Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mõned küsimused 1,9 TDI 81kw kohta (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2651)
alaru
huviline



Registreerunud 06.01.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.11 17:04 Tsiteeri
Mõned küsimused 1,9 TDI 81kw kohta



Tere,

Olen uus Audi omanik, autoks siis pealkirjas nimetatud B5 kerega A4 Avant, 1,9 TDI 81kw mootoriga. Olles nüüd mõned nädalad autoga sõitnud, on tekkinud mõningad küsimused. Ei hakka eraldi teemasid kõigi küsimustega tegema, ehk keegi ei pahanda, kui siia need kirja panen ja äkki keegi oskab kommenteerida.

1. Paar korda sõidu ajal on hakanud vilkuma eelsüüteküünalde tuli. Vilgub paarkümmend sekundit ja kustub ära. Käivitumisega probleeme ei ole. Mida see võib tähendada?

2. Mootori temp. näitab ka peale pikka sõitu ca 70-kraadi, salong läheb viletsalt soojaks ja salongivent. puhub koguaeg täisvõimsusel, et soe sees oleks. Jahutusvedelikku on piisavalt. Termostaat?

3. Aknad seest koguaeg udused, kuigi salongivent puhub enamasti täisvõimsusel. Salongiõhu filter tuleks vahetada?

Tänud, kui keegi oskab abiks olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.01.11 17:10 Tsiteeri


Vilkuv eelsüüte tuli tähendab viga toitesüsteemis. Vaja arvutiga vaadata mis räägib. Temp tõuseb diislil suht kaua maanteel 90 nega sõites kuskil 15 km, et saavutada 90. aga vahetada on teda suht lihtme lase igaksjuhuks uus korralik asi panna mitte päris odav. Salongiventi võiks hoida natuke madalamal kiirusel kui täiskiirus siis mootor soojeneb ka kiiremini. Filter vaheta kindlasti ära. Kas magusat jahutusvedeliku lõhna pole salongis? Ega siserinlusele pole ahi pandud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alaru
huviline



Registreerunud 06.01.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.11 17:23 Tsiteeri


Ok, termostaadi ja filtri üritan lähiajal ära vahetada. Jahutusvedeliku lõhna salongi ei tule. Viimasest küsimusest ei saanud aru.. mis see tähendab?

Ega keegi äkki mingit elektroonilist remondimauali ei oma, olen otsinud, kuid netist leidnud ei ole. Oma algtasemel auto-parandamise oskuste juures ei oska termostaati ja filtrit üles leida, aga hea meelega teeks ikka ise :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 06.01.11 18:04 Tsiteeri


Kui on kliima-automaatikut omav isend, siis konsoolis on auto kujutisega nupp, kus ringjas nooleke - see ongi siseringluse funktsioon, ehk väljast enam öhku ei ammutata.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alaru
huviline



Registreerunud 06.01.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.11 18:26 Tsiteeri


Jep, kliima on olemas, aga autosisest reziimi ei ole kasutanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.01.11 18:43 Tsiteeri


Kui sul kliiamautomaat siis vajuta lihtsalt seda suurt nuppu kus auto peale kirjutatud ja rohkem ära näpi seda. Temperatuur vali vastavalt vajadusele 23-24 talvel tavaliselt. Kui sa need numbris põhja ketrad ei lähe auto sest kiiremini soojaks!
Selline
http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/31/101/14186913/kl1-19461.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alaru
huviline



Registreerunud 06.01.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.11 19:00 Tsiteeri


Ok, tänud, kasutan edaspidi siis seda AUTO reziimi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 06.01.11 19:29 Tsiteeri


Kasulikum ventika kiirust manuaalre˛iimis hoida. Kui mootor on külm, hoida ventika pöördeid madalamal, siis soojeneb ka mootor kiiremini. Pärast võib natuke juurde panna, küll siis külma-sooja õhu klapp reguleerib vajaliku temperatuuri sisse. Üsna rõve kui algul külma mootoriga hakkab täiega külma õhku puhuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 06.01.11 21:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alaru
Ok, tänud, kasutan edaspidi siis seda AUTO reziimi.



Ma arvan, et lihtsam oleks kliimasüsteem selgeks õppida. AUTO süsteemi puhul ta puhub kõigepealt ja enamasti jalgadele, nii et kui tahad aknaid jääst puhtaks saada siis pead ikka manuaalsed re˛iimi kasutama. Udused võivad olla ka seepärast, et autos on palju niiskust, näiteks mattide all jne, millest hiljem moodustub akendele jää.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.11 21:20 Tsiteeri


Kui mind vahel sigari rooli lastakse siis seal ma käitun järgmiselt: Käivitan auto, panen süsteemi aknale puhuma temp 20-21c, puhastan auto väljast, sõidan umbes 5km ja siis alles "auto" peale. Hiljem võib temeratuuri tõsta, kui vajadust. Ei mingit udu klaasidel. Eks see ole iga autoga erinev mis ta 21c või 30c juures tegelikult teeb/sooja salongi toodab. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lohe
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4 motion 1,9TDI 96kw; Audi 80 B4 2.0 85kw

postitati 10.01.11 12:44 Tsiteeri


Vilkuv eelsüüte tuli võib tähendada ka seda, et piduri pedaali asend pole 000 vaid on 001, ehk peaadli asendi anduri arvates on pidur peal. Kui seda juhtub vahest sõidu ajal, siis proovi varbaga piduri pedaali üles tõmmata ja vaata kas aitab. Kui aitab siis tead kuskohast viga edasi otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 11.01.11 09:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
Tsitaat:
Algselt postitas: alaru
Ok, tänud, kasutan edaspidi siis seda AUTO reziimi.



Ma arvan, et lihtsam oleks kliimasüsteem selgeks õppida. AUTO süsteemi puhul ta puhub kõigepealt ja enamasti jalgadele, nii et kui tahad aknaid jääst puhtaks saada siis pead ikka manuaalsed re˛iimi kasutama. Udused võivad olla ka seepärast, et autos on palju niiskust, näiteks mattide all jne, millest hiljem moodustub akendele jää.


See on vist küll nii ja naa. Minu autol puhub ntks jaheda mootoriga õhku ainult klaasile. Kui auto käivitan, hakkab klaasile puhuma ja puhub seni, kuni õhk juba natuke soojenema on hakanud. Samas kui olen AUTO peale vajutanud siis algul ei õuse puhuri kiirus üldse. Käega katsudes tunnen, et õrnalt juba sooja tuleb ja puhur võiks nüüd juba kiireminigi käia. Seega klõpsin vahel ikka manuaalselt kiirust juurde. Kui mootor on külm, siis püsib päris pikalt ainult kolm pulka ekraanil, õhku peaaegu et ei tulegi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.0% - SQL: 70.0%]