Registreerunud 08.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
postitati 24.01.11 12:42
Kõrgsuvepumpade sobivus
Tervist,
Tekkis selline küsimus, et mis vahe on C4 100 ja C4 A6 2.5TDI 85kw isenditel olevatel kõrgsurvepumpadel?
Ühed väidavad, et midagi (aga mida?) on erinev, kuid teised väidavad, et pumbad sobivad omavahel?
Ning nn. pumbakoodi lõpp (994 ja 998 jne). Kas neid pumpasid võib omavahel vahetada?
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
postitati 24.01.11 16:44
Kunagi lahkasime sama probleemi, proovisime 100 pumpa A6 peale, aga ei hakanud toimima. Pistikud samad jne jne. Aga aju ära ei tundnud. Sai siis
sedasi aretatud, et 100 pump ja A6 pumbakaas. Ning sellisel moel saime asja toimima. Kuigi A6 kaan oli vigane ja olime sunnitud uue pumba koos uue
kaanega ostma(100tdi pumba), siis ei sobinud 100 kaan A6 omale, ning olime surnud punktis tagasi. Kellel on pakkuda A6 pumbakaant siis võiks minuga
ühendust võtta U2U kaudu.
tarks
huviline
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro
postitati 24.01.11 17:20
AAT 85 kw mootor näitab autodatas numbreid lõpuga
type 400\460-1
pump assembly 0460415998
pump assembly 0460415994
nozzle and holderassembly 0432193858\6
nozzle and holderassembly 0432193785\7
AEL 103 kw mootor näitab ainult numbreid
nozzle and holderassembly 0432193786
nozzle and holderassembly 0432193788
rohkem numbreid autodata ei anna
r32
huviline
Registreerunud 08.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
postitati 24.01.11 19:40
Üks mees oskas rääkida veel sellist asja, et pumbas (kaanes vist) on immo? Et paljud ei saa selle tõttu ostetud "uut" pumpa tööle? On sellel ka
tõepõhi all?
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
postitati 24.01.11 19:50
Tsitaat:
Algselt postitas: r32
Üks mees oskas rääkida veel sellist asja, et pumbas (kaanes vist) on immo? Et paljud ei saa selle tõttu ostetud "uut" pumpa tööle? On sellel ka
tõepõhi all?
Ei immoga pole seal pistmist. Fordi VP30 pumpadel on vaja aljusse uus pump sisse kodeerida, et pumba ja mootori aju omavahel suhelda oskaks. Audil
seda pole vähemalt vanematel 1.9 tdi l ja C4 2,5 tdi.
kloox
huviline
Registreerunud 12.11.04
Asukoht: kesk-eesti
Kasutaja on eemal
Auto: ei ole audi
postitati 26.01.11 09:05
Esiteks VE ja VP pumbad on erinevad täiesti,kuigi ül neil sama.
Audil immot seal see ei ole(pumba elektroonikas).Ja c4 kerega masinatel pole ka mingit kodeerimist vaja erinevalt c5-st.
Ja 100 on ju pumbakood ka erinev kui A6-l ,nii et sellest järeldus,kui alumine pool pumbal sama,siis ongi vahe elektroonikas.
(vaja 1 lisajuhe vedada,kui autol immo peal on,nii räägitakse ).
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.4% - SQL: 66.6%]