Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: MMI Basic lõpetas koostöö (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 9168)
akselpidur
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.11
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3,0TDI 2007 (C6)

postitati 13.01.11 13:01 Tsiteeri
MMI Basic lõpetas koostöö



Mure a6 c6 2005 MMi basic-uga, nimelt ei toimi enam ükski seade. Sisselülitamisel seisab u. 15 sekundit ees kiri Audi MMi ja peale seda lööb korraks (u. 1sek) kirja: " ei saa ühendust installeeritud seadmetega"(minu tõlge:)) seejärel jälle kõik pime. Käisin teeninduses, pandi juhe sappa ja öeldi, et arvuti lihtsalt näitab, et ei saa ühendust MMi-ga kokku käivate sedmetega(ekraan; meediapleier; telefon; raadio jne neid oli terve joru ei oska kõiki nimetada). Kontrollisime üle kõik kaitsmed pagasnikus ja armatuuris, võtsime maha korraks aku klemmi ja rohkem ei osanudki midagi teha. Kas kellelgi on kokkupuuteid analoogse pobleemiga või oskaks pakkuda mõnda võimalikku lahendust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.11 13:07 Tsiteeri


Ilmselt MMI taaskäivitust tee proovisite? Risti üle klahvid korraga alla vajutada.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
akselpidur
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.11
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3,0TDI 2007 (C6)

postitati 13.01.11 13:10 Tsiteeri


Ei proovinud, palun täpsusta, millised klahvid tuleb hoida? Võibolla läheb õnneks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 13.01.11 13:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: akselpidur
Ei proovinud, palun täpsusta, millised klahvid tuleb hoida? Võibolla läheb õnneks
Need nupud, klahvid!
http://www.audizine.com/wiki/images/Restart-mmi.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
akselpidur
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.11
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3,0TDI 2007 (C6)

postitati 13.01.11 13:43 Tsiteeri


Tänan! Kahjuks restart ei aidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.11 13:53 Tsiteeri


Mingi plokk jupsib ja seepärast ei töötagi kogu süsteem.

Rohkem läbi neti targutada ei oska.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
akselpidur
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.11
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3,0TDI 2007 (C6)

postitati 13.01.11 14:15 Tsiteeri


Siin teemas http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=88122 ka sama mure ja lahenduseks võimendi.
Hakkan ka kaevama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
akselpidur
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.11
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3,0TDI 2007 (C6)

postitati 31.01.11 13:25 Tsiteeri


Kuna enamus asjatundlike inimesi nimetas probleemi võimalikuks põhjustajaks pagasnikus asuvat võimendit, otsustasin selle demonteerida ja natuke lähemalt uurida. Nelja kruvi ja kahe pistiku eemaldamisel sain kätte. Võimendi 4F0 035 223 ja tarkvara 4F0 910 223 C. Avasin korpuse ja leidsin üsna pistiku lähedalt trükiplaadil kärssanud koha. Nüüd jään lootma, et seda on võimalik taastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
akselpidur
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.11
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3,0TDI 2007 (C6)

postitati 25.02.11 08:56 Tsiteeri


Ei ole siiamaani võimendit tööle saanud, kui kellelgi on pakkuda sellist, olen huvitatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aix19
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3,0 td Q

postitati 26.02.11 19:00 Tsiteeri


mul sama numbrireaga võim ja kah pe...s. Mingi tüüp viga audil vist. ei tea palju uus maksab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 27.02.11 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: akselpidur
Kuna enamus asjatundlike inimesi nimetas probleemi võimalikuks põhjustajaks pagasnikus asuvat võimendit, otsustasin selle demonteerida ja natuke lähemalt uurida. Nelja kruvi ja kahe pistiku eemaldamisel sain kätte. Võimendi 4F0 035 223 ja tarkvara 4F0 910 223 C. Avasin korpuse ja leidsin üsna pistiku lähedalt trükiplaadil kärssanud koha. Nüüd jään lootma, et seda on võimalik taastada.
Siin ka midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 27.02.11 18:36 Tsiteeri


Huvitav, mida uuemaks masinad muutuvad, sedsa rohkem elutähtsat nänni käib mingite teatud blokkide ning kui miski saba annab on nö pool autot kutu. Kunagi ühe Audile spetsialiseerunud mehega rääkisin, siis see väitis et Audi töökindlus lõppes (mainides siinkohal C kerega masinaid) C4 kerega aga C5 on viimane mida tasuks võtta. Uuest peast on nad kõik head aga esimese või ehk siis teise suure hooldusvälba lõppemisega ehk siis ca 120 000 hakkab totaalne ajukas pihta:D Tundub et need autod pole mõeldud meie kliima jaoks.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 27.02.11 19:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Huvitav, mida uuemaks masinad muutuvad, sedsa rohkem elutähtsat nänni käib mingite teatud blokkide ning kui miski saba annab on nö pool autot kutu. Kunagi ühe Audile spetsialiseerunud mehega rääkisin, siis see väitis et Audi töökindlus lõppes C4 kerega aga C5 on viimane mida tasuks võtta. Uuest peast on nad kõik head aga esimese või ehk siis teise suure hooldusvälba lõppemisega ehk siis ca 120 000 hakkab totaalne ajukas pihta:D


Sa tead, mida ma tunnen ........:D:D:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
akselpidur
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.11
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3,0TDI 2007 (C6)

postitati 28.02.11 07:43 Tsiteeri


Uue hinnaks pakus Reval umbes 540EUR-i. E-bay hind oleks selle kõrval täitsa ok aga keegi ju ei kindlusta, et see tööle ka hakkab. Vedru pakutud lingil on see võim koodilõpuga G, minul C. Huvitav kas erinevate koodidega asjad ka tööle hakkavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 28.02.11 07:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: akselpidur
Uue hinnaks umbes 540EUR-i. E-bay hind oleks selle kõrval täitsa ok aga keegi ju ei kindlusta, et see tööle ka hakkab.


Seda saad ju uurida ja niipalju kui mina tellinud, siis kõik olnud samas seisus, nagu kirjelduses olnud. Tavaliselt, kui firmad müüvad, saad ka garantii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 07.03.11 18:11 Tsiteeri


Keegi äkki räägiks lähemalt sellest kärssand kohast. Kui väga keeruline pole, siis ma väikestviisi teen peenemat jootmist hobikorras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
akselpidur
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.11
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3,0TDI 2007 (C6)

postitati 07.03.11 20:50 Tsiteeri


Trükiplaadil on üheskohas selline pruuniks tõmmanud koht, üks tuttav vaatas aga ütles, et tema sellega hakkama ei saa, sest see pidi olema mitmekihiline plaat ja selle parandamiseks vaja skeemi või korras võimendit kõrvale. Jutt võibolla segane, sest ise ma elektroonikat ei jaga. Proovin homme sokutada selle kasutaja Dixi kätte. Igaljuhul tänan Jaiksi abi pakkumast ja võibolla jõuan veel ringiga temani.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
akselpidur
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.11
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3,0TDI 2007 (C6)

postitati 10.03.11 15:51 Tsiteeri


Nii, asi korras tänu kasutaja Dixile. Ei olnud veekahjustus, vaid lihtsalt miski andis järgi kuskilt. Maksma läks 130 euri, mis on tunduvalt ilusam number kui 540euri;). Juhul kui kellelgi veel sama probleem, siis infoks niipalju, et sain ka varuosapood.ee -st pakkumise kasutatud varuosale hinnaga 330 euri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aix19
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3,0 td Q

postitati 11.03.11 16:21 Tsiteeri


väga head uudised, tuleb siis endalgi sama tee ette võtta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aix19
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3,0 td Q

postitati 31.03.11 16:26 Tsiteeri


Mul oli telefoni moodul vigane ja tänu sellele ei töötand ka miski. Tel lülitati vahelt välja, vahetati pistik 11 eur. ja asi jälle korras:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Harts
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c6 2.7 TDi quattro

postitati 03.09.14 13:13 Tsiteeri


Täna autosse istudes avastasin sama probleemi. MMI korraks viskab mingi 10 sekundiks ette ja siis viskab pildi tasku.

Kuhu sellise probleemiga pöörduda Tartus, ehk kellelgi mingeid kogemusi.

Tänan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Harts
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c6 2.7 TDi quattro

postitati 06.09.14 16:26 Tsiteeri


Mis värk sellega on, et kolm päeva MMI ei tööta ja nüüd täna hakkas ise lambist jälle funktsioneerima?
Kõik asjad tunduvad toimivat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 07.09.14 10:57 Tsiteeri


Mul kadus ükskord eelmisel lambist heli ära. Paari päeva pärast tuli ise tagasi kuni lõpuni. 1 kord 3 aasta jooksul oli ja siis ka üks päev enne müümise päeva.:D


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Harts
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.14
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c6 2.7 TDi quattro

postitati 18.09.14 17:44 Tsiteeri


Täitsa jama ikka selle MMI-ga. Kuna ta mul vahepeal nädalas 2 päeva ei tööta ja 5 päeva töötab, siis justkui teenindusse viies ta ei tohi töötada, kuna muidu on viga raske tuvastada. Justkui ma pean tabama selle hetke, kui MMI ei tööta ja siis teenindusse viima ning kui teeninduses jälle äkitselt tööle hakkab, siis laiutatakse käsi, et terve ju...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MikkAava
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.15 18:42 Tsiteeri
MMI



Kas on probleem lahenduse leidnud ? Mul ühel tuttaval ka sama keiss.. Ehk valgustad :)


Eks iga luud saab kord varre taha;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.6% - SQL: 58.4%]