Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.5tdi - 1991 - airbag (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 5406)
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 15.12.10 19:47 Tsiteeri
Audi 100 2.5tdi - 1991 - airbag



Nüüd siis ees suurem projekt:P.

Täna tõin omale Audi 100 2.5tdi 85kW. Auto oli müügis mootori veaga ja tõesti mootoril on viga. Nimelt lootsin, et moto ei käi tänu sellele korralikult, et hammasrihm pole õiges hambas. Praegu aga töökojas võtsin klapikambrikaane maha ja oh üllatust, kaks hüdrotõukurit laiali mööda plokikaant. Nüüd aga küsimus selles, et kas peaksin plokikaane kindlalt maha võtma või vahetan hüdrotõukurid ära ja proovin siis käima panna. Arvatavasti on kaks klappi kolviga kokku saanud. Ja kui kaane maha võtan, kuidas kontrollida kas kepsud sirged? Mootor iseenesest käis, aga pöördesse ei läinud, tühikäigul lagises tugevalt. Asja peab saama, kasvõi kuid:D, aga käima ma ta panen.

Autost ka siis:

Aastaks 1991 ja värvuseks metallik roheline. All plekkvelg ja oranzid suunad: ehk täielik originaal:P. Varustusest on Procon- ten, ABS, tuledekorrektor, el- luuk. Sisu on hele tekstiil.

Kuna aga diisleid igapäev võimalik saada ei ole, siis riskisin selle masina toomisega ja nüüd tegelen tema vigadega. Tahaks ta ilusti nurruma jälle saada.

Loodan, et olete abiks moto remondil:P.

Ardo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 16.12.10 16:56 Tsiteeri


Niisiis, tulin just auto kallalt ja pajatan mõned uudised. Mootorite remontimisel kokkuhoidmine paneb inimesi ikka hästi mõtlema. Nimelt on sel autol juba kord plokikaanes midagi juhtunud, kuna kaks esimest nukasaalet on keevitatud ja siis relakaga käiatud:cool:. Tänu sellele on keeratud nässu nukkvõll, mis omakorda keeras nässu plokikaane:mad:.
Täna ei jõudnud veel plokikaant maha võtta, aga isegi kui klapid sirged on, siis tuleb ikkagi otsida vist komplektne plokikaas ja asendada see.

Oskab keegi rääkida 2.5tdi kepsude tugevusest? Et kui suur on tõenäosus, et ka kepsud peale 2 klapiga kokkusaamist kõverad on?

Ja huvitab veel see, et mis vahe on plokikaane tihenditel. Nimelt mul kahe auguga tihend praegu, aga ladu24.ee lehel on pakkuda ühe ja kolme auguga tihendeid. Millist peab eelistama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 16.12.10 17:30 Tsiteeri


Kepsuga ei juhtu midagi aga kolb võib puru olla. Vaata kriitilise pilguga üle väntvõlli ots se loksub neil paigast ära kuna valesti pingutatud. Koos uue rihma plokikaane ja muu jamaga pane alla kindlasti uus polt ja hammasratas. Ja pingutada tuleb KINDLASTI õigete jõudude ja tööriistadega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 16.12.10 17:49 Tsiteeri


Kui kolb puru, siis peaks olema ka kolin motos onju? Aga starteriga käiates ei olnud ühtegi võõrast heli. Kas mõtled seda kummist puhvriga rihmaratast?

Kas 103kw plokikaas hakkab mulle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 16.12.10 18:03 Tsiteeri


Käisin vaatamas seda autot ja oleks ära viinudki kuid müüja ajas sellist mäda suust välja,et halb hakkas.Lisaks moto veale tundus parem tagumine ratas väga viltu all ja esisild suht logisev.Motost niipalju,et klapp kepsu ei lõhu küll aga sageli lõhub kolvi põlemiskambri.Kui varuosa soov siis mul mitu motot osadeks.


AUDI - Another Useless Deutche Invention
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 16.12.10 18:11 Tsiteeri


Tagumine ratas oli vist mingi imeliku mügariku peal seistes vb, sest hetkel sileda töökoja pöranda peal ei saa küll aru miskit. Mispidi viltu tundus muidu? Kas panite käima ka muidu ta seal? Ja mis kaane hinnaks tuleks muidu, viskad vb U2U.

E: Esisild tundus kanalipeal suht ok, üks rooliots on vist imelik. Eks siis kui käima saab, vaatab edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 18.12.10 00:00 Tsiteeri


Tulin tunnike tagasi töökojast ja tundub, et vb saab asjagi sest plokikaanest. Nimelt võtsin nukkvõlli maha ja kõik klapid peavad ja on sirged. Töökaaslane sebis ka kaks hüdrotõukurit ja siis panin nuka peale, märgid paika ja rihm peale. Tundub, et klapid kolvid kokku ei saa. Kontrollisin ka eelsüüteküünlad ära ja 2 vajab vahetust ülejäänud korras. Homme lähen edasi materdama temaga. Kui käima saab, siis suvel tuleb suurem moto remont koos tihendite vahetusega, kuna enamus tihendeid läkkavad. Ja kergelt käib ka kere üle.

Võib pakkuda ka selliseid pudinaid autole:

*Lukukomplekt- 2 ust, süütelukk, pagasnikulukk, bensupaagi kork, hea oleks kui on lambiga võti.
*Tagatuli- Kõrvalistujapoolne luugituli.
*2.5tdi kellaplokk- Lühike variant, ilma lisadeta.
*Esiklaas.
*Hammasrihma plastikkatted.
*Laepolster- katuseluugiga variant.
*Laevalgustuse ja katuseluugilüliti plastik.
*Nina all olev toru, ühendab lansekaid ja esimese motopadja tugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.12.10 00:11 Tsiteeri


Mitte ei saa aru. Ükspäev on kaas täitsa rikkis teine jälle korras. Mismoodi sa klappide pidavust kontrollisid? Klappe ei löögi sell mootoril alati kõverasse vaid lääb varre keskelt jämedaks ja jääb juhtpuksi kinni. Mis põhjusega tõukurid vahelt ära lendasid? Tegelt ma ei saa mitte midagi aru mida sa seletad. :D Keevitatud nukakaaned küll head pole. Leia ikka vea põhjustaja üless mitte ära remondi tagajärgi. Pane paar pilti sis oleks asi selgem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 18.12.10 00:20 Tsiteeri


Eks see hiline õhtutund mängib ka seletamisel rolli:P. Aga ühesõnaga, eile visuaalselt vaadates tundus, et ka plokikaant on keevitatud ja ratsitud. Samuti peale keevitatud saalede nägemist arvasin, et selle motoga on kõik. Aga täna võtsin nuka maha, klapid käisid ilusti, pidavust vaatasin nii, et kui nukk pealt lahti, siis klapid ju suletud asendis. Seega on tunda vänta keerates suurt vastusurvet. Kordagi ei kohisenud kollektor julmalt.

Eks see paras säästuprojekt ole hetkel, aga kusagil maikuus võtan suuremalt remondi ette. Hetkel lihtsalt ei ole aega ja autot on vaja. Aaga ega jah, veel ei tea kas praegune moto homme turtsatab ka:P.

E: Minu arvamus asjast, et miks see moto laiali läks on järgmine:

1: Purunes generaatori rihm. Tänagi tirisin veel rihmatükke vendika vahelt välja.
2: Kuna hammasrihma katted olid suht pilpad, siis eeldan, et kas genekarihm või rihmakatte tükid käisid hammasrihma vahelt läbi.
3: Kuna aga rihm liikus paar hammast, siis said paugu kaks klappi. Kuna tundub, et klapid osutusid tugevamaks kui tõukurid, siis tõukuril lõi pealmise kaane pealt ära.
4: Tundub, et paugu said väljalaske klapid, kuna tühikäigul moto töötas ühtlaselt, seega siisepritse toimus kõigis silindrites.
5: Peale pauku, aga eeldan, et kui märgid paigast on, siis on ka pump paigast. Seega kui liita kaks asja, ehk VLklapid ja vale süüde, siis sp ei läinudki ta korralikult pöördesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 18.12.10 05:38 Tsiteeri


Peaks mainima, et väga huvitav klappide kontrollimise viis.Kui klapid kõik kinni,siis peaks teoreetiliselt disla nagu "posti taga " kinni olema.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 18.12.10 08:07 Tsiteeri


See ei saa ju reaalne olla, kuna mingi hetk starteriga käivitades on ka ju osad klapid kinni, aga starter peab ju jaksama vedada.

