Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 C4 2.5tdi (AEL) jätab tühikäigul vahele (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2882)
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 06.02.11 10:23 Tsiteeri
A6 C4 2.5tdi (AEL) jätab tühikäigul vahele



Terv foorumi rahvas!

Nimelt on tekkinud minu masinal säärane probleem, et kui auto töötab tühikäigul, hakkab mootor nagu vahele jätma, autoga sõites tunda ei ole. Üsna hästi on seda summuti juures kuulda ja samuti ka mootori ees seistes. Seda ei esine koguaeg, käib jälle mõnda aega ilusti-ühtlaselt ja siis jälle hakkab peale. Tahhomeetri järgi on kuidagi tühikäigupöörded liiga madalad. Peaks olema seier kuskil seal eelviimase kriipsu peale enne 1000-t, aga on alla selle.
Muidu auto käivitub väga hästi nii soojalt kui külmalt, liigub hästi edasi ega aja must suitsugi eriti.
Alles vahetatud filtrid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 06.02.11 12:57 Tsiteeri


No kas tuleb mingit juttu sellest? :D
Ise kahtlustan vahel mittetoimivat pihustit...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.02.11 16:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MZR
No kas tuleb mingit juttu sellest? :D
Ise kahtlustan vahel mittetoimivat pihustit...

Täitsa võimalik. Lase töötava mootoriga pihusti torusid lahti ja vaata milline jamab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 06.02.11 17:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Täitsa võimalik. Lase töötava mootoriga pihusti torusid lahti ja vaata milline jamab.


Tegelikult ei saa seda igal suvalisel hetkel proovida, sest viga ei ole koguaeg. Tavaliselt on nii, kui juba nr 17 võti pihus, mootorikate maas, kõik toimib kenasti ja kui plastik jälle peal, siis hakkab jälle jupsima :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jrgen99
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997

postitati 06.02.11 19:36 Tsiteeri


Minu autol sama mootor 103 kw ja täpsemalt sama mure ja aru ei saa. Pihustid kontrollitud kõik OK. Vahel on vibra, samas teine hetk ei ole seda vibra mootoris!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 07.02.11 19:02 Tsiteeri


Viga on pumbapeas kui viga tuleb ja läheb. Läbikäidud tee. Kui tekkib näiteks vaid sooja mootoriga ja jääb, siis 1 pihusti jääb kinni või rõhk tõuseb. Ka läbikäidud tee. (Mul neid autosid mitu old)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 07.02.11 20:45 Tsiteeri


Tuleb tunnistada, et minugi autol on juba pikemat aega sama probleem olnud. Külma mootoriga peale käivitamist vahelejätmist ei esine. Pigem täiesti töösooja mootoriga. Nagu teemaalgataja kirjeldas, siis seda vahelejätmist või popsumist on kõige paremini kuulda just summutist. Minul samamoodi pihustid korduvalt kontrollitud ja kõik paistab ideaalne olevat.

Kardan ka, et viga võib ühes pihustis olla. Võibolla tõesti avanemise surve temperatuuri tõustes muutub või siis kipub pihusti ots tühikäigul kinni jääma vms. Arvan, et kui võimalus, siis oleks mõttekas korra kõik pihustid ära vahetada ja kui siis midagi ei muutu, on viga tõneäoliselt kuskil mujal.

Küsiksin teemaalgatajalt, et ega sa ei tea juhuslikult kui kõrge on sinu auto pihustite avanemise surve?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
IngmarA
huviline



Registreerunud 05.01.11
Asukoht: viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.5 tdi "92

postitati 07.02.11 22:37 Tsiteeri


Kas pumbapea otsas olev klapp ei ole sellega seotud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 08.02.11 15:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Viga on pumbapeas kui viga tuleb ja läheb. Läbikäidud tee. Kui tekkib näiteks vaid sooja mootoriga ja jääb, siis 1 pihusti jääb kinni või rõhk tõuseb. Ka läbikäidud tee. (Mul neid autosid mitu old)


