Lehekülgi: 1 2 3 |
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 29.11.10 14:34
|
|
|
Mure diisel a6 c4 2,5tdi.
Mure siis selline,et eelsüüteküünalde tuli ei põle armatuuris(nüüd põleb) ja auto käima ei lähe.Kus asuvad küünalde kaitsmed.
uus mure,jutt all pool.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 29.11.10 15:27
|
|
|
Kaitse on paremal pool jalamati taga, enamvähem seal kus mootori aju.
|
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 29.11.10 15:39
|
|
|
Ma ei tea kus asub mootori aju,kas juhi jalgate juures paremal
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 29.11.10 16:44
|
|
|
ei oska siis keegi öelda täpsemlt kus paremal pool asub kas juhi või kõrvalistja pool.
|
|
|
Petu
|
postitati 29.11.10 16:47
|
|
|
Teemas, kus räägiti CC paigaldamisest on hästi näidatud aju asukoht. Otselink PDF failile : http://pildid.audiclub.ee/doc/CruiseControl.pdf
Ilmselt mõtleb kasutaja samru 3ndal pildil olevaid paremas ääres kaitsmeid.
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 29.11.10 17:11
|
|
|
Leidsin üles aju.Kas need kaitsmed mis paistavad ka piltil must,pruun ja punane.Või on veel kuskil kaitsmeid (ise ei leidnud).
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 29.11.10 17:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: static-x
Leidsin üles aju.Kas need kaitsmed mis paistavad ka piltil must,pruun ja punane.Või on veel kuskil kaitsmeid (ise ei leidnud). |
Kaitsmes ei saa viga olla. Kas tuli läheb sekundiks põlema ja kustub? Auto on külm käivituse aeg. Soojendad webastoga? Tundub, et temp andur on
lühises kui mootor õuetemperatuuril on ja ei anna küünalt. Tõmma temp anduri pistik lahti enne käivitamist. Kohe slle fransi otsas mis mootorist
suurde radikasse läheb.
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 29.11.10 17:54
|
|
|
Tuli ei lähe ültse põlema(eile õhtul läks ilusti),võtsin lähti mingi valge pistigu,kuid ei midagi.Äkki oskab keegi midagi pakkuda.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 29.11.10 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: static-x
Tuli ei lähe ültse põlema(eile õhtul läks ilusti),võtsin lähti mingi valge pistigu,kuid ei midagi.Äkki oskab keegi midagi pakkuda.
|
Vaata siis relee üle juhi jalge kohal on sinist värvi relee. Imelik, et sul ei põle korraks ka se tuli.
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 29.11.10 18:07
|
|
|
Vaadsin seda reeled,paistab korras olevad.Eile läks ka auto suht raskelt käima,kuid küünalted tuli läks ilusti põlema,kuid hommikul enam ei läinud ja
auto ka käima ei läinud.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 29.11.10 18:17
|
|
|
Aku ikka mootorit keerab ringi? Kontrolli kas relee ikka töötab ka. Paistis korras olema või oli korras. Tester või kontrollamp näppu ja hakka
konrollima. Sooja mootoriga küünlaid ei antagi sel mootoril!
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 29.11.10 18:21
|
|
|
Auto on seinud 24h.väljas on hetkel,19,5 kraadi külma,äkki räägid kuida kontrollida reeled(ei ole elektriga väga sina peal).Aku on täiesti
korralik.Äkki saaks keegi täpselt pilti pealt näitada kus see kaitse asub http://pildid.audiclub.ee/doc/CruiseControl.pdf
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 29.11.10 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: static-x
Auto on seinud 24h.väljas on hetkel,19,5 kraadi külma,äkki räägid kuida kontrollida reeled(ei ole elektriga väga sina peal).Aku on täiesti korralik.
|
Pane kahele väiksemale jalale +12v peale ja peab klõps käima. Autopoolt vaata kas vool tuleb relee peale kui süüdet sisse panna. Mõõda klemmi 15 ja
kere vahel. Kui ok siis vaata kas klemmile S mass tuleb peale kui süüde sisse panna.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 29.11.10 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: static-x
Auto on seinud 24h.väljas on hetkel,19,5 kraadi külma,äkki räägid kuida kontrollida reeled(ei ole elektriga väga sina peal).Aku on täiesti
korralik.Äkki saaks keegi täpselt pilti pealt näitada kus see kaitse asub http://pildid.audiclub.ee/doc/CruiseControl.pdf |
Kaitse on se aju kõrval väikses mustas karbis kust jämedad juhtmed läbi lähevad. Aga unusta se kaitse selles pole viga kindlasti enne vaja relee käima
saada. Kui siis ikka küünaldeni vool ei jõua võid kaitsmeid vaadata.
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 30.11.10 14:44
|
|
|
Ainuke sinine reele mis seal on on pumpa oma(kui ma netis tõlgisin)
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 30.11.10 15:18
|
|
|
Äkki keegi oskab öelda mis nr seal reele peal peaks olema.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 30.11.10 15:57
|
|
|
No võta se plastik ära jalgade kohalt kohe kaugelt on näha suht releeploki otsas on ta. Ainuke sinise relee sel.
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 30.11.10 16:19
|
|
|
Selle lingi pealt teine pilt(sealt paistab sinine reele nr on 202)kas see,kui ja siis ma testisin seda reeled nii nagu sa õpetasid,kuid ei teinud
klõpsu.Reele pesale tuleb vool sisse,kontrollisin testriga.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 30.11.10 18:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: static-x
Selle lingi pealt teine pilt(sealt paistab sinine reele nr on 202)kas see,kui ja siis ma testisin seda reeled nii nagu sa õpetasid,kuid ei teinud
klõpsu.Reele pesale tuleb vool sisse,kontrollisin testriga. |
Jah se on õige relee. Kui aku pealt voolu panid klemmile 15 ja S ja klõpsu ei käi on relee rikkis. Võid katte maha võtta ja näpuga kontakti kokku
vajutada nii saad masina hommiku käima vähemalt.
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 04.12.10 04:05
|
|
|
Sain siis kolmapäeva õhtul auto käima(pikka käiamise peale),neljapäeva hommikul läks ilusti käima(külma oli -6),kuid eile oli üle -10 ja tahtis
pikkalt käiamist saad.Kõig küünlad töödavad ilusti,nii kui külma on üle -10 siis auto ei taha hästi käima minna.Milles võib viga olla.
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 19.12.10 15:29
|
|
|
Vahepeal käis auto diagnostikas,autol oli süüde vale,kütte kogus oli liiga väike ja mingi veakood oli ka.Tehti kõig korda(nii nagu peaks olema).Auto
seisis kolmapäevast,kuni tänaseni.Käiasin ikka tükk aega,et käima saada.Milles võiks viga olla.
ette tänades viljar
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 31.12.10 18:21
|
|
|
Auto käis uuesti vahepeal diagnostikas,kus öeldi,et kõig on nagu korras,kuid arvadi et kütte vajub tagasi.Kas see on võimalik ja kuid seda
kontrollida.täna õhtul näidas kraad 18 ja auto käima ei läinud.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.11 15:49
|
|
|
Kas sul läheb küttefiltrist pumpa läbipaistev voolik ? Kui jah siis on hästi näha õhumullid kui klapp laseb kütte tagasi. Tegelikult on seal kaks
klappi, üks aub filtri kopsiku küljes ja teine kohe kummivooliku küljes kopsiku läheduses. Kokku maksid vist need mingi 500EEK ümber.
Kui väike sul see küttekogus siis oli ? Mul endal oli 7 kopikatega ja sellepärast ka tühikäik õrnalt lonkas.
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 01.01.11 17:50
|
|
|
Ei mäleta mis see kütte kogus oli,kuid öelti,et liiga väike.Ei ole mull läbipaistvad voolikud, homme pannen eks siis paistab.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 02.01.11 01:18
|
|
|
Vanaaegsed diiselautod, millel ei ole eraldi etteandepumpa, on eriti oluline, et kõik voolikuliited on ideaalselt tihedad. Minimaalnegi leke tähendab
mittepiisavat vaakumit ja õhumulle kütusesüsteemis, see ongi peamiseks kehva käivitusmise põhjuseks. Muidugi on hea, kui voolikud läbi paistavad, ning
on näha mis kütusega voolikutes toimub, kuid läbipaistvad voolikud võivad vahel osutuda uskumatult jäigaks st raskesti tihendatavaks, seda eriti
külmaga.
Ma ise kasutasin autol seni ilma klambriteta silikoonvoolikuid, kuid kuna neil oli kalduvus end külmema ilmaga, paksema kütusega "kinni imeda" siis
vahetasin läbipaistvate plastvoolikute vastu. Kui silikoonvoolikute puhul ei ole tihendamine üldse mingiks probleemiks siis mis iganes jäigemate
voolikute puhul peavad korralikud voolikuklambrid olema!
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |