Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Turbolõdvik tugevam või tugevamaks 2.5 TDI R5 AEL (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3246)
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.01.11 14:07 Tsiteeri
Turbolõdvik tugevam või tugevamaks 2.5 TDI R5 AEL



Tere,

kuna olen olukorras, kus vana lõdvikut(turbo-sisselaske vaheline) on juba lapitud ja ikka ribadeks, siis tekkis küsimus kas:

1. osta originaal lõdvik(83 euri esinduses, AC kaardiga) ja teipida mingi tugeva teibiga ära, et kestaks

või

2. pakutakse ehk tugevamaid, et äkki mõnel teadjamal mehel on kogemusi

või

3. mingi muu alternatiiv?

Hea oleks kui saaks siia teemasse ka mingi hinnalise ülevaate.

Üks küsimus oleks veel, et kui minna seda esimest teed, siis millist teipi lõdviku tugevdamisel kasutada?

Igaks juhuks mainin ära, et tegemist chipitud autoga.

Ette tänades,
Ringo


Kõik peoks vajalik www.meelelahutaja.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 20.01.11 14:10 Tsiteeri


Tee ise metallist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.01.11 14:34 Tsiteeri


Ka sellele sai mõeldud, aga väiksed agad on asja juures, otsad on erineva suurusega. Kus ja millest teha ning mis see maksma läheks? Tartus kandis näiteks.


Tsitaat:
Algselt postitas: lehys
Tee ise metallist.



Kõik peoks vajalik www.meelelahutaja.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 20.01.11 15:38 Tsiteeri


Loomulikult on erinevad aga selleks saab rohtu kuskilt tuuningu poest,kust võib leida endale sobivaimaid lõdvikute üleminekuid.Hind nii alates 10 eur kindlasti üks lõdvik.

Oleneb mis moodi sul seal puruks on ehks saab ka asja muud moodi lahendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 20.01.11 16:01 Tsiteeri


Kui sa kavatsed uut originaali teippida, võib see lõppeda selle jaoks kiirendatud surmaga. Kuna pinged tekivad sinan kus pole arvestatud. Lisaks, enamus lõdvikuid ja summuti tükke survead väsinud mootori patjade tõttu.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.01.11 17:08 Tsiteeri


Ma ka ei saa aru miks seda toru teipida on vaja pane uus külge ja rahu. Minu autol kestis see toru 16 aastat näiteks. Uus on muidugi mõttetult kallis tee nagu eespool soovitatud raudtoru ja kummiotsad. Minuomal läks suvel kuuma ilmaga ülevalt lõhki siis panin väikse jupi raudtoru vahele kui uuesti läheb siis pab terve toru vahetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.01.11 18:19 Tsiteeri


Miks originaali niisama panna kardan on see, et äkki annab kole kiirelt saba, kuna auto ei ole originaal seades: lisaõhuvõtt, suurem väljalase, chip ja veel nipet-näpet.

Praegu on see lõdvik lapitud toru ja mingite ülemineku lõdvikutega, tundub veits porno ning mõtlesin viisakalt asja lahendada.

Tean, et mitmetel originaal seadmetes autodel on see katki olnud ja seda niisama igapäeva kulgemisel ei pane tähelegi. Avaldub alles pikemal peenestamisel, kui torud puhtad ja korralikumalt hingama hakkab või chipi peale panemisel, kui susinat või muud häält kuulma hakkad, räägin enda kogemusest.

Mõistan ka paratamatust, et ükski asi pole igavene ja mõeldud lõpmatuseni kestma, aga ei tahaks nii kah, et ostan uue lõdviku, originaali, ning mõne kuu pärast seisan sama probleemi ees.

Samzik, miks arvad, et teipimine on lõdviku surm? Iseenesest turbo ja sisselase on ju mootori küljes kinni, turbo läbi väljalaske, et seal vahel erilist liikumist ei toimu, et murraks või midagi, isegi kui moto padjad ei ole esimeses nooruses, ma mõtlen.


Kõik peoks vajalik www.meelelahutaja.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.01.11 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Starr
Miks originaali niisama panna kardan on see, et äkki annab kole kiirelt saba, kuna auto ei ole originaal seades: lisaõhuvõtt, suurem väljalase, chip ja veel nipet-näpet.

Praegu on see lõdvik lapitud toru ja mingite ülemineku lõdvikutega, tundub veits porno ning mõtlesin viisakalt asja lahendada.

