Lehekülgi: 1 2 |
reimo559
huviline
Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 26.12.10 13:45
|
|
|
Audi 100 2.0 - 1992 - reimo559
Kapotiall tiksub siis 2.0 85kw moto.
Tegemist on täiesti mehaanilise autoga, lisasid ei ole ja hetkel ei tunne ka puudust kuna finants ei luba.
Auto on olnud paar kuud endakäes, selle ajaga lõpetas õlipump töölepingu, aga see asi sai korda aetud
sai vahetatud ka õli, õlifilter ja karteri tihend.
Mõned pildid siis autost, kvaliteet pole just kõigeparem sest telefoniga tehtud pildid.
|
|
|
kermz
klubiliige
Registreerunud 25.06.08
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 AVANT C6 3.0 TDI quattro AUDI A6 AVANT C7 3.0 TDI quattro
|
postitati 26.12.10 14:10
|
|
|
Muretuid kilomeetreid. Loodan et passatiga ei anna võrreldagi.
|
|
|
reimo559
huviline
Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 29.12.10 16:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kermz
Muretuid kilomeetreid. Loodan et passatiga ei anna võrreldagi.
|
Passat oli omamoodi pill
|
|
|
reimo559
huviline
Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 29.12.10 16:16
|
|
|
Äkki keegi oskab aimata miks vajab pikemat käiamist et tööle läheks mootor?
Kas asi võib süütes olla äkki?
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 29.12.10 16:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reimo559
Äkki keegi oskab aimata miks vajab pikemat käiamist et tööle läheks mootor?
Kas asi võib süütes olla äkki? |
Võib-olla mõni pihusti kalab, bensiinipump. Üldiselt R5 kipuvadki pika käiamise peale käivituma. Endal ka alati kohe paugust ei lähe, kuid ei pea seda
probleemiks otseselt. Muud asjad töötavad ilusti.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 29.12.10 16:23
|
|
|
Kütus jookseb tagasi paaki,pumba klapp ei pea.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 29.12.10 16:23
|
|
|
Jagajat oled vaadanud?
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
reimo559
huviline
Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 29.12.10 16:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Tsitaat: | Algselt postitas: reimo559
Äkki keegi oskab aimata miks vajab pikemat käiamist et tööle läheks mootor?
Kas asi võib süütes olla äkki? |
Võib-olla mõni pihusti kalab, bensiinipump. Üldiselt R5 kipuvadki pika käiamise peale käivituma. Endal ka alati kohe paugust ei lähe, kuid ei pea seda
probleemiks otseselt. Muud asjad töötavad ilusti. |
Tegemist on r4 mootoriga ja mehaanilise pritsega.
|
|
|
reimo559
huviline
Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 29.12.10 16:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Jagajat oled vaadanud? |
Kahjuks ei ole veel, aga peab vist vaatama kindluse mõttes
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 29.12.10 16:29
|
|
|
Suure tõenöosusega lehyse poolt pakutud variant, endal ka arvatavasti sama asi tahaks vahetamist, ehk pumba otsas see tagasilaske klapp.
|
|
|
reimo559
huviline
Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 29.12.10 16:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: woush
Suure tõenöosusega lehyse poolt pakutud variant, endal ka arvatavasti sama asi tahaks vahetamist, ehk pumba otsas see tagasilaske klapp.
|
ok, peab sooja saama kuhugi ja asja tsekkama, sest nii on ka natuke nõme et peab käijama
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 29.12.10 16:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reimo559
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Tsitaat: | Algselt postitas: reimo559
Äkki keegi oskab aimata miks vajab pikemat käiamist et tööle läheks mootor?
Kas asi võib süütes olla äkki? |
Võib-olla mõni pihusti kalab, bensiinipump. Üldiselt R5 kipuvadki pika käiamise peale käivituma. Endal ka alati kohe paugust ei lähe, kuid ei pea seda
probleemiks otseselt. Muud asjad töötavad ilusti. |
Tegemist on r4 mootoriga ja mehaanilise pritsega. |
Õigus jah. On olemas ka R5 2.0 aga ju ma lohakalt lugesin.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 29.12.10 17:25
|
|
|
Audi 90 on ainult pakutud 2.0 r5 mootorit.
Külma ja sooja mootoriga esineb see pikalt käivitust? Kui mootor tööle läheb siis liigub ilusti edais ja pöördesse läheb ka hästi?
