Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Oleks vaja abi veakoodide lugemisel! (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3176)
veiko_v
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.11 13:44 Tsiteeri
Oleks vaja abi veakoodide lugemisel!



Autoks on Audi A6 2.5 120kW 2002 aasta. (C5)

Tegin autole diganostika kasutades VCDS-Lite-i. Ei tea kas kõik õigesti tegin, autol süüde sees ja arvuti järel, Auto Scan tulemus:

Address 01: Engine Labels: 059.907-401-AKE.LBL
Controller: 8E0 907 401 P
Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D11
Coding: 01017
Shop#: WSC 00001
VCID: 321799CBED21
00000059 130 106JC150_1.V77153580683
4 Faults Found:
01442 - Misfire due to Lack of Fuel
35-10- - - Intermittent
01441 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35- 10 - Please Register/Activate - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
49-10 - No Communications - Intermittent
Readiness: N/A
----------------------------------------------------------------
Auto Trans
5 Faults Found:
18194 - Back-Up Lamp Signal: Open Circuit
17114 - Shareware Version. To Decode all DTCs
18132 - Shareware Version. To Decode all DTCs
18265 - Load Signal: Error Messenge from ECU
18259 - Shareware Version. To Decode all DTCs
----------------------------------------------------------------
ABS Breaks
1 Foult Found
00597 - Wheel Speed Impulses; Deviation
35-10- - - Intermittent

Võimalik et tegin midagi valest, andke teada, mida ja kuidas teha ja milles probleem võib olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.01.11 15:50 Tsiteeri


Ma ei saa täpselt aru millist abi Sa vajad, kas veakoodide lahtiseletamiseks või seda, et miks kõigil veakoodidel seletust taga ei ole.

Veakoodide seletusi saab väga edukalt Googlist või siis teine variant on kaabel ära registreerida täisversiooniks.

Proovi paremini küsida, saad täpsemad vastused.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veiko_v
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.11 19:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Ma ei saa täpselt aru millist abi Sa vajad, kas veakoodide lahtiseletamiseks või seda, et miks kõigil veakoodidel seletust taga ei ole.

Veakoodide seletusi saab väga edukalt Googlist või siis teine variant on kaabel ära registreerida täisversiooniks.

Proovi paremini küsida, saad täpsemad vastused.


Täitsa õige jutt. Ma kiiruga panin kaabli järgi ja tegin auto scanni. Tulemus siis oli selline naq ma ülespoole kirja panin. Lõpus ma enam ei viitsinud neid lahti nii kirjutada ja panin lühemalt. Teistkordselt kaabli järgi pannes kustutasin veakoodid ära ja tegin täpsemalt igale vigasele asjale siis scanni. Täpsustan siis küsimust:

Mootori kohapealt:
Jäi alles kaks viga.
1. 01442 - Misfire due to Lack of Fuel
35-10- - - Intermittent
2. 01443 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent

ABS Pidurite kohapealt:
1. 00597 - Wheel Speed Impulses; Deviation
35-10 - Intermittent

Seletan siis ka auto käitumist. Mootori kohapealt niipalju, et vilgub eelsüüteküünla tuli armatuuris ja käima läheb auto alles poole minuti pärast, kui olen starteri sisse keeranud. Kui proovida peale eelsüüteküünalde soojenemist siis ei lähe käima, nagu ei oleks kütet vms. Oskab keegi seletada mis võib probleemi tekitada.
ABS töötab kui auto käima panen. VCDS-Lite leiab vea kui scannib. AGA sealt kontrollides rataste pöörlemise kiirust siis need olid kõik samasugused. ABS hakkab armatuuris põlema koos veojõukontrolliga (ESP). Kui auto käivitan siis algul ei põle, kui sõidan sellise sõidustiiliga et ABS ja ESP peavad rakenduma, siis ei hakkagi tuled põlema, kui aga ühtlase kiirusega siis üks hetk hakkavad ABS ja ESP tuled põlema ning ei tööta enam. Oskab keegi seda seletada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.01.11 19:42 Tsiteeri


1) Veakoodide järgi ei saa vahepeal kütusepumbaga ühendust. Kontrolli skeemi pealt, kust see ühendus peaks minema ning kas seal ei ole halbu kontakte vms.
2) Sama asi ABS-i andurite jaoks. Vaja on ikkagi nii, et üks sõidab, teine vaatab ning vea tekkimise hetkel raudselt kaob signaal ära ühe ratta peal või muutub kiirus. Siis tead millise ABS-i anduri juhet kontrollida / millist andurit.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
veiko_v
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.11 19:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
1) Veakoodide järgi ei saa vahepeal kütusepumbaga ühendust. Kontrolli skeemi pealt, kust see ühendus peaks minema ning kas seal ei ole halbu kontakte vms.
2) Sama asi ABS-i andurite jaoks. Vaja on ikkagi nii, et üks sõidab, teine vaatab ning vea tekkimise hetkel raudselt kaob signaal ära ühe ratta peal või muutub kiirus. Siis tead millise ABS-i anduri juhet kontrollida / millist andurit.


