Eneke.
huviline
Registreerunud 04.01.11
Asukoht: Tartu.
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.11 00:07
|
|
|
Audi 80 - 1988 - Eneke
Tere!
Kuna kasutaja "tuljo4" soovitas koguaeg, et teeksin ka kasutaja siia klubisse , siis saigi hakatud uurima kõigepealt külalisena selle klubi elu ning
täna ka lõpuks kasutaja tehtud. Esimese asjana muidugi tundus loogilisena teha teema oma auto muredest ja rõõmudest.
Autoks on 1988 aastal tehasest välja veerenud Audi , mille tagaküljel ilutseb kaks numbrit : 80. Eestis on Audi regatud 04.11.2004 aastal ja ka 2004
aastal ta minu kätte ka jõudiski. Ostes oli läbisõit midagi 170 000 kanti , võin ka eksida väheke. Nüüdseks on aastaid möödunud 7 , kellades ilutseb
kõvasti üle 400 000 olev arv ja auto on ikka väga hästi ennast üleval pidanud. Aastaid olen sõitnud iga hommik Rõngust Tartusse tööle ja teepeale on
jätnud 1 kord ( käigukast ) ning 2 kord linnas teise jama pärast.
Kapoti all tegutseb 66kW mootor , mis tarbib vägagi viisakalt bensiini. Värvuseks on kirjalikult mainitud helepruuni ja veoskeem pooleldi halvatud ehk
esiveoline. Käike peab ise vahetama. Salongis on istumiseks
tekstiilpolster , muusikat laseb originaal stereo ja talvel soojendab/suvel jahutab konditsioneer. Tegelikult lisadest polegi midagi väga rääkida ,
plank mis plank. Talveks on koledad valuveljed talverehvidega ja suveks on vähe uhkemad valukad koos suverehvidega.
Eespool mainitud , et paar korda olen ka teele jäänud , mistõttu sai vana käigukast ära visatud ning uus ( teise mehe vana) asemele pandud. Muidugi
õlid vahetatud , mootoris igasuguseid juppe , veermik korda tehtud , summuti parandus ja ka üritanud välimuse eest hoolitseda. Raha on päris hästi
tambitud autosse korda tegemiseks , kuid alati kui midagi korda saan , siis laguneb jälle midagi ära. Nokk kinni , saba lahti. Tegelikult ideaalis vajaks mootor üldse uue asemele panekut või siis suuremat
remonti, juhipoolsel poritiival on suur mõlk ning ka uus poritiiv oleks sellepärast vaja muretseda, esiaken vajaks asendamist uue vastu jne.
Ausaltöeldes enam ei teagi kas hakata raha autosse tampima või mitte .. majanduslikult ka tead mis parim aeg pole ja kui nüüd tõesti mootor lähiajal
koostöö lõpetab , siis kisub asi sinna , et hakkan jala käima. Mitte küll Rõngust-Tartu .. varsti niikuinii kolin Tartu ning Tartu nüüd väga suur linn
ka pole .. kõndides või bussidega saab väga edukalt punktist A punkti B jõuda.
Talve üritan vastu pidada ja kevadel mootorit veidi uurida , mis vahetust nõuab ja mis mitte ning jõuda otsusele , mis autost edasi saab.
Kuid vaadates asja helgemat poolt , siis pole nuriseda ka midagi. Auto on aastaid mind enamvähem ustavalt teeninud ning eks ta ole vanaks ka juba
jäänud .. nii vana auto puhul on täiesti mõistevad mootorivead jms. Ja ülevaatuse läbis muide puhtalt!
Ja mõned pildid :
Kevadel siis üks suurem pesu, suverehvid koos velgedega alla visata ja tegeleda tehnilise poolega. Tahaks ikka nii teha , et seisma teda ei jäta.
Ene.
|
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 05.01.11 17:33
|
|
|
Nagu üteldakse "kobe vanake" , tore kuulda et inimesed selliseid natu vanemaid autosid ka ikka hoiavad ja viitsivad tegeleda nendega. Jaksu ja palju
viitsimist et ikka auto liikleks.
|
|
|
|
tuljo4
huviline
Registreerunud 10.10.09
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0Q '11; 100 2.6 '93
|
postitati 05.01.11 21:58
|
|
|
Sain aru su jutust telefonis , et tegid täna sõprust maantee kõrval oleva lumehangega ?
|
|
|
|
Evike
klubiliige
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Ida - Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, Audi A6 Avant 4F
|
|
Eneke.
huviline
Registreerunud 04.01.11
Asukoht: Tartu.
