Lehekülgi: 1 2 |
rmm
klubiliige
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 30.09.05 15:40
|
|
|
Mootori juhtimine
On tekkinud mõte upgrade'ida stock S4 stage1'ks.
Väga suurt vahet vist erinevate chip'ide vahel ei ole, aga siiski, mida valida - mtm, apr, revo või veel midagi?
Endale meeldib revo sps3, aga selle kohta ei ole leidnud ühtegi graafikut ja netist võib (revo kohta) lugeda ka vastakaid arvamusi.
Keegi jagab kogemusi? Või mis sellest plaanist arvatakse?
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.05 15:46
|
|
|
APR oleks hea valik, seal saad mitu programmi ühe kivi peale ja pärast cruise nupuga vahetad mida soovid parajasti kasutada.
Eestis müüb seda www.dc-ice.ee
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 15.11.05 17:50
|
|
|
Soovitus veel lisaks stage 1 chipile: väljalase - turbodest uued downpiped 3"-sed ( või vanad tühjaks, kohe peale turbot on metallkatt ) , põhikatid
minema ja edasi 2x2.5" väljalase koos otseläbi resonaatoritega, resode arvu valid vastavalt enda kõrvale - üle 2 reso ei soovita.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.06 14:47
|
|
|
A6 360hp - Dahlbäck
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Ren
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5
|
postitati 23.07.06 19:56
|
|
|
Osade juttude järgi on Dahlbacki jõukõver ühtlasem ja meeldivam sõita kui ülejäänutel.
Samas ega ilmselt mööda ei pane ka APRga.
Sportec pole jälle samas suurem asi.
Loodetavasti oli veidi kasu
The replacement for displacement
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 23.05.07 19:37
|
|
|
Mootori juhtimine
K: S4 mootor ja 327kw SKN chip...
Tere,
edastan siis tuttava küsimust, et kas S4 mootori puhul saaks kasutada chippi, mis muidu mõeldud RS4-jale (seda kangemat.oli vist 327kw?) KUI on
tehtud : Sisselase, väljalase, sisselaske kolle, RS4 nukad + kaan porditud ning sobivad pihustid ja suuremad turbod + IC-d?
Või on need pritsungid piisavalt erinevad ning vaja ka RS4 aju? Või veel midagi puudu antud loetelus?
Eesmärk oleks siis S4 aidata chipitud RS4 tasemele, ilma alumist poolt modifitseerimata...
kõik inff oodatud
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 23.05.07 19:43
|
|
|
Mnjah, kas soft on Eestist pärit? Kui jah, siis tegemist 323KW softiga.
Mis S4-ja puutub, kui need modifikatsioonid tehtud, vaja veel teha: bena pump, rõhuregulaator, proovi. Kuid toimimise kohta ei julge midagi
garanteerida.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 23.05.07 19:56
|
|
|
jah Boschi 044 pump ja mingine aftermarket reguleeritav rõhuregulaator tal koos teiste juppidega täitsa olemas...eks siis hakkab katsetama. Muidu
mõttes oli jah Autohai poolt pakutav 323kw chip.
Selline küsimus veel, et kas originaal T03 turbode asemel näiteks 2xk24 (2.2 20v originaal) turbosid oleks väga suur lollus kasutada? Tiba suureks
jäävad vist?
Küsin kuna oleks võimalik ka saada 2 väga korralikku sellist....
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 23.05.07 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
jah Boschi 044 pump ja mingine aftermarket reguleeritav rõhuregulaator tal koos teiste juppidega täitsa olemas...eks siis hakkab katsetama. Muidu
mõttes oli jah Autohai poolt pakutav 323kw chip.
Selline küsimus veel, et kas originaal T03 turbode asemel näiteks 2xk24 (2.2 20v originaal) turbosid oleks väga suur lollus kasutada? Tiba suureks
jäävad vist?
Küsin kuna oleks võimalik ka saada 2 väga korralikku sellist.... |
Siin tekib kohe nr 1 probleem: üks on ilma sisese WG-ta ( KKK-24 ) ning K04 ja K03 on sisese WG-ga. T03 ei ole originaal vile, ei RS4 B5-l ega ka S4
B5-l 2.7 V6 biturbol.
Lisaks on vaja kindlasti RS4 õhulugejat jne jne. Lihtsam on ehk RS4 mootor koos ajuga osta või kohe üldse RS4
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.07 13:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
Tere,
edastan siis tuttava küsimust, et kas S4 mootori puhul saaks kasutada chippi, mis muidu mõeldud RS4-jale (seda kangemat.oli vist 327kw?) KUI on
tehtud : Sisselase, väljalase, sisselaske kolle, RS4 nukad + kaan porditud ning sobivad pihustid ja suuremad turbod + IC-d?
Või on need pritsungid piisavalt erinevad ning vaja ka RS4 aju? Või veel midagi puudu antud loetelus?
