Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.01.11 14:07
|
|
|
Turbolõdvik tugevam või tugevamaks 2.5 TDI R5 AEL
Tere,
kuna olen olukorras, kus vana lõdvikut(turbo-sisselaske vaheline) on juba lapitud ja ikka ribadeks, siis tekkis küsimus kas:
1. osta originaal lõdvik(83 euri esinduses, AC kaardiga) ja teipida mingi tugeva teibiga ära, et kestaks
või
2. pakutakse ehk tugevamaid, et äkki mõnel teadjamal mehel on kogemusi
või
3. mingi muu alternatiiv?
Hea oleks kui saaks siia teemasse ka mingi hinnalise ülevaate.
Üks küsimus oleks veel, et kui minna seda esimest teed, siis millist teipi lõdviku tugevdamisel kasutada?
Igaks juhuks mainin ära, et tegemist chipitud autoga.
Ette tänades,
Ringo
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 20.01.11 14:10
|
|
|
Tee ise metallist.
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.01.11 14:34
|
|
|
Ka sellele sai mõeldud, aga väiksed agad on asja juures, otsad on erineva suurusega. Kus ja millest teha ning mis see maksma läheks? Tartus kandis
näiteks.
Tsitaat: | Algselt postitas: lehys
Tee ise metallist. |
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 20.01.11 15:38
|
|
|
Loomulikult on erinevad aga selleks saab rohtu kuskilt tuuningu poest,kust võib leida endale sobivaimaid lõdvikute üleminekuid.Hind nii alates 10 eur
kindlasti üks lõdvik.
Oleneb mis moodi sul seal puruks on ehks saab ka asja muud moodi lahendada.
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 20.01.11 16:01
|
|
|
Kui sa kavatsed uut originaali teippida, võib see lõppeda selle jaoks kiirendatud surmaga. Kuna pinged tekivad sinan kus pole arvestatud. Lisaks,
enamus lõdvikuid ja summuti tükke survead väsinud mootori patjade tõttu.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.01.11 17:08
|
|
|
Ma ka ei saa aru miks seda toru teipida on vaja pane uus külge ja rahu. Minu autol kestis see toru 16 aastat näiteks. Uus on muidugi mõttetult kallis
tee nagu eespool soovitatud raudtoru ja kummiotsad. Minuomal läks suvel kuuma ilmaga ülevalt lõhki siis panin väikse jupi raudtoru vahele kui uuesti
läheb siis pab terve toru vahetama.
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.01.11 18:19
|
|
|
Miks originaali niisama panna kardan on see, et äkki annab kole kiirelt saba, kuna auto ei ole originaal seades: lisaõhuvõtt, suurem väljalase, chip
ja veel nipet-näpet.
Praegu on see lõdvik lapitud toru ja mingite ülemineku lõdvikutega, tundub veits porno ning mõtlesin viisakalt asja lahendada.
Tean, et mitmetel originaal seadmetes autodel on see katki olnud ja seda niisama igapäeva kulgemisel ei pane tähelegi. Avaldub alles pikemal
peenestamisel, kui torud puhtad ja korralikumalt hingama hakkab või chipi peale panemisel, kui susinat või muud häält kuulma hakkad, räägin enda
kogemusest.
Mõistan ka paratamatust, et ükski asi pole igavene ja mõeldud lõpmatuseni kestma, aga ei tahaks nii kah, et ostan uue lõdviku, originaali, ning mõne
kuu pärast seisan sama probleemi ees.
Samzik, miks arvad, et teipimine on lõdviku surm? Iseenesest turbo ja sisselase on ju mootori küljes kinni, turbo läbi väljalaske, et seal vahel
erilist liikumist ei toimu, et murraks või midagi, isegi kui moto padjad ei ole esimeses nooruses, ma mõtlen.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.01.11 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Starr
Miks originaali niisama panna kardan on see, et äkki annab kole kiirelt saba, kuna auto ei ole originaal seades: lisaõhuvõtt, suurem väljalase, chip
ja veel nipet-näpet.
Praegu on see lõdvik lapitud toru ja mingite ülemineku lõdvikutega, tundub veits porno ning mõtlesin viisakalt asja lahendada.
Tean, et mitmetel originaal seadmetes autodel on see katki olnud ja seda niisama igapäeva kulgemisel ei pane tähelegi. Avaldub alles pikemal
peenestamisel, kui torud puhtad ja korralikumalt hingama hakkab või chipi peale panemisel, kui susinat või muud häält kuulma hakkad, räägin enda
kogemusest.
Mõistan ka paratamatust, et ükski asi pole igavene ja mõeldud lõpmatuseni kestma, aga ei tahaks nii kah, et ostan uue lõdviku, originaali, ning mõne
kuu pärast seisan sama probleemi ees.
Samzik, miks arvad, et teipimine on lõdviku surm? Iseenesest turbo ja sisselase on ju mootori küljes kinni, turbo läbi väljalaske, et seal vahel
erilist liikumist ei toimu, et murraks või midagi, isegi kui moto padjad ei ole esimeses nooruses, ma mõtlen. |
Lõdvik tuleb ju vahejahutist mis on kere küljes. Ja kui toru lõhki annab see tunda päris palju jõudu pole ja taga on must lont.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.01.11 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Starr
Miks originaali niisama panna kardan on see, et äkki annab kole kiirelt saba, kuna auto ei ole originaal seades: lisaõhuvõtt, suurem väljalase, chip
ja veel nipet-näpet. |
Niikaua, kuni sul seal see stock mikroturbo peal on, ei pea sa küll sellepärast muret tundma, et uued originaalosad katki lähevad.
|
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.01.11 19:49
|
|
|
Õige jah, ma ei tea kuidas ma oma uimase peaga teistmoodi mõtlesin
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Lõdvik tuleb ju vahejahutist mis on kere küljes. Ja kui toru lõhki annab see tunda päris palju jõudu pole ja taga on must lont. |
|
|
|
|
rebane22
huviline
Registreerunud 21.01.05
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2x c4 A6 avant quattro tdi
|
postitati 20.01.11 20:04
|
|
|
Mul on originaal lõdvik ja turbo rõhuks on 1,3-1,4bar rõhku,kestab hästi
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.01.11 22:58
|
|
|
Seda on hea kuulda, et sellise rõhu juures kestab. Mul wg juhtimine praegu tagant ära ja kui lõdvik veel pidas lõi isegi 1,8 peale rõhu, aga pikalt
nii lasta ei saa lööb avariisse, aga see on juba teine teema ja ka tollele tuleb lahendus, aga see selleks.
Tsitaat: | Algselt postitas: rebane22
Mul on originaal lõdvik ja turbo rõhuks on 1,3-1,4bar rõhku,kestab hästi
|
|
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 21.01.11 07:39
|
|
|
Tee metallist ja silikon otstega! saab hea, kui ei raatsi osta üleminekuid poest siis vaata nati ka teistes foorumites ringi, seal ikka aeg-ajalt
midagi tilgub.
Või siis näiteks Hydroskand. Võimalusi mitmeid.
Originaalturbo on jh väike aga mul sellejaoks rohtu olemas...
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 21.01.11 08:32
|
|
|
Metallist toru ei ole vist väga mõistlik lahendus. Kuna cooler on jäigalt kere küljes ja mootor patjade peal liigub, siis on ka iseenesest mõistetav,
miks seal kummilõdvikuid kasutatakse. Kui ainult ühenduskohad kummist jätta, siis jääb süsteem liiga jäik ja võib midagi ära lõhkuda. Ise soovitaksin
samuti kuskilt tuuningu poest neid värvilisi silikoonlõdvikuid uurida. Need on piisavalt elastsed ja tugevad, peaksid kannatama rohkemgi kui 2 bari
ülelaaderõhku.
Küsiksin teemaalgatajalt, et kui pikalt sul praegu metalltoru vahel oli? Kui väga pikk jupp, siis see võib ka põhjuseks olla, miks lõdvik uuesti
purunes. Enda autol kasutasin samuti lõdviku purunemisel metalltoruga jätkamise lahendust, kuid torujupp seal vahel ei ole siiski ülearu pikk, kummi
peal mängimisruumi jääb veel küll.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 21.01.11 12:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reisser
Originaalturbo on jh väike aga mul sellejaoks rohtu olemas...
|
Millal siis pauku kuuleb?
|
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 21.01.11 13:43
|
|
|
Metallist toru lahendus on 2-3 aastat kestnud, aga no see säästuvariant ja kehva natuke. Toru on väiksema otsa suurune läbimõõdult. Ei mäleta, kumb
ots see suurem oli , vist ikka sisselaske oma. Enivei siis sinna otsa, mis suuremaks läheb, on torule pandud kummirõngas veel alla, et samasuguse
läbimõõdu saaks nagu see suurem pool on.
Et ideeliselt peaks originaal lõdvikuga vähe paremini hingama, kui praeguse lahendusega.
Hetkel ühes otsas oleva lõdviku purunemise põhjuseks on klamber, millel on kinnitus detail terava servaga ja see on ajapikku lõdviku läbi lõiganud.
Praeguse info põhjal tuleb ilmselt originaali teed minna, kuna see mõneti keeruline lõdvik. Nimelt sellel kaks põlve sees.
Tsitaat: | Algselt postitas: martin471
Küsiksin teemaalgatajalt, et kui pikalt sul praegu metalltoru vahel oli? Kui väga pikk jupp, siis see võib ka põhjuseks olla, miks lõdvik uuesti
purunes. Enda autol kasutasin samuti lõdviku purunemisel metalltoruga jätkamise lahendust, kuid torujupp seal vahel ei ole siiski ülearu pikk, kummi
peal mängimisruumi jääb veel küll. |
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 21.01.11 19:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Starr
Metallist toru lahendus on 2-3 aastat kestnud, aga no see säästuvariant ja kehva natuke. Toru on väiksema otsa suurune läbimõõdult. Ei mäleta, kumb
ots see suurem oli , vist ikka sisselaske oma. Enivei siis sinna otsa, mis suuremaks läheb, on torule pandud kummirõngas veel alla, et samasuguse
läbimõõdu saaks nagu see suurem pool on.
Et ideeliselt peaks originaal lõdvikuga vähe paremini hingama, kui praeguse lahendusega.
Hetkel ühes otsas oleva lõdviku purunemise põhjuseks on klamber, millel on kinnitus detail terava servaga ja see on ajapikku lõdviku läbi lõiganud.
Praeguse info põhjal tuleb ilmselt originaali teed minna, kuna see mõneti keeruline lõdvik. Nimelt sellel kaks põlve sees.
Tsitaat: | Algselt postitas: martin471
Küsiksin teemaalgatajalt, et kui pikalt sul praegu metalltoru vahel oli? Kui väga pikk jupp, siis see võib ka põhjuseks olla, miks lõdvik uuesti
purunes. Enda autol kasutasin samuti lõdviku purunemisel metalltoruga jätkamise lahendust, kuid torujupp seal vahel ei ole siiski ülearu pikk, kummi
peal mängimisruumi jääb veel küll. | |
Sinna saab panna hüdrovooliku. Kannatab kenasti ka 10bar välja ja on elastne. Tean kes sellega suurepäraselt sõidab. Oli enda autole ka plaanis panna
aga sattus kätte selline isend millel kõik korras.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.01.11 08:26
|
|
|
Loomingulisuse eest saad 10 puntki, ferdinand
Aga muidu reaalselt see lõdvik suht probleemne ja mitmed inimesed seda otsinud, siis kindluse mõttes mõtlesin küsida, ehk siis tark õpib teiste
vigadest, rumal enda omadest ja päris loll ei õpi üldse
|
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 22.01.11 10:21
|
|
|
Kasulik teema on see kindlasti, kuna neid autosid on liikvel palju. Sama lõdvikuga oli probleem minulgi. Minu autol tekkis sinna samamoodi pikk pragu
sisse ja esialgu jätkasin paraja summuti toru jupiga Peale seda olen
asja kontrollinud ja on näha, et teravad voolikuklambrid on tugevasti voolikule sisse lõiganud, usun, et järgmine purunemise koht ongi just seal.
Oleks ju väga positiivne kui keegi suudaks mingi odavama ja vastupidava alternatiivi leida
|
|
|
|