Kui pöörded hakkavad kõikuma, siis on asi pumba elektroonikas ja esineb nimetatud probleemi koguaeg. Pöörete kõikumine ja nn "vahele jätmine" väljenduvad erinevalt. Pumbapea seda küll ei põhjusta. :P
Pumbapea kulumist viitaks pigem see, et soojalt oleks pikk käivitus-minu auto aga käivitub poolest pöördest soojalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MZR
huviline



Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw

postitati 08.02.11 15:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Tuleb tunnistada, et minugi autol on juba pikemat aega sama probleem olnud. Külma mootoriga peale käivitamist vahelejätmist ei esine. Pigem täiesti töösooja mootoriga. Nagu teemaalgataja kirjeldas, siis seda vahelejätmist või popsumist on kõige paremini kuulda just summutist. Minul samamoodi pihustid korduvalt kontrollitud ja kõik paistab ideaalne olevat.

Kardan ka, et viga võib ühes pihustis olla. Võibolla tõesti avanemise surve temperatuuri tõustes muutub või siis kipub pihusti ots tühikäigul kinni jääma vms. Arvan, et kui võimalus, siis oleks mõttekas korra kõik pihustid ära vahetada ja kui siis midagi ei muutu, on viga tõneäoliselt kuskil mujal.

Küsiksin teemaalgatajalt, et ega sa ei tea juhuslikult kui kõrge on sinu auto pihustite avanemise surve?



Kahjuks ei oska pihusti avanemis survet öelda.
Igaljuhul mulle üks oma kodukandi dislaspets ütles, tegemist on vigase pihustiga, mis kord töötab ilusti ja teisel hetkel mitte. Seda saab põhjustada ainult üks pihusti, kui rohkem, siis käivitumine sisuliselt võimatu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 08.02.11 21:16 Tsiteeri


See pihusti variant on reaalne küll. Enda autol lasin mõne aja eest pihusti otsad ära vahetada, aga kuna viite boschi oma ei olnud korraga võtta, siis läks peale 4 boschi otsa ja üks veidi odavam ots. Võibolla see üks siis jaurabki...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alando
huviline

Avatar


Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tallinn/Muhu/Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5 tdi: Bmw 528i

postitati 12.02.11 20:45 Tsiteeri


Minul oli ka kunagi anloogne probleem. Auto on automaat kastiga. Probleem oli ainult sooja mootoriga tühikäigul. Külma mootoriga ja sooja mootoriga sisselülitatud käiguga koha peal seistes probleemi polnud! Minek oli ka hea! Tookord oli viga kulunud pumbas, tõsteti kütuse etteande kogust. Hiljem lasin pumba ülevaadata ja remontida! Sellega probleem kadus!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 12.02.11 21:16 Tsiteeri


Tihti nimetatakse pihustiotste vahetuseks seda, kui ilma igasuguse seadistamata, tuima näguga, lihtsalt otsad vahetatakse.:D Diisli ilusaks ja ökonoomseks töötamiseks on eriti oluline, et pihustid oleksid täpselt ühesugused (reaalselt võimalikult sarnased) nii avanemisrõhult kui väljastatava joa (jugade) kuju poolest.
Erinevate pihustiotste paigaldamine on lauspornograafia ka juhul kui nad paigaldamishetkel identsed on, kuna ainuüksi materjalitehnoloogiliste erinevuste tõttu ei ole pikema aja jooksul nende sarnane toimimine reaalne.

Ühe, kahe kehva, madala survega pissiva pihusti puhul "parandab vea" muidugi kütusekoguse suurendamine :D, kuid see tuleb siiski otseselt mootori ilusa töö, ennekõike aga ökonoomsuse arvelt. Tegelikkuses on õige ikkagi pihustid võrdseks seada, mitte kütusekogust suurendada või pumpa remontida.

Sellest on juba juttu olnud, aga reaalselt eksisteerib vaid üksikuid korralikult töötavaid diiselmootoreid.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]