Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 15.12.10 17:24
|
|
|
Audi A4 1,9 TDi - 1996 - Silkx
Auto sai ostetud aasta tagasi 2009a. sügisel milleks sai Audi A4 1,9tdi 66kw 1996 a.
Lisad: Kliimaautomaatik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad), reguleeritav
roolisammas, kohtvalgustid, ABS pidurid, madaldus vedrustus, 2x turvapadi, udutuled (eesmised orig, tagumine), tulede korrektor ( orig),
veluurpolster, käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), iluliistud salongis (puitdekoor), tagaistme seljatugi allaklapitav, roolivõim,
kesklukustus.
Enne mind oli tal eestis teine omanik, kes omas seda 3 aastat. Ostetud oli see Tartust. Minu jaoks on see esimene auto ja seega autodest ma ei teadnud
eriti midagi. Algul olin autoga rahul, kuni sai viidud tuttava juurde, kes teadis autodest nii mõndagi. Sealt siis hakkasid pihta minu auto omaniku
rõõmud.
Tehniline osa: Alustuseks sai vahetatud: Termostaat, mootori padjad vasak /parem ja mõlemad käigukastipadjad. Järgmiseks tuli ette
võtta hammasrihm ja õlivahetus. Selle käigus sai siis välja vahetadud: Generaatoririhm, Kliimarihm, Generaatori rihma pinguti, generaatoririhma
rullik, hammasrihma komplekt, veepump, mootori õli, kütuse filter, õlifilter, salongi filter, õhufilter. Mõnda aega läks mööda, sai raha kogutud ja
siis sai järgmised asjad vahetatud: Tagasillatala puksid, tagaamordid (gaasikad), tagapidurikettad, tagapiduriklotsid, tagaratta laagrid. Natuke aega
sai jälle raha kogutud ja nii siis järgmised asjad: Poolteljeotsad, esisilla remondikomplekt, esiamordid (gaasikad), esiamordi tugilaagrid,
esipidurikettad, esipiduriklotsid, esipidurivoolikud, esipidurikolvid ja esisuportite tihendi komplekt.Peale selle olen ise korda teinud: Starteri,
millel olid harjad läbi. Kesklukku pump kuna uksed ei tahtnud enam lukku minna ja kliimplokk mille ekraan ei töödanud. Välja sai ka vahetatud
salongikliima radikas kuna vana lekkis ja ei puhunud külma.
Välimus: Alustuseks sai lastud toonida klaasid ja soetada valuveljed 16 tollised audi orig. Järgmiseks sain teada, et auto oli kunagi
mingi koksu teinud, kus siis oli kahjustada saanud juhipoolt uks, poritiib ja esi ots mingi määral. Sellest sai aru tänu sellele, et need osad olid
kehvasti üle värvitud ja mis paistsid silma teatud nurga alt vaadates. Esijalgu lasin üle värvida: Esistange millel koorus värv maha, küljekarbid ja
tagastange kuna ise tagurdasin vastu aeda. Mõnda aega sai autoga sõidetud kuni tuli järgmine laks. Mulle tagurdati eest sisse mille tagajärjel tehti
korda: Esistange, kapott ja vahetati välja mõlemad radiaatorid. Sellega koos sai veel tehtud: Mõlemad uued esiporitiivad kuna vanad roostetasid,
esilogarid, kulmud, esistange lisa mis on eemaldatav, tuuning kapoti iluvõre, küljepeegli karbid värviti üle, juhipoolne uks, tagatiib ja tagastange
mille ma rihtisin juba teist korda ära
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.12.10 19:38
|
|
|
Very nice.
Aegajalt on hommikuti nagu silma jäänud, kui just TGV-ga ei eksi, suunaga päälinna poole.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 15.12.10 20:08
|
|
|
Võib nii olla küll, kuna töö pärast liigun peaaegu iga hommik tallinna poole.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.12.10 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silkx
Võib nii olla küll, kuna töö pärast liigun peaaegu iga hommik tallinna poole. |
Sama siin, sellepärast küsisingi
Nüüd vähemalt jälle üks tuttav liikur teada.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 15.12.10 20:53
|
|
|
Tsitaat: |
Sama siin, sellepärast küsisingi Nüüd vähemalt jälle üks tuttav liikur
teada.
|
Kas ise liigud ka hommikuti audi sadulas?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.12.10 20:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silkx
Kas ise liigud ka hommikuti audi sadulas? |
Jup.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
postitati 08.01.11 18:03
|
|
|
Tundes omanikku - julgen öelda, et tegu on ühe väga, väga korraliku A4'ga.
Olen kõrvalt näinud kuidas mees autot tehniliselt hoiab ja tasapisi ilusamaks teeb.
Teades ka mehe plaane, siis jään huviga ootama, milline see auto mõne aja pärast on.
Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
|
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 08.01.11 19:16
|
|
|
OttOmar hoian pöialt ka sinu auto käekäigu üle. Lähipäevadel siis annan teada mida on veel juhtunud, vahetatud, tehtud ja soetatud.
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 06.03.11 16:41
|
|
|
Üle pikaaja siis paneks midagi kirja. Olen siis selle vahepealse aja jooksul lasknud autol ära vahetada roolilati koos sisemiste ja välimiste
rooliotsadega. Roolilati siis lasin panna taastatud varjandi mille muretsesin sellisest kohast nagu Remmon OÜ.
On ka olnud kaks õlivahetust iga 10 000 km läbimist koos kütuse, õli, õhu ja salongi filtriga.
Juba teist korda sai keskluku probleem ära lahendatud, milles see kord süüdi oli kondents voolikus mis suure külmaga ära külmus.
Esimeste suurte külmadega läks ka katki esi stange mis sai suvel uus pandud. Asi oli siis nii, et alla sai pandud B-varuosa stange mille plastik on
nõrgem kui originaalil. Ükspäev kui autot parkisin vajus auto nina lume hange kus oli väike jääkamakas sees mille taga järjel stange läks puru, väljas
oli mingi -15 C külma. Pilt ka sellest:
Kevadel siis võtab selle stange asja ette ja lasen panna facelifti oma. Loodaks siis panna originaali mitte B-osa.
Sai ka uued esituled muretsetud mis lähevad ka samuti kevadel ette.
Präägult on siis tegemisel sisu. Vahetan välja vana riide sisu, musta nahksisu vastu. Vanale sisule lasen uue naha peale parkida. Mingi nädala pärast
peaks valmis saama siis panen ka pildid üles.
Prääguseks siis esijalgu peaks kõik olema.
Ise pooldan bensukat, aga oman diislit.
|
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 08.03.11 19:37
|
|
|
Eile hommikul jäid silma jah ja ootasingi, et millal teemasse lisa tekib
Väga ilus.
Viimaselt pildilt ei saa täpselt aru...kas juhiistme tagune plastik eraldatud vöi...?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 08.03.11 20:52
|
|
|
Ma just ise vaatasin ka, et plastikut nagu ei ole aga tegelt on see täitsa olemas. Pilt on lihtsalt niimoodi välja kukkunud. Pimedas tehtud ja välk,
eks seal mingite asjade kokku langemine. Originaal pilti vaatad siis saad ikka aru, et plastik on olemas.
Ise pooldan bensukat, aga oman diislit.
|
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
postitati 09.03.11 17:28
|
|
|
Katsusin oma käega täna üle ja peab tunnistama, et päris elus isegi kenam kui piltidel.
Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
|
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 13.03.11 10:34
|
|
|
Vahepeal prooviks lahendada ühte probleemi, et äki keegi on sellega kokku puutunud või tunneb asja.
Mure siis selline, et alates 3ndast käigust (manuaal kk) kiirendades poob kusagil 2500-3000 pöörde vahel kinni ja suuremat enam edasi ei lähe.
Sama anomaalia toimub ka 4nda ja 5nda käiguga ja tippkiiruseks jääb u. 120 km/h.
Kohapeal pöördeid andes korralikult piirdesse ei jookse ja kusagil 5000 pöörde juurest hakkavad tasapisi pöörded puterdades alla minema.
Kui tahhokas 2200 peal, siis sõidab ilusti, kinni ei tõmba ja nagu poleks midagi viga.
Sai ka vahepeal diagnost tehtud, veakood andis sellise vastuse nagu ( Turbo pressure ). Turbo sai maha võetud ja laiali lammututud mis oli täiseti
puhas ja korras.
Sai veel kontrollitud solenoidi klappi ja lamnda andurit mis olid samuti korras. Ühesõnaga saadi sellest veakoodist lahti diagnost ei näidanud enam
midagi aga kui sai sõitma mindud oli sama vana probleem tagasi.
Peale seda pole jõudnud juhtmeid järgi panna kuna pole aega olnud. Nii palju kui ma veel uurinud olen võib viga olla veel õhulugejas. Samas diagnost
ei näita seda.
Äki on keegi ama probleemiga kokku puutunud jaoskab aidata.
Ise pooldan bensukat, aga oman diislit.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 13.03.11 10:38
|
|
|
Õhumõõtja viga, kui sellist annab veakoodina väga harva.
Ainus 100% toimiv võimalus on võrrelda reaalselt väärtusi, ja võrrelda neid tehasepoolt antud andmetega.
Aga õhumõõtjad on neil suht minev kaup küll, keskmine eluiga kipub sinna 5 aasta kanti jääma, siis juba hakkavad surema.
|
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 13.03.11 18:18
|
|
|
Ega siis midagi, tuleb lasta see õhumõõtja ära vahetada, igast muud varjandid on juba ära proovitud. Ma tean selle auto ajalugu ka ca 5 aasta taha ja
selle aja jooksul pole õhumõõtjat torgitud.
Ise pooldan bensukat, aga oman diislit.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 13.03.11 18:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silkx
Ega siis midagi, tuleb lasta see õhumõõtja ära vahetada, igast muud varjandid on juba ära proovitud. Ma tean selle auto ajalugu ka ca 5 aasta taha ja
selle aja jooksul pole õhumõõtjat torgitud. |
No kui raha on üle lase käia. Pane arvuti järgi ja kahekesi sõitma vaata kas õhulugeja etteantud väärtused vastvad tegelikusele. Sõida maanteel kõrge
käiguga 3 või 4 ja gaas põhjas kuskil 3000 pöörde juures peab õhugogus olema 850-900mg/h. Muidugi seda näitu mõjutavad igasugu lekked ja uumistused
mis tuleks eelnevalt üle kontrollida.
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 13.03.11 20:41
|
|
|
Tsitaat: |
No kui raha on üle lase käia. Pane arvuti järgi ja kahekesi sõitma vaata kas õhulugeja etteantud väärtused vastvad tegelikusele. Sõida maanteel kõrge
käiguga 3 või 4 ja gaas põhjas kuskil 3000 pöörde juures peab õhugogus olema 850-900mg/h. Muidugi seda näitu mõjutavad igasugu lekked ja uumistused
mis tuleks eelnevalt üle kontrollida.
|
Vahepeal keegi isegi soovitas sama teha aga meil jäi see miskitpärast tegemata. Lekkeid ja ummistusi ei tohiks olla kuna kõik asjad sai lahti võetud
üle kontrollitud ja ära puhastatud. Autol on ees nii kui nii suurem hooldus siis laseb selle varjandi ennem vahetamist ära proovida.
