Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S6 4.2 v8 AEC mootor jamab(Lahendus leitud) (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 5425)
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 30.01.11 18:29 Tsiteeri
S6 4.2 v8 AEC mootor jamab(Lahendus leitud)



Autoks siis Audi s6 4.2 v8 AEC. Probleem siis järgmine: Autol on pidev pöörete kõikumine ja mootor töötab seega ebastabiilselt. Näiteks vahest autot sooja pannes on kõik korras ja peale sõitu või foori taga seistes on pöörded 1000-1200.
Tühikäigu mootorit olen korduvalt puhastanud aga kasu pole:S. Kontrollinud olen ka pistikud mis sinna lähevad. Kõik toimib.
Ja vahest on kütusekulu ka erinev vastavalt nende pööretejamale. Kusjuures muudab see ka kõigukasti tööd. Muutes käiguvahetuse hilisemaks.

On keegi sellise asjaga kokku puutunud ja oskab ehk aidata ?
On võimalik et Halli andur on tuksis ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 30.01.11 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sycero
Autoks siis Audi s6 4.2 v8 AEC. Probleem siis järgmine: Autol on pidev pöörete kõikumine ja mootor töötab seega ebastabiilselt. Näiteks vahest autot sooja pannes on kõik korras ja peale sõitu või foori taga seistes on pöörded 1000-1200.
Tühikäigu mootorit olen korduvalt puhastanud aga kasu pole:S. Kontrollinud olen ka pistikud mis sinna lähevad. Kõik toimib.
Ja vahest on kütusekulu ka erinev vastavalt nende pööretejamale. Kusjuures muudab see ka kõigukasti tööd. Muutes käiguvahetuse hilisemaks.

On keegi sellise asjaga kokku puutunud ja oskab ehk aidata ?
On võimalik et Halli andur on tuksis ?


Enda S6 tegi enne mootori remonti vahest sama nalja.
Minul lõppes see peale remonti ära, kuna läksid ka enamus uued tihendid sisselaske osade vahele.
Proovi eetriga, kas muutub midagi tühikäigul.

Kas diagnostikat oled teinud.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 30.01.11 19:59 Tsiteeri


Siin juba üks pakkus et õhulugeja võib jamada:S. Plaaningi minna diagnosti kui siit abi ei tule aga loodan parimat et keegi ehk oskab aidata. Sul lasid tihendid läbi õhku kuskil ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 30.01.11 20:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sycero
Sul lasid tihendid läbi õhku kuskil ?


Ma tegelikult isegi ei tea, kas lasid õhku läbi aga suht pragulised ja kõvad olid küll kõik tihendid.
Kuid peale remonti viga kadus.

Tihendite leket saad eetriga kindlaks teha.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragnarkahr
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.07
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T + Audi 90 Type85 2.1TQ

postitati 01.02.11 21:55 Tsiteeri


Vaata vaakumi teema ja lamda üle. Halliandur pigem muudab uimaseks ja viib kütekulu lakke.




EDIT: millegipärast pani ennem topelt posti, püüdsin ühte muuta ja mõlemad kadusid - seega kribasin uuesti....mingi foorumi kala


Mulle meeldib Saksa raud :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.02.11 22:01 Tsiteeri


Lambda sellist asja kindlasti ei tee.
Kontrolli kõik vaakumid üle, suure tõenäosusega imeb kuskilt lisaõhku.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 02.02.11 17:55 Tsiteeri


Kui ma hakkan sisselaske kolde tihendeid vahetama mida peaks ette vaatama ? Kas seal on võimalik midagi totaalselt tuksi keerata ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 02.02.11 18:04 Tsiteeri


Lambda õhtal olek pani mu masinal pöörded kõikuma tühikäigul 1000-2500 pöördeni. Peale vahetust kadus ka probleem ... Tegelikult piisas peale Võrus Ostu/Müügi lepingu sõlmimist sõita Põltsamaani (Tartus tegin vahepeatuse) kui Olerexis ühel hetkel hakkasid lambist pöörded üles/alla kõikuma. Edasine sõitmine sellest hetkest käis sedasi, et kui näkku hakkas panema siis süüde välja/sisse - vahel jäid pöörded paika ... vahel mitte ... sõites see väga tunda ei andnud aga foori taga küll. Seda janti kannatasin veidi alla 2 kuu. Anyway ma ei suuna kedagi ostma ja kohe kontrollima tormama aga endal on sarnane kogemus olnud ja samas olin ma eelnevalt teadlik et lambda on läbi, sest müügimees andis selles osas hinnast alla ja ka ülevaatuspunkt, kus eelülevaatust ostu eel teostasin, oli sama meelt. Olen neid ridu vist juba mitmes erinevas teemas kirjutanud aga nii väsinud veel pole nii et siia saab ka siis :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 02.02.11 18:43 Tsiteeri


mul pöörded ei kõigu vaid jäävad ilusti kas siis 1000- 1200 vahele ja vahest ilusti 800 peale. Kõikumine puudub. Ja siis ei lange või langeb päris pika aja peale alles. Ehk annab see probleemi leidmisele ka abi et kütusekulu keskmiselt praegu linnas on 17,7L/100km ja keskmine kiirus 27 km/h. Sellist informatsiooni annab kompuuter.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 02.02.11 19:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sycero
mul pöörded ei kõigu vaid jäävad ilusti kas siis 1000- 1200 vahele ja vahest ilusti 800 peale. Kõikumine puudub. Ja siis ei lange või langeb päris pika aja peale alles. Ehk annab see probleemi leidmisele ka abi et kütusekulu keskmiselt praegu linnas on 17,7L/100km ja keskmine kiirus 27 km/h. Sellist informatsiooni annab kompuuter.


