Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi S6 2.2 mis arvate? (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2441)
danil123
huviline



Registreerunud 04.08.05
Asukoht: Eesti Vabariigi Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 20VTQ

postitati 01.02.11 12:43 Tsiteeri
Audi S6 2.2 mis arvate?



http://www.auto24.ee/used/804620

On kellegil äkki infot, või juhtumisi isegi vaatams käinud seda isendit?
Müüjaga suhtlesin , sidur käbi jõle jäigalt ja ls. 420 000 km.
Samuti plokki kaane tihend tahab vahetamist , väidetavalt tihend ostetud kuid vahetus tegematta !

http://www.auto24.ee/used/650131

See tunndub igati kena masin kuid hind jõle krõbe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.02.11 14:01 Tsiteeri


Plokikaane tihendi vahetuse juures on tihend ise nüüd kõige väiksem probleem...
Võiks uurida, kuna mootori kapremont tehtud on ning turbo vahetatud.
Kui ei ole, siis jookse kiiresti minema :)

Soovitan kevadeni oodata 2.2T ostuga, siis saab lumi otsa ning tuleb jälle mõistlikuma hinna/kvaliteedi suhtega müüki masinaid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 01.02.11 14:53 Tsiteeri


Kui ütleb, et plokikaane tihend vaja vahetada, see tähendab seda, et tõenäoliselt mahlad segamini ja võimalik, et ka keema läinud. Siis ei aita küll ainult tihendi vahetusest, kaanes võivad ka mõrad olla jne. Hind on küll esimesel sellisel juhul üle pingutatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AutoUnion
huviline



Registreerunud 15.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 20v

postitati 11.03.11 08:51 Tsiteeri
Audi S6 2.2 R5 turbo 169kW '95 auto24-s



Tervist härrased, pakub huvi see masin.

http://www.auto24.ee/used/818777

Pole ennem Audidega kokku puutunud (olen olnud BMW omanik), aga sooviks nelikveolist autot, mis vähe edasi kah käiks. Kuulutuses kirjas, et paigaldatud diisli 6ne kast. Kas selle ülekanded ei ole teised? Kuidas selliste autode rooste/töö kindlusega lood on? Loodaks saada hea auto, mida ei pea parandama koguaeg.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 11.03.11 09:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AutoUnion
Kuulutuses kirjas, et paigaldatud diisli 6ne kast. Kas selle ülekanded ei ole teised?
6k Diisli kast on jah kiirema ülekandega kui 2.2t ja v8 kastid. Linnas pmst 6ndat käiku kasutada ei saa, kuid maanteel on tegu paraja ökotamise käiguga. See kui kasutatav see reaalsuses on, sellekohta on erinevaid arvamusi. Mõni väidab, et alla kiirteekiiruste pole sellega midagi teha, teine väidab, et 2.2t peal on 90-ga liikumiseks täitsa piisav. Mina isiklikult seda diisli kasti ei kardaks, esimesed 3 käiku on identse ülekandega tavalise 6k 2.2t kastiga, niiet lihtsalt paugutades mingit erinevust pole.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Darkdog
huviline



Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 11.03.11 15:26 Tsiteeri


Väidetavalt pidi diisli kast olema tugevam ja taluma suuremat väänet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 11.03.11 15:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Soovitan kevadeni oodata 2.2T ostuga, siis saab lumi otsa ning tuleb jälle mõistlikuma hinna/kvaliteedi suhtega müüki masinaid.

...ja väga paljud ilma pamperiteta:)


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 11.03.11 17:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Darkdog
Väidetavalt pidi diisli kast olema tugevam ja taluma suuremat väänet.

Tugevam millest? Laia esimese käigu ja jämeda peavõlliga 01E teistest S-i kastidest? Ei usu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 11.03.11 20:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat:
Algselt postitas: Darkdog
Väidetavalt pidi diisli kast olema tugevam ja taluma suuremat väänet.

Tugevam millest? Laia esimese käigu ja jämeda peavõlliga 01E teistest S-i kastidest? Ei usu.
Kui on kasutusel lai esimese käigu hammakas ja flexible input shaft, siis jah.

Ma olen asjast nii aru saand, et flexible input shaft laseb peavõllil vetruda ning äkilisemal kasutamisel peab seetõttu kast paremini vastu, sest ei saa nii palju pähe kui jämeda peavõlliga isenditel.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.03.11 22:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AutoUnion
Loodaks saada hea auto, mida ei pea parandama koguaeg.

S6 ei ole selline muretu kulgemise auto ning ülalpidamiskulud on suured.
Kui see morjendab, siis ma vaataks kõrvale.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AutoUnion
huviline



Registreerunud 15.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 20v

postitati 12.03.11 10:51 Tsiteeri


Arusaadav, et vana auto tahab remonti. Aga sa tahad õelda, et koguaeg on näpud õlised? Ja mis on suured ülalpidamiskulud? See on suhteline mõiste! Kas need autod siis ongi loomult lagunevad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.03.11 11:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AutoUnion
Arusaadav, et vana auto tahab remonti. Aga sa tahad õelda, et koguaeg on näpud õlised? Ja mis on suured ülalpidamiskulud? See on suhteline mõiste! Kas need autod siis ongi loomult lagunevad?

Minul on läinud ca 45k (EEK) ühe aastaga, muidugi seal sees on ka mootori remont... oleneb kui heasse korda tahad autot saada. Ma ei saa öelda, et mul ostuga halvasti läks - eelmine omanik oli juba väga palju ära teinud.

Lagunemist kusjuures kuigi palju ei ole, lihtsalt kõik asjad hakkavad vaikselt ära väsima peale viitteist aastat. Kui korra üle käia, siis on pikaks ajaks rahu majas.
Samuti maksavad osad asjad ulmelisi summasid - õhulugeja on näiteks ca 275 EUR, igasugused sisselaske lõdvikud, mis kipuvad väsima, maksavad 150+ EUR tükk, süütesüsteemi renoveerimine on ligemale 500-600 EUR jne.

Point on lihtsalt selles, et tegemist on autoga, mis 15 tagasi uuena maksis ligemale 40000 EUR-i. Antud hetkeks maksavad need autod järelturul küll kümme korda vähem (inflatsiooni arvestades ehk 20 korda), kuid nende ülalpidamiskulud ei ole muutunud.
Sellist autot ei ole mõtet osta, kui ülalpidamiskulud peamine asi on.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AutoUnion
huviline



Registreerunud 15.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 20v

postitati 12.03.11 12:28 Tsiteeri


Asi selge:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.1% - SQL: 67.9%]