Ise pooldan bensukat, aga oman diislit.
|
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
|
Auditehh
huviline
Registreerunud 20.06.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Tid
|
postitati 21.03.11 18:15
|
|
|
Uksed käivad nüüd raskemalt ka ? Eelmine suvi vahetasin esiuste kõlarid tegusamate vastu ning siis oli küll vahe tunda, uksed muutusid pisut
raskemaks. Kus kohast seda pigimatti ostsid ?
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 21.03.11 19:13
|
|
|
Tsitaat: |
Uksed käivad nüüd raskemalt ka ? Eelmine suvi vahetasin esiuste kõlarid tegusamate vastu ning siis oli küll vahe tunda, uksed muutusid pisut
raskemaks. Kus kohast seda pigimatti ostsid ?
|
Eks nad natukene on jah raskemad aga selle eest lähevad vähe paremini kinni kui ennem. Enne pigimatte tuli uksi veitsa kõvemini lükata, et nad kinni
jääks.
Arvutasin ära ka, et üks uks läks 2,5 kg raskemaks.
Pigimattid sai soetatud noortehnikust.
Mul endal on ka mõte ukse kõlarid ära vahetada, kuna üks pläriseb. Ei kujuta ettegi millised ja kuidas sest nende originaal kõlarite kinnitus augud ei
ole ühel tasapinnal. Äki sul on mingit hüva nõu anda või on mõned pildid olemas sellest teemast?
Ise pooldan bensukat, aga oman diislit.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.03.11 19:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silkx
Mul endal on ka mõte ukse kõlarid ära vahetada, kuna üks pläriseb. Ei kujuta ettegi millised ja kuidas sest nende originaal kõlarite kinnitus augud ei
ole ühel tasapinnal. |
Aftermarket kölarite installimiseks kasut. vaheröngaid.
Kölarite vahetuse kohta on teema olemas audio all, kui ei eksi.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
TurboSlava
huviline
Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 5X Audi 100 sedaan c4
|
postitati 21.03.11 19:42
|
|
|
Esiots on kus juures, väga kena! See JOM stiilis iluvõre ja stangelisa. Kiitus!
|
|
|
Auditehh
huviline
Registreerunud 20.06.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Tid
|
postitati 21.03.11 19:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silkx
Eks nad natukene on jah raskemad aga selle eest lähevad vähe paremini kinni kui ennem. Enne pigimatte tuli uksi veitsa kõvemini lükata, et nad kinni
jääks.
Arvutasin ära ka, et üks uks läks 2,5 kg raskemaks.
Pigimattid sai soetatud noortehnikust.
Mul endal on ka mõte ukse kõlarid ära vahetada, kuna üks pläriseb. Ei kujuta ettegi millised ja kuidas sest nende originaal kõlarite kinnitus augud ei
ole ühel tasapinnal. Äki sul on mingit hüva nõu anda või on mõned pildid olemas sellest teemast? |
Vahetuse hetkel ei leidnud sobivaid adapterid kui nüüd need olemas. Kui soojemaks läheb siis vaja uuesti poltstrid maha võtta ja adapter rõngad vahele
lükata. Hetkel need 3e kruviga kinni kuid see pole mitte midagi normaalset. Adapterid saad Audiocity´st. Kui vahetamiseks läheb siis teen kindlasti ka
pilte.
http://www.audiocity.ee/tdetail.php?cat=194&de=7693
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 21.03.11 19:59
|
|
|
Tsitaat: |
Aftermarket kölarite installimiseks kasut. vaheröngaid. Kölarite vahetuse kohta on teema olemas audio all, kui ei eksi.
|
Tänud, eks ma siis koban seda teemat.
Tsitaat: |
Esiots on kus juures, väga kena! See JOM stiilis iluvõre ja stangelisa. Kiitus!
|
Tänud. Eks ta ole hästi välja kukkunud, aga endale hakkab vaikselt üle viskama. Talvel peab koguaeg vaatama kus sõita, kuna auto esiots on suht madal.
Tänu sellele lisale tuleb koguaeg stange lahti.
Ise pooldan bensukat, aga oman diislit.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |