Lehekülgi: 1 2 |
Tannuu
huviline
Registreerunud 21.01.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.11 21:07
|
|
|
Audi A6 1.8 Turbo 110kW - mida head oskate öelda?
Olen autodest suht nõrk, väga teadlik pole kapoti all toimuvast, aga mida arvate sellest, kui esimesest autost?
Audi A6 1.8 Turbo 110kW
http://www.auto24.ee/used/802730
soovitused, head, vead jms laduge siia!
thanks
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.01.11 21:28
|
|
|
Kui tahad 1.8T kindlasti, siis mina vaataks B5 kere ja nelivedu.
Üldse, minu arvates ei ole kuigi suurt mõtet esiveolist audit osta esimeseks autoks. Kui tahad esiveolist autot, siis on palju paremad alternatiivid
olemas väiksemate hoolduskuludega teiste automarkide näol.
Antud isendi puhul võiks mainida ka seda, et K03 turbo eluiga ongi umbes kuni 220-250000 kilomeetrit. Chipituna vähem.
Kui turbot pole vahetatud, siis saab see elu üsna lõbus olema ning rahakotile kulukas.
(Nüüd tuleb kohe fleimi)
|
|
|
|
Tannuu
huviline
Registreerunud 21.01.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.11 21:36
|
|
|
Mida sealt 98-99 A6test üldiselt soovitate? hinnaklass 55-65k ehk eurodes siis mingi 3500-4200?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.01.11 21:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tannuu
Mida sealt 98-99 A6test üldiselt soovitate? hinnaklass 55-65k ehk eurodes siis mingi 3500-4200? |
Kas sa oled ka arvestanud, et tõenäoliselt saad koheselt vähemalt pool sellest summast veel sinna autosse investeerida?
Kui jah, siis väga hea. Ma soovitaks sel juhul ikkagi nelikveoga autot, sest järelturu väärtus on tal suurem ning sõidurõõm õigustab hoolduskulud.
P.S.
Ega väga suurt valikut ei ole.
Kui panna A6, manuaal ning nelikvedu, siis tuleb:
http://www.auto24.ee/used/797695
http://www.auto24.ee/used/784498
Esimesel on 2.4 mootor, mis on üsna mannetu ning teine on su hinnaskaalast väljas.
Ehk oleks mõtet B5 kere vaadata?
http://www.auto24.ee/used/799713
Selline hakkab silma - ei tea seisukorrast midagi 
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 21.01.11 22:42
|
|
|
Oleneb vast ikka soovist. Kui soov on Audi saada, siis miks mitte esiveoline? Viib seegi kuhu vaja ning seejuures pakkudes mugavust ja head
koostekvaliteeti.
Omasin isegi A6 1.8T automaat ja esivedu ning sõidab siiani suguvõsas. 300 000km odomeetril ja mingeid vanadusest tulenevaid probleeme pole
tekkinud.
Otsi korralik auto ning on see täitsa taskukohaste kuludega masin.
Muidugi eelistaks igaljuhul Quattrot, aga kui ei saa, siis ei saa... 
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 21.01.11 23:21
|
|
|
See konkreetne auto tundub turu keskmisest hinnast tsipakene odavam, seega tekiksid mõningad kahtlused endal.
Hoolduskulud on ka nagu nad on, kui endal käed jalad otsas, saad päris odavalt temaga hakkama. Endal samasuguse esiveolisega ligi 14 tuhat läbitud ja
kui see debiilne ABS ajule läinud 2500 eek maha arvata, siis tegelikkuses pole juppe õieti läinudki. Rooliots, õõts, summuti sukk. Need muidugi on
igal autol erinevad, millal ja kus minemas on. Esimeseks autoks, kui raha on - miks mitte. 1.8T lollikindel asi ja topelt auto hinda ei tohiks küll
sinna kohe otsa minna, muidugi 10k peaks taskus olema rihmavahetusele ja muudele korralistele ja ebakorralistele hooldustele, mis välja tulevad.
Vii kuhugi usaldusväärsesse kohta kontrolli ja eks nemad teavad täpsemalt öelda sulle, mis vaja teha on, kui üldse.
Kui muidugi ise kõige pikem pole ja sõitjad ka reeglina lühemakasvulised, siis pakub a4 paremat dünaamikat, aga minule oli just määrav, et perekond
meil pikad inimesed ja a4 jääb kindlasti kitsaks tagaistmel. Seega a4 vs a6 suhtes lähtu just suuruse vajadusest, üldiselt on tegemist väga sarnaste
masinatega ehituse poolest.
|
|
|
Tannuu
huviline
Registreerunud 21.01.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.11 23:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
See konkreetne auto tundub turu keskmisest hinnast tsipakene odavam, seega tekiksid mõningad kahtlused endal.
Hoolduskulud on ka nagu nad on, kui endal käed jalad otsas, saad päris odavalt temaga hakkama. Endal samasuguse esiveolisega ligi 14 tuhat läbitud ja
kui see debiilne ABS ajule läinud 2500 eek maha arvata, siis tegelikkuses pole juppe õieti läinudki. Rooliots, õõts, summuti sukk. Need muidugi on
igal autol erinevad, millal ja kus minemas on. Esimeseks autoks, kui raha on - miks mitte. 1.8T lollikindel asi ja topelt auto hinda ei tohiks küll
sinna kohe otsa minna, muidugi 10k peaks taskus olema rihmavahetusele ja muudele korralistele ja ebakorralistele hooldustele, mis välja tulevad.
Vii kuhugi usaldusväärsesse kohta kontrolli ja eks nemad teavad täpsemalt öelda sulle, mis vaja teha on, kui üldse. |
Plaan ongi tuttav kaasa võtta, kes töötab kuskil remondikojas vms, et nüüd päris külmalt ka üle ei lastaks.
Kuidas sul küttekuludega? Või kuda üldse sellel masinal?
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 21.01.11 23:28
|
|
|
Odav hind ei tähenda alati logu autot, mul praegunegi avataril olev oli tol hetkel odavaim, mis turul saada oli - tegemist igati korraliku masinaga,
vb korralikumgi, kui 20-30keek kallimad.
Seega, kes ees, see mees.
Kuna omanik numbreid kiivalt varjanud, siis 100% uuriks ARK telefonilt 6201200 võõrandamise/piirangute kohta.
Edit: Mu 1.8T automaat, esivedu võttis Tallinnas/mnt`l 50/50 sõites aasta keskmiseks 9,2l/100km (siin sees igasugu novembritormid jm).
Maanteel kompuutri sõnul ~6-6,5l/100km, ökotades ka 5,5.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 21.01.11 23:36
|
|
|
Sõitnud sellise A6 1,8T+Q 135000km, 3,5a. Hetkel odomeetripeal 330000 km ja
turbo on originaal ja ei näita väsimismärke. Küll aga olid õlirõngad kinni, et sõi mootor palju õli, ja saaled olid mootoril läbi. mootori remont oli
260000km juures. 20000eek koos rihmade vahetusega. Katt on vahetatud ja sai proovitnud igasuguseid alla küll sport, küll mingi võimsam vms.. ja lõpuks
läks ikka originaal 18000 eek. Eks neid kuluasju ole, airbagi aju remont 2500eek , drosserklaapp 4500eek, rooli kontaktrõngas 5000 eeku. 4x vedrud
3500 eek, jne...
Kokku on kulunud sellele autole 135000KM läbimiseks hooldus ja remondikulusid 120000eeku 3,5 a peale. alla 1eeku km on positiivne.
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Antud isendi puhul võiks mainida ka seda, et K03 turbo eluiga ongi umbes kuni 220-250000 kilomeetrit. Chipituna vähem.
Kui turbot pole vahetatud, siis saab see elu üsna lõbus olema ning rahakotile kulukas.
(Nüüd tuleb kohe fleimi) |
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 21.01.11 23:46
|
|
|
Küttekulu on seinast seina. Pärnus saab linnas ka alla 10 hakkama kohati, Tartus 11-12 umbes praegu talvel.
Maanteel täislastiga 5 inimest ja pagass kraami täis, tuleb mingi 8 sajale. Üks sõites saab ka 6.5-7 kätte ma usun.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.01.11 23:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tannuu
[Plaan ongi tuttav kaasa võtta, kes töötab kuskil remondikojas vms, et nüüd päris külmalt ka üle ei lastaks.
Kuidas sul küttekuludega? Või kuda üldse sellel masinal? |
Vahet pole kui hea see tuttav sul on, auto on ikka vaja minimaalset tõstuki peale ajada ning korralikult üle vaadata + siis ajust saab ka
informatsiooni.
|
|
|
|
Tannuu
huviline
Registreerunud 21.01.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.11 08:18
|
|
|
Keegi tallinnlatest oskab öelda ka kus ma ülüldiselt saaks auto nö. tõstuki peale ajada. Midagi usaldusväärset ja mõistliku hinnaga mõtlen.
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 22.01.11 08:40
|
|
|
Kasutaja prj soovitatud autodest ei võttaks ma ühtegi.
Esimesel külg nagu malelaud.Teisel tiib värvitud,Raadi platsil(ei usalda),kolmandal istmesoojenduses puudu,talvel naha peale istuda väga vastik.
