Lehekülgi: 1 2 3 4 |
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 30.01.11 22:44
|
|
|
Audi A4 1.8TQ - 1997 - puristaja (MÜÜDUD)
Auto: Audi A 4
Mootor: 1.8T 132kw
Käigukast: Manuaal
Vedav telg: Quattro
Varustus: Kompuuter, kliima, 4*el aknad, must nahksisu, valuveljed, el. klaasist luuk, xenon,
Esimene nelikveoline auto oli 2006 aasta Forester. Jättis väga hea mulje, kuid millegipärast tuli järgmiseks autoks esiveoline diisel Volvo V70.
Ju siis mõtlesin, et olen ökonoomne ja istun õnneliku näoga säästetud raha otsas. Seda "õnne" jätkus kolmeks kuuks, kui viskasin auto müüki ja
lisasin ka variandi, et vahetan nelikveolise masina vastu. Pakuti antud Audit ja rahakest peale. Proovisõit tehtud - kaup sõlmitud.
Masin on küll aastaarvult vana, kuid igati kobe. Siiski viskasin sellegi auto kuulutuse üles, sest tegelikult oli plaanitud nii umbes 2002-03 aasta
TQ.
Lasen veel mõnda aega kuulutusel tiksuda ning kui keegi ära ei võta, siis hakkan ise siia raha alla panema.
A4 pole kunagi meeldinud, kuid selle auto kohta halbu sõnu ei oskagi väga midagi öelda. Liigub edasi üllatavalt nobedalt ja quattro hoiab teel
nii kuis peab. Esisillas küll koliseb miskit aeg-ajal, kuid see probleem on lahendatav. Sisu on ka täiesti tipptopp. Ainsaks miinuseks loeksin heli -
makk on küll head, kuid kõlarid ei anna mittemingisugust "soundi" Õigus küll, lasin vahetada ka suunatulede relee. Lihtsalt lõpetas vilgutamise,
kuid nüüd kõik ok. Kaasa sain ka päris nägusad 16 tollised suveveljed-rehvid, kuid plaanis need müüki paisata ja 17 tollised soetada.(loomulikult, kui
keegi vahepeal auto ära ei osta)
Ootaksin ka nõuandeid, mida sellise auto puhul silmas peaks pidama. (mootor, sillad) Ehk oskab keegi öelda ka, kuidas autot visuaalselt veidi
kenamaks(värskemaks) muuta.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.11 06:55
|
|
|
Kui sa Volvost ümber istud, siis ehk kõige suurem miinus on A4 suurus... või noh pigem väiksus
Aga üldiselt on hea pill ja hea lahendusega - 1,8T+quattro. Sellele mootorile soovitaks kindlasti chipi peale panna ja peaks olema juba väga
optimaalne ja hea lahendus. Vaatan, et sul ka juba facelift tuled ees. Enda auto puhul ka plaanis see ära teha ning lisaks veel sisemusest NaviPlus
koos uuema tüübi konsooliga paigaldada(hetkel el. skeemidega kitsas). Väliselt isegi piisaks kui kena 17" velg+mõistlik madaldus ja ongi bueno.
Igatahes edu ja jaksu!
|
|
|
|
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 31.01.11 07:19
|
|
|
Tänud.
Mingisugune madaldus on autol täitsa olemas tegelikult. Kui kellegi on
pakkuda sellele autole sobivaid velgesi, siis ootaksin privasse teadet.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 31.01.11 07:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Kui sa Volvost ümber istud, siis ehk kõige suurem miinus on A4 suurus... või noh pigem väiksus
Aga üldiselt on hea pill ja hea lahendusega - 1,8T+quattro. Sellele mootorile soovitaks kindlasti chipi peale panna ja peaks olema juba väga
optimaalne ja hea lahendus. Vaatan, et sul ka juba facelift tuled ees. Enda auto puhul ka plaanis see ära teha ning lisaks veel sisemusest NaviPlus
koos uuema tüübi konsooliga paigaldada(hetkel el. skeemidega kitsas). Väliselt isegi piisaks kui kena 17" velg+mõistlik madaldus ja ongi bueno.
