärtega. Kui hakata klapisääri tegema, siis peaks veel rihma
vahetama ja klapi juhtpuksid ära laskma teha. Päris kallis lõbu.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 08.02.11 17:00
|
|
|
Kui Viljandisse sõitu paljuks ei pea (ma ei pidanud paljuks 90 km kauguselt sõita) ja tahad auto korda saada, siis soovitaks Särg AA OÜ-s ära käia,
üks väheseid mehi kes sellist pritsesüsteemi hästi tunneb.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 08.02.11 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi801
Karteri tuulutus peaks ok olema. Õhuflter ja kütusefilter vahetatud. Küünlad paistsid 4 elekrtoodiga ja suht viisakad. Juhtmed üle ei löö ja
korralikud. Jagajakaant pole vahetand, kaas ise paistab suht värske. Võibolla peaks jah rootori ja kaane vahetama profülaktika mõttes. Käin
ülevaatuspunktist läbi, vaatab mis täpsed näidu on. Arvan et õlikulu seotud klapisäärtega. Kui hakata klapisääri tegema, siis peaks veel rihma
vahetama ja klapi juhtpuksid ära laskma teha. Päris kallis lõbu. | Peaks?? Klapi sääri pole vaja teha Tihendid ainult vahetada.Rihm? Milleks? Vahetad siis kui õige aeg käes.Sama
hästi võib öelda,et küünalde vahetamisel oleks vaja vast mootori kapitaalremont teostada Töötavat asja pole mõtet näppida,läheb katki
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.11 07:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Tsitaat: | Algselt postitas: audi801
Karteri tuulutus peaks ok olema. Õhuflter ja kütusefilter vahetatud. Küünlad paistsid 4 elekrtoodiga ja suht viisakad. Juhtmed üle ei löö ja
korralikud. Jagajakaant pole vahetand, kaas ise paistab suht värske. Võibolla peaks jah rootori ja kaane vahetama profülaktika mõttes. Käin
ülevaatuspunktist läbi, vaatab mis täpsed näidu on. Arvan et õlikulu seotud klapisäärtega. Kui hakata klapisääri tegema, siis peaks veel rihma
vahetama ja klapi juhtpuksid ära laskma teha. Päris kallis lõbu. | Peaks?? Klapi sääri pole vaja teha Tihendid ainult vahetada.Rihm? Milleks? Vahetad siis kui õige aeg käes.Sama
hästi võib öelda,et küünalde vahetamisel oleks vaja vast mootori kapitaalremont teostada Töötavat asja pole mõtet näppida,läheb katki |
Et rihm sõita ribadeks ja siis vahetama, huvitav loogika. Rihm juba 73t km sõitnud ja jutt käis klapisääre tihenditest.
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 09.02.11 14:03
|
|
|
See SÄRG AA hakkab juba vaikselt pähe kuluma,mis 100ja poolt reklaamitud!! On kindlasti teisigi mehi kes oskavad ja teevad,kui huvi on siis võin
privasse saata. Võta pihustid välja ja kontrolli kas pihustavad ühtlaselt,pihustite tihendid. kui kasvõi 1 pihusti ei toimi korralikult on hais taga!
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.11 14:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
See SÄRG AA hakkab juba vaikselt pähe kuluma,mis 100ja poolt reklaamitud!! On kindlasti teisigi mehi kes oskavad ja teevad,kui huvi on siis võin
privasse saata. |
Tallinnas Speedster OÜ Hannes peab ka end nende mootorite spetsiks. Tema sõnud olid näidud ok, ainult keera katt alla. See oli muidugi suvel, aga
mingit muutust pole mootori töös vahepeal toimund. Pihustite tihendid sai vahetatud. Ega pihusteid niisama käevahel ei kontrolli?
Võid privasse panna, kui keegi Tallinnas on.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 09.02.11 17:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
See SÄRG AA hakkab juba vaikselt pähe kuluma,mis 100ja poolt reklaamitud!! On kindlasti teisigi mehi kes oskavad ja teevad,kui huvi on siis võin
privasse saata. |
Igale 2,3 mootori omanikule võikski pähe olla kulunud. Eks ikka mõned
teised ka on, aga mitte igas piirkonnas. Või tead sa näit. Pärnus mõnd kohta?
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 10.02.11 07:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
See SÄRG AA hakkab juba vaikselt pähe kuluma,mis 100ja poolt reklaamitud!! On kindlasti teisigi mehi kes oskavad ja teevad,kui huvi on siis võin
privasse saata. |
Igale 2,3 mootori omanikule võikski pähe olla kulunud. Eks ikka mõned
teised ka on, aga mitte igas piirkonnas. Või tead sa näit. Pärnus mõnd kohta? | Eks ikka ole seal kahh!
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.03.11 13:20
|
|
|
Sai ülevaatuses heigaase mõõdetud: lamda 0,6; hc 0,5
Pööretega mängimine erilist tulemust ei andnud, kat ka ei tööta üldse.
Hetkel on saadaval 2,3 mootor, mis on remonditud kaanega, aga seisnud viis aastat väljas katuse all. Pärit 88 a audi 100 lt. Kas selle kaas on 1:1
sama ning on mõtet ära vahetada?
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 29.03.11 18:18
|
|
|
Palju CO oli? 88 a 100 on 100 KW?
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.11 11:04
|
|
|
Tuimaks muutunud lambda võib sellist jama põhjustada. Võtab kütet maha aga jääb hiljaks siis jälle rikastab segu ja jälle jääb hiljaks. Muidugi peab
ka katalüsaator küllaltki läbi olema. Katalüsaator lambdat ei riku, lambda võib katalüsaatorit rikkuda.
|
|
|
erki226
huviline
Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1994
|
postitati 01.04.11 18:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi801
audi 100 2,3 Q avant 92a isend.
Mootor töötab norm. Kütusekulu keskmine on 11l sajale. Õli võtab ca 1,5l 5000km kohta. Käivitub norm ka külmaga. Tühikäigul pöörded ca 500rpm
Probleemiks on põlemata kütuse hais. Talvel pole erilist vahet, aga suvel kui foori taga istud, siis viskab ikka parajalt lahtisest aknast sisse.
Suvel sai speedsteris käidud, seal keeras segu paika ja ütles et on norm, ainult katalüsaator ei pidand töötama. Lamda on ok(vahetatud). Mootor ei
suitse ega tahma silmaga nähtavalt.
Millest tuleks alustada, et ka suvel saaks viisakalt sõita? | Alustuseks on juba tühikäigu pöörded liiga madalad ja teiseks ei ole
1,5 l õli 10 000 km kohta üldsegi mitte normaalne kulu.See on täielik kohviveski.Kui mootor töötab liiga madalate pööretega siis ta ei põleta seda
tekkivat saasta ära.Sama hea on kütta ahju pool kinnise siibriga,ei ole alati lambda süüdi.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.04.11 18:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki226
... teiseks ei ole 1,5 l õli 10 000 km kohta üldsegi mitte normaalne kulu. See on täielik kohviveski.... |
Sa kodanik pole vist "kohviveskeid" oma elus näinud, et nii kuldset tõde pritsid . Mina nimetaks seda kulu vägagi normaalseks 19.a. vana masina kohta ja see mootor on kaugel "kohviveskist".
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |