Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2,5 TDi Avant - 1996 - Hannespoiss (Vastuseid: 73 | Vaatamisi: 13504)
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 06.12.10 20:22 Tsiteeri
Audi A6 2,5 TDi Avant - 1996 - Hannespoiss



Tere!

Suvest siis teise audina A6 . Nüüd siis diisel ja esivedu. Eesmärk minu jaoks ökonoomsus, kuna eesti kohta läbisõit suht suur. Need kes kurdavad, et miks nelivedu esiveo vastu - siis pole vaja teemat risustada. Quattro alles, aga sõiduoskused lubavad tööle ka esiveduse ja tagavedusega turvaliselt jõuda. Nelivedu käis rahaliselt üle jõu ja ostuhetkel polnud midagi ka pakkumisel.

Masin siis 103 kw, kuna 128-lt 85-le kukkumine tundus liiga jõhker. Iluvigadest siis parema tagatiiva värv päris ei ühti ülejäänuga, kapott natuke kõver. Muidu päris kena. Mootor tundub olevat korras, sõites midagi häirivat ei esine. Ainuke mis segab on see, et peale turbo rakendumist tuleb sumpsist sinist. Rõhukella järgi on kõik korras ja tagumikutunde järgi ka. Diislispetsid võiks siinkohal nõu anda. Mootor klapikambrikaane eesotsast ka õline.

Mudel: Audi A6 Avant
Mootor: 2,5 TDi 103 kw
Salong: Poolnahk, eesmine laekaga käetugi, tagauste kardinad
Mugavusvarustus: Kliimaautomaatik, Tehase Webasto, Eesmised elektri aknad, Elektrilised soojendusega tagaaken, peeglid, pesuridüüsid ja ukselukud; tempomaat, kompuuter, pikad kellad.
Tuled: Halogeentuled, eesmkised ja tagumine udutuli. Ees lisa udu-ja kaugtuled.


http://img577.imageshack.us/img577/1064/11122010195640x480.th.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/6862/11122010191640x480.th.jpg
http://img139.imageshack.us/img139/7812/11122010188640x480.th.jpg


Tehtud asjad:
Õlivahetus (Asun hetkel paldiskis, kes arvuti ühendaks ja nulliks? Sobib ka Keila)


Mis plaanis tähtsuse järjekorras:
1. Õlikulu, turbo rakendumisel sinine suits ja õline klapikambrikaane esimene ots.
2. Webasto korda - kui teate kes seda teeb palun andke infot
3. Signaga on segane lugu - ei tööta. Kui kaitse sisse siis kukub üürgama. Üldse tundub mulle üldpildi järgi isepaigaldatud jupina. Seega ise suht raske viga leida. On mõni osav siin kes ehk üle vaataks.
4. Kapott välja vahetada, koos sellega ka tagatiib kerega sama tooni
5. Ees miskid vuffel tuleklaasid - need kas siis hella või S6 originaal xenoni tulede vastu välja vahetada. Kellel S6 omi pakkuda siis andke tulla
6. Muusikat järgi aidata - uus juhtseade. subwoofer pluss võim. Kui see tehtus siis esikõlarid läbi võimu.

Muu mind nagu rahuldab. Kütusekulu meeldivalt väike, salong ei nagise ega kolise, poolnahk nahksisust soojem ja üldse mõnusam.


Pildid hiljem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.12.10 20:56 Tsiteeri


Edu uue autoga!
Sinine suits pööretel viitab kahjuks kulunud õlirõngastele. Turbo võib kah lekkida vaata õhufilter üle, et oleks puhas. Webastol on taga vasaku ratta peal oma aku. Vaata see üle samuti on tagaistme all aku kõrval webasto aku kaitse. Ja webasto aku kõrval on kah 4 kaitset. Kontrolli kaitsmed üle ja vaata kas aku on ültse olemas. Kas see displei uksesees töötab? Vajutad põleti nuppu käib klõps ja hakkab roheline tuli põlema? Kui ei tee midagi proovi kaitsmed välja võtta mul vahest jookseb ta kah kinni kui pikemalt pole kasutanud. Vist oli nii, et kui 3 korda ei käivitu läheb avariireziimi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 07.12.10 05:43 Tsiteeri


