Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.0 - 1992 - reimo559 (Vastuseid: 49 | Vaatamisi: 6725)
reimo559
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 26.12.10 13:45 Tsiteeri
Audi 100 2.0 - 1992 - reimo559



Kapotiall tiksub siis 2.0 85kw moto.

Tegemist on täiesti mehaanilise autoga, lisasid ei ole ja hetkel ei tunne ka puudust kuna finants ei luba.
Auto on olnud paar kuud endakäes, selle ajaga lõpetas õlipump töölepingu, aga see asi sai korda aetud
sai vahetatud ka õli, õlifilter ja karteri tihend.
Mõned pildid siis autost, kvaliteet pole just kõigeparem sest telefoniga tehtud pildid.


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/317/474/0794874632c8f5.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/317/474/079487459a679d.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/317/474/0794874513ed3d.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/317/474/0794874470038c.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kermz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.06.08
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 AVANT C6 3.0 TDI quattro AUDI A6 AVANT C7 3.0 TDI quattro

postitati 26.12.10 14:10 Tsiteeri


Muretuid kilomeetreid. Loodan et passatiga ei anna võrreldagi. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reimo559
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 29.12.10 16:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kermz
Muretuid kilomeetreid. Loodan et passatiga ei anna võrreldagi. :D


Passat oli omamoodi pill :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reimo559
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 29.12.10 16:16 Tsiteeri


Äkki keegi oskab aimata miks vajab pikemat käiamist et tööle läheks mootor?
Kas asi võib süütes olla äkki?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 29.12.10 16:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reimo559
Äkki keegi oskab aimata miks vajab pikemat käiamist et tööle läheks mootor?
Kas asi võib süütes olla äkki?


Võib-olla mõni pihusti kalab, bensiinipump. Üldiselt R5 kipuvadki pika käiamise peale käivituma. Endal ka alati kohe paugust ei lähe, kuid ei pea seda probleemiks otseselt. Muud asjad töötavad ilusti.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 29.12.10 16:23 Tsiteeri


Kütus jookseb tagasi paaki,pumba klapp ei pea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 29.12.10 16:23 Tsiteeri


Jagajat oled vaadanud?


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reimo559
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 29.12.10 16:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Tsitaat:
Algselt postitas: reimo559
Äkki keegi oskab aimata miks vajab pikemat käiamist et tööle läheks mootor?
Kas asi võib süütes olla äkki?


Võib-olla mõni pihusti kalab, bensiinipump. Üldiselt R5 kipuvadki pika käiamise peale käivituma. Endal ka alati kohe paugust ei lähe, kuid ei pea seda probleemiks otseselt. Muud asjad töötavad ilusti.


Tegemist on r4 mootoriga ja mehaanilise pritsega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reimo559
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 29.12.10 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Jagajat oled vaadanud?


Kahjuks ei ole veel, aga peab vist vaatama kindluse mõttes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
woush
huviline



Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: STI

postitati 29.12.10 16:29 Tsiteeri


Suure tõenöosusega lehyse poolt pakutud variant, endal ka arvatavasti sama asi tahaks vahetamist, ehk pumba otsas see tagasilaske klapp.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reimo559
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 29.12.10 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: woush
Suure tõenöosusega lehyse poolt pakutud variant, endal ka arvatavasti sama asi tahaks vahetamist, ehk pumba otsas see tagasilaske klapp.


ok, peab sooja saama kuhugi ja asja tsekkama, sest nii on ka natuke nõme et peab käijama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 29.12.10 16:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reimo559
Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Tsitaat:
Algselt postitas: reimo559
Äkki keegi oskab aimata miks vajab pikemat käiamist et tööle läheks mootor?
Kas asi võib süütes olla äkki?


Võib-olla mõni pihusti kalab, bensiinipump. Üldiselt R5 kipuvadki pika käiamise peale käivituma. Endal ka alati kohe paugust ei lähe, kuid ei pea seda probleemiks otseselt. Muud asjad töötavad ilusti.


Tegemist on r4 mootoriga ja mehaanilise pritsega.

Õigus jah. On olemas ka R5 2.0 aga ju ma lohakalt lugesin.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 29.12.10 17:25 Tsiteeri


Audi 90 on ainult pakutud 2.0 r5 mootorit.
Külma ja sooja mootoriga esineb see pikalt käivitust? Kui mootor tööle läheb siis liigub ilusti edais ja pöördesse läheb ka hästi?
Esimene elementaarne on vahetada bensiinifilter ja õhufilter. Vaevalt et seal otseselt viga, aga parem oleks. Teine asi oleks vaadata süütesüsteem üle. Kontrolli jagajakaane ja rootori olukord üle ning puhasta/vaheta väälja kui on vajadust. Väga hea oleks ka kui küünlad vahetadaksid.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 29.12.10 19:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: woush
Suure tõenöosusega lehyse poolt pakutud variant, endal ka arvatavasti sama asi tahaks vahetamist, ehk pumba otsas see tagasilaske klapp.


Kui uus pump osta, kas siis on see klapp seal küljes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reimo559
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 29.12.10 20:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: woush
Suure tõenöosusega lehyse poolt pakutud variant, endal ka arvatavasti sama asi tahaks vahetamist, ehk pumba otsas see tagasilaske klapp.


Kui uus pump osta, kas siis on see klapp seal küljes?