Mine lase auto Audihooldus.ee üle vaadata,saad kõige parema pildi masinast.Kaasas olev remondimees võib muidu hiljem osutuda su vaenlaseks.
-OOOO-
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 22.01.11 09:28
|
|
|
Endal küll Raadi platsilt ostetud A6 ja siiani pole küll aru saanud, et 400k km+ läbisõitnud oleks või 2st autost kokku oleks keevitatud.
Rootsist toodud autod on reeglina üsna viisakad ma arvan ja lähtun enda oma hooldamisel senisest hooldusraamatust. Pole seal midagi karta vaja, endal
silmad peas ja vaata ainult üle, kas on näha keevitusjälgesid vms, mida ei tohiks näha olla. Autoga sõites saad ka ju mingil määral aru
amortiseerumise määrast, kui ikka naksub ja tundub vedel juba, siis arvatavasti mingi taksoga on ikkagi tegemist või tööautoga. Need muidugi rohkem
diislihädad, bensukas on vähe turvalisem osta.
|
|
|
pillekas
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.11 09:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi-äss
Sõitnud sellise A6 1,8T+Q 135000km, 3,5a. Hetkel odomeetripeal 330000 km ja
turbo on originaal ja ei näita väsimismärke. Küll aga olid õlirõngad kinni, et sõi mootor palju õli, ja saaled olid mootoril läbi. mootori remont oli
260000km juures. 20000eek koos rihmade vahetusega. Katt on vahetatud ja sai proovitnud igasuguseid alla küll sport, küll mingi võimsam vms.. ja lõpuks
läks ikka originaal 18000 eek. Eks neid kuluasju ole, airbagi aju remont 2500eek , drosserklaapp 4500eek, rooli kontaktrõngas 5000 eeku. 4x vedrud
3500 eek, jne...
Kokku on kulunud sellele autole 135000KM läbimiseks hooldus ja remondikulusid 120000eeku 3,5 a peale. alla 1eeku km on positiivne.
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Antud isendi puhul võiks mainida ka seda, et K03 turbo eluiga ongi umbes kuni 220-250000 kilomeetrit. Chipituna vähem.
Kui turbot pole vahetatud, siis saab see elu üsna lõbus olema ning rahakotile kulukas.
(Nüüd tuleb kohe fleimi) | |
Eks neid jutumehi ole ennegi nähtud,aga reaalsus näitab midagi muud.Kellele sa seda räägid,kui rumalaid oste sa oled teinud ja mõtetult üle
maksnud.Teistel on ka raha,ära arva,et oled ainuke!
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 22.01.11 09:51
|
|
|
Sai proovitud 2 erinevat katti alla, mitte üks ei sobinud kahjuks, viskas mingiajaspärast mootori tule põlema uuesti, ja näitas kati viga ja arvatav
põhjus oli, et autol on 2 lambdat üks kati ees teine kati järel. Lõpuks tuli sammud võtta revalisse, ja uus originaal alla panna koos revali töörahaga
oli 18000 eeku. Proovisin raisata 5000 eeku ja b osa panna aga ei sobinud.
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
audi-äss, laiad rahadega, et sellised summad kõigele? 
Katalüsaator 18000eek? 
Isiklikult oleks "natuke" odavama ostnud, näiteks siit. |
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 22.01.11 10:05
|
|
|
Mida see reaalsus sulle siis näitab?
Tsitaat: | Algselt postitas: pillekas
Eks neid jutumehi ole ennegi nähtud,aga reaalsus näitab midagi muud.Kellele sa seda räägid,kui rumalaid oste sa oled teinud ja mõtetult üle
maksnud.Teistel on ka raha,ära arva,et oled ainuke! |
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 22.01.11 13:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pillekas
Teistel on ka raha,ära arva,et oled ainuke! | Millest selline erutus, oli see sinu raha mis selle auto parandamisse kulus?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 22.01.11 14:04
|
|
|
Remondile alla krooni km kohta panna on vägagi hea tulemus minu arust. Küsi mõnelt bemmimehel nt, palju tal kilomeetri peale juppide hind tuleb 
See polnud mingi näitamine, et inimesel raha on. Toodi välja küsijale selgelt, millise kuluga võiks arvestada soetades endale sellise auto. Võta
vabalt 
|
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.01.11 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TheRRsr
Tsitaat: | Algselt postitas: pillekas
Eks neid jutumehi ole ennegi nähtud,aga reaalsus näitab midagi muud.Kellele sa seda räägid,kui rumalaid oste sa oled teinud ja mõtetult üle
maksnud.Teistel on ka raha,ära arva,et oled ainuke! |

Inimene räägib enda kogemustest vastava autoga ja remondile kulunud summadest, mitte ei eputa rahaga.