Proovin asja uurida, homme panen kellegi sõitma ja siis ise kontrollin näitusid samal hetkel. Aga selle kütusepumba skeemi kohta me ei oska midagi öelda, kas on mingi skeem/joonis ka selle kohta või pean pumbast alates hakkama järge ajama ja vaatama kontaktid üle. Audi A6 on mul uus teema ja kütusepumba leidmine omaette probleem juba. Oskad midagi soovitada kust vaadata.?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kalle-
huviline



Registreerunud 05.06.08
Asukoht: Rakvere ligidal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 TDI BMW 520i Nissan Sunny

postitati 22.01.11 22:11 Tsiteeri


ABS-i võimalikud põhjused ja lahendused võivad olla sellised (tõlge)

Võimalikud põhjused

* Wheel or Tire Sizes not the same on all four Wheels Ratta või rehvi suurused ei ole sama kõigile neljale rattale
* Wheel Speed Sensor Rotor dirty or damaged/faulty Wheel Speed Sensor Rootor määrdunud või kahjustatud / vigane
* Wheel Speed Sensor(s) installed incorrectly Wheel Speed Sensor (s), mis paigaldatakse valesti
* Excessive Wheel Bearing play Liigne Rattalaagrid mängida

Possible Solutions Võimalikud lahendused

* Check Wheel and Tire Sizes Kontrollige ratta ja rehvi suurused
* Check Wheel Speed Sensor Rotors Vaata Wheel Speed Sensor rootorid
* Check Wheel Speed Sensor Installation Vaata Wheel Speed Sensor paigaldamine
* Check Wheel Bearings Kontrolli rattalaagrid


Aitan diagnostikaga. VCDS 805 ja VCDS 106.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veiko_v
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.11 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kalle-
ABS-i võimalikud põhjused ja lahendused võivad olla sellised (tõlge)

Võimalikud põhjused

* Wheel or Tire Sizes not the same on all four Wheels Ratta või rehvi suurused ei ole sama kõigile neljale rattale
* Wheel Speed Sensor Rotor dirty or damaged/faulty Wheel Speed Sensor Rootor määrdunud või kahjustatud / vigane
* Wheel Speed Sensor(s) installed incorrectly Wheel Speed Sensor (s), mis paigaldatakse valesti
* Excessive Wheel Bearing play Liigne Rattalaagrid mängida

Possible Solutions Võimalikud lahendused

* Check Wheel and Tire Sizes Kontrollige ratta ja rehvi suurused
* Check Wheel Speed Sensor Rotors Vaata Wheel Speed Sensor rootorid
* Check Wheel Speed Sensor Installation Vaata Wheel Speed Sensor paigaldamine
* Check Wheel Bearings Kontrolli rattalaagrid


Leidsin ise ka internetist need võimalikud probleemi tekitajad ja lahendused. Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.01.11 16:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veiko_v
Proovin asja uurida, homme panen kellegi sõitma ja siis ise kontrollin näitusid samal hetkel. Aga selle kütusepumba skeemi kohta me ei oska midagi öelda, kas on mingi skeem/joonis ka selle kohta või pean pumbast alates hakkama järge ajama ja vaatama kontaktid üle. Audi A6 on mul uus teema ja kütusepumba leidmine omaette probleem juba. Oskad midagi soovitada kust vaadata.?

Elsa, ETKA, Autodata jne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
veiko_v
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.11 13:37 Tsiteeri


Nonii..., sai siis natukene katsetatud erinevaid asju ja mõeldud. Tekkisid erinevad küsimused.

Selle ABS koha pealt niipalju, et avastasin et parem tagumine rehv on teistest natuke suurem, nimelt rehvi kõrgus 55, teistel kolmel on 45. Kas see peaks piisav põhjus olema et hakkavad ABS ja ESP tuli armatuuris põlema. Ja ega seda muudmoodi saagi proovida kui samasugune rehv alla saada? (kui kellegil on 225/45 R17 talverehvi ära anda siis andku aga ka kohe teada)

Selle eelsüüteküünla tulega armatuuris ei leidnud mingisugust viga, kuid sai tehtud mõned tähelepanekud, mis ma ka kirja panen, et keegi saaks anda nõu.

