Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Jahutusventilaatorid käivituvad liiga vara (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1409)
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.11 16:41 Tsiteeri
Jahutusventilaatorid käivituvad liiga vara



Mure selline, et mõlemad jahutusventilaatorid käivituvad paar minutit peale auto käivitamist, olenematta väljas olevast temperatuurist.
Märgin ära ka kohe selle, et kliima tablool "lumehelbeke" ei põle. Kliima lülitub sisse alles siis kui välistemperatuur on +6 kraadi ja üle. Kui on alla 6 kraadi ja nupule vajutada, siis ikoon ainult vilksatab ja kustub kohe ära.

Iseenesest salong läheb sobivalt soojaks ( salongi temp +20 kraadi peal) ja sellega probleemi ei ole aga muret tekitab see, et mootor ei lähe soojaks ja mootori temp.seier ei tõuse.

Kas keegi oskab selles olukorras aidata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 10.01.11 16:51 Tsiteeri


Kas ventikad töötavad esimese kiiruse peal või teise ? Kui teise peal, siis vaata kas nr 217 relee eemaldamisega jäävad seisma. Mul autol sama probleem, et ventikas käisid ees(juba süüüte sisse keeramisel, külma mootoriga). Ma pole suutnud siiamaani suutnud leida, milline andur käivitab vendi teise astme. 3 anduril olen otsi lahti kiskund, aga ikka vent uhab ees. Vaata omal radika küljes olev andur üle. Kui pistiku andurilt lahti tõmbad ja vendid seisma jäävad siis oled leidnud vea. Kui ei jää siis proovi mootori küljes olevat temp andurit. Rida viiel on järeljahutusandur tulemüüri pool mootori otsas, aga teiste mootorite andurite asukohti ei tea. Mina arvan, et minu ventikate probleem seisneb vigases kliimaplokis, mis paneb villast. Samuti võib olla relee ka kokku jäänud. Aitab relee vahetusest. Kui oled veale jälile saanud, anna siis ikka teistele ka teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.11 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
Kas ventikad töötavad esimese kiiruse peal või teise ? Kui teise peal, siis vaata kas nr 217 relee eemaldamisega jäävad seisma. Mul autol sama probleem, et ventikas käisid ees(juba süüüte sisse keeramisel, külma mootoriga). Ma pole suutnud siiamaani suutnud leida, milline andur käivitab vendi teise astme. 3 anduril olen otsi lahti kiskund, aga ikka vent uhab ees. Vaata omal radika küljes olev andur üle. Kui pistiku andurilt lahti tõmbad ja vendid seisma jäävad siis oled leidnud vea. Kui ei jää siis proovi mootori küljes olevat temp andurit. Rida viiel on järeljahutusandur tulemüüri pool mootori otsas, aga teiste mootorite andurite asukohti ei tea. Mina arvan, et minu ventikate probleem seisneb vigases kliimaplokis, mis paneb villast. Samuti võib olla relee ka kokku jäänud. Aitab relee vahetusest. Kui oled veale jälile saanud, anna siis ikka teistele ka teada.


Oskad ehk öelda, kus kandis see relee nr.217 võiks asuda?
Selline tähelepanek veel, et enne kui see anomaalia pihta hakkas oli kosta rooli all oleva katte alt mingit särinat (relee krõbinat). Kas see relee võib seal asuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 10.01.11 20:02 Tsiteeri


Võib asetseda rooli all laeka taga või kapoti all kaitsmekarbis. Kui relee klõbinat juba kuulsid, ju siis otsad andis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.11 17:20 Tsiteeri


Ventikate pideva järel olemise põhjuseks oli peetis radika küljes olev temp.andur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 20.01.11 19:15 Tsiteeri


Kliimat ei saagi järgi lükata teatud jahedamast temperatuurist alates. C4 Kerega isenditel vähemalt mitte. See et vendikad järgi tulevad peale mootori käivitust on tõepoolest tingitud tõenäoliselt Temperatuuri andurist mis asub jahutusradika paremal alumises nurgas. Ise vahetasin sama probleemi tõttu anduri ära. Midagi eest ära lõhkuma ei pidanud ja isegi kanalit ei läinud tarvis (2,0) mootoril , ainult et närvikulu oli omajagu sest ruumi peale pingutamiseks oli vähe kuid "kullinokkadega" sai asi aetud :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 20.01.11 20:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
Kas ventikad töötavad esimese kiiruse peal või teise ? Kui teise peal, siis vaata kas nr 217 relee eemaldamisega jäävad seisma. Mul autol sama probleem, et ventikas käisid ees(juba süüüte sisse keeramisel, külma mootoriga). Ma pole suutnud siiamaani suutnud leida, milline andur käivitab vendi teise astme. 3 anduril olen otsi lahti kiskund, aga ikka vent uhab ees. Vaata omal radika küljes olev andur üle. Kui pistiku andurilt lahti tõmbad ja vendid seisma jäävad siis oled leidnud vea. Kui ei jää siis proovi mootori küljes olevat temp andurit. Rida viiel on järeljahutusandur tulemüüri pool mootori otsas, aga teiste mootorite andurite asukohti ei tea. Mina arvan, et minu ventikate probleem seisneb vigases kliimaplokis, mis paneb villast. Samuti võib olla relee ka kokku jäänud. Aitab relee vahetusest. Kui oled veale jälile saanud, anna siis ikka teistele ka teada.


Oled kindel selles "pistik välja vent seisma teoorias"? See läheb natuke vastuollu minu arusaamast avariireziimist. Loogilisem oleks signaal maha ja max jahutusreziimi. Sest loogilisem oleks, et masina eluiga mingi sensori ärakukkumisel üritatakse pikendada, mitte lõpetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 21.01.11 04:14 Tsiteeri


See "pistik välja vent seisma teooria peab siiski paika. Tuttav autoremondi luksepp soovitas sedasi toimida kui avastasin et vendikad auto käivitamisel kaasa tulevad. Seisma nad peale seda jäid ja Forssi peale seda oma sammud ka seadsin, uue anduri soetasin ja auto on tänaseni korras selles osas :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Toomas15
huviline



Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C5

postitati 21.01.11 04:17 Tsiteeri


Samad kogemused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.8% - SQL: 73.2%]