Vebastol pidi ahju juures miski jubin läbi olema - ei valda eriti seda teemat, seetõttu otsingi kohta kus asjaga tegeletaks

Turbo lasen üle kontrollida. Kui hull see õlirõngaste kulumise viga on? Saab seal midagi parandada/vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 14.12.10 10:43 Tsiteeri


Pildid lisatud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 14.12.10 19:25 Tsiteeri


Tuttava auto, pärit Võrust jah. Need esiistmete nahatatud ääred meeldisid mulle ka väga. Edu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 19.03.11 19:52 Tsiteeri


Pole mõnda aega miskit kirjutanud. Auto pole põhjust andnud:)
Mõned värskemad pildid:

http://img853.imageshack.us/img853/2113/07032011215.th.jpg
http://img835.imageshack.us/img835/1650/07032011216.th.jpg
http://img64.imageshack.us/img64/3170/07032011212.th.jpg

Hetkel on nii, et kalla ja talla. Suvel peaks suurem hooldus tulema, milleks vaikselt ka raha kõrvale panen. Ainus mootoriga seotud mure siis siiani õlikulu. Üks õlivahetus tehtud, 5000 km peale seda läbitud ja juba 2L peale kallanud. Nüüd kui 10000 km pealt taas vahetan, siis lasen peaaegu uue õli välja:)

Nüüd küsimus kogemustega diislimeestele. Kui madalatelt pööretel (ca 1000-1100) jõulisemalt kiirendada, siis kuni 1500 rpm-ni on kuulda nagu miskit klõbinat mootorist. Üle eelpool mainitud pöörete see kaob. Viitab see samutu miskile probleemile?

Seoses sellega, et lapatsit andes tossab, sõidan nagu pensionäär:) Vahel öösel kui kedagi ees ega taga pole siis julgen vahel pöördeid üle 2000 lasta:) Minekut nagu on ja loodan et kui remont tehtud saan ka päevavalges seda nautida. Muidugi asja pluss on see, et kütust kulub ulmeliselt vähe. Alla kuue sajale km on maantel vabalt saavutatav. Ka talvel ja külmaga - ehkki termostaat on ka vist saba andnud. Kui kütusetuli põlema läks, siis sõitsin 200 km, kusjuures viimased 80 km oli kompu nõutu ja näitas L tähte. Vähemalt tean, et saan ka sellel autol komput usaldada:)

Talvekogemust ka natuke: käivitus iga ilmaga, ehkki mitte just poolest pöördest alati. Aga max kolme pöördega läks ikka. Webastot ei kasutanud, kuna ei tööta. Quattromehena jäin autoga ikka paar korda päris tobedatesse kohtadesse kinni. Kui ikka põhjakatet kelguna kasutada, siis kinni ta ongi. Aga aja möödudes õppisin ka selle masina võimed ära ja sellel aastal pole kinni jäänud enam. Kuskil käimata pole ka jäänud.

Ok. Update tehtud. Hea oleks, kui keegi oskaks selle klõbina kohta mingi diagnoosi panna. Kui keegi on varem sellele mootorile kapremonti teinud, siis mis hinnaga võiks arvestada kui ise ei tee?

Hannes


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 27.08.11 12:55 Tsiteeri


Tere!

Nüüdseks siis autoga paar suuremat asja ka tehtud.

*Mootori kapitaalremont tehtud. Eks nii mõnegi jaoks tundub selline investeering ehk mõttetu, kuid teen masinat siiski endale. Peaasi, et ise rahul. Hetkel siis sõidan mootorit sisse, ca 1500 km pärast ootab esimene õlivahetus. Hetkeks läbitud 3500km ja õli ilus puhas nagu bensukal. Mootor ise hakkab ka iga kilomeetriga paremini tööle. Esimesed 1000 km sõitis sõber, kes ütles et alul oli küll väga puine. Turbo oli heas korras, paraku tuli välja, et 85 kw mootori oma. Enne kui see saba ei anna, ei hakka originaali vastu vahetama. Pump on nii ja naa, päris ideaali ei saadud. Sõidan mootori sisse, eks siis saab uuesti sättida. Käivitamine ei toimu poolest pöördest, aga reeglina ikka esimese korraga käivitub. Kütusekulu ca 6+ l hetke, millega võib ka rahul olla. Igatahes minu poolt suured tänud Tartu audihooldusele kellega oli meeldiv koostööd teha. Loodan, et koostöö jätkub sama sujuvalt.

*Webasto - sellega ma saan veel närve ja uksi kulutada. Asi selles, et keegi varasematest omanikest on elektrisüsteemiga jubedaid asju korda saatnud. Aga korda ma tahan seda saada :cool: . On ehk lõuna-eestis mõnda spetsialiseerinud ettevõtet või eraisikut keda keegi soovitada oskab?

*Tehase xenon tuled nyyd siis olemas ja ootavad kinnitamist. oleksid juba ehk küljes kui kuidagi pistikud oleks vanade tulede küljest kätte saanud. Aga ei saa, vähemalt tervelt mitte. Et sõber sebib uued pistikud ja siis proovib. Loodan , et hakkavad tööle - tuleklaasid juba maksid hingehinda :o

*Tagumised rattalaagrid vahetasin, üks oli nii läbi, et ajas ABS anduri lolliks. Peale vahetust kõik OK.

Teha oleks veel vaja:

*Juhipoolne tagatiib värvida, viimase värvimise käigus on tooniga võssa pandud ja jubedalt häirib:mad: Sama hooga tahan värvida juhi ukse altpoolt liistu kus ca 1cm2 plats värvist puhas. Siis vaja värvida kapott, mida mul veel pole. Vana taastada pole mõtet - roostes ja kõver. Samuti vaja uusi korralike esitiibu. Süda ihkaks essi tiibu ja stanget. Stange on silmapiiril isegi üks, aga tiivad on defka kaup. Kas on mingit alternatiivi nende hankimiseks? Kui need kätte saaks läheks värvimise protsess kohe käiku.

*Veermik tuleks üle käia ja uuendada. Hetkel veel vaikne, kuid ees paremal keeramise ja gaasi andmise ajal käib selline imelik nõksakas, mitte kolks. Kahtlustame sõbraga šarniiri, kuid pole alla jõudnud.

*Audio uuendada. Eriline audiofiil pole ja kõrvakuulmine pole ka kõige teravam(kutsehaigus). Vanas sajas olid sees hea headunit, tehase kõllid(yhendatud olid vaid esiukse omad) ja pagassis võimuga bassikõlar ja mulle sobis. Alpine kallima otsa makk tegi mõne teisega võrreldes ikka imet nende nokia kõllidega. Nüüd plaan umbes sarnane, aga lihtalt nii paigalduselt kui heliliselt parem. Ja laseks muidugi kuskil spetsialistidel teha. Mis siis teha vaja oleks ja andke nõu, olen foorumi sel teemal läbi lugenud, kuid ikka pole kindel ,et õieti aru sain:
1. Hetkel pioneer, mille tahaks asendada ALPINE või JVC kallima otsa makiga. Autol pole iso pistikud, juhtmed otse maki taga. Pealegi veel kõlarid valesti yhendatud - esimesed tagumised omavahel vahetuses ja mingi jama oli ka parema ja vasaku poolega. Mis meeldib, on see, et makk koos syytega tööle ja kui võti välja siis vait. Pole power nupuga mässamist ja see optsioon võiks jääda.
2. Esikõlarid tahaks siis välja vahetada 2 ribaliste komponentide vastu. Bass jääks supaka kanda. On see hea mõte või ikka 3 ribalised ja supakas toetama? Need siis läbi võimu mis võiks ehk juhi põlvede juures riiulis asuda?
3. Kastiga supakas ja võimendi pagassi - ainus soov siin, et kast oleks vajadusel kergelt eemaldatav.