Oletan, et Audi A6 (C5) kütusepumbale saab ligi pagasi kaudu. Seal on siis mingi luuk ja selle pealt ära võtta, on seal alla kaks pistikupesa (üks suurem, teine väiksem) ja tulevad kütusetorud, peenem ja jämedam. Võtsin need kontaktid sealt lahti, puhastasin ja hooldasin ja panin kokku tagasi. Ei muutunud midagi. Vaatasin siis eelsüüteküünlad üle. Panin tähele, et need nagu ei lähe soojaks nagu peaksid, ei tule voolu peale vms. Muidugi ei ole ma kindel, et seda nii kontrollitakse, võtsin küünla küljest, keerasin süüdet, oli vastu mootorit massiks, aga ei midagi. Proovisin siis teise aku pealt, läks kuumaks koheselt. Testeriga proovisin ka midagi, aga tulemust ei saanud. Ei tule naq vool peale. Vaatasin siis kaitsmeid - üks 60 A kaitse aju juures oli läbi põlenud, asendasin selle, aga ei midagi. Ei põlenud läbi, ega ka küünlad soojaks.

Veel selline tähelepanek, onu nimelt tegi. Et rääksin ennist kunagi, et auto ei saa käima enne kui süüde umbes 30 sek sees olnud. Et mis selle põhjus võib olla? Kas sellel Audil mingi magneetiline klapp vms on, mis ei tööta korralikult vms, mis selle põhjus olla võib et peab ootama nii kaua. Kui kohe käivitada siis käib mootor ringi jms, aga tööle ei hakka, isegi ei luba.

Oodates vastused...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
erki87
huviline



Registreerunud 13.05.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,8t quattro

postitati 25.01.11 16:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veiko_v
Selle ABS koha pealt niipalju, et avastasin et parem tagumine rehv on teistest natuke suurem, nimelt rehvi kõrgus 55, teistel kolmel on 45. Kas see peaks piisav põhjus olema et hakkavad ABS ja ESP tuli armatuuris põlema. Ja ega seda muudmoodi saagi proovida kui samasugune rehv alla saada? (kui kellegil on 225/45 R17 talverehvi ära anda siis andku aga ka kohe teada)


Üldiselt see annab veateate. Kuid mõningatel autodel tunneb aju ise ära selle. Kindlasti proovi sama mõõtu rehvide/velgedega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
fred2103
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.11 22:04 Tsiteeri


Mul sõbral oli küll juhus, kui pani tagavarartta alla mis oli suurem ja kadus veojõukontroll koheselt tagant ära ja andis ka autos selle kohta märku. Tegemist oli küll BMW-ga, aga mine sa tea, miks mitte ei võiks ka audil niimoodi teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veiko_v
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.11 14:11 Tsiteeri


Sai täna natuke jälle autoga tegeletud. Rehvide suurust veel ei ole saanud proovida, aga teen niipea kui rehvi saan.
Eelsüüteküünlad sain tööle. Tuli välja et juhe küünlani oli vigane ja sattus lühisesse, põles kaitse läbi mis kapoti alla oli (see mis eile vahetasin.), parandasin juhtme ära ja nüüd küünlad töötavad probleemideta.

Siinkohal tänu automees6-le kes aitas probleemi lahendada.:)

Nüüd aga ikka tekitab probleemi arvatavasti immo. Arvuti taha pannes täna oli mingi immo probleem, kustutasin veakoodi ära aga numbreid enne meelde ei jätnud ja oli midagi sellist kirjas "immobilaiser has stopped engine start".
Point selles, et kas võib olla immos asi, et pean süüdet sees hoidma 30 sek, enne kui käima saan mootori panna, vahet ei ole kas soe/külm mootor, esimene/kahekümnes käivitamine. Alati peab umbes 30 sek ootama.. Külma ilmaga ajab kopsu üle maksa küll, kui mootorit niimoodi kiusata... Aga peale 30 sek käivitub normaalselt. Küll ilma eelsüüteküünalde abita, sest need juba ammu maha jahtunud... On kellegil aimu, kas asi on immos, ja kui keeruline seda sealt ise eemaldada on. Vanal Audi 80 88.a. sai küll maha võetud, aga sellel polnud nagu eriti suurt probleemi.
Endiselt vilgub eelsüüteküünla märgutuli armatuuris... veel mingid kontaktid kuskil vaja üle vaadata, aga kust. Kütusepumbast alates ajuni? Kellegil ideid kus neid veel olla võib peale pumba enda juures?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 26.01.11 14:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veiko_v
Selle ABS koha pealt niipalju, et avastasin et parem tagumine rehv on teistest natuke suurem, nimelt rehvi kõrgus 55, teistel kolmel on 45. Kas see peaks piisav põhjus olema et hakkavad ABS ja ESP tuli armatuuris põlema.