Issand jumal |
Ta pole meil just kõige teravam pliiats. Ära pane tähele.
Tsitaat: | Algselt postitas: late
Kasutaja prj soovitatud autodest ei võttaks ma ühtegi.
Esimesel külg nagu malelaud.Teisel tiib värvitud,Raadi platsil(ei usalda),kolmandal istmesoojenduses puudu,talvel naha peale istuda väga vastik.
Mine lase auto Audihooldus.ee üle vaadata,saad kõige parema pildi masinast.Kaasas olev remondimees võib muidu hiljem osutuda su vaenlaseks. |
Ma ei soovitanudki ühtegi autot. Turul on valik olematu, andsin vaid lingid sellest, mis kasvõi kuidagi enam-vähem välja nägid.
Nahkistmete puhul pole sul aga õigus. Oman kogemust nii soojendusega kui ka istmesoojenduseta nahkistmetega masinatega ja sel hetkel, kui sa istmesse
istud ei ole ta veel soojaks läinud. Selleks hetkeks, kui hakkad sooja tundma, oled oma tagumikuga selle juba üles soojendanud.
Ainus erand on see, kui pead autot kaapima hommikul, siis saad jah istmesoojenduse varakult sisse lükata.
Tegelikult on tekstiil alati parem.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 22.01.11 17:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Remondile alla krooni km kohta panna on vägagi hea tulemus minu arust. Küsi mõnelt bemmimehel nt, palju tal kilomeetri peale juppide hind tuleb 
|
PALUN ärme ajame jama juttu, teiste markide omanikud naeravad ennast sellise jutu peale ovaalseks, 120000eek 130k km peale on ülemõistuse palju ja kui
minul oleks nii, siis peaksin Audit kõige saastamaks margiks üldse!! Mul kulus näiteks b5 v6 peale sama ls juures 10x vähem. Sõber sõitis aastaid
e39-ga, nüüd e38, kulunumbrid ikka 10x väiksemad. Ma ei ütle, et see on vale jutt, küllap ikka inimene teab, palju tal kulus, aga see on kaugel
normaalsusest, seda enam, et 1,8t c5 on väga tavapärane masin, mitte mingi S.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 22.01.11 17:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tannuu
Olen autodest suht nõrk, väga teadlik pole kapoti all toimuvast, aga mida arvate sellest, kui esimesest autost?
Audi A6 1.8 Turbo 110kW
http://www.auto24.ee/used/802730
soovitused, head, vead jms laduge siia!
thanks |
Esimeseks autoks hea küll!
Kui kuulutuses olevad väited paika peavad on hea.
Kapoti alla pole seni vaja ronida, kui mootor veel törgeteta toimetab jne. - v.a. öli vahetus/kontroll, klaasipesu vedeliku lisamine vms.
Mootor ju ka teistel keredel kasutusel, see et nüüd A6-le ka pandud, ei tohiks midagi muuta.
Teistele: kulutuse suurus (hind) autole on suuresti tingitud läbi minevast detailist ning asendusest.
See, kuidas ja mis summadega keegi oma söidukit turgutab...mis see teisse puutub?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 22.01.11 18:55
|
|
|
Kasutajad: QUATTRO, Eints, Berg ja Audihooldus.ee meeskond on mu "ronti" ainult parandanud, võin öelda vaid kui oleks margiesinduses (Reval Autos)
käinud oleks vist see summa 2x - 3x suurem. Sest eelmise omaniku revali väljavõte mis mu autoga enne mind tehud on, on 13 a4 lehekülge pikk ja 240000
vms eeku...
Selle 130k km läbimiseks läheb juba 13x õlivahetust iga 10000km tagant 2000 eeku(korralik õli, salongi filter, õlifilter, õhufilter) eeku 26000
eeku
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Remondile alla krooni km kohta panna on vägagi hea tulemus minu arust. Küsi mõnelt bemmimehel nt, palju tal kilomeetri peale juppide hind tuleb 
|
PALUN ärme ajame jama juttu, teiste markide omanikud naeravad ennast sellise jutu peale ovaalseks, 120000eek 130k km peale on ülemõistuse palju ja kui
minul oleks nii, siis peaksin Audit kõige saastamaks margiks üldse!! Mul kulus näiteks b5 v6 peale sama ls juures 10x vähem. Sõber sõitis aastaid
e39-ga, nüüd e38, kulunumbrid ikka 10x väiksemad. Ma ei ütle, et see on vale jutt, küllap ikka inimene teab, palju tal kulus, aga see on kaugel
normaalsusest, seda enam, et 1,8t c5 on väga tavapärane masin, mitte mingi S. |
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|