Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 19.09.04 20:13
|
|
|
Probleem pooltelje otsaga.
Mure selline ,et tahan vahetada välimist tolmukatae. Läbi häda sain pooltelje lahti ,nii et isegi sarniiri ei tulnud lahti lasta. Nüüd aga ei saa ma
kuidagi veovõlli pooltelje otsast maha. Seal on mingi stopper- seib või midagi sarnast ja seda ei õnnestumul kuidagi eemaldada. Oskab keegi nõu anda
mida edasi teha või tuleb nüüd hädaga ka käigukasti juurse pooltelg lahti võtta?
|
|
|
Mäks
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,9TDI
|
postitati 19.09.04 20:59
|
|
|
olen näinud selle eemaldamist. See käis spetsiaalsete näpitsatega. Homme küsin järgi.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 19.09.04 21:04
|
|
|
Seal on kasutusel kahte tüüpi stopperrõngaid.Üks variant on lihtsalt rõngas millest siis paigaldamisel surutakse püsikiirusliigend üle ja mahavõtmisel
tõmmatakse samuti lihtsalt jõuga tagasi.
Teine on vaja eemaldada enne veovõlli otsa maha võtmist oma soonest.
Kumb variant seal kasutusel on ei tea, kuid see on võimalik hoolikal vaatlusel kindlaks teha.
Isiklikult pakun esimest stoperdus varianti.
Kogu see sõlm näeb siis välja selline:
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=407-20&cid=140
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 20.09.04 07:15
|
|
|
Kui sul on uuem, poldiga (88- vist), pooltelje ots, siis piisab lihtsalt poldi uuesti sisse keeramisest, kuni ots lahti hüppab. Vanal (mutriga) on,
jah, vaja rõngas laiali venitada.
Ulvar
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 20.09.04 07:32
|
|
|
Auto marki vaadates peaks olema seal selline stopper-rõngas mis tahab laiali venitamist ja pesast välja ja siis võib ka olla selline point et tuleb
nuutide pealt väga vaevalislt ära.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 21.09.04 11:17
|
|
|
Eile õhtul sai enda masinal sama tööd tehtud ja keerulist ei olnud asja juures küll miskit. Natuke jama oli selle stopperiga küll. Sai teine lahti
venitatud, kuid ots eriti hea meelega maha ei tahtnud tulla. Ning probleem oli ka klambritega. Tavaline kruviklamber sinna katte jämedama otsa peale
ei mahtunud, sai hetkel traadiga kinni tõmmatud, kuid ilmselt oleks tarvis midagi paremat välja mõelda. Originaalklambrid tahavad vist mingeid
spetstööriistu saada? Äkki keegi oskab selle teemaga aidata?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 21.09.04 11:49
|
|
|
Spets tööriistu seal vaja ei ole,osad klambrid saad naela tangidega fikseerida.
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 21.09.04 14:38
|
|
|
Osta poest juhtmelkambreid, osad nimelt on plekiribaga ja kõvemad, kui plastikust ning nendega saab eduliselt ja lihtsalt asja aetud. Endal olen
kasutanud ja ükski kumm pole veel maha hüpanud. Originaal klambreid on jube tüütu tagasi panna.
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 21.09.04 17:20
|
|
|
Ajasin siis näppidega seibi laiali ja kõksasin haamriga. Tulemusek oli see ,et koos stopperiga eemaldus (purunes) osa korpusest. Täna lammarist
ostetud otsa tagasi panemine oli jah lihtne.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 21.09.04 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ve1ks
Osta poest juhtmelkambreid, osad nimelt on plekiribaga ja kõvemad, kui plastikust ning nendega saab eduliselt ja lihtsalt asja aetud. Endal olen
kasutanud ja ükski kumm pole veel maha hüpanud. Originaal klambreid on jube tüütu tagasi panna. |
jajah, mu sigaril ka keegi tark oli pannud kaabliklambritega selle kummi kinni, eitea kas siis sitasti või misiganes. iagathes pressis ots ennast
ajapikku kõdist tühjaks ja nüüd on täitsa perses pilbasteks juba. 1sõnaga iga asja jaoks ikka omad asjad.
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 21.09.04 18:47
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja rass
Tsitaat: | Esialgne postitaja ve1ks
Osta poest juhtmelkambreid, osad nimelt on plekiribaga ja kõvemad, kui plastikust ning nendega saab eduliselt ja lihtsalt asja aetud. Endal olen
kasutanud ja ükski kumm pole veel maha hüpanud. Originaal klambreid on jube tüütu tagasi panna. |
jajah, mu sigaril ka keegi tark oli pannud kaabliklambritega selle kummi kinni, eitea kas siis sitasti või misiganes. iagathes pressis ots ennast
ajapikku kõdist tühjaks ja nüüd on täitsa perses pilbasteks juba. 1sõnaga iga asja jaoks ikka omad asjad. |
See muidugi oleneb jah sellest, kui palju kellegi jõudu on, kui hellalt kinni tõmmata, siis tekib tõesti selline probleem, aga selleks ongi vaja
terasribaga klambrit, et korralikult kinni saaks.
|
|
|