veiks16
huviline
Registreerunud 31.08.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.11 17:35
|
|
|
Audi Valeo generaator 14V, 90A
Kust oleks võimalik saada sellist Valeo generaatori dioodplokki( 3 dioodi läbi omal, ei anna mingit näitu)
Dioodplokk on siis umbes selline

|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 21.01.11 22:40
|
|
|
Ei olegi kusagilt sellise hinnaga, et remontida tasuks, seda dioodideplokki või eraldi dioode leida. Odavam on ilmselt otsida korras dioodidega
kasutatud genekas. Ise olen vanadel aegadel paigaldanud eraldi dioodid genekast välja, kuid tänasel päeval, kus kasutatud genekas ei maksa peaaegu
midagi, ei viitsiks ilmselt ka sellise jamaga tegeleda.
Kui on ilmtingimata soov just see genekas taastada siis soovitaks otsida vanu vene genekate dioode.
Melasi.ee on muidu elektriosadele spetsialiseerunud.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 22.01.11 08:32
|
|
|
Aastaid tagasi oli omal sama anomaalia, Rakveres Viru auto pakkus sellist tükki . Hind oli 400 ja vähe peale.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
|
veiks16
huviline
Registreerunud 31.08.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.11 10:42
|
|
|
Kas nii on üldse õige dioodie mõõtmine ( ühelt vene saidilt leidsin kuidas mõõta)
Dioodidel 1 - 3 on enamvähem sama näit aga dioodidel 4-6 pole mingit näitu

|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.01.11 10:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veiks16
Kas nii on üldse õige dioodie mõõtmine ( ühelt vene saidilt leidsin kuidas mõõta)
Dioodidel 1 - 3 on enamvähem sama näit aga dioodidel 4-6 pole mingit näitu
|
Siis ongi korras dioodid. mõõda nüüd teistpidi pane massi testri teine ots sis peab vastupidi olema need mis ei näita midagi näitavad sel 500-600 need
mis näitasid peavad 0 näitama. Seal on + ja - dioodid. Uuri generaatori ehitust kuskilt netist.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 23.01.11 10:56
|
|
|
Juba testri peal on otsad valesti.... Edasi ei hakka mõtlemagi hetkel.
12.301@181km/h
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.01.11 11:00
|
|
|
Mõõtepiirkond on ka vale kui testrit vaadata.
|
|
|
veiks16
huviline
Registreerunud 31.08.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.11 11:00
|
|
|
pilt pole minu genekast vaid sellelt vene leheküljelt
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 23.01.11 11:01
|
|
|
Mõõtepiirkonnal küll midagi viga pole. Diood peaks edukalt ühtepidi piiksuma ja teistpidi mitte. Must ots tõsta COM auku ja punane pane V Ohm, mA
auku.
12.301@181km/h
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.01.11 11:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
Mõõtepiirkonnal küll midagi viga pole. Diood peaks edukalt ühtepidi piiksuma ja teistpidi mitte. Must ots tõsta COM auku ja punane pane V Ohm, mA
auku. |
Seal on dioodi mõtmiseks olemas mõõtepiirkond. Piiksuga võib juhtmeid kontrollida mitte dioodi. Mõõta vaja dioodi lävipinget mis peab olema 500-600mV.
Ja vastassuunas ei tohi diood voolu juhtida(tester näitab 1).
|
|
|
veiks16
huviline
Registreerunud 31.08.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.11 11:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
Mõõtepiirkonnal küll midagi viga pole. Diood peaks edukalt ühtepidi piiksuma ja teistpidi mitte. Must ots tõsta COM auku ja punane pane V Ohm, mA
auku. |
Seal on dioodi mõtmiseks olemas mõõtepiirkond. Piiksuga võib juhtmeid kontrollida mitte dioodi. Mõõta vaja dioodi lävipinget mis peab olema 500-600mV.
Ja vastassuunas ei tohi diood voolu juhtida(tester näitab 1). |
dioodidel 4-6 näitas tester jah 1
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.01.11 11:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veiks16
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
Mõõtepiirkonnal küll midagi viga pole. Diood peaks edukalt ühtepidi piiksuma ja teistpidi mitte. Must ots tõsta COM auku ja punane pane V Ohm, mA
auku. |
Seal on dioodi mõtmiseks olemas mõõtepiirkond. Piiksuga võib juhtmeid kontrollida mitte dioodi. Mõõta vaja dioodi lävipinget mis peab olema 500-600mV.
Ja vastassuunas ei tohi diood voolu juhtida(tester näitab 1). |
dioodidel 4-6 näitas tester jah 1 |
Mõõda nüüd teistpidi - dioodid ära.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 23.01.11 13:17
|
|
|
Diood juhib ainult ühes suunas voolu. Mõõtepiirkond on jah vale pildil, dioodi märgi peale peab asetsema.
|
|
|
|
veiks16
huviline
Registreerunud 31.08.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.11 19:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: veiks16
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
Mõõtepiirkonnal küll midagi viga pole. Diood peaks edukalt ühtepidi piiksuma ja teistpidi mitte. Must ots tõsta COM auku ja punane pane V Ohm, mA
auku. |
Seal on dioodi mõtmiseks olemas mõõtepiirkond. Piiksuga võib juhtmeid kontrollida mitte dioodi. Mõõta vaja dioodi lävipinget mis peab olema 500-600mV.
Ja vastassuunas ei tohi diood voolu juhtida(tester näitab 1). |
dioodidel 4-6 näitas tester jah 1 |
Mõõda nüüd teistpidi - dioodid ära. |
teistpidi mõõtes 4-6 ikka 1
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.01.11 19:46
|
|
|
Sa pead testri otsa panema vastu geneka korpust. Algul mõõtsid + klemmilt nüüd mõõda - klemmilt ehk korpuse suhtes.
|
|
|
veiks16
huviline
Registreerunud 31.08.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.11 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Sa pead testri otsa panema vastu geneka korpust. Algul mõõtsid + klemmilt nüüd mõõda - klemmilt ehk korpuse suhtes. |
ikka sama
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.01.11 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veiks16
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Sa pead testri otsa panema vastu geneka korpust. Algul mõõtsid + klemmilt nüüd mõõda - klemmilt ehk korpuse suhtes. |
ikka sama |
No siis on 4-6 dioodid läbi põlenud ehk katkestuses ei juhi kumbagi pidi voolu.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
veiks16
huviline
Registreerunud 31.08.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.11 09:50
|
|
|
kui täpselt dioodi pealt mõõta siis on kõik nii nagu peab. Aga kui mõõta kohtadest kuhu kinnituvad mähise juhtmed siis on näit ikka 1 üks kõik kumba
pidi mõõtes (4-6 dioodi)
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 24.01.11 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veiks16
kui täpselt dioodi pealt mõõta siis on kõik nii nagu peab. Aga kui mõõta kohtadest kuhu kinnituvad mähise juhtmed siis on näit ikka 1 üks kõik kumba
pidi mõõtes (4-6 dioodi) |
Midagi teed valesti. Seal pole keerulist midagi mõtle natuke ja tee omale asi selgeks.
R S ja D on mähiste otsad
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a5/3_fase_bridge_rectifier.jpg
|
|
|