Esimene elementaarne on vahetada bensiinifilter ja õhufilter. Vaevalt et seal otseselt viga, aga parem oleks. Teine asi oleks vaadata süütesüsteem
üle. Kontrolli jagajakaane ja rootori olukord üle ning puhasta/vaheta väälja kui on vajadust. Väga hea oleks ka kui küünlad vahetadaksid.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 29.12.10 19:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: woush
Suure tõenöosusega lehyse poolt pakutud variant, endal ka arvatavasti sama asi tahaks vahetamist, ehk pumba otsas see tagasilaske klapp.
|
Kui uus pump osta, kas siis on see klapp seal küljes?
|
|
|
reimo559
huviline
Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 29.12.10 20:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: woush
Suure tõenöosusega lehyse poolt pakutud variant, endal ka arvatavasti sama asi tahaks vahetamist, ehk pumba otsas see tagasilaske klapp.
|
Kui uus pump osta, kas siis on see klapp seal küljes? |
Kahjuks ei oska öelda
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 30.12.10 05:55
|
|
|
Klapp on pumba sees mis takistab kütuse tagasi voolamist läbi pumba paaki et surve ei langeks kui mootori seiskad.
|
|
|
Siim105
huviline
Registreerunud 02.01.11
Asukoht: Räpina
Kasutaja on eemal
Auto: Vw GolfLD mk1 '79 Vw JettaTX mk1 '83 Audi B3 2.0 '89 Audi Avant C3Q '87 Vw Passat B3 '88
|
postitati 02.01.11 16:15
|
|
|
Ikka audi peale üle .
Muidu kena pilliga tegu.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 02.01.11 16:33
|
|
|
Mul sooja mootoriga tahab ka veidi pikemat käiamist, selle bensiinipumba klapi vea välistaksin, sest pump on mõni aasta tagasi vahetatud ja enne pumba
vahetust oli täpelt sama moodi. Pealegi kui mootor maha jahtub, siis läheb kiiremini tööle. Arvatavasti asi selles, et pihustid jäävad tilkuma ja
sooja mootori jaoks tekib liiga rikas segu. Mulle tundub, et läheb veidi paremini tööle kui sooja mootoriga ei oota ära kuni pump on rõhu kätte saanud
(kui süüde sisse panna, siis on kuulda kuidas pump paar sekundit töötab), vaid keeran võtme kiirelt "süüde sees" asendist üle starteri peale.
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 03.01.11 04:37
|
|
|
Temperatuuri andur,viska juhe järgi peaks näitama vigu.
|
|
|
reimo559
huviline
Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
|
kermz
klubiliige
Registreerunud 25.06.08
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 AVANT C6 3.0 TDI quattro AUDI A6 AVANT C7 3.0 TDI quattro
|
postitati 02.04.11 06:46
|
|
|
Aga palun:
X4B = National sales program Switzerland
B0F = Component parts set, complying with vehicle type for Switzerland, various parts
C0H = Steel wheels 6J x 15
G0C = 5-speed manual transmission
H3E = Tires 195/65 R15 V (black)
J1F = Battery 265 A (50 Ah)
M4G = 4-cylinder gasoline engine 2.0 L/85 kW closed-loop catalytic converter base engine is T4G
Q1A = Standard front seats
3U2 = Sliding trunk cover
1AB = Power brake
1G2 = Steel spare wheel with original equipment tires
1MA = Steering wheel
1N1 = Power steering
3AD = Right exterior mirror: convex, adjustable from inside
3BC = Left exterior mirror: adjustable from inside, flat
T4G = 4-cylinder gasoline engine 2.0 L unit 048.A
8EI = Twin headlight for driving on the left (gas discharge) w/ integrated high beam
351 = code not found :-(
4UA = Without air bag
0G1 = Gearshift lever
8AA = Without radio
8GD = Alternator 90A
8FA = Without second battery
8RM = 8 speakers (passive)
1KA = Drum brakes, rear
1LA = Disc brakes, front
3FA = Without roof insert (standard roof)
3YB = Door pockets, front
1BA = Standard suspension/shock absorption
|
|
|
reimo559
huviline
Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 08.09.11 13:02
|
|
|
Õõtsad
Tervitus
pole tükk aega kirjutanud kuna pole põhjust olnud, aga nüüd oleks vaja hüva nõu
Käsil on õõtsade vahetus ja oleks vaja teada kuidas ma saan poolraami küljes olevalt puksilt hülsi küljest?
Stablika varras on lahti ja sarniir on küljest juba.
Loodan et saite minu mõttest aru mida ma silmas pidasin
Tänades Reimo.
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 08.09.11 13:20
|
|
|
Hülsi ja poolraami vahelt mingi väikse lapik kruvikaga painutad natukene seda hüllsi, ning siis juba saad näpitsatega kinni võtta ja välja tõmmata.
Halvimal juhul pead uued hülsid ostma, kuid need ei maksnud nagu suht midagi minu mäletamist mööda.
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
reimo559
huviline
Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 08.09.11 13:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arro
Hülsi ja poolraami vahelt mingi väikse lapik kruvikaga painutad natukene seda hüllsi, ning siis juba saad näpitsatega kinni võtta ja välja tõmmata.
Halvimal juhul pead uued hülsid ostma, kuid need ei maksnud nagu suht midagi minu mäletamist mööda. |
Olgu, lähen üritan nikerdada siis
Tänud
|
|
|
reimo559
huviline
Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
|
Lehekülgi: 1 2 |