Teema siis järgmine et tegemist on Audi 80 Avant B4 94a 66kw 1.9 Turbodiisel.
Probleem: Kõrgetel pööretel üle 2100-2400 hakkab õlituli põlema ning teeb 3-4 hoiatus signaali ning kustub seejärel ära. Isegi tühikäigul gaasi
andes.5enda käiguga üle 95 sama jama.
Eile 28.01.2011 vahetatud mootoririhm , õlifilter , õli ja veepump.
Kõik muu töötab nagu valatult ainult selline probleem siis, on ehk kellegil sama juhtunud või teab sellest midagi?
Olen 2es töökojas käinud ja keegi ei oska midagi eriti tarka öelda...
lugesin veel sellist varjanti et äkki üle 2000 pöörda ei ole õlirõhk piisavalt tugev ( alla 1.8bari???) ja siis sellest on see jama...
Donkey69
huviline
Registreerunud 23.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3.6/Audi 80 b4 2.6
postitati 28.01.11 18:06
Sama jama!
Mul sama probleem bensukal (audi 80 b4 2,6 v6 93a) .
Ja probleem tekkis samuti peale nende asjade vahetust! Ja töökoda, kus vahetati, probleemile lahendust ei oska leida. Mõõdeti rõhkusid ja kõik olevat
korras, lõpuks pakuti, et ehk on kellade plokis mingi error.
Ootan samuti ideid
Romanov
huviline
Registreerunud 28.01.11
Kasutaja on eemal
postitati 28.01.11 18:16
homme läheb proovimisele siis anduri vahetused. Eks homme annan teada mis sai.
Romanov
huviline
Registreerunud 28.01.11
Kasutaja on eemal
postitati 29.01.11 14:16
ongi korras asi oli siis selline et alumine ( valge ) andur oli üldse
juhtmest lahti ning omadega õhtal. sai vahetatud andur ja tinutasime kokku juhtmed tagasi...
Asi toimib igatepidi proovitud enam ei anna märku
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.3% - SQL: 75.7%]