Kui need asjad tehtud, siis võiks nagu mõneks ajaks rahul olla.


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 12.09.11 11:33 Tsiteeri


Hetkel siis edenenud niipalju. et keredetailid olemas, väike eeltöö ja värvimisse. Siis tagatiib ja uks ka korraga värvida ning ehk saab kuu lõpuks kere ka ilusaks :cool:

Esisillas siis vahetusse kettad ja klotsid, kuna kohe TÜV ka tulemas, siis lasen sillad ka üle logistada. Saab täpselt teada, mis seal ees läbi on ja välja vahetada. Midagi seal igatahes naksub kui paigalt võtta ja kuskile poole keerata(põhimõtteliselt igal ristmikul).
Samuti oleks vaja kerepoolset klotsi kulumisanduri pistikut(2tk), kuna eelmine omanik on need maha lõiganud ja kokku keeranud.

Xenon tuled veel ette panemata, kuna üks kerepoolne tulepistik veel leidmata. Aga sellega pole veel tuliselt kire ka.

PS! Kui kellegil ülalmainitud asju pakkuda lõuna-eestis, siis u2u.


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 12.09.11 11:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Samuti oleks vaja kerepoolset klotsi kulumisanduri pistikut(2tk), kuna eelmine omanik on need maha lõiganud ja kokku keeranud.


See funktsioon sellel autol on üsna mõttetu. Kruusateedel pikemalt sõites, hakkavad tuled armatuuris vilkuma, et klots kulunud. Koguneb sinna ka s*tta ja pori mis paneb samuti tule vilkuma, ühesõnaga mulle on näiteks parem kui seda andurit ühendatud pole.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 12.09.11 12:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Samuti oleks vaja kerepoolset klotsi kulumisanduri pistikut(2tk), kuna eelmine omanik on need maha lõiganud ja kokku keeranud.


See funktsioon sellel autol on üsna mõttetu. Kruusateedel pikemalt sõites, hakkavad tuled armatuuris vilkuma, et klots kulunud. Koguneb sinna ka s*tta ja pori mis paneb samuti tule vilkuma, ühesõnaga mulle on näiteks parem kui seda andurit ühendatud pole.


Minu C4 100 q-l oli sama asi töökorras ja sai 5 aastat valu. Ja polnud mitte ühtegi probleemi nendega. Tegid eeskujulikult oma tööd. Mulle see teavitus igatahes meeldib. Praegu just oli klots pea olematuks kulunud. Tähele panin sõber siis kui seda "naksu" põhjustajat otsis. Kelk oli ka kinni. Kui auto põhjust ei anna sinna midagi uurima minna, siis piiksuv tuluke ikka abiks :)


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 12.09.11 13:09 Tsiteeri


Kiire küsimus, et kui poes on pidurikettal min ja max mõõt, siis kas see min mõõt tähendab ketta minimaalsest paksust ja et alla selle ketas tuleb välja vahetada?


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 12.09.11 13:20 Tsiteeri


Just nii.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 09.12.11 09:54 Tsiteeri


Keretööd siis lõpusirgel. Uueks aastaks ehk uus nina küljes. Tagaluugi äär jääb uude aastasse. Mõned pildid:
http://img843.imageshack.us/img843/1435/wp000019l.th.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/447/wp000018v.th.jpg
http://img507.imageshack.us/img507/5104/wp000007.th.jpg
http://img835.imageshack.us/img835/3369/wp000003p.th.jpg
http://img40.imageshack.us/img40/6850/wp000002d.th.jpg


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 17.12.11 07:14 Tsiteeri


Sai siis reede õhtul metskitsega kohtutud. Pauk tuli täpselt kümnesse - ehk nina keskele. Katki siis radika kinnituskõrvad, juhipoolne ventikas, kapott, iluvõre, ühel tulel reflektor lahti, stange. Põhimõtteliselt ei midagi hullu - uued kerejupid juba ootavad külge kruvimist. Siis oleks küll juukseid kitkunud kui uute asjadega oleks otsa põrutanud:D . Kuna auto nagunii esmasp remonti läheb, siis sõidan mingi aja stangeta - hea webasto ahjule juurde pääseda:cool: . Ja jõululaual on siis kitsevorst - kindlasti maitseb kuradima hästi:cool:


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 22.12.11 23:31 Tsiteeri


Vaja siis nina kokku lappida - palu pakkuge S6 stange kundepooleset võret!!!