Pöörded jäid kinni aegajalt tühikäigu mootori pärast :D Ei aidanud lõpuks enam mingi läbi pesemine. Peale uue (romulast ostetu) peale panekut kukkusid tühikäigu pöörded vastupidiselt 6-700 peale. Mingil põhjusel auto seda mootorit ei seedinud. Peale selle jama vahetasin asja ringi ja toimib siiani :) Üldiselt on hea kui on tuttavaid/sõpru kes lammutavad audisid ja kes on usaldusele baseerudes sulle laenuks andma teatud varuosi (tingimusel et sa neid pekki ei keera) Ise olen niimoodi mitmele veale ilma remondikoha poole pöördumata jaole saanud. Elu õpetab ... :D


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 02.02.11 20:40 Tsiteeri


Endal oli sügisel samuti anomaalia. Käivitades tühikäiku ei hoidnud esimese hooga, meelitades sai küll hoidma, kuid pöörded kõikusid 700 - 1200 vahel. Samas sõites vahepeal oli siis justkui hingest kinni, ning ei jõudnud minna, samas gaasi juurde andes tuli kogu see jõud tagasi ja niiviisi loksutas mind aeg ajalt. Lõpuks aga muud ei teinudki kui loksutas. Kuna oli ka segukell ühendatud siis oli esimene vihje sealt, et näit ei olnud enam mitte korras, kui on kas põhjas või nullis näit. Sai uus boshi lambda pandud ning siianu toimib mul. Kuid pöörded ikka kõiguvad tühikäigul kuidas jumal juhatab.
Minul aitas, kuid ei õhuta siin umbropsu vahetama kohe. Ürita eelnevalt mõõtmistega asi kindlaks teha :)
Ning kolle tihenditega omast käest üks soovitus. Kolle küljes on kaks lõdvikut all (ees ja taga). Nendega ülimalt delikaatselt ringi käia, kuna vaevalt et neid keegi puutunud on peale tehast ning mul olid nad ikka väga rabedad. Ning Raunexist olid tükihinnad sel hetkel üle 500 krooni tükk tarneajaga üle nädala.
Edu probleemi lahendamisel :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
macdiversant
huviline



Registreerunud 10.12.03
Asukoht: Tartu - Peedu - Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: A5Q

postitati 02.02.11 20:54 Tsiteeri


Tegemist ei ole küll S-iga, aga üldiselt anomaalia näidud on analoogilised. Nimelt siis enda 2.6 V6-l hakkas sama asi, et vahel lihtsalt lambist hakkasid tühikäigupöörded kõikuma. Kõik vajalikud mootoritööd olid eelnevalt aasta jooksul tehtud (vahetatud Boschi lambdad, väljalase, kaaned, plokid jne. - kõik v.a. väntvõll). Ja pöörded kõiguvad - siis elektroonikud ütlesid, et pole muud miskit kui et aju viga. Seda siis nüüd proovima minna tulebkil...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 03.02.11 22:14 Tsiteeri


Kas on võimalik et aju arvab et mootor on niiöelda külmal re˛iimil? Kui näiteks on väli temperatuuri andur kutu ning kas väli temperatuuri andur üldse mõjutab mootori tööd ja kui palju kui mõjutab ? kas väli tempi andur on üldse seotub mootori tempi anduriga ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 03.02.11 22:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sycero
Kas on võimalik et aju arvab et mootor on niiöelda külmal re˛iimil? Kui näiteks on väli temperatuuri andur kutu ning kas väli temperatuuri andur üldse mõjutab mootori tööd ja kui palju kui mõjutab ? kas väli tempi andur on üldse seotub mootori tempi anduriga ?

Ei mõjuta. Pane arvuti järgi ja loe vead siis äkki saad mingi suuna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 07.02.11 13:07 Tsiteeri


Viskas viga arvuti külge pannes ( Closed Throttle switch positsion F60 ) äkki ütleb see midagi vea leidmisel. Ja lisaks kütusesegu probleem


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
888
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 07.02.11 16:54 Tsiteeri


Proovi see lai pistik tühipöörete mootorist alt poolt korra ära võtta ja vaata kuidas on olukord seal. Äkki oksudeerunud. See peaks olema gaasiklapi andur, äkki annab see mingit segast impulssi ajule. Või ei toimi üldse:cool:
Ja muidugi kontrolli üle gaasiklappide juurest need kaks kummitihendit. Võivad puruks või väsinud olla ning pinguta samas ka sammuses poldid üle.
Endal oli selline jama.


Sõitsid saanid-Sõitsid reed A Quattro sõidab ikka veel;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 07.02.11 20:59 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sycero
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2 v8,A6 c5 2,5TDi Quattro,A8 4.2q D3 2004

postitati 10.02.11 00:26 Tsiteeri


Müsteerium leidis lahenduse. Seguklappi lüliti ei olnud õigesti paigaldatud ega teinud vajalikku klõpsu kas siis tühikäigul tühikäigu mootori tööle rakendamiseks või sõidul selle mahavõmist. Tänud kõigile kes aitasid ja olid abiks;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus123
huviline



Registreerunud 05.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.12 12:43 Tsiteeri


Mure järgmine: 4.2 atm kastiga hoiab pöördeid nagu ise tahab. Kõigutab 2-3 vahel ja viskab püsivalt 4k peale. Gaas mõjub aga alla ei lase.
Proovisin tühikäigumootori juurest pistikuid lahti võtta. Midagi nagu mõikas algul, läks 1.4k peale aga nüüd ei mõju see ka enam. Mängib pööretega nagu tahab. Klappide juurde pole veel vaadanud.
Help!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 63.1% - SQL: 36.9%]