Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.04 18:39
|
|
|
piiraja?
Keegi sellist asja oskab öelda kas 1.8s on piiraja olemas või puudub yldse selline asi? proovisin ykskord ja sain 7200rpm ja rohkem ei tahtnud lasta.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 15.09.04 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Caliban
Keegi sellist asja oskab öelda kas 1.8s on piiraja olemas või puudub yldse selline asi? proovisin ykskord ja sain 7200rpm ja rohkem ei tahtnud lasta.
|
Kindlasti on piiraja. Aga standardautode gaasijaotus poob varsti peale 7-8k nagunii mootori kinni, seega piiraja eemaldamine midagi eriti ei anna.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 16.09.04 12:40
|
|
|
Sellise mootori puhul peaks lagi olema ca 6500 rpm/min ... kuna sul üle 7k juba väja jooksis siis eeldan et piiraja puudub või ei toimi.
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 16.09.04 13:04
|
|
|
mul samal autol piiraja ~6200
aga sigaril raisk läheb küll 7000 ja rohkemgi vist :S
|
|
|
|
greedy
huviline
Registreerunud 30.12.03
Asukoht: Järvamaa & Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4, coupe otsingul
|
postitati 16.09.04 13:42
|
|
|
Piirajaga peaks asi lihtne olema
vajuta kohapeal laba põhja kui
hakkab vahele jätma toimib,kui ei siis
natuke veel ja ongi kotis
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 16.09.04 16:19
|
|
|
kõigil mootoritel on piiraja,ja selleks on suvalise silindri keps 
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
AndresS
huviline
Registreerunud 08.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: E53 & E46 & E36 & E30
|
postitati 16.09.04 17:18
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja greedy
Piirajaga peaks asi lihtne olema
vajuta kohapeal laba põhja kui
hakkab vahele jätma toimib,kui ei siis
natuke veel ja ongi kotis |
Üldiselt väike soovitus:
Kohapeal ei maksa "laba põhja vajutada". Kui on hirmus tahtmine proovida, kiirenda näiteks teise käiguga. Ilma koormuseta võib mootor
"lõhkuma" minna ja siis on tõesti lihtsalt keps kotis.
|
|
|
Mäks
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,9TDI
|
postitati 16.09.04 19:53
|
|
|
Sai ükskord ühel vanemal 80 testitud 'piiraja' olemasolu niikaua kuni keps läbi ploki 'tere' andis
|
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.04 11:20
|
|
|
Piirajat eemaldada ei tahagi, aga lihtsalt sportlikust huvist. Aga mis moodi peaks see piiraja töötama? Kas elektrooniliselt või...? igaljuhul siis
nii palju tean, et 6.5 peaks olema ja mul lääb vähemalt 7.2 ja võibolla rohkem aga ei julge rohkem.
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 19.09.04 11:25
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Caliban
Piirajat eemaldada ei tahagi, aga lihtsalt sportlikust huvist. Aga mis moodi peaks see piiraja töötama? Kas elektrooniliselt või...? igaljuhul siis
nii palju tean, et 6.5 peaks olema ja mul lääb vähemalt 7.2 ja võibolla rohkem aga ei julge rohkem. |
Ise kahtlustan et su auto tahokas paneb puusse. 7.2 kilo pööret on tava mootorile ikka päris raskelt tulema. Tavaliselt on see piiraja ikka kuskil 6.2
- 6.5 kilo juures.
|
|
|
|
Caliban
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.04 11:32
|
|
|
No seda ma ei oska öelda aga ega ei teki sellist tunnet kül,l et kuskilt üle hüppaks seier. kunagi võin teha klipi kui saan mingi masina millega
teha. kuigi enne jah on seline tyunne et mootori kokku lasen kui piiraja vastu tuleb.
|
|
|
|
moppel
huviline
Registreerunud 09.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupé 2.3 20V -90
|
postitati 20.09.04 08:00
|
|
|
Kui ikka nii suur huvi on, kas siis tõesti hirm on korra teise käiguga lapats põhja vajutada? Jääb punasesse pendeldama ja kogu lugu.
Pealegi möödasõitude ajal peaks osuti ju alati redline alla käima.
Ei mina usu, et Audi insenerid sellise mootori tegid, mille suure varbaga ära saab lõhkuda.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 20.09.04 08:14
|
|
|
Piiraja töötab tsentrifugaaljõul ja paikneb jagaja rootoril. Seda siis muidugi vanematel masinatel. Mind isiklikult hakkavad juba piirajale lähenevad
pöörded tõsiselt häirima ja ma ei näe nagu erilist põhjust miks peaks selliseid pöördeid tänavasõiduautol proovima/kasutama?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 20.09.04 08:32
|
|
|
peale selle on enamuses autodel seal piiraja juures ka kw ja nm sitem kui mõnedsajad rmp allpool
|
|
|
|