Igatahes edu ja jaksu! |
Kas 132kW 1997 aastal oli juba tehaseseades? Välimust lisaks iseenesest kindlasti velje väljavahetamine, hetkel väga kole velg, muidu masin täitsa
normaalne, selline tagasihoidliku välimusega, aga tegelikult kW täitsa palju ja q ka veel.
|
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 31.01.11 07:25
|
|
|
Väga ilus A4, ise soovitaks toonklaasi ja ilusat velge kuid mitte mingil juhul madaldust. Ei saa aru mis fetis kõigil nende madaldustega on, oleks
eestis veel samad teetingimused nagu Saksas või Hispaanias siis saan aru kuid Eesti, No way. Suveks veel oleks mõeldav kui liikled linnas kuid maal
jumala mõtetu. Enda A4 ikka suht kõrge võrreldes mõne teise A4-ga ja ikkagi talvel kraabid põhjaga lumehangesid. Es võiks olla ka ilma märgita iluvõre
ja tagant võiks välja tulla 2 ilusat toru, üks ühelt poolt jateine teiselt poolt. Edu masinaga.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 31.01.11 09:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas 132kW 1997 aastal oli juba tehaseseades? |
Jah, kui on AJL mootor.
Samas on omaette küsimus, kas tol ajal neid paigaldati või mitte.
Nii palju, kui ma leidsin, siis 12/1997 hakati paigaldama.
|
|
|
|
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
|
Remo
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi
|
postitati 31.01.11 12:10
|
|
|
Ma usun, et selle Quattro märgi saaks selle teise võre külge üsna lihtsalt nuputada. Muidu täitsa tip-top auto ju! Edu ja muretuid kilomeetreid!
|
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 31.01.11 12:49
|
|
|
Kui torude teostamisel kindel soov siis saaksin võibolla aidata. Ise soovitaks siis juba eesotsast pihta alates kuni lõpuni välja tühja ilusa jämeda
toru panna, tulevad ilusad hääled ja minek autol ka paraneb kindlasti.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 31.01.11 16:17
|
|
|
2-he eraldi välja tuleva toruga isendit mönikord Tallinnas kohanud - isendiks tumesinine b5 avant ja tagaluugil lisaks ABT kiri.
Kuidas aga lahendada stange seelikus olev avaus nagu originaalis ja ka, et ilus jääks...see juba vast omaette nikerdamine.
Ühe toru puhul jääb ka originaal ava naljakalt suur...vöibolla oleks lahenduseks ovaalne summuti ots.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 31.01.11 16:57
|
|
|
Toonklaasi step by stem ring, suveks kenamad veljed, stange alused ees kui taga, küljel liistud ja aluse kergega ühte värvida lasta. Tulemus jääks umbes nii. Seal
päris külejarbid ka juba üle lastud. Need kaks summuti otsa jäta sarnaseks nagu praegugi, ainult kroomituna ja kergita trippi. Kaks peent sirget
säravat toru imo väga hea. Ahter tee kleepsudest puhtaks.
Kõigest minu arvamus, praegugi kena auto.
Kui juba väike madaldus on, suuremat madaldust küll ei soovita eriti kui auto pikemaks ajaks plaanid jätta, st talvel väga niru liikuda. Müügiga ka
pärast suve jama, kes ikka tahab hirm madalat autot, eriti vastu talve osta. Muidu edu, moto küll hea 1,8TQ 132kw
edit: Quattro mdaldamine on eriti pointless.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 31.01.11 17:32
|
|
|
Stange avaga peaks vaeva nägema jah, kui teist summutiotsa teha plaanis. Räägiime siis korralikust tööst, mitte noaga lõikamisest. Mina teostaks töö
järgmiselt.
1. Otsiks katkise tagastange
2. Lõikaks sealt summuti ava välja.
3. Lõikaks vana stange osa ära ja sulataks selle uue jupi sinna külge.
4. Plastikukrunt
5.Täitekrunt
6.pahtel
7.Täitekrunt
8.Baasvärv
9.lakk
Tööd on piisavalt. Kruntima peab ainult osa, kus plastik on paljas. Värvida saab ka nii, et tervet detaili ei värvi, aga see hajutamine ja möllamine
on nagu ta on. Kergem on terve detail vast. Oleneb kes teeb.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 31.01.11 17:39
|
|
|
Keven, olen ka ise sellisele "seeliku modimisele" möelnud.
Önneks ei pea selleks kogu stanget soetama, alumine riba eraldi soetatav.
Samas, kui tugev antud toiming hiljem jääb?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 31.01.11 17:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Toonklaasi step by stem ring, suveks kenamad veljed, stange alused ees kui taga, küljel liistud ja aluse kergega ühte värvida lasta. Tulemus jääks umbes nii. Seal
päris külejarbid ka juba üle lastud. Need kaks summuti otsa jäta sarnaseks nagu praegugi, ainult kroomituna ja kergita trippi. Kaks peent sirget
säravat toru imo väga hea. Ahter tee kleepsudest puhtaks.
Kõigest minu arvamus, praegugi kena auto.
Kui juba väike madaldus on, suuremat madaldust küll ei soovita eriti kui auto pikemaks ajaks plaanid jätta, st talvel väga niru liikuda. Müügiga ka
pärast suve jama, kes ikka tahab hirm madalat autot, eriti vastu talve osta. Muidu edu, moto küll hea 1,8TQ 132kw
edit: Quattro mdaldamine on eriti pointless. |
Kas need hõbedased karbid on siis kenad?
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 31.01.11 18:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Toonklaasi step by stem ring, suveks kenamad veljed, stange alused ees kui taga, küljel liistud ja aluse kergega ühte värvida lasta. Tulemus jääks umbes nii. Seal
päris külejarbid ka juba üle lastud. Need kaks summuti otsa jäta sarnaseks nagu praegugi, ainult kroomituna ja kergita trippi. Kaks peent sirget
säravat toru imo väga hea. Ahter tee kleepsudest puhtaks.
Kõigest minu arvamus, praegugi kena auto.
Kui juba väike madaldus on, suuremat madaldust küll ei soovita eriti kui auto pikemaks ajaks plaanid jätta, st talvel väga niru liikuda. Müügiga ka
pärast suve jama, kes ikka tahab hirm madalat autot, eriti vastu talve osta. Muidu edu, moto küll hea 1,8TQ 132kw
edit: Quattro mdaldamine on eriti pointless. |
Kas need hõbedased karbid on siis kenad? |
ei pidanud küll päris karpe juba silmas ja karpidest edasi kuni poole põhjani välja, see juba liiast Ukse alumised liistud ja vb triibuvõrra veel. Vaatasellel sellel pildil uksealuseid ja
liiste. egas päris täpselt ka ei tea, kuna enda 95`sedanil päris suur lävepakk veel.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 31.01.11 18:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: puristaja
|
Mis vigur keskel klaasil ripub?
Kas kompu on vigane vöi lihtsalt pildilt sedasi loetamatu?
Quattro: lävepakud on neil köikidel samad, lihtsalt uksel olev liist teeb visuaalsemalt ilusamaks ja praktilisest poolest hoiab ka paku väheke
puhtama, kui liist tihkelt karbile ulatub.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 31.01.11 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Mis vigur keskel klaasil ripub?
Kas kompu on vigane vöi lihtsalt pildilt sedasi loetamatu?
Quattro: lävepakud on neil köikidel samad, lihtsalt uksel olev liist teeb visuaalsemalt ilusamaks ja praktilisest poolest hoiab ka paku väheke
puhtama, kui liist tihkelt karbile ulatub. |
No selge Siis liist ja lävepakk lasta värvida.
Leidsin juhuslikult ühe pildi veel salongist
http://img8.auto24.ee/auto24/560/061/20523061.jpg
|
|
|
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 31.01.11 18:55
|
|
|
Kompuuter on täiest korras. Kõik pikslid töötavad.
Klaasi küljes on samalaadne statiiv, mis hoiab gpsi. Ainult see vähe suurem ja teistsuguse tehnika jaoks
|
|
|
Aht0
huviline
Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3Q
|
postitati 31.01.11 20:06
|
|
|
Kuramus, tahtsin juba enda velgi pakkuda, aga minu omad 16''.
Tahtsin ka kohe 1,8T tüüpvigadest pajatada, aastaarvu järgi oletasin, et AEB aga hoopis AJL
Udutuled alla stange võredesse oleks ilus.
"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
|
|
|
|
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 01.02.11 13:52
|
|
|
Kas mitte see sama sinu näidatud teisel lingil asuv võre, ei näeks väga sarnane sellele välja, kui lisada samamoodi audi märk sinna võrele?
|
|
|
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 01.02.11 15:58
|
|
|
Auto 24s nähtav on metallist, e-bay oma plastikust vist.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 01.02.11 17:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Mulle meeldib 2 varjant vöi siis RS4 originaal. |
100% nõus.
|
|
|
|
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 01.02.11 18:11
|
|
|
Sama siin. Kui keegi ainult ütleks, kust ma sellise võre leiaksin.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |