Lehekülgi: 1 2 3 |
cretzky
huviline
Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6
|
postitati 14.11.05 14:24
|
|
|
Sisselase (cooler, kollektor..)
Kas 2,7 biturbole võiks vahele panna bow off klappi?
Nimelt plaan seda panna. Kuulnud et turbole mõjub hästi et ei koorma seda tagasi survega. Mida teadjamad meged julgevad öelda kas tasub panna või
mitte?
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.05 14:41
|
|
|
2,7 biturbol on originaalis by-pass klapid ja neid võib vajadusel tiba paremate vastu vahetada. Blow-off klapp sinna ei sobi kuna süsteem kasutab
õhulugejat...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.05 14:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cretzky
Nimelt plaan seda panna. Kuulnud et turbole mõjub hästi et ei koorma seda tagasi survega. Mida teadjamad meged julgevad öelda kas tasub panna või
mitte? |
Hr cretzky, ma pole veel päris hästi aru saanud, mis sinu eesmärk antud masinaga on. Ole hea ja seleta oma ideed natuke, visiooni nö. Siis oskab ka
nõu anda. On sul mingi kindel hp/nm eesmärk, tahad võistelda, või vaatad poest huvitavaid asju, mida autole külge riputada?
Ära pane pahaks minu postitust aga niisama ei ole mõtet igast tila-lila külge riputada..
EDIT: Silweri mõttetera peab paika.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
cretzky
huviline
Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6
|
postitati 14.11.05 14:57
|
|
|
Ütleme ausalt ei taha sellest ehitada võistlus looma. Pigem rahuliku vastuidavat pereautot, et pühapäeviti seenel käija
Tegelikult ütleme nii viled on minu jaoks väga uus teema kõik autod olnud vabalthingavad. Lihtsalt üritan aru saada mis võimalused on mida teha ja
mida sellise isendi puhul üldse teha saab. Et siis äkki tulevikus hakata ajsaga tõsisemalt tegelema. Miks uurisin blow offi , sest erinevatest
teemadest lugesin välja et see on turbole kauslik, et pikema sõidi mõnu huvides äkki on mõistlik investeering. Teine asi miks see mind huvitaks on
puht tavaline turno mootorile omane suss suss hääl käikude vahetamisel. MIs ei ole omaette eesmärk saavutada aga, siiski oleks päris hea kõrvaga
kuulda. On soovitatud koonust peale panna aga erinevaid teooriaid ka selle kohta kuulnud et keerab lugejad piiksu jne jne. Loodan et lõin sulle veidi
pilti nüüd silme ette maku. Päris kindel olen et võistlus looma ma sellest ei tee aga tenekord võibolla suvel võiks ju lihtsalt proovida et kuidas
läheb
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 14.11.05 15:05
|
|
|
Kõige lihtsam ja kasuandvam, kasuta APEXi õlivaba paneelfiltrit või koonust (see variant on parem sellisel juhul kui ehitad korraliku CAI) saad kaks
kärbest ühe korraga, oma erutava pahh tsahh hääle ja ka natuke lisavõimsust.
Õlivaba filter on kuumtraat õhulugejale täiesti ohutu!
edit: Mitte üks VAG kontserin auto ei kannata nn. atmosfääri klappi.
Siiski, kui vägasuur soov paigaldada blow-off siis paigalda progetav aju, mis ei vaja õhulugejat.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 14.11.05 16:12
|
|
|
Ja Apexi õlivaba saab siis minult
|
|
|
|
SS4
huviline
Registreerunud 28.10.05
Asukoht: Lääne-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 20vt
|
postitati 14.11.05 16:17
|
|
|
Palju sul ICE apexi filter maksab?
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 15.11.05 21:04
|
|
|
See, et õhulugejaga autole bov ei sobi, ei pruugi olla absoluutne tõde. Nimelt ca 2 kuud on minu 2,2 20v kasutanud bov teenuseid. Põhjuseks oli nn
"chattering", käiguvahetusel lajatas osa rõhku läbi filtrikorpuse õue tagasi.
Bov-iga oli ainuke probleem alguses, et vedru oli liiga nõrk ja tühikäigul tiris vaakum klapi lahti, sealt imes lisaõhku ning tühikäik oli kõikuv.
Tugevama vedruga seda probleemi enam pole. Mingist segu ülerikastamisest tekkivat probleemi küll ei ole. Hetkel mulle isegi meeldib gaasi maha lastes
või käiku vahetades tekkiv psshhh- tshh- tshh- tshh - viib hommikul tööle minnes une pealt!
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.08 23:43
|
|
|
Sisselase (cooler, kollektor..)
Front Mounted Intercooler Kit for S4/RS4
£850 inc vat plus fitting
kit includes, pipes, silicon hoses, intercooler and clips. requires brackets made, modification to power steering cooler and removal of air con
fan.
Bumper will require modification to fit and lower grilles are removed.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
basssoundman
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Pirita ringrada
Kasutaja on eemal
Auto: 3x RS4
|
postitati 06.01.08 18:56
|
|
|
sisselase
Sihin endalegi ilmselt kevadeks sellise vahele
+ veel nipetnäpet
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.09 08:00
|
|
|
sisselase
Nagu olen ennegi öelnud, siis originaal B4 vilepillidel küündib sisselaske temp kuni 60 kraadi. Sedagi olen öelnud, et minu masinal on see olenevalt
ilmast ca 25 kraadi. Miinuskraadidega on temp veel madalam. Selle pildi kohaselt on RS4
vahejahutitega sisselaske temp kuni 80 kraadi. Kui see vastab tõele, siis on ikka väga julm. Kui Pets tahab, siis tal on ka kaks sõna selle kohta
öelda.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 02.04.09 09:18
|
|
|
sisselase
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Nagu olen ennegi öelnud, siis originaal B4 vilepillidel küündib sisselaske temp kuni 60 kraadi. Sedagi olen öelnud, et minu masinal on see olenevalt
ilmast ca 25 kraadi. Miinuskraadidega on temp veel madalam. Selle pildi kohaselt on RS4
vahejahutitega sisselaske temp kuni 80 kraadi. Kui see vastab tõele, siis on ikka väga julm. Kui Pets tahab, siis tal on ka kaks sõna selle kohta
öelda. |
Antud olukorras on ju õhutemp 30 kraadi, kasutusel RS6 viled ja ülerõhk ca 1,8 bar. Ühesõnaga, mitte stock.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 02.04.09 09:21
|
|
|
sisselase
Vahe on siiski olemas antud kompoti puhul, kasutades erinevaid vahejahuteid. Biturbo puhul on üks igavene jura nende vahejahutitega - ruumi vähe,
õhupealejooks mitte nii hea. Loobuda kliimaventikast, mahub radikate ette horisontaalselt kahekambriline vahejahuti, efektiivsus veelgi suurem ehk,
kuid eeldab esistange lammutamist ja numbrimärgi kolimist küljele.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.09 10:14
|
|
|
sisselase
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Antud olukorras on ju õhutemp 30 kraadi, kasutusel RS6 viled ja ülerõhk ca 1,8 bar. Ühesõnaga, mitte stock. | Eks ma nägin neid
seadeid isegi, kuid ma ei usu, et see väga määrav on. Võrdluseks tõingi enda auto, kus pole ka originaal turbo ja soojal suvepäeval mõõdetud ca 25
kraadi. Rõhk võis isegi 30psi-d lüüa see päev. Fakt on see, et ka 2.7 biturbol on originaal jahutitega sisselaske temperatuuris palju arenemisruumi.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 02.04.09 11:27
|
|
|
sisselase
Mõistan-mõistan. Mul tekkis kohe küsimus, et 80 kraadi on ikka jube küll. Tea, kas S4 stock raua puhul see ka nii kõrgele küündib? Ning kui jah, siis
millise eelise suuremad coolerid annaksid, peale selle, et mul on teadmine et s.l temp on madalam? Minekus ka mingit eristatavat vahet tekiks?
Mootorile on külm õhk parem, see on selge.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 02.04.09 12:40
|
|
|
sisselase
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Mõistan-mõistan. Mul tekkis kohe küsimus, et 80 kraadi on ikka jube küll. Tea, kas S4 stock raua puhul see ka nii kõrgele küündib? Ning kui jah, siis
millise eelise suuremad coolerid annaksid, peale selle, et mul on teadmine et s.l temp on madalam? Minekus ka mingit eristatavat vahet tekiks?
Mootorile on külm õhk parem, see on selge. |
Tuntav vahe sõidus on mäekõrgune, 80C vs ca 25C
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
kaaperdaja
klubiliige
Registreerunud 08.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2, S4
|
postitati 06.04.09 07:37
|
|
|
sisselase
Sellel biturbol on selle õhujahutusega probleeme tõesti. Võimalik ikkagi suuremad vahejahutid panna. Ise panin mingid hiinakad, mis suuremad kui RS4
omad. Käisin dynos ja dynograafikul kolm järjestikust tõmmet ei olnudki eriti erinevad. Stockis pidi olema umbes nii et teine tõmme on juba 10% vähem
jõudu kui esimene ja kolmas juba 10% vähem hobuseid teisest tõmbest.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.09 07:45
|
|
|
sisselase
Tsitaat: | Algselt postitas: kaaperdaja
Ise panin mingid hiinakad, mis suuremad kui RS4 omad. Käisin dynos ja dynograafikul kolm järjestikust tõmmet ei olnudki eriti
erinevad. | Reimo, mis numbreid düno näitas?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 06.04.09 09:15
|
|
|
sisselase
Ning samuti käi nüüd heaga välja info: mis hiinakad, kust kohast ja mis hinnaga
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.09 16:32
|
|
|
sisselase
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Ning samuti käi nüüd heaga välja info: mis hiinakad, kust kohast ja mis hinnaga | Näiteks midagi sellist!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 06.04.09 16:55
|
|
|
sisselase
Ühed parimad, mis turul saada on: Wagner
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 06.04.09 17:12
|
|
|
sisselase
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Mõeldes upgrade peale- on see ju B5 S4'le järgmine väga mõistlik modifikatsioon, kui väljalase on vabam ja tsipp on olemas.
Nüüd tahaks teada kumb on efektiivsem, kas RS4 OEM coolerid paigaldada, või need hinnaga US $319.00 (tükk??).
Wagner võib olla 1 parimaid, aga hinnavahe on ka väga suur. |
Noname ( saasta ) ei ole mõtet osta, kuisiis RS4 originaalid või Wagner, või lasta teha, ostes ise kärje.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 06.04.09 20:50
|
|
|
sisselase
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Noname ( saasta ) ei ole mõtet osta, kuisiis RS4 originaalid või Wagner, või lasta teha, ostes ise kärje. |
Mille poolest on "noname" (hiinakas näiteks) kehvem, kui osta kärg ja lasta see mingil kriimsilmal siinmail kokku keevitada? Ei ole mõtet hakata
dubleerima sisselaske teemat, kuid minu meelest on üle tähtsustatud siinsed cooleri keevitajad, kui ikkagi võtta arvesse hinnavahet. Ja ei ole ka
hiinakate kvaliteedil midagi viga. Mitmete autode peal tõestatud, et teeb see hiinakas ka oma töö korralikult ära.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.09 05:41
|
|
|
sisselase
Ei saa ka mina Kristjani märkusest aru. Minu teada on sõitnud ja sõidavad praegugi paljud vähe võimsamad masinad "hiina jahutitega" ja sisselaske
temp on vähemalt 2x parem kui originaalis. Konkreetsel juhul viitasin "hiinakale", sest rääkisin Reimoga telefonis ja ta mainis midagi sellist.
Samas ma ei ütle, et Wagneri toodang kehva oleks, aga vaadake ise hinna vahet. Võimalik, et ülejäänud raha eest saab juba midagi muud auto juures
tehtud.
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
või need hinnaga US $319.00 (tükk??).
| Seal on kirjas:
Brand New Two Intercoolers For Audi S4
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 07.04.09 09:21
|
|
|
sisselase
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Ei saa ka mina Kristjani märkusest aru. Minu teada on sõitnud ja sõidavad praegugi paljud vähe võimsamad masinad "hiina jahutitega" ja sisselaske
temp on vähemalt 2x parem kui originaalis. Konkreetsel juhul viitasin "hiinakale", sest rääkisin Reimoga telefonis ja ta mainis midagi sellist.
Samas ma ei ütle, et Wagneri toodang kehva oleks, aga vaadake ise hinna vahet. Võimalik, et ülejäänud raha eest saab juba midagi muud auto juures
tehtud.
|
Mitte keegi ei ütle, mis kärjega siin tegu, seega "põrsas kotis", jah, vbl paljud sõidavad ja on rahul, mina neid ei kasutaks. Kärjel ja kärjel on
vahe, tuntav lausa. Ostes kärje, lastes kokku keevitada siin, Eestis, on ok. Kärgede kohapelat olen jahunud foorumis üksjagu, kuskil on teema, ei
viitsi otsida.
Kui Hiinaka kärg on parim, mis saada, siis tuld, senikaua, kui ei tea kärjestruktuuri, on see "noname" ja minu poolt mitte aktsepteeritav.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |