freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 05.12.10 21:17
|
|
|
Audi a6 1996 2,5tdi AEL klõbin - viga leitud
Kuna selle autoga ei taha üldse kohe vedada, küll läheb sarniir pooleks ja küll jookseb siga ette.
Igatahes nüüd uus probleem. Paar päeva tagasi kuulsin autol kohapeal käies imelikku klõbinat. Kuulda oli siis kui seisid juhi uksest natukene kaugemal
ja auto käis tühikäigul. alguses lihtsalt tundus midagi teisiti olema. Nüüd täna sõidan ja mingi hetk hakkas kiirendusel klõbin... mõtlesin et mis
nüüd. Sõitsin koju.
Tühikäigul eriti hästi kuulda selline tume kolks. Mootori kate maha ja kuulama. Kindlasti tuleb kusagilt alt poolt ja tundub et salongi poolt otsast
kusagilt.
Hästi on siis ka kuulda, kui mootorile natukene koormust anda. Ühtlasel pöördel seal 3-4 tuhande juures samasugune tume kolks. Lased gaasi maha,
viskab eredamat hulka. Normaalne see igatahes ei ole. LAsin õli välja, mingeid suuremaid tükke sees ei ole. Mõned imepisikesed sätendavad nagu
oleks.
Lugesin teemasi ja käivad läbi sellised asjad nagu õlipump ja raamsaale poldid.
Nüüd küsimus, mida edasi? Alt lahti ära võtta? Kus õlipump sellel mootoril täpsemalt asub? mida peaks jälgima selle töö puhul? mida kindlasti üle
kontrollida?
Mootor siis 2,5 tdi 103kw AEL käigukast manual ja esivedu, kui need peaks omama tähtsust.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 05.12.10 21:20
|
|
|
Vaakumpumba kolks pole ve? Kui rauapuru õlis on siis on juba väga halvasti.
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 05.12.10 21:24
|
|
|
ei, kindlasti tuleb asi altpoolt. 100%.
Tundub nagu oleks mingi puru seal, nagu sätendaks ja mingid tükid leiaks kui palju otsida. Magnet seda asja igatahes ei võta. Või siis oli kehv
magnet ja liiga pisike tükk.
Aga konkreetselt sellist raua puru sees ei ole nagu tavaliselt, kui juba asi väga paha.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 05.12.10 21:51
|
|
|
Kui õli sätendab ja tükke ka sees siis võta põhi alt ega pole mõtet katsetada võib hullemaks minna.
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 05.12.10 22:19
|
|
|
ja nii palju kui ma vaatasin, siis tuleb poolraam ja koik selleks eest ära võtta? mingeid erilisi asju ei ole, mida peaks seal jälgima?
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 06.12.10 13:55
|
|
|
mootor lahti ja kaks raamsaale polti puruks. egas midagi, vänvõll lihvimisse ja uued tükid külge.
Minu poolest võib teema lukku panna.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.12.10 13:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freelander
mootor lahti ja kaks raamsaale polti puruks. egas midagi, vänvõll lihvimisse ja uued tükid külge.
Minu poolest võib teema lukku panna. |
Mis kurat need ära lõhkus?
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 06.12.10 14:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freelander
mootor lahti ja kaks raamsaale polti puruks. egas midagi, vänvõll lihvimisse ja uued tükid külge.
Minu poolest võib teema lukku panna. |
Örme veel lukku pane. Kui sul remont lõpetatud võiksid panna lühidalt ka kirja, mis vahetusse lõpuks läks kõik ja kas on ka mingeid sümptomeid, mis
võiks põhjusele viidata.
R
|
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 12.12.10 11:19
|
|
|
Nii.. olen natukene uurinud asju aga tänu suurele lumele ei ole aega olnud.
Saale komplekt ca 1000.- olemas nii originaali kui remonti
Poldid miskine 350.- 12tk siis
Raskeks läheb asi sealt maalt, kus on vaja saalesid vahetada.
Nimelt on saalesid 6tk. Ja minu loogika ütleb et kõige käigukasti poolsema vahetamiseks tuleb võtta küljest käigukast ja pm mootor laiali, kuna sinna
ei pääse ligi.
Nüüd varjandid.
1) vahetada kaks katkist saalet ja auto käima. Kui veab siis käib aastaid. Tuttav kunagi tegi samamoodi ja läbi sõitnud juba üle 100 000km ja muresid
pole.
1000.- saale komplekt + 350.- poldid + uus õli ja filter
2) mootor täiesti lahti ja vahetada kõik saaled ning poldid. Ja siis juba sisse remont ja vänt lihvimisse. Kuna ise mootori kohapealt ennast nii
pädevaks ei pea, peaks laskma selle kellelgi teha. ehk siis 1000 + 350+ vända lihv ca 1500.- + uus õli ja filter + tööraha
|
|
|
freelander
huviline
Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi
|
postitati 16.12.10 10:22
|
|
|
Esialgu vahetasin siis ära 5 saalet. 6-dale ei pääse ligi ilma, et käigukasti ära ei võtaks jne.
Saale komplekt- oma hind 750.-
poldid- 300 -10tk
+ õli ja filter.
Nüüd oma 200km läbi sõitnud ja auto käinud mitu tundi ja esialgu tundub et läks õnneks.
Kui jääb pidama, siis 2000km pärast vahetan uuesti õli ära.
|
|
|