Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: ABS pidurite õhutamine S4-l (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 6595)
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 19.12.10 15:10 Tsiteeri
ABS pidurite õhutamine S4-l



Vahetasin oma S4-l täna ABS ploki/pumba kapoti all. Ja nüüd olen hädas pidurite õhutamisega. Küsiks mis moodi ja millises järjekorras tuleks nüüd õhutada pidurid. Kas tagant ette ja kas auto auto mootor peab töötama või mitte.
Autoks S4 2.2 1992.a Automaat.

Ettetänades Rivo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 19.12.10 15:15 Tsiteeri


Parem tagumine, vasaks tagumine, parem esimene, vasak esimene. Süüde võiks sees olla.


Best ET 13,414@A4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.12.10 15:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audihunt
Vahetasin oma S4-l täna ABS ploki/pumba kapoti all. Ja nüüd olen hädas pidurite õhutamisega. Küsiks mis moodi ja millises järjekorras tuleks nüüd õhutada pidurid. Kas tagant ette ja kas auto auto mootor peab töötama või mitte.
Autoks S4 2.2 1992.a Automaat.

Ettetänades Rivo

Tagant ette ikka. Kõigepealt taga parem siis vasak siis esimene parem ja vasak. Ma olen plokki vahetades kohe ploki pealt õhutanud siis ei tule rattaste juurest enam midagi tavaliselt. Käima ei pea panema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 19.12.10 15:18 Tsiteeri


Ja mitu ringi oleks soovitatav sedasi õhutada ? Samuti küsiks kuidas see ploki pealt õhutamine välja näeb , et kas keeran piduri toru hetkeks lahti kuniks pedaali peal hoian ? Tänud igatahes veelkord kiirete vastuste eest :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.12.10 15:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audihunt
Ja mitu ringi oleks soovitatav sedasi õhutada ? Samuti küsiks kuidas see ploki pealt õhutamine välja näeb , et kas keeran piduri toru hetkeks lahti kuniks pedaali peal hoian ? Tänud igatahes veelkord kiirete vastuste eest :).

Ühest ringist piisab ja iga suportile 2-3x.
Miks toru?
Öhutuseks ju nipplid.
ABS´i puhul vist siiski töötava mootoriga öhutamine...vähemalt ise sedasi teinud.
Pedaaliga 3-4 tallamist, hoidmine seniks, kuni keegi niplit keerab ja pedaal pöhja vajub, siis keeratakse nippel kinni (pedaal peab jääma pöhjas asuvasse asendisse) ja kui nippel kinni vöib uuesti protsessi korrata...seda köigi suppordite korral.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.12.10 20:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audihunt
Ja mitu ringi oleks soovitatav sedasi õhutada ? Samuti küsiks kuidas see ploki pealt õhutamine välja näeb , et kas keeran piduri toru hetkeks lahti kuniks pedaali peal hoian ? Tänud igatahes veelkord kiirete vastuste eest :).

Jah lihtsalt torust olen lasknud kohe ploki pealt. Siis ei lähe õhk mujale edas ja tundub, et on kergem õhutada. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 19.12.10 20:25 Tsiteeri


Oot siis mõlemat peaks tegema? Ring peale ja siis ploki pealt ka? Ploki peal siis sellest, kuhu jookseb toru peasilindrist? Või täpsemalt? Ilmselt pean endal uuesti õhutama, (3B-l) ja seekord võiks siis kindel olla, et on õigesti tehtud. Muidu ikka see ringi teema olnud ja auto nagu pidurdab ka. Aga imelikult.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan rehvid Baltyre'st
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.12.10 20:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Oot siis mõlemat peaks tegema? Ring peale ja siis ploki pealt ka? Ploki peal siis sellest, kuhu jookseb toru peasilindrist? Või täpsemalt? Ilmselt pean endal uuesti õhutama, (3B-l) ja seekord võiks siis kindel olla, et on õigesti tehtud. Muidu ikka see ringi teema olnud ja auto nagu pidurdab ka. Aga imelikult.

Arvan, et siis just peaksid toimima vastupidiselt...enne pumbast ja siis eraldi 4x suppordid.
Pidurdab mismöttes imelikult?

Automees, kuidas sinu toimetamise puhul ei lähe öhk kogematta edasi ?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.12.10 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Oot siis mõlemat peaks tegema? Ring peale ja siis ploki pealt ka? Ploki peal siis sellest, kuhu jookseb toru peasilindrist? Või täpsemalt? Ilmselt pean endal uuesti õhutama, (3B-l) ja seekord võiks siis kindel olla, et on õigesti tehtud. Muidu ikka see ringi teema olnud ja auto nagu pidurdab ka. Aga imelikult.

Ei pea see lihtsalt omadest kogemustest, et kui keeran abs plokile torud külge siis enne viimast pingutamist õhutan pidurisse minevad torud ära. Nii saab plokis olev vana õli ja mustus ka välja ilma, et se piduri silindritesse läheks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 19.12.10 20:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Arvan, et siis just peaksid toimima vastupidiselt...enne pumbast ja siis eraldi 4x suppordid.
Pidurdab mismöttes imelikult?

Nagu mõistaks, aga miks vastupidi? Seleta lähemalt. Eesmärk ju kõige kaugemast nurgast õhk ettepoole välja suruda? Järsult pidurdades kiskus enne ABS andurite puhastamist libedaga külge ette ja alati paremat külge. Parema pidamise korral kiskus aga nina vasakule. Ja nii, et pidi rooliga kohe vastu keerama. Peale puhastamist ei ole täheldanud, et lööks ka abs tule põlema, mis varem juhtus alati peale sõidu alustamist.
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Ei pea see lihtsalt omadest kogemustest, et kui keeran abs plokile torud külge siis enne viimast pingutamist õhutan pidurisse minevad torud ära. Nii saab plokis olev vana õli ja mustus ka välja ilma, et se piduri silindritesse läheks.

Pilti tegevusest? Mul praegu silmeeest kirju juba nendest torudest seal kapoti all. Millised abs pumpa minevad sa õhutad? Kõik või millised täpsemalt? Saan aru ka, et küsin ehk lollisti:D


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan rehvid Baltyre'st
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.12.10 21:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Nagu mõistaks, aga miks vastupidi? Seleta lähemalt. Eesmärk ju kõige kaugemast nurgast õhk ettepoole välja suruda?

Ehk pidasin silmas seda, et mille esitasin küsimusena Automees6-le.
Pumba juures nikerdades kogematta satub öhk sisse ja siis see seal torudes seiklebki.
Kas nüüd pidurdab korrektsemalt...ilma igasugu ette loopimisteta?
Kui jah, siis peaks nagu OK olema.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.12.10 21:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Pilti tegevusest? Mul praegu silmeeest kirju juba nendest torudest seal kapoti all. Millised abs pumpa minevad sa õhutad? Kõik või millised täpsemalt? Saan aru ka, et küsin ehk lollisti:D

2 toru tuleb piduri silindrist need keeran kinni. Õhutan nendest mis rattasse lähevad 4 toru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 19.12.10 21:15 Tsiteeri


Pole praegu täheldanud mingit loopimist pidurdamisel enam, aga päris korrektselt see süsteem ei tööta ka. Sõidan üldiselt koguaeg ettevaatlikult kellegi sabas olles, sest pidama järsult pidurdades kindlasti ei saa. ABS rakendudes surutakse pedaal mulle jala all üles tagasi suure ragina saatel ja laev liigub ikka edasi. Pidurdab jah, aga tundub, et mitte hästi. Eks süsteem ole juba vana ka ning sellepärast mõtlesingi, et prooviks veel korra õhutada, et näha kas läheb paremaks. Kui ABS ennast välja lülitas, siis katkendliku jõulise pidurdamise + käiuga sai tunduvalt paremini pidama. Otsest mõõtmist pole küll teinud, kuid siiski. Ja üks tähelepanek veel. Nüüd töötava ABS-iga proovides tugevalt pidurdada, rakendub küll ABS kohe ja pidurdab hetkeks hästi ja ei lase rattaid blokki, kuid hetk hiljem surutaksegi pedaal ülesse ja tekib tunne nagu hoogu tuleks hoopis juurde. Ehk siis KUI pidurdada töötava ABS-ga katkendlikult ja tugevalt, siis on ka tulemus parem. Igal muul juhul pole sellest tunde järgi kohe mitte kui midagi kasu ja lausa hirm tekib kohati nahavahele. Seega siis tasa ja targu või öösel:P


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan rehvid Baltyre'st
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 19.12.10 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
2 toru tuleb piduri silindrist need keeran kinni. Õhutan nendest mis rattasse lähevad 4 toru.

Selge nüüd peab siis pumba markeeringute järgi tagant ettepoole need läbi käima jah? Muu protsess ikka sama, pedaaliga siis ma mõtlen. Ainult ei õhuta suppordite juurest vaid siis pumbast.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan rehvid Baltyre'st
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 12.02.11 23:24 Tsiteeri


Kui eest ABS-i pumba juurest või peasilindri juurest lahti ühendada, siis tagumiste rataste õhu väljasaamiseks on vaja "pumpa-hoia" tsükleid teha kindalt üle viie, sest algul tuleb küll jah ainult õli kuid lõpuks tuleb ka õhk. Igasugune toru lahtiühendamine viib õhu süsteemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]