Tean, et mitmetel originaal seadmetes autodel on see katki olnud ja seda niisama igapäeva kulgemisel ei pane tähelegi. Avaldub alles pikemal peenestamisel, kui torud puhtad ja korralikumalt hingama hakkab või chipi peale panemisel, kui susinat või muud häält kuulma hakkad, räägin enda kogemusest.

Mõistan ka paratamatust, et ükski asi pole igavene ja mõeldud lõpmatuseni kestma, aga ei tahaks nii kah, et ostan uue lõdviku, originaali, ning mõne kuu pärast seisan sama probleemi ees.

Samzik, miks arvad, et teipimine on lõdviku surm? Iseenesest turbo ja sisselase on ju mootori küljes kinni, turbo läbi väljalaske, et seal vahel erilist liikumist ei toimu, et murraks või midagi, isegi kui moto padjad ei ole esimeses nooruses, ma mõtlen.

Lõdvik tuleb ju vahejahutist mis on kere küljes. Ja kui toru lõhki annab see tunda päris palju jõudu pole ja taga on must lont.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.01.11 18:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Starr
Miks originaali niisama panna kardan on see, et äkki annab kole kiirelt saba, kuna auto ei ole originaal seades: lisaõhuvõtt, suurem väljalase, chip ja veel nipet-näpet.

Niikaua, kuni sul seal see stock mikroturbo peal on, ei pea sa küll sellepärast muret tundma, et uued originaalosad katki lähevad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.01.11 19:49 Tsiteeri


Õige jah, ma ei tea kuidas ma oma uimase peaga teistmoodi mõtlesin:D

Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Lõdvik tuleb ju vahejahutist mis on kere küljes. Ja kui toru lõhki annab see tunda päris palju jõudu pole ja taga on must lont.



Kõik peoks vajalik www.meelelahutaja.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rebane22
huviline



Registreerunud 21.01.05
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2x c4 A6 avant quattro tdi

postitati 20.01.11 20:04 Tsiteeri


Mul on originaal lõdvik ja turbo rõhuks on 1,3-1,4bar rõhku,kestab hästi:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.01.11 22:58 Tsiteeri


Seda on hea kuulda, et sellise rõhu juures kestab. Mul wg juhtimine praegu tagant ära ja kui lõdvik veel pidas lõi isegi 1,8 peale rõhu, aga pikalt nii lasta ei saa lööb avariisse, aga see on juba teine teema ja ka tollele tuleb lahendus, aga see selleks.

Tsitaat:
Algselt postitas: rebane22
Mul on originaal lõdvik ja turbo rõhuks on 1,3-1,4bar rõhku,kestab hästi:D



Kõik peoks vajalik www.meelelahutaja.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reisser
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress

postitati 21.01.11 07:39 Tsiteeri


Tee metallist ja silikon otstega! saab hea, kui ei raatsi osta üleminekuid poest siis vaata nati ka teistes foorumites ringi, seal ikka aeg-ajalt midagi tilgub.
Või siis näiteks Hydroskand. Võimalusi mitmeid.

Originaalturbo on jh väike aga mul sellejaoks rohtu olemas...:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 21.01.11 08:32 Tsiteeri


Metallist toru ei ole vist väga mõistlik lahendus. Kuna cooler on jäigalt kere küljes ja mootor patjade peal liigub, siis on ka iseenesest mõistetav, miks seal kummilõdvikuid kasutatakse. Kui ainult ühenduskohad kummist jätta, siis jääb süsteem liiga jäik ja võib midagi ära lõhkuda. Ise soovitaksin samuti kuskilt tuuningu poest neid värvilisi silikoonlõdvikuid uurida. Need on piisavalt elastsed ja tugevad, peaksid kannatama rohkemgi kui 2 bari ülelaaderõhku.

Küsiksin teemaalgatajalt, et kui pikalt sul praegu metalltoru vahel oli? Kui väga pikk jupp, siis see võib ka põhjuseks olla, miks lõdvik uuesti purunes. Enda autol kasutasin samuti lõdviku purunemisel metalltoruga jätkamise lahendust, kuid torujupp seal vahel ei ole siiski ülearu pikk, kummi peal mängimisruumi jääb veel küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 21.01.11 12:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reisser
Originaalturbo on jh väike aga mul sellejaoks rohtu olemas...:cool:


Millal siis pauku kuuleb?;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 21.01.11 13:43 Tsiteeri


Metallist toru lahendus on 2-3 aastat kestnud, aga no see säästuvariant ja kehva natuke. Toru on väiksema otsa suurune läbimõõdult. Ei mäleta, kumb ots see suurem oli , vist ikka sisselaske oma. Enivei siis sinna otsa, mis suuremaks läheb, on torule pandud kummirõngas veel alla, et samasuguse läbimõõdu saaks nagu see suurem pool on.