55 on ju 45-st maru palju suurem, kuidas seda kohe tähele ei pannud? 55 on A8 mõõt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veiko_v
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.11 18:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: veiko_v
Selle ABS koha pealt niipalju, et avastasin et parem tagumine rehv on teistest natuke suurem, nimelt rehvi kõrgus 55, teistel kolmel on 45. Kas see peaks piisav põhjus olema et hakkavad ABS ja ESP tuli armatuuris põlema.

55 on ju 45-st maru palju suurem, kuidas seda kohe tähele ei pannud? 55 on A8 mõõt.

Nüüd märkasin vähemalt :D ja vaatab mis saab kui saan samasuguse rehvi naq teised on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
veiko_v
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.11 06:47 Tsiteeri


Sai natukene lähemalt uurida mis immo vms autol on.
Tundub et ise paigadatud ja mitte eriti kvaliteetselt.
Küsimus siinkohal, kas on keegi teadja Järvamaa või siin lähistel, et asja koos üle kaeda. Usun, et saan ise ka selle küljest, kuid asjatundja abi oleks alati abiks. Või on abi sellest kui teen pilte ja panen siia üles, et keegi saaks siin juhendada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
veiko_v
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.11 09:00 Tsiteeri


Käisin eile, siis autoelektriku juures.
Vaatas siist ja sealt, uuris igalt poolt, aga ei leidnud mingisugust viga. Mingisugst isepandud immot seal ei ole, aint alarm ja see ei ole mingi süsteemiga ühendatud. Pani veel arvuti järgi, kontrollis aju jne. Ikka ei midagi. Ei saanudki sealt veast lahti...aga...
Läksin siis koju, soovitas tagasivoolutorustiku ära vahetada. Tegin seda, lootes et siis ei pea enam süüde sees 30 sekundit ootama. Aga ei midagi. Kuid siiski...
Mõtlesin et no mis veel olla saab, olen kõik asjad ära pm kontrollinud ja ei midagi.
Läksin siis pagaasniku kallale uuesti, seal kus on kütusepump vms. Seal kaks pistikut kuhu ühte jookseb 2 peenikest juhet ja teise rohkem. Võtsin selle väikese pistiku küljest ja voilaa....AUTO LÄKS KOHE KÄIMA..
Ei oskanud kohe midagi öelda...Rõõm oli suurem kui miski muu...
Helistasin siis veel autoelektrikule, kes ütles, et meenub jah midagi et osadel Audidel on paigaldatud immo kütusepaaki. Ju minu autol nii on. Ei tea miks see immo nii kiusas mind? On kellegil sellise asjaga kokkupuudet olnud ja on ikka need kaks pistikut teistel autodel kah? Tglt ei tea ju mis pistik see oli mis ära võtsin, aga töötab..
Nüüd käivitub auto kenasti. Varsti lähen proovin külmalt kah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
veiko_v
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.11 10:09 Tsiteeri


Panin siis täna auto käima. Käivitus koheselt.
Panin arvuti sappa kuna eelsüüteküünalde tuli armaturi ikka vilgub.

Arvuti näitas:

01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Järelikult oli see taseme andur mis ma lahti võtsin, et auto käivituks? Seda viga kustutadest tuleb kohe uuesti tagasi. Kuidas saab see "andur", kui see ikka on see andur, auto käivitamist mõjutada nii, et 30 sek peab süüde sees ootama enne kui saad käivitada autot? Oskab keegi öelda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
veiko_v
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.11 09:37 Tsiteeri


Vahetasin siis suurema rehvi õige rehvi vastu ja ABS ning ESP tuled kustusid ära ja funktsioonid töötavad ilma probleemideta.
Nüüd vaja veel see tasemeandur üle vaadata. On kellegil nõkse vms, kuidas selle korrasolekut kontrollida või kuidas sellele üldse ligi saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
helitehnik
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 31.01.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo s80, Audi s8

postitati 23.07.12 12:56 Tsiteeri


Oskab keegi lihtsas keeles ära seletada, mis viga see P 18265 täpsemalt on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 23.07.12 15:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: helitehnik
Oskab keegi lihtsas keeles ära seletada, mis viga see P 18265 täpsemalt on


http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18265/P1857/006231


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]