Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Taskukohane luksusauto - sigar (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3335)
kylaline
huviline



Registreerunud 01.11.02
Asukoht: Suur Linn
Kasutaja on eemal

Auto: S6, Chrysler Voyager Plymouth

postitati 17.09.04 05:35 Tsiteeri
Taskukohane luksusauto - sigar



http://www.autopunkt.ee/kasutatudauto/27

:D:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 17.09.04 06:17 Tsiteeri


...ning vihaseim luksusmudeli 200 kapoti all tuksuv jõuallikas – 20 klapiga 2,2liitrine turbomootor (162 kW, sama mis S2-l ja S4-l).

Päris nii vist ikka pole?

Kui roolivõimendi hakkab lekkima või “pooma”, siis tuleb arvestada vähemalt paari tuhande krooni suuruse kuluga.

remondikomplekt on mingi ~500

Aga mudu päris tore artikkel ju :)

artiklis oleks veel võind mainida et tegu on suhtkoht turvalise autoga. juba vanadel sigaritel olid turvavööd eelpingutid, procon-ten süsteemiga ning ka kere kokpiti osa on tegelikult üsna tugev võrreldes paljude teiste "pehmete" autodega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
margus0000
huviline



Registreerunud 20.02.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a3

postitati 17.09.04 10:55 Tsiteeri


oleks võinud ka mõnest siledamast sigarist pilti teha;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.04 10:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja margus0000
oleks võinud ka mõnest siledamast sigarist pilti teha;)


Vähe OT, aga see on päris nõme küll, igakord nad leiavad mingi pea surnud raipe ja siis teevad sellest pildi.

Vt TM'i kasut.autode rubriiki, autod alati nagu uued :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 17.09.04 19:28 Tsiteeri


Teate ma varsti enam ei osta seda lehte.
Mul hakkab juba ära tuutama nende vennikeste amatöörlus.
Krt kui mees väidab et Lexus on esisillaveoga siis on ju puhta *erses selle venna teadmised. Ma oleks vabandand suure kirjaga kusagil või ameti maha pannud tema asemel, aga tema (peatoimetaja muuseas) ei teinud kumbagi.......


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 17.09.04 20:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
...ning vihaseim luksusmudeli 200 kapoti all tuksuv jõuallikas – 20 klapiga 2,2liitrine turbomootor (162 kW, sama mis S2-l ja S4-l).

Päris nii vist ikka pole?



Esimesed S2-d olid küll sama mootoriga (3b), aga tglt AAN ju kah pea sama...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
daqqer
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.03
Asukoht: [ Tallinn ]
Kasutaja on eemal

Auto: minu masinad

postitati 17.09.04 20:49 Tsiteeri


sihhukest artiklit ei saa kirjutada mees kes audidest ei jaga (või pole omanud konkreetset isendit), seal on 17 asja puudu mida veel võiks mainida. aga mudu enamvähem, ja mõte on hea :D.


d | ehitustehnika, suruõhk
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi5000
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: sindi
Kasutaja on eemal

Auto: ammustel aegadel oli

postitati 18.09.04 17:59 Tsiteeri


nojah ega 83 a autosid peale audi palju ringi ei liigu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 18.09.04 18:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja audi5000
nojah ega 83 a autosid peale audi palju ringi ei liigu


mõni 123 MB ka


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 18.09.04 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja 80quattro
Tsitaat:
Esialgne postitaja audi5000
nojah ega 83 a autosid peale audi palju ringi ei liigu


mõni 123 MB ka

Aga need 123'd on ikka väga väga roostes juba.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 18.09.04 19:08 Tsiteeri


Juba 1985.aastal tsehhi ajakirju lugedes tekkis unistus saaks kasvõi korra elus sõita (sigar) audi turbo quattroga.
Ja minu unistus täitus juba 1993.aastal, kõige luksuslikuma ja võimsama sigariga. (tegelikult paljud viimased aastad täiustatud ja forseeritud isenditena)
Ja kuni tänaseni pole ükski teine auto mark suutnud asendada sellist kõike omavat komplekti luksus (ok mers.)+sport (ok subaru või wrc???) 4WD läbivus Offroad võimeline (4x4 villised ???)
Ei ei ei ainult AUDI 200 20v Avant Turbo Quattro (või C4 S-6 Avant Turbo Quattro)
Minu jaoks muutus ta meeldivaks autoks 200 & S-6 on luksuslik, avant quattro kaalujaotus on enamvähem, kui panna ette kummid 235/16 ja taha 225/16 on juhitavus ideaalne (ei esine metssea moodi otse minekut)
Saab sõita rahulikult 130-ga haanjamaa teedel ralli. Ja S mootor (2,2 turbo 20klappi) See mootor on tänaseni mootorite maailmas kui arvestada kulunud bensiini kogusest tootetud hobujõudusi. Minu auto kapoti alune võtab liiter vähem bentsu tehase andmetest (tänu orig. pihustitele) ja tänu ümber ehitatud täpsemaks timmitud mootori tööle on võimsam ja erksam kui RS-2
Seega minu arvates on tänaseni konkurentidest parem AUDI Avant Turbo Quattro


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.04 19:19 Tsiteeri


rs2-l on ju ainult 232 kw stockis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 18.09.04 19:23 Tsiteeri


Sigar puuduliku rooli latiga kust ei voola õli lihtsalt lägi kuid see viga on parandatav vanal latil (või osta oma autole roolilatt alates 1995 siis parandas tehas selle puude (võibolla mõni aasta varem)
Muidugi mõni kriitik leiab veel mõned puuded (täiustatavad) kuid sigar on hea mugav, odav ja vastupidav auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 18.09.04 19:30 Tsiteeri


232kw või rohkem kehtib füüsika seadus anna bensiini tulevad ka hobujõud. Ma pidasin silmas enda igapäeva autot millele lihtsalt ei anta rohkem bensiini !!!
(ilma bensiinita ei sõida auto)
Kui tahad samale mootorile valada jämeda voolikuga bensiini siis Hans Dahlberg pigistas 2,2 turbost välja 912 hobujõudu.
Mina arvan kes mida soovib ja vastavalt vajadusele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 18.09.04 21:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja forsin
... Hans Dahlberg pigistas 2,2 turbost välja 912 hobujõudu.

mingit viide äkki olemas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 19.09.04 07:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mag
Tsitaat:
Esialgne postitaja forsin
... Hans Dahlberg pigistas 2,2 turbost välja 912 hobujõudu.

mingit viide äkki olemas?


http://www.dahlbackracing.se/english/main.asp

See 900hp moto asub Golfil.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 23.09.04 13:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja raivo
Tsitaat:
Esialgne postitaja margus0000
oleks võinud ka mõnest siledamast sigarist pilti teha;)


Vähe OT, aga see on päris nõme küll, igakord nad leiavad mingi pea surnud raipe ja siis teevad sellest pildi.

Vt TM'i kasut.autode rubriiki, autod alati nagu uued :P

Täpselt!
Oleks siis kas või siit foorumist küsinud :(
Mul enda omastki veel kõik pildid alles (nii seest kui väljast) ja auto on siiani väga ponksi välimusega.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kq
huviline



Registreerunud 07.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.09.04 07:29 Tsiteeri


Sellest samast autost jutt ju käiski, millest pilt tehtud. :) Ja ega keskmine audi tänavalt nendes aastates ongi sellises korras. Ford Scorpio klubis läks ka undamiseks, et ah mis ront valiti arvustamiseks. Samas klubiinimestel endil suhtumine oma autedesse palju hoolitsevam kui "inimesel tänavalt".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]