Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Ostuabi Audi S6 (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3424)
Maff
huviline

Avatar


Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T

postitati 10.12.10 12:31 Tsiteeri
Ostuabi Audi S6



Tere, keegi selle isendi kohta teab midagi pajatada? Tiiva parandus vaevalt 4000 eekuga tehtud saab!?
http://www.auto24.ee/used/791861


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 10.12.10 12:44 Tsiteeri


Oleneb kes teeb. Kui head tuttavad on siis vast saab isegi hakkama selle rahaga.
Kui auto muidu kobe on siis ütle talle et las teeb korda ja annad selle 4k juurde, vaata mis näo teeb :D .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.12.10 13:30 Tsiteeri


Kui just väga head sõpra ei ole, siis 4k-ga ei saa seda tehtud.
Kapoti alt - WG puuritud, tosool on kuidagi kahtlast värvi. Tagumine pistikute kate millegi pärast puudu.
Vasak esitiib on mööda (vaata tuld).
Kõik lõdvikud tunduvat stock olevat, reeglina need on praeguseks ajaks väsinud, nii et suure tõenäosusega saab nad kõik üle käia.

Kui sealt summalt kuskil 30% ära kaotatakse, siis oleks vast isegi mõtet.
55000 eest ei näe mitte mingit pointi seda osta.

Ma vaataks pigem indro masinat http://www.auto24.ee/used/793628, kuigi ma ei tea, miks ta seda müüb :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 10.12.10 13:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kui just väga head sõpra ei ole, siis 4k-ga ei saa seda tehtud.
Kapoti alt - WG puuritud, tosool on kuidagi kahtlast värvi. Tagumine pistikute kate millegi pärast puudu.
Vasak esitiib on mööda (vaata tuld).
Kõik lõdvikud tunduvat stock olevat, reeglina need on praeguseks ajaks väsinud, nii et suure tõenäosusega saab nad kõik üle käia.

Kui sealt summalt kuskil 30% ära kaotatakse, siis oleks vast isegi mõtet.
55000 eest ei näe mitte mingit pointi seda osta.

Ma vaataks pigem indro masinat http://www.auto24.ee/used/793628, kuigi ma ei tea, miks ta seda müüb :)

Kas sellel veojõukontrolli väljalülitamise nuppu ei olegi või ei peagi olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 10.12.10 15:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas sellel veojõukontrolli väljalülitamise nuppu ei olegi või ei peagi olema?
Mõtled S4 pealt pärievat diffri luku nuppu, või mingit nuppu millega saaks EDL/ABSi välja lülitada?
EDL-st kangemat "veojõukontrolli" sellel õnneks ei ole ja seda originaalis välja lülitada ei saa.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.12.10 15:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Kas sellel veojõukontrolli väljalülitamise nuppu ei olegi või ei peagi olema?

C4 kerel ei pakutud kunagi veojõukontrolli.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.10 16:06 Tsiteeri


Pakuti küll. Mitte just kõige õnnestunumat versiooni (töötas läbi ABS-i ja pidurdas rattaid). Ainuke variant välja võtta oli minuteada ABS kaitse eemaldada.

Minu kunagisel S6-l oli olemas see hullus...


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 10.12.10 16:14 Tsiteeri


See ongi EDL - peal kõigil A ja S6 ja edasi quattrotel. Ei tööta siis kui ABS ei tööta (e. siis kaitse välja vms). Aga miks ta halb on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.12.10 17:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Carla
Pakuti küll. Mitte just kõige õnnestunumat versiooni (töötas läbi ABS-i ja pidurdas rattaid). Ainuke variant välja võtta oli minuteada ABS kaitse eemaldada.

Minu kunagisel S6-l oli olemas see hullus...

See ei ole veojõukontroll... rakendub vaid siis, kui sa juba kõvasti lumes sees istud ja üks ratas õhus on. Tavasõidul see ei tööta, kuna tavasõidul enamasti ei käi kunagi ainult üks ratas piisavalt ringi selle rakendumiseks, isegi, kui lapats põhjas.

Veojõukontroll, kui selline, on reeglina ikka elektroonilise gaasipedaaliga masinatel, kus vastav aju suudab tuvastada, et jõudu tuleb rohkem, kui maha panna suudetakse ning siis juhi eest gaas maha lasta.
EDL on aga hoopis midagi muud ning see eksisteerib paralleelselt veojõukontrolliga ka uuematel audidel, sest neil on esi- ja tagasillas reeglina avatud diferentsiaalid ning see on tehtud sellise olukorra vältimiseks, kus üks ratas õhus on ning auto enam liikuma ei saa.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 10.12.10 18:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mms
See ongi EDL - peal kõigil A ja S6 ja edasi quattrotel. Ei tööta siis kui ABS ei tööta (e. siis kaitse välja vms). Aga miks ta halb on?
EDL == Electronic Differential Lock. Võrreldes S4 mehaanilise tagumise lukuga on asi S6 peal enamvähem kasutu.

http://www.audiworld.com/tech/wheel6.shtml


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 10.12.10 19:02 Tsiteeri


See veojõukontrolli küsimus tekkis sellest, et see soovitatud masin kirjade järgi seda omab, kas ka tegelikult see nii on? Kui ei ole, siis mida see omanik veel võib kokku luuletada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 10.12.10 19:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
C4 kerel ei pakutud kunagi veojõukontrolli.

Ma julgeks selles kahelda. Minu kunagise C4 100 kellades oli ASR-i tulukese jaoks koht olemas(autol endal ASR-i polnud, nagu näha on ka eelsüüteküünalde tule koht olemas, aga tegu oli bensiinikaga - teisisõnu tulukeste komplekt oli universaalne). Samuti olen näinud ka C4 millel oli ASR-i lüliti ka keskkonsoolis olemas.

http://www.upload.ee/image/476064/kontrolllambid.jpg

Muuseas, alates lume maha sadamisest põristab mul EDL praktiliselt iga päev - igas olukorras, kus nt auto ühe poole rattad on lumel, teised asfaltil või lumi vs jää või lihtsalt jäisel pinnal. Paigaltvõtte meeldib muidugi raske jalaga sooritada ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.12.10 22:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
C4 kerel ei pakutud kunagi veojõukontrolli.

Ma julgeks selles kahelda. Minu kunagise C4 100 kellades oli ASR-i tulukese jaoks koht olemas(autol endal ASR-i polnud, nagu näha on ka eelsüüteküünalde tule koht olemas, aga tegu oli bensiinikaga - teisisõnu tulukeste komplekt oli universaalne). Samuti olen näinud ka C4 millel oli ASR-i lüliti ka keskkonsoolis olemas.

http://www.upload.ee/image/476064/kontrolllambid.jpg

Muuseas, alates lume maha sadamisest põristab mul EDL praktiliselt iga päev - igas olukorras, kus nt auto ühe poole rattad on lumel, teised asfaltil või lumi vs jää või lihtsalt jäisel pinnal. Paigaltvõtte meeldib muidugi raske jalaga sooritada ka.

Näita mulle mõnda C4-ja, millel see ASR reaalselt peal ka on :)
Neliveolisel seda kindlasti ei ole. Ehk lõpuaastate mõnel diislil on peal, aga ma pole kohanud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 11.12.10 02:50 Tsiteeri


Ma ei oska sulle hetkel ühtegi näidata, aga ma ei mõistaks ka, miks 1992 aastal toodetud kelladeplokis on ASR-i tule jaoks valmidus olemas, kui seda järgneva 4 aasta jooksul mitte ühelgi masinal kasutusele ei võetud. Veel enam - miks peaks olema keskkonsoolis ka ASR lüliti, kui seda tegelikult autol pole? C4 kerel on päris kindlasti ASR olemas. Nagu ka esiveolisel Audi 80-l võib leida EDL-i.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 11.12.10 08:42 Tsiteeri


ASR on option ainult esiveolistel audidel, mina saan aru, et tegu kõige tavalisema veojõukontrolliga - piiratakse mootori tööd kui ratas läbi libiseb. Signaal saadakse ABS-andurist.

EDL või EDS (saksa k.)- elektrooniline difrilukk, nagu juba eespool kirjas, on peal kõigil quattrotel tänase päevani. Lisaks siis väga paljudel esiveolistel ja reeglina kallimatel mudelitel. Quattro I-IV põlvkonna ja erinevate kontrollide jutt on väga hästi kirjas wikipedias: http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(four_wheel_drive_system)

Ehk siis A6/S6 ja edasi on ees ja taga avatud diferentsiaalid, keskel torsen. EDL/EDS kontrollib kuni 80 kmh rataste läbilibisemist ja pidurdab vajadusel läbilibisevat ratast, andes avatud difri kaudu seeläbi rohkem momenti parema pidamisega rattale. Ma ei suuda kuidagi aru saada kuidas see halb on? Olen sõitnud Yanekki S6-ga (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=80311&page=1) ja julgen küll selle abilise tööd lumel ja jääl kiita. S8-ga sama lugu.

Edit: Zoigi pandud lingis räägib EDL töötamisest kuni 40 kmh. Muude allikate põhjal töötab see 40-ni esiveolistel ja quattro puhul kuni 80 kmh.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 11.12.10 09:06 Tsiteeri


See sama masin oli viimasel ajal tigeaudi ning ranxi kasutusel peale ranxi sattus see kuskile tallinna kanti.Siis oli see masin küll igati aus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranx
huviline



Registreerunud 29.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S4

postitati 11.12.10 18:33 Tsiteeri


See auto on suhteliselt originaal ,mootor on kah suht korralik ,minu käes ta õli ei võtnud ,wastegate kaane vist vahetasin ise ära ,kuna sõbral oli müügi jaoks puurimata kaant vaja. stage 1 chip .Tosool on korralik ,suvel sai vahetatud ,punane sees ,paisupaagi värvus petab ,see piltki on minu müügikuulutusest võetud ilmselt.
Istmed on terved,kuna vahetasin osa riiet ja istme padjad välja ,rool sai kah nahatatud värskelt ,katid eemaldatud .
Kui midagi täpsemalt huvitab ,võid otse küsida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maff
huviline

Avatar


Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T

postitati 12.12.10 23:55 Tsiteeri


Suured tänud klubilistele asjaliku info eest! Vaatab mis teha annab. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 12.05.11 19:00 Tsiteeri


Mis sellest sõidukist saanud siis? Hetkel on jälle müügis. Taga tiib on ära parandatud omaniku sõnul.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.9% - SQL: 59.1%]