audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 19.12.10 15:10
|
|
|
ABS pidurite õhutamine S4-l
Vahetasin oma S4-l täna ABS ploki/pumba kapoti all. Ja nüüd olen hädas pidurite õhutamisega. Küsiks mis moodi ja millises järjekorras tuleks nüüd
õhutada pidurid. Kas tagant ette ja kas auto auto mootor peab töötama või mitte.
Autoks S4 2.2 1992.a Automaat.
Ettetänades Rivo
|
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 19.12.10 15:15
|
|
|
Parem tagumine, vasaks tagumine, parem esimene, vasak esimene. Süüde võiks sees olla.
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 19.12.10 15:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audihunt
Vahetasin oma S4-l täna ABS ploki/pumba kapoti all. Ja nüüd olen hädas pidurite õhutamisega. Küsiks mis moodi ja millises järjekorras tuleks nüüd
õhutada pidurid. Kas tagant ette ja kas auto auto mootor peab töötama või mitte.
Autoks S4 2.2 1992.a Automaat.
Ettetänades Rivo |
Tagant ette ikka. Kõigepealt taga parem siis vasak siis esimene parem ja vasak. Ma olen plokki vahetades kohe ploki pealt õhutanud siis ei tule
rattaste juurest enam midagi tavaliselt. Käima ei pea panema.
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 19.12.10 15:18
|
|
|
Ja mitu ringi oleks soovitatav sedasi õhutada ? Samuti küsiks kuidas see ploki pealt õhutamine välja näeb , et kas keeran piduri toru hetkeks lahti
kuniks pedaali peal hoian ? Tänud igatahes veelkord kiirete vastuste eest .
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 19.12.10 15:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audihunt
Ja mitu ringi oleks soovitatav sedasi õhutada ? Samuti küsiks kuidas see ploki pealt õhutamine välja näeb , et kas keeran piduri toru hetkeks lahti
kuniks pedaali peal hoian ? Tänud igatahes veelkord kiirete vastuste eest .
|
Ühest ringist piisab ja iga suportile 2-3x.
Miks toru?
Öhutuseks ju nipplid.
ABS´i puhul vist siiski töötava mootoriga öhutamine...vähemalt ise sedasi teinud.
Pedaaliga 3-4 tallamist, hoidmine seniks, kuni keegi niplit keerab ja pedaal pöhja vajub, siis keeratakse nippel kinni (pedaal peab jääma pöhjas
asuvasse asendisse) ja kui nippel kinni vöib uuesti protsessi korrata...seda köigi suppordite korral.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 19.12.10 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audihunt
Ja mitu ringi oleks soovitatav sedasi õhutada ? Samuti küsiks kuidas see ploki pealt õhutamine välja näeb , et kas keeran piduri toru hetkeks lahti
kuniks pedaali peal hoian ? Tänud igatahes veelkord kiirete vastuste eest .
|
Jah lihtsalt torust olen lasknud kohe ploki pealt. Siis ei lähe õhk mujale edas ja tundub, et on kergem õhutada.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 19.12.10 20:25
|
|
|
Oot siis mõlemat peaks tegema? Ring peale ja siis ploki pealt ka? Ploki peal siis sellest, kuhu jookseb toru peasilindrist? Või täpsemalt? Ilmselt
pean endal uuesti õhutama, (3B-l) ja seekord võiks siis kindel olla, et on õigesti tehtud. Muidu ikka see ringi teema olnud ja auto nagu pidurdab ka.
Aga imelikult.
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 19.12.10 20:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Oot siis mõlemat peaks tegema? Ring peale ja siis ploki pealt ka? Ploki peal siis sellest, kuhu jookseb toru peasilindrist? Või täpsemalt? Ilmselt
pean endal uuesti õhutama, (3B-l) ja seekord võiks siis kindel olla, et on õigesti tehtud. Muidu ikka see ringi teema olnud ja auto nagu pidurdab ka.
Aga imelikult. |
Arvan, et siis just peaksid toimima vastupidiselt...enne pumbast ja siis eraldi 4x suppordid.
Pidurdab mismöttes imelikult?
Automees, kuidas sinu toimetamise puhul ei lähe öhk kogematta edasi ?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 19.12.10 20:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Oot siis mõlemat peaks tegema? Ring peale ja siis ploki pealt ka? Ploki peal siis sellest, kuhu jookseb toru peasilindrist? Või täpsemalt? Ilmselt
pean endal uuesti õhutama, (3B-l) ja seekord võiks siis kindel olla, et on õigesti tehtud. Muidu ikka see ringi teema olnud ja auto nagu pidurdab ka.
Aga imelikult. |
Ei pea see lihtsalt omadest kogemustest, et kui keeran abs plokile torud külge siis enne viimast pingutamist õhutan pidurisse minevad torud ära. Nii
saab plokis olev vana õli ja mustus ka välja ilma, et se piduri silindritesse läheks.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 19.12.10 20:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Arvan, et siis just peaksid toimima vastupidiselt...enne pumbast ja siis eraldi 4x suppordid.
Pidurdab mismöttes imelikult?
|
Nagu mõistaks, aga miks vastupidi? Seleta lähemalt. Eesmärk ju kõige kaugemast nurgast õhk ettepoole välja suruda? Järsult pidurdades kiskus enne ABS
andurite puhastamist libedaga külge ette ja alati paremat külge. Parema pidamise korral kiskus aga nina vasakule. Ja nii, et pidi rooliga kohe vastu
keerama. Peale puhastamist ei ole täheldanud, et lööks ka abs tule põlema, mis varem juhtus alati peale sõidu alustamist.
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Ei pea see lihtsalt omadest kogemustest, et kui keeran abs plokile torud külge siis enne viimast pingutamist õhutan pidurisse minevad torud ära. Nii
saab plokis olev vana õli ja mustus ka välja ilma, et se piduri silindritesse läheks. |
Pilti tegevusest? Mul praegu silmeeest kirju juba nendest torudest seal kapoti all. Millised abs pumpa minevad sa õhutad? Kõik või millised täpsemalt?
Saan aru ka, et küsin ehk lollisti
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 19.12.10 21:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Nagu mõistaks, aga miks vastupidi? Seleta lähemalt. Eesmärk ju kõige kaugemast nurgast õhk ettepoole välja suruda? |
Ehk pidasin silmas seda, et mille esitasin küsimusena Automees6-le.
Pumba juures nikerdades kogematta satub öhk sisse ja siis see seal torudes seiklebki.
Kas nüüd pidurdab korrektsemalt...ilma igasugu ette loopimisteta?
Kui jah, siis peaks nagu OK olema.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 19.12.10 21:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Pilti tegevusest? Mul praegu silmeeest kirju juba nendest torudest seal kapoti all. Millised abs pumpa minevad sa õhutad? Kõik või millised täpsemalt?
Saan aru ka, et küsin ehk lollisti |
2 toru tuleb piduri silindrist need keeran kinni. Õhutan nendest mis rattasse lähevad 4 toru.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 19.12.10 21:15
|
|
|
Pole praegu täheldanud mingit loopimist pidurdamisel enam, aga päris korrektselt see süsteem ei tööta ka. Sõidan üldiselt koguaeg ettevaatlikult
kellegi sabas olles, sest pidama järsult pidurdades kindlasti ei saa. ABS rakendudes surutakse pedaal mulle jala all üles tagasi suure ragina saatel
ja laev liigub ikka edasi. Pidurdab jah, aga tundub, et mitte hästi. Eks süsteem ole juba vana ka ning sellepärast mõtlesingi, et prooviks veel korra
õhutada, et näha kas läheb paremaks. Kui ABS ennast välja lülitas, siis katkendliku jõulise pidurdamise + käiuga sai tunduvalt paremini pidama. Otsest
mõõtmist pole küll teinud, kuid siiski. Ja üks tähelepanek veel. Nüüd töötava ABS-iga proovides tugevalt pidurdada, rakendub küll ABS kohe ja pidurdab
hetkeks hästi ja ei lase rattaid blokki, kuid hetk hiljem surutaksegi pedaal ülesse ja tekib tunne nagu hoogu tuleks hoopis juurde. Ehk siis KUI
pidurdada töötava ABS-ga katkendlikult ja tugevalt, siis on ka tulemus parem. Igal muul juhul pole sellest tunde järgi kohe mitte kui midagi kasu ja
lausa hirm tekib kohati nahavahele. Seega siis tasa ja targu või öösel
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 19.12.10 21:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
2 toru tuleb piduri silindrist need keeran kinni. Õhutan nendest mis rattasse lähevad 4 toru. |
Selge nüüd peab siis pumba markeeringute järgi tagant ettepoole need läbi käima jah? Muu protsess ikka sama, pedaaliga siis ma mõtlen. Ainult ei õhuta
suppordite juurest vaid siis pumbast.
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 12.02.11 23:24
|
|
|
Kui eest ABS-i pumba juurest või peasilindri juurest lahti ühendada, siis tagumiste rataste õhu väljasaamiseks on vaja "pumpa-hoia" tsükleid teha
kindalt üle viie, sest algul tuleb küll jah ainult õli kuid lõpuks tuleb ka õhk. Igasugune toru lahtiühendamine viib õhu süsteemi.
|
|
|