Eks praegu suht katsetamise teema ole. Kaotada pole midagi ju, ja kui kaane oleks maha võtnud, siis oleks juba uue kaane peale pannud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 18.12.10 08:49 Tsiteeri


Polegi ju midagi kaotada. Kui käima jääb ja vähe kütet võtab, mis on sinu eesmärk, siis las käib. Saad säästureziimil ära kulgeda. Sõitmiseks kõlbab ju , eputada natukene nadi vb. Ise sõidan ka tööle koju audiga, mis eputamiseks ei kõlba kuidagi, peast ega p...st ei liigu . Aga siin konarliku tee peal ei ole tast kahju ka igapäev. Sigarist koguaeg kahju, kui teda siin kruusa peal rottida igapäev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 19.12.10 19:05 Tsiteeri


Nonii, hetkeseisuga on auto täitsa võtmest käivituv variant. Eile sain ta lõpuks kokku, aga käima ei länud. Sada korda märke aetud, ikka mitte midagi, isegi ei lubanud. Siis meenus, et kõrgsurvepump peab jääma pinge alla kui esimene kolb üleval, aga ei jäänud. Seega keegi pumba rihmaratta valesti otsa pannud. Sai liigutada tunde järgi pinge alla pump ja voilaa, pika käiamise peale käivituski suure sinise pilve saatel. Rohkem polnud aega tegeleda, aga selge oli see, et süüde vale. Töna võtsin panin pumba ühe hamba võrra hilisemaks ja nüüd moto 1 pöördepill ja sinist diislivingu ka enam ei aja eriti, aga siiski rohkem kui vaja. Seega peab pumpa veel häälestama.

Üldmulje on tehnikast hea, tühikäigul pöördeid ei loobi, gaasi andes jookseb kiiresti pöördesse ja ka musta ei aja. Seega tundub, et elutähtsad asjad, nagu pump, pihustid jms mudru tundub korras olema. Küll aga on mootoris tiks sees, täpselt nagu bensuka hüdrotõukuri lagin, seega päris korras kaan ei ole. Ning tuli välja, et tuttaval on olemas tehtud klappide ja vahetaud tihenditega kasutamata kaas. Seega, kui auto maikuuni välja tiksub, siis panen arvatavasti teise kaane peale.

Huvitav on olla masuudipressi omanik, olles enne ainult bensukatega tegelenud. Aaga, tundub, et kui oled korra dislat omanud, siis bensukat vist igapäevamasinaks enam ei taha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 20.12.10 16:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Huvitav on olla masuudipressi omanik, olles enne ainult bensukatega tegelenud. Aaga, tundub, et kui oled korra dislat omanud, siis bensukat vist igapäevamasinaks enam ei taha.


See tunne ei peta Teid, talvel on natuke ebamugavam ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 20.12.10 19:46 Tsiteeri


Niisiis, täna tegin esimese sõidu. Ja oh jah, tegemist on küllaga.

Pump vaja paika panna, ei ole päris see mis olema peaks.
Tagasillas mingi klobin paremal pool.
Esimene vasakpoolne poolassiots teeb häält.
Kolmanda käigu sünkrod vaja vahetada.
Ukseraamid vaja ära reguleerida.
ABS´i andurit vaja koputada tagarattal. Liikuma hakkamise lükkab ABS´i välja.
Käisin ka kanali peal ja mootoris peaks koguaeg värske õli sees olema lekete poolest.
Ja motol on viimase silku hüdrod vaja vahetada, julm lagin on sees.
Ja hunnik pisivigu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 01.01.11 15:13 Tsiteeri


Nonii, nüüdseks minu käes auto veerenud umbes 1000km.

Eile tegin 225km pikuse otsa ja auto pidas üllatavalt hästi ennast üleval. Kokku läks selle maa peale ca 15l kütet:P. Ja äärmiselt mugav on sõita soojas autos, mida 80 ei suutnud kuidagi pakkuda.

Mootori kohapealt tuleb aga nukk korra maha vist võtta, kuna imelik on sõita audiga millele on "transiti" mootor peale pandud. Hüdrod teevad ikka jubedat häält. Vahepeal sai ka 2 eelsüüte küünalt vahetatud, siis kui starter veel elus oli, läks ka -15kraadiga paugust käima.

Siiamaani tehtud kulutused autole krooniajal:
Varta Silver 85ah aku- 1300.-
Bridgeston'i lamellid kos plekkidega- 2500.-
Clatronic USB/SD makk- 450.-


Pilte ka, telefon ei suutnud paremaid teha aga mingi aimu saab ikka:P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.11 15:25 Tsiteeri


See auto vist pikemat aega Türi kandis ringi liikunud... Edu masina kordasaamisel!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 01.01.11 15:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tanelr4
See auto vist pikemat aega Türi kandis ringi liikunud... Edu masina kordasaamisel!


Jep, umbes 2 aastat Türi- Allikul ja Väätsal. Tead midagi huvitavat rääkida auto kohta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 02.01.11 21:13 Tsiteeri


Kuna enda starteril oli pendiks kulunud ja laiali lammutades selgus ka, et harjad otsas ja harjahoidja puru. Siis panin täna puhastatud ja määritud R5 bensuka starteri peale ja töökojas pani küll ilusti auto käima, eks homme hommiku vaatab mis külmas teeb.
Veel sain maki ka täna kätte, rändab sisse siis selline:
http://www.kompu.ee/pildid_suur/1_25602.jpg

Mingiaeg üritan teha valgustuse ka punase peale ümber. Ning näppisin ka katuseluuki natuke, aga tundub, et minu ebaõnn katkiste luukidega ei lõpe. Seega saab veel kõvasti pead murda, et luuk toimima saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.11 10:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: airbag
Tsitaat:
Algselt postitas: tanelr4
See auto vist pikemat aega Türi kandis ringi liikunud... Edu masina kordasaamisel!


Jep, umbes 2 aastat Türi- Allikul ja Väätsal. Tead midagi huvitavat rääkida auto kohta?

Lihtsalt olen näinud vahel seda mööda sõitmas...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 06.01.11 19:17 Tsiteeri


Nonii, nõu vaja nüüd. Audil peal vöörandamiskeeld, seega ümber vormistada ei saa. Kohtutäituriga suheldud ja kuna summa suht suur mis võlgu ollakse, siis niisama ta seda maha ei võta.

Mis edasi teha, kas auto varuosadeks teha v müüa ta terviklikult kellegile doonoriks, kuidas ise mitte kahjumisse jääda. Ise vahetasin ta B3 vastu, seega kui 12-13k selle eest saaks, siis oleks enamvähem. Ise sinna investeerida ei taha kuna ei meeldi teema, et auto pole minu nimel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 06.01.11 19:32 Tsiteeri


Kule mees, räägi mis valemiga sa neid kogu aeg välja tõmbad?:D Üle nädala uus masin ja muutuvad ühe siledamaks ja uuemaks. Ei muidu aus valik. Mahukas auto ja 2,5 TDI. Võiks ka quattro olla. Edu tegemistel:)


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 06.01.11 19:44 Tsiteeri


Ega ma ise ka tea kuidas nad valituteks saavad, aga nagu näha, siis pole head ilma halvata. Too on jah sile ja enamvähem korras, aga paberid korrast ära. Kellegi 11k trahvi ma ka maksma ei hakka, saada asi ametlikuks. Arvan, et see masin läheb müüki kuna on olemas ju tegelasi kes saavad tast asja:P, ise sellega ei tegele. Enam ei oskagi seisukohta võtta, müüa ma ta ju võin, aga pole midagi asemele osta. Turud suht tühjad headest masinanest hetkel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 06.01.11 20:18 Tsiteeri


Siit ka näha miks ma eriti ei viitsiks mingi valemiga hakata autode vahetamisega lihtsalt huvipärast tegelema. Lisaks rahakulule on iga uue masinaga mingi üllatus varuks, millel on mootor kohvi, millel mingi kohtutäitur hingel... = vähem või rohkem närvi ja eelkõige ajakulu. Pigem sõidan masinaga mille ajalugu on enamvähem teada ja mille korrasolekus võin kindel olla.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 06.01.11 20:26 Tsiteeri


Njaa, endal oli plaan temaga suveni sõita ja siis teha väike projekt teoks, aga no ma ei tea. Huvipärast panen müüki ja siis jään vb jalameheks hetkel, kuni lumi ära kaob ja sõna QUATTRO väärtus kukub kolinal:D. Aga võimalusi palju, ei teagi mis peale hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.5% - SQL: 62.5%]