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.11 15:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri_O
Nagu üteldakse "kobe vanake" , tore kuulda et inimesed selliseid natu vanemaid autosid ka ikka hoiavad ja viitsivad tegeleda nendega. Jaksu ja palju
viitsimist et ikka auto liikleks. |
Tänud.
Tsitaat: | Algselt postitas: tuljo4
Sain aru su jutust telefonis , et tegid täna sõprust maantee kõrval oleva lumehangega ? |
Tõsi , nõo ristis sai õhtul sõprust tehtud hangega. Eks ilm oli väga halb, autod möödasõites pritsisid aknad täis seda suppi , mis hetkeks lõi
väljanägemise võimatuks ja libedus mängisid siin rolli. Väike vale nõks ja tagumik lendas hange. Kuid õnneks teised autojuhid tulid kohe appi ja auto
sai tee peale tagasi üsna kiiresti. Midagi katki ei läinud , lihtsalt kerge ehmatus.
Tsitaat: | Algselt postitas: Evike
Tahtsin lihtsalt öelda, et mul samat sorti ja sama vana auto. Probleemid enam - vähem samad ja pappi on ikka päris mehiselt läind. Eelmine kevad sai
mootori remondiks ja muudeks väiksemateks jamadeks üle 10 tonni välja
käia, see oli ühe korra eest, aga aasta peale lisandusid veel mõned remondi kulud, et üsna kallis lõbu vana autot pidada. Teh., ülevaatuse saab õnneks
ametlikult läbi . Edu Sulle ja hoolitseme siis ikka oma sõbrakeste eest,
et nad meid ikka truult teeniks. |
Tänud. Kallis on nende vanakeste pidamine küll, kuid ega teisiti ei saaks ka ja truult on ta teeninud küll. Teh. ülevaatuselt olen ise ka siiani ikka
ametlikult läbi saanud ja tulevikus loodan seda nii ka jätkata. Sullegi
edu vanakese korras hoidmisel!
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.11 18:41
|
|
|
Ärge öelge üldse nii, et vanu autosid on kallis pidada. Sellise jutu peale ei soovitaks uuema ja moodsama tehnikaga auto peale üldse mõeldagi. Vanad
autod on plangud, neil ei ole midagi mis võiks laguneda, peale kulujuppide. Mõelge nüüd uuemate autode elektroonika jm. peale, mis neil küljes on ja
mis päris mõnuga ka töölepinguid lõpetavad.
Seega ärge kiruge tublisid vanakesi. Ei tea, kas need uuemad nii vanaks
suudavad eladagi.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
ain25
klubiliige
Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Viljandimaa.
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi coupe. Skoda
|
postitati 06.01.11 20:29
|
|
|
Hoia ikka seda vanakest
Sama siin,et meeldivad vanemad masinad rohkem,kuna elektroonikat vähe ja suht lollikindlad ja vastupidavad
Eks raha ikka kulubAga selle eest on masin ju korras ja hea meel
Olen juba selline fanatt
|
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 06.01.11 20:30
|
|
|
Sulaselge tõsi kui aus olla.
|
|
|
|
ain25
klubiliige
Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Viljandimaa.
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi coupe. Skoda
|
postitati 06.01.11 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri_O
Sulaselge tõsi kui aus olla. |
Jep
|
|
|
Audihauto
huviline
Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4
|
postitati 07.01.11 07:47
|
|
|
Tegu siiski Enekese audiga 8o.Ei tahaks küll teemat risustada,aga eks enamus siinseid kommijaid ka ise alustanud taolistest isenditest(ka mina)Nii et
teema -vana uus-vist kohatu
|
|
|
Audihauto
huviline
Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4
|
postitati 07.01.11 07:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audihauto
Tegu siiski Enekese audiga 8o.Ei tahaks küll teemat risustada,aga eks enamus siinseid kommijaid ka ise alustanud taolistest isenditest(ka mina)Nii et
teema -vana uus-vist kohatu | Auto on ju Audi.
|
|
|