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 23.12.11 11:17 Tsiteeri


Mis pistikud on? Kollasel on vastus olemas aga on lahti. Lillal ei suuda vastust leida.
http://img820.imageshack.us/img820/9386/wp000030v.th.jpg
http://img3.imageshack.us/img3/3126/wp000031.th.jpg


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 27.12.11 14:08 Tsiteeri


Nüüd kitse lõhutud asjad vahetatud ja ninale uued detailid külge kruvitud. Otsin veel esimesi logareid, kundepoolset stangevõret, tulepesuri releed ja juhtmestiku. Samuti said lõpuks külge audi originaal gaasilahendus tuled - valgustavad väga hästi. Oli ainult plug and play :cool: Kuna minu masinal originaalis udukaid pole olnud siis need vean lähipäevil ära, salongipool juba valmis - vaid relee ja juhtmed peale vaja panna. Tules samuti juba juhe ootab.

Keretöödest niipalju, et nüüd teha vaja juhiuks( ruutsendine värviauk), juhipoolne tagatiib(ülejäänud masinast heledam) ja tagaluuk(paarist kohast ussitab). Siis saab ka kere veatuks.

Webasto veel korras pole, aga liigun sinna suunda(kits lõi eelarve vähe kõikuma). Tundub, et läbi on kas üks või mõlemad hirmkallist komponenti - tiivikumootor või juhtaju. Kus see viimane üldse asub(peaks olema valge punaste kirjadega karp)?
http://img267.imageshack.us/img267/8558/wp000036.th.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/9259/wp000037.th.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/8679/wp000038.th.jpg
http://img198.imageshack.us/img198/2505/wp000041.th.jpg
http://img812.imageshack.us/img812/4848/wp000042.th.jpg

Kapotti oleks vaja paar milli allapoole saada, aga ei taha eriti minna. Kuskohast saaks veel reguleerida? Seni olen neid pulkasid kruvikaga otsast keeranud, kas on mõni koht veel? Tagaluuki tuleks ka timmida, aga seda teen peale värvimist.
Veermik ja mootor on siiamaani veatult toiminud. Signa sai korda tehtud, makile korralik pistik pandud ja võimendi paigaldatud bassikõlarile. Loodame, et nüüd kestab - peaks veel kitseviled ka panema:D


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 06.01.12 18:50 Tsiteeri


Sai nüüd S-i stangevõre ja logarid ka muretsetud. Võre küljes ja nädalavahetusel lähevad logarid kah külge.
Kuna subwoofri 2 kanaliga 600w võimendi sai välja vahetatud mono võimendi vastu, siis esimene nüüd üle. Kuna esikõlarite vahetuseks tulevikuks plaan tehtud, siis kas on paha mõte praegused Nokia tehasekõlarid läbi võimu mängima panna? Oleks pool tööd tehtud ja võimendi ei sõidaks niisama kaasa? Muutub siis midagi paremaks ka?


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 06.01.12 21:30 Tsiteeri


Vaadates alguse pilte ja praeguseid pilte, siis auto on teinud suure sammu edasi minu silmis - S-i nina ja originaal xenon ette. Kaks sellist asja, mida isegi tahaks oma masinal + veel udutulede install ka. Väga ilus auto on, aga üldse ei meeldi need aknaraamidel olevad tuulesuunajad ning veljed ka natuke kahvatuvad selle kurja S-ninaga. Muidu edu ning loodan, et enam kitse ei saa. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 06.01.12 22:20 Tsiteeri


Need tuulesuunajad on jah nii ja naa - maitse asi. Mind nad väga ei häri, esialgu lasen neil olla. Veljed on jah vähe nirud. Aga seda märkasin ka ise. Muidu poleks ehk hullu aga nende ET on 42. Seega istuvad liiga sees jah. Aga suveks on juba klubiliselt 17 tolli Bolerod ET35 muretsetud :cool: Kannatan nendega kevadeni ära. Järgmiseks talveks tuleks kas siis flantsid sebida või teine velg (muidu see velg meeldib mulle). Lähen vist flantside teed.

EDIT: Peale kitse oli selline:
http://img717.imageshack.us/img717/8782/wp000026.th.jpg


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 06.01.12 22:30 Tsiteeri


Kui suveks 17" Bolero alla tuleb siis on maasikas valmis küll. :) Talvevelgedeks on neid küll ja küll. Enda autol olid ka need tuulesuunajad alguses, millest üks kukkus akna alla laskmisel juba ära, siis oli aeg neil minna ka ning sai välimus paremaks ka. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 08.01.12 18:11 Tsiteeri


Nii, tulepesurid ka töökorras. Kuna mu vanal audil oli vastav kang olemas aga nupul funktsiooni ei olnud, siis uus omanik oli nõus kangid vahetama - vastutasuks panin lähituled koos kaugtuledega tal põlema :) Muidugi vahetus polnud nii lihtne kui arvasime. Algne plaan oli kang kogu parema poolega vahetada - aga ei saanud kuna roolisama mõõt oli erinev:mad: Ega siis muud kui läksime tuppa laua taha ja mõlemad kangid legoks. Kangi ei saanud ka üks ühele vahetada, kuna lülitite kontaktid olid erinevad:mad: Pidime kangi roolipoolsed otsad ära vahetama, mis tänud diftidele oli paras n*ss. Aga tehtud sai. Pumbale panin siis relee ja töötab koos lähituledega - nagu päris:cool:
Muidugi on veel juhipoolne pesur umbes - välja hüppab aga vett ei tule. Homme tuleb see õhuga läbi puhuda ja siis ehk hea.

Nüüd otsin siis veel kellapesadega A-piilarit ja Webasto aju vaja üle vaadata(kui keegi teab kus see autos asub, siis jagage oma tarkust. Pagassis igatahes ei ole).


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 11.01.12 15:01 Tsiteeri


Kas VAG-COM-iga saab vaadata täpselt, milline ABS andur läbi on? Nimelt läks põlema Punane hüüumärk pluss ABS tuli. Juhtmed vaatasin üle niipalju kui võimalik ja mehaanilisi vigastusi küll ei paistnud. Lisaks niipalju, et ca 2 kuud tagasi oli sama jama - siis lahendas mure tagaratta laagri vahetus. Võiks nagu eeldada, et sama ratta juures viga (taga kundepoolne) - suvaliselt aga vahetada ei taha.
Lootsin, et akuklemmi mahavõtuga nullib vea - aga ei. Klemm oli 6h maas ja kui peale tagasi panin lõi tuled samuti ilma sõitma hakkamata põlema. Äkki tallinnas või keilas mõni klubiline kes viitsib arvuti taha ühendada.

Hannes


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 11.01.12 15:53 Tsiteeri


Sellel kerel on tegemist tavaliste anduritega. Ehk siis neid on võimalik testriga mõõta ja takistus peaks jääma 800-1200 oomi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 12.01.12 16:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jaks
Sellel kerel on tegemist tavaliste anduritega. Ehk siis neid on võimalik testriga mõõta ja takistus peaks jääma 800-1200 oomi.


Ehk oskad täpsustada kus kohast? Abs aju küljest pistik lahti ja sealt? Või on kuskil koopa ja aju vahel veel kuskil pistik? Esimestel vist isegi nägin neid aga kus need tagumistel asuvad?


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.7% - SQL: 58.3%]