Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a6 1996 2,5tdi AEL klõbin - viga leitud (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2631)
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 05.12.10 21:17 Tsiteeri
Audi a6 1996 2,5tdi AEL klõbin - viga leitud



Kuna selle autoga ei taha üldse kohe vedada, küll läheb sarniir pooleks ja küll jookseb siga ette.

Igatahes nüüd uus probleem. Paar päeva tagasi kuulsin autol kohapeal käies imelikku klõbinat. Kuulda oli siis kui seisid juhi uksest natukene kaugemal ja auto käis tühikäigul. alguses lihtsalt tundus midagi teisiti olema. Nüüd täna sõidan ja mingi hetk hakkas kiirendusel klõbin... mõtlesin et mis nüüd. Sõitsin koju.
Tühikäigul eriti hästi kuulda selline tume kolks. Mootori kate maha ja kuulama. Kindlasti tuleb kusagilt alt poolt ja tundub et salongi poolt otsast kusagilt.
Hästi on siis ka kuulda, kui mootorile natukene koormust anda. Ühtlasel pöördel seal 3-4 tuhande juures samasugune tume kolks. Lased gaasi maha, viskab eredamat hulka. Normaalne see igatahes ei ole. LAsin õli välja, mingeid suuremaid tükke sees ei ole. Mõned imepisikesed sätendavad nagu oleks.

Lugesin teemasi ja käivad läbi sellised asjad nagu õlipump ja raamsaale poldid.

Nüüd küsimus, mida edasi? Alt lahti ära võtta? Kus õlipump sellel mootoril täpsemalt asub? mida peaks jälgima selle töö puhul? mida kindlasti üle kontrollida?

Mootor siis 2,5 tdi 103kw AEL käigukast manual ja esivedu, kui need peaks omama tähtsust.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.12.10 21:20 Tsiteeri


Vaakumpumba kolks pole ve? Kui rauapuru õlis on siis on juba väga halvasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 05.12.10 21:24 Tsiteeri


ei, kindlasti tuleb asi altpoolt. 100%.

Tundub nagu oleks mingi puru seal, nagu sätendaks ja mingid tükid leiaks kui palju otsida. Magnet seda asja igatahes ei võta. Või siis oli kehv magnet ja liiga pisike tükk.
Aga konkreetselt sellist raua puru sees ei ole nagu tavaliselt, kui juba asi väga paha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.12.10 21:51 Tsiteeri


Kui õli sätendab ja tükke ka sees siis võta põhi alt ega pole mõtet katsetada võib hullemaks minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 05.12.10 22:19 Tsiteeri


ja nii palju kui ma vaatasin, siis tuleb poolraam ja koik selleks eest ära võtta? mingeid erilisi asju ei ole, mida peaks seal jälgima?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 06.12.10 13:55 Tsiteeri


mootor lahti ja kaks raamsaale polti puruks. egas midagi, vänvõll lihvimisse ja uued tükid külge.
Minu poolest võib teema lukku panna.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.12.10 13:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: freelander
mootor lahti ja kaks raamsaale polti puruks. egas midagi, vänvõll lihvimisse ja uued tükid külge.
Minu poolest võib teema lukku panna.

Mis kurat need ära lõhkus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 06.12.10 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: freelander
mootor lahti ja kaks raamsaale polti puruks. egas midagi, vänvõll lihvimisse ja uued tükid külge.
Minu poolest võib teema lukku panna.


Örme veel lukku pane. Kui sul remont lõpetatud võiksid panna lühidalt ka kirja, mis vahetusse lõpuks läks kõik ja kas on ka mingeid sümptomeid, mis võiks põhjusele viidata.


R


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 06.12.10 14:20 Tsiteeri


Ei tea mis need lõhkus, aga kui lugeda, siis selliseid probleeme on päris palju olnud antud mootoriga.
Õnneks tulid tükid seest lihtsalt välja. Pildil kaks katkist ja üks terve.

pilt ka asjast: http://freelander.planet.ee/audi%20tegemised/DSC00416.JPG


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 12.12.10 11:19 Tsiteeri


Nii.. olen natukene uurinud asju aga tänu suurele lumele ei ole aega olnud.

Saale komplekt ca 1000.- olemas nii originaali kui remonti
Poldid miskine 350.- 12tk siis

Raskeks läheb asi sealt maalt, kus on vaja saalesid vahetada.
Nimelt on saalesid 6tk. Ja minu loogika ütleb et kõige käigukasti poolsema vahetamiseks tuleb võtta küljest käigukast ja pm mootor laiali, kuna sinna ei pääse ligi.

Nüüd varjandid.
1) vahetada kaks katkist saalet ja auto käima. Kui veab siis käib aastaid. Tuttav kunagi tegi samamoodi ja läbi sõitnud juba üle 100 000km ja muresid pole.
1000.- saale komplekt + 350.- poldid + uus õli ja filter

2) mootor täiesti lahti ja vahetada kõik saaled ning poldid. Ja siis juba sisse remont ja vänt lihvimisse. Kuna ise mootori kohapealt ennast nii pädevaks ei pea, peaks laskma selle kellelgi teha. ehk siis 1000 + 350+ vända lihv ca 1500.- + uus õli ja filter + tööraha


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 16.12.10 10:22 Tsiteeri


Esialgu vahetasin siis ära 5 saalet. 6-dale ei pääse ligi ilma, et käigukasti ära ei võtaks jne.
Saale komplekt- oma hind 750.-
poldid- 300 -10tk

+ õli ja filter.

Nüüd oma 200km läbi sõitnud ja auto käinud mitu tundi ja esialgu tundub et läks õnneks.

Kui jääb pidama, siis 2000km pärast vahetan uuesti õli ära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.9% - SQL: 70.1%]