Audihauto
huviline
Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4
|
postitati 31.12.10 16:20
|
|
|
Välis termomeetri täpsus
Siis pealkirjas mainitud teemal küsimus.Kuna paigaldasin selle näidiku ja anduri ise,siis mure on selles,et auto külmana käivitades näitab enam-vähem
õiget kraadi.Kuid mida kauem kohapeal lasta töötada mootoril,seda rohkem näitab +.Küsimus siis selles kui täpsed on originaal näidikud,just huvitab,et
kas kohapeal seistes töötava mootoriga temp ei muutu?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 31.12.10 16:23
|
|
|
Muidugi muutub. Andur asub radika ees ju. Kui radikas on kuum õhkab ka andurile midagi ja hakkabki soojemat näitama.
|
|
|
Audihauto
huviline
Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4
|
postitati 31.12.10 16:36
|
|
|
Originaalis vist ja,aga ma riputasin selle isegi veel kaugemale,võre vahelt välja nimelt.Aga väljas oli -9 ning pärast poole tunii möödumist kohapeal
näitas 14,5+.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 31.12.10 16:47
|
|
|
Kohapeal seistes õhkab see soojus anduri soojemaks, proovi nüüd niimodi, et mine tee kerge tiir linna/maantee peal ja vaata mida näitab see temp andur
vahetult ennem seisma jäämist. Kiirus ei tohi mõjutada, temperatuuri anduri tööd, st temp ei tohi muutuda sõites jahedamaks õigest temperatuurist.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
230Ott
huviline
Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Espace 4; Scenic II
|
postitati 31.12.10 16:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audihauto
Originaalis vist ja,aga ma riputasin selle isegi veel kaugemale,võre vahelt välja nimelt.Aga väljas oli -9 ning pärast poole tunii möödumist kohapeal
näitas 14,5+. |
Paigaldasin ka kunagi B4-jale välistemperatuuri anduri mootorist võimalikult kaugele. Tulemus oli see, et mida kauem mootor töötas, seda kõrgemat
temperatuuri näitas. Paigaldasin siis anduri C4 eeskujul radiaatori ette tala külga ja tulemus palju parem. Mõlemal autol näitavad seistes sooja
mootori korral tegelikust kõrgemat temperatuuri, kuid liikumise ajal on näidud õiged. Ehk siis, kuigi tundub terve mõistuse vastu, paigalda
temperatuuri andur sinna, kuhu tehaseski paigaldatakse.
|
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 31.12.10 16:53
|
|
|
Kellelgi sellist asja on olnud, et välistemperetuuri näidik näitab alguses õigeid numbreid. Natuke sõita siis hakkab äärmusest äärmusesse näitama ehk
nt - 60 ja + 50 ja kõikvõimalikud numbrid vahepeal. Siis viskab vahepeal E tähe ette ning suht tihti on ees ka - - - .
Hakkas tegema sellist asja see suvi peale neid +35 ja rohkem soojakraade. Andur võis kuumaga ehk üles öelda ?
Andur on õige koha peal ehk radika ees.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 31.12.10 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Athlon
Kellelgi sellist asja on olnud, et välistemperetuuri näidik näitab alguses õigeid numbreid. Natuke sõita siis hakkab äärmusest äärmusesse näitama ehk
nt - 60 ja + 50 ja kõikvõimalikud numbrid vahepeal. Siis viskab vahepeal E tähe ette ning suht tihti on ees ka - - - .
Hakkas tegema sellist asja see suvi peale neid +35 ja rohkem soojakraade. Andur võis kuumaga ehk üles öelda ?
Andur on õige koha peal ehk radika ees. |
Juhe katki või andur jamab.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 31.12.10 17:19
|
|
|
Originaal andur arvestab auto kiirust ja andur ise asub radika ees kus õhk liigub.
|
|
|
Audihauto
huviline
Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4
|
postitati 31.12.10 17:26
|
|
|
Sõites ongi nagu enam -vähem,aga kuna elan tTallinnas,siis enamus sõitu möödub kuskil ummikus,või kedagi lükates.Kompu näitab keskmiseks liikumis
kiiruseks 16Tänud kõigile vastajaile,nagu asjast aru saan,siis töötab antud andur vaid liikudes.
|
|
|
Audihauto
huviline
Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4
|
postitati 31.12.10 17:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audihauto
Sõites ongi nagu enam -vähem,aga kuna elan tTallinnas,siis enamus sõitu möödub kuskil ummikus,või kedagi lükates.Kompu näitab keskmiseks liikumis
kiiruseks 16Tänud kõigile vastajaile,nagu asjast aru saan,siis töötab antud andur vaid liikudes. | Sellisel juhul on sellest kasu vaid
hetkeks,kui saan öelda,et käivitus antud - juures.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 31.12.10 19:14
|
|
|
Nii C4 100 kui A6 puhul ei ole täheldanud erilist valetamist. Ka kohapeal pikemalt seistes tõuseb temperatuur heal juhul paar kraadi ja mida külmem
ilm, seda väiksem muutus on.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 31.12.10 19:18
|
|
|
Mul näitas juba +10 kraadi juures, et väljas on -2 vms Ikka päris võssa
kohe. Kuna aga eriti ei jälgi seda, siis pole ka siiamaani häirinud see mure. 200 20V-l võiks ka radika juurest otsida seda?
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 31.12.10 20:28
|
|
|
Mulle on ammu selgeks saanud, et näitu tasub usaldada vaid siis kui oled mõnda aega sõitnud või siis kui hommikul peale pikemat seismist auto
käivitad.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 31.12.10 23:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Mul näitas juba +10 kraadi juures, et väljas on -2 vms Ikka päris võssa
kohe. Kuna aga eriti ei jälgi seda, siis pole ka siiamaani häirinud see mure. 200 20V-l võiks ka radika juurest otsida seda? |
Siis sul pigem mure rikkis anduris. Tavaliselt ikka näitab rohkem kui tegelt on kuna auto õhkab soojust ja suvel on teepind ka maru kuum.
|
|
|
kopu11
huviline
Registreerunud 14.12.08
Asukoht: Rapla mk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6(C5), 4,2 quattro
|
postitati 01.01.11 10:31
|
|
|
Talvisel ajal näitab mul ikka suhteliselt täpselt nii linnas sees kui maanteel (A6 C5), võrrelnud olen erinevate postidega kus tallinnas temperatuuri
näitab ja erinevus tavaliselt maksimaalselt 1 kraad. Valetama hakkab siis kui lumes mütata, siis hakkab soojemat näitama kui tegelikult on.
|
|
|