Et ideeliselt peaks originaal lõdvikuga vähe paremini hingama, kui praeguse lahendusega.

Hetkel ühes otsas oleva lõdviku purunemise põhjuseks on klamber, millel on kinnitus detail terava servaga ja see on ajapikku lõdviku läbi lõiganud.

Praeguse info põhjal tuleb ilmselt originaali teed minna, kuna see mõneti keeruline lõdvik. Nimelt sellel kaks põlve sees.

Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Küsiksin teemaalgatajalt, et kui pikalt sul praegu metalltoru vahel oli? Kui väga pikk jupp, siis see võib ka põhjuseks olla, miks lõdvik uuesti purunes. Enda autol kasutasin samuti lõdviku purunemisel metalltoruga jätkamise lahendust, kuid torujupp seal vahel ei ole siiski ülearu pikk, kummi peal mängimisruumi jääb veel küll.



Kõik peoks vajalik www.meelelahutaja.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 21.01.11 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Starr
Metallist toru lahendus on 2-3 aastat kestnud, aga no see säästuvariant ja kehva natuke. Toru on väiksema otsa suurune läbimõõdult. Ei mäleta, kumb ots see suurem oli , vist ikka sisselaske oma. Enivei siis sinna otsa, mis suuremaks läheb, on torule pandud kummirõngas veel alla, et samasuguse läbimõõdu saaks nagu see suurem pool on.

Et ideeliselt peaks originaal lõdvikuga vähe paremini hingama, kui praeguse lahendusega.

Hetkel ühes otsas oleva lõdviku purunemise põhjuseks on klamber, millel on kinnitus detail terava servaga ja see on ajapikku lõdviku läbi lõiganud.

Praeguse info põhjal tuleb ilmselt originaali teed minna, kuna see mõneti keeruline lõdvik. Nimelt sellel kaks põlve sees.

Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Küsiksin teemaalgatajalt, et kui pikalt sul praegu metalltoru vahel oli? Kui väga pikk jupp, siis see võib ka põhjuseks olla, miks lõdvik uuesti purunes. Enda autol kasutasin samuti lõdviku purunemisel metalltoruga jätkamise lahendust, kuid torujupp seal vahel ei ole siiski ülearu pikk, kummi peal mängimisruumi jääb veel küll.


Sinna saab panna hüdrovooliku. Kannatab kenasti ka 10bar välja ja on elastne. Tean kes sellega suurepäraselt sõidab. Oli enda autole ka plaanis panna aga sattus kätte selline isend millel kõik korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.01.11 20:58 Tsiteeri


Kujutan ette kuidas tõsised turbomehed seda teemat lugedes endamisi naeru mugistavad, alla pooleteistbaarise rõhuga juba tugevdatud detaile tarvis :D.
Mõningaid loomingulisi ning odavaid vihjeid, pole küll lõdvik, kuid samasugune surve käib läbi sealtki:D:

http://www.hot.ee/ferdinand/tsooler1.JPG




Ja kui selline lahendus siiski nõrgaks jääb:

http://www.hot.ee/ferdinand/tsooler2.JPG


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.01.11 08:26 Tsiteeri


Loomingulisuse eest saad 10 puntki, ferdinand:D


Aga muidu reaalselt see lõdvik suht probleemne ja mitmed inimesed seda otsinud, siis kindluse mõttes mõtlesin küsida, ehk siis tark õpib teiste vigadest, rumal enda omadest ja päris loll ei õpi üldse;)


Kõik peoks vajalik www.meelelahutaja.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 22.01.11 10:21 Tsiteeri


Kasulik teema on see kindlasti, kuna neid autosid on liikvel palju. Sama lõdvikuga oli probleem minulgi. Minu autol tekkis sinna samamoodi pikk pragu sisse ja esialgu jätkasin paraja summuti toru jupiga :D Peale seda olen asja kontrollinud ja on näha, et teravad voolikuklambrid on tugevasti voolikule sisse lõiganud, usun, et järgmine purunemise koht ongi just seal. Oleks ju väga positiivne kui keegi suudaks mingi odavama ja vastupidava alternatiivi leida :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.3% - SQL: 62.7%]