Eesmärk oleks siis S4 aidata chipitud RS4 tasemele, ilma alumist poolt modifitseerimata...
kõik inff oodatud |
need modifikatsioonid ei võrdu ju rs4 tehnikale üle minekuga, sul on vaja custom chipi. RS4 kivi S4 ajus autot käima ei pane.
ps! Autohai ei paku kindlasti SKN chipi ei S4 ega RS4le.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.07 07:58
|
|
|
Mootori juhtimine
Tsitaat: | Algselt postitas: basssoundman
Loomulikult oleks tore osta kalli raha eest MTM chip(mida kõik kiidavad) |
S4 B5 ja RS4 chipi kohta ei tea, kuid 2.2 20V turbokatele on kindlasti paremaid softi tegijaid. On käidud korduvalt mtmi kividega autosid dünomas ja
lubatust on vähem olnud 20-30hj.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.07 08:38
|
|
|
Mootori juhtimine
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
S4 B5 ja RS4 chipi kohta ei tea, kuid 2.2 20V turbokatele on kindlasti paremaid softi tegijaid. On käidud korduvalt mtmi kividega autosid dünomas ja
lubatust on vähem olnud 20-30hj. |
Aga elu on näidanud, et nad (MTM, SKN..) on turvalisemad ja töökindlamad. Kes on nõus mõnest KW-st loobuma selle nimel, et hing oleks rahulikum, kes
aga tahab võtta oma igapäeva autost viimast vinti. Inimesed on erinevad..
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
rmm
klubiliige
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 22.10.07 12:04
|
|
|
Mootori juhtimine
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Tsitaat: | Algselt postitas: basssoundman
Loomulikult oleks tore osta kalli raha eest MTM chip(mida kõik kiidavad) |
S4 B5 ja RS4 chipi kohta ei tea, kuid 2.2 20V turbokatele on kindlasti paremaid softi tegijaid. On käidud korduvalt mtmi kividega autosid dünomas ja
lubatust on vähem olnud 20-30hj. |
Läheb küll teemast natu mööda, aga klubilistest chipitud biturbo (S4) omanikud võiksid VAG-COMi abil väikse ülevaate oma softist teha.
Vaevalt et keegi viitsib/raatsib lihtsalt softivahetuse pärast dünoma minna.
Alustuseks piisaks FATS testi võrdlemisest, st logida blokki 003, kolmanda käiguga 4200-6500rpm. Edasi võib ka blokist 115 graafikuid joonistada.
Mingi pildi ehk saaks.
|
|
|
|
rmm
klubiliige
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 08.04.09 08:12
|
|
|
Mootori juhtimine
Mis chip'id need olid, st kelle remap'id?
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 09.04.09 09:41
|
|
|
Mootori juhtimine
Tsitaat: | Algselt postitas: rmm
Ma ei usu, et chipitud ei ole. Stock väände graafik peaks olema 1850-3600 rpm sirge joon @ 400Nm mootorist. Sul on 352Nm rattast, kui ma õigesti aru
saan. St ca 470Nm mootorist, kui arvestada 25% kadu. Lihtsalt väljalaske tühjaks tegemisega seda kindlasti ei saavuta.
Pealegi on see graafik väga sarnane tüüpilise chipitud S4 dünograafikuga, kuigi väände number võiks natuke suurem olla.
On sul rõhunäidik või oled kunagi VAG-COMiga rõhku loginud? |
Kui viskab 1bar või üle, on mitte stock soft ajus
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
|
basssoundman
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal
Auto: 3x RS4
|
postitati 08.07.09 17:09
|
|
|
Mootori juhtimine
Olavil, Keiseis on selline vidin olemas.
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 08.07.09 21:01
|
|
|
Mootori juhtimine
Nüüd on vaja veel inimest kes oskaks/tahaks nokkida
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 08.07.09 21:31
|
|
|
Mootori juhtimine
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
Nüüd on vaja veel inimest kes oskaks/tahaks nokkida |
Ma nüüd hästi ei saa aru, milleks seda vaja on?
Kas pole võtta piisavalt head softi (Oma Oettingeri softiga olen väga rahul, kuigi teistega pole võrrelnud seda)? Ise saab parema (sügavalt kahtlen)?
Või jäi mul miskit arusaamatuks?
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 15.07.09 18:47
|
|
|
mootori juhtimine
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Ma nüüd hästi ei saa aru, milleks seda vaja on?
Kas pole võtta piisavalt head softi (Oma Oettingeri softiga olen väga rahul, kuigi teistega pole võrrelnud seda)? Ise saab parema (sügavalt kahtlen)?
Või jäi mul miskit arusaamatuks? |
Lihtsalt mõtlen, et kui oleks äkki piisavalt tarka inimest, äkki saaks auto veel paremini jooksma custom softiga just vastavalt autole, kui igasuguse
müüdava universaal softiga. Lihtsalt ideed
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.10 17:24
|
|
|
mootori juhtimine
Näiteks kaaperdaja on
dünonud oma 2.7-t erinevate softidega.
Punane joon => peak boost 1.4 bar ja kukub 0.7 peale.
Must joon => peak boost 1.1 bar ja kukub 0.9 peale.
Mingi hetk tegi ka coolerite vahetuse aga eks ta ise räägib lähemalt.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.08.10 14:30
|
|
|
Mootori juhtimine
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
VAG-COM'is ei leidnud seda blokki üles kahjuks kus rõhku jälgida ja logida saab | Yes, block 115 does it.
LINK
Lisaks:
Also i understand there is a log of airflow which can be done and that from this there is a calculation to work out a approx BHP? can anyone tell
me where I can find more about this or even if i have just totally made it up so I don't waste time looking for it
Yes, block 003 shows MAF, divide this number by 0.8 to get approx HP.
ie, MAF of 300 = 375HP...
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
|
Lehekülgi: 1 2 |