Kahjuks ei oska öelda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 30.12.10 05:55 Tsiteeri


Klapp on pumba sees mis takistab kütuse tagasi voolamist läbi pumba paaki et surve ei langeks kui mootori seiskad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim105
huviline



Registreerunud 02.01.11
Asukoht: Räpina
Kasutaja on eemal

Auto: Vw GolfLD mk1 '79 Vw JettaTX mk1 '83 Audi B3 2.0 '89 Audi Avant C3Q '87 Vw Passat B3 '88

postitati 02.01.11 16:15 Tsiteeri


Ikka audi peale üle ;).
Muidu kena pilliga tegu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 02.01.11 16:33 Tsiteeri


Mul sooja mootoriga tahab ka veidi pikemat käiamist, selle bensiinipumba klapi vea välistaksin, sest pump on mõni aasta tagasi vahetatud ja enne pumba vahetust oli täpelt sama moodi. Pealegi kui mootor maha jahtub, siis läheb kiiremini tööle. Arvatavasti asi selles, et pihustid jäävad tilkuma ja sooja mootori jaoks tekib liiga rikas segu. Mulle tundub, et läheb veidi paremini tööle kui sooja mootoriga ei oota ära kuni pump on rõhu kätte saanud (kui süüde sisse panna, siis on kuulda kuidas pump paar sekundit töötab), vaid keeran võtme kiirelt "süüde sees" asendist üle starteri peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 03.01.11 04:37 Tsiteeri


Temperatuuri andur,viska juhe järgi peaks näitama vigu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reimo559
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 01.04.11 19:15 Tsiteeri


Ei ole siia 2 kuud kirjutanud aga nüüd siis kirjutan.
Auto vahepeal seisis kuu aega, kuna ei olnud väga vajadust, sai siis tööl käidud ja raha natuke teenitud.
Neljarõngaline sai siis uued küünlad, esi amordid ja temp.anduri, muidugi hulga bensiini :D
Täna sai natuke pestud ka seda soolasodi maha.
Panen siis mõned pildid puhtast massinast :)

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/331/301/082900949a6081.jpg
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/331/301/082900937f6d2a.jpg
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/331/301/082900903709a2.jpg
Sisust ja salongist
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/331/301/0829008838eeb0.jpg
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/331/301/082900887eadc1.jpg
Selle pildipeal peaks olema siis lisad, mis autol olema peaks, äkki keegi räägiks mulle lähemalt, mis peaks olema :)
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/331/302/082901331ed334.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kermz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.06.08
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 AVANT C6 3.0 TDI quattro AUDI A6 AVANT C7 3.0 TDI quattro

postitati 02.04.11 06:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reimo559
Selle pildipeal peaks olema siis lisad, mis autol olema peaks, äkki keegi räägiks mulle lähemalt, mis peaks olema :)
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/331/302/082901331ed334.jpg

Aga palun:
X4B = National sales program Switzerland
B0F = Component parts set, complying with vehicle type for Switzerland, various parts
C0H = Steel wheels 6J x 15
G0C = 5-speed manual transmission
H3E = Tires 195/65 R15 V (black)
J1F = Battery 265 A (50 Ah)
M4G = 4-cylinder gasoline engine 2.0 L/85 kW closed-loop catalytic converter base engine is T4G
Q1A = Standard front seats
3U2 = Sliding trunk cover
1AB = Power brake
1G2 = Steel spare wheel with original equipment tires
1MA = Steering wheel
1N1 = Power steering
3AD = Right exterior mirror: convex, adjustable from inside
3BC = Left exterior mirror: adjustable from inside, flat
T4G = 4-cylinder gasoline engine 2.0 L unit 048.A
8EI = Twin headlight for driving on the left (gas discharge) w/ integrated high beam
351 = code not found :-(
4UA = Without air bag
0G1 = Gearshift lever
8AA = Without radio
8GD = Alternator 90A
8FA = Without second battery
8RM = 8 speakers (passive)
1KA = Drum brakes, rear
1LA = Disc brakes, front
3FA = Without roof insert (standard roof)
3YB = Door pockets, front
1BA = Standard suspension/shock absorption


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reimo559
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 08.09.11 13:02 Tsiteeri
Õõtsad



Tervitus
pole tükk aega kirjutanud kuna pole põhjust olnud, aga nüüd oleks vaja hüva nõu
Käsil on õõtsade vahetus ja oleks vaja teada kuidas ma saan poolraami küljes olevalt puksilt hülsi küljest?
Stablika varras on lahti ja sarniir on küljest juba.
Loodan et saite minu mõttest aru mida ma silmas pidasin :)
Tänades Reimo.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 08.09.11 13:20 Tsiteeri


Hülsi ja poolraami vahelt mingi väikse lapik kruvikaga painutad natukene seda hüllsi, ning siis juba saad näpitsatega kinni võtta ja välja tõmmata. Halvimal juhul pead uued hülsid ostma, kuid need ei maksnud nagu suht midagi minu mäletamist mööda.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reimo559
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 08.09.11 13:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arro
Hülsi ja poolraami vahelt mingi väikse lapik kruvikaga painutad natukene seda hüllsi, ning siis juba saad näpitsatega kinni võtta ja välja tõmmata. Halvimal juhul pead uued hülsid ostma, kuid need ei maksnud nagu suht midagi minu mäletamist mööda.


Olgu, lähen üritan nikerdada siis :)
Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reimo559
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4

postitati 17.10.11 16:44 Tsiteeri


Ei ole taaskord jälle kaua kirjutanud, lihtsalt sõitnud ja nautinud.
Leidsin mingi imeliku koha kust on coilid saada aga ei ole kindel kas sobiksid Audi 100-le, pildi järgi tundub küll, et sobiksid
kuigi on kirjutatud et A6-le

http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/product_info.php?info=p4476_ta-technix-gewindefahrwerk-audi-a6-4f---s6.html

Ja vaatasin, et pole suviseid piltte :) lisan siis

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/364/50/091025277ca385.jpg
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/364/50/091025345a54aa.jpg
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/364/50/091025359a3fe6.jpg
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/364/50/0910253698d886.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]