villiam
huviline
Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: D3 4.2
|
postitati 28.11.10 18:56
|
|
|
A8 d2 ei käivitu peale kaitsmete kontrolli
Tere,
Kirjutan siia oma probleemi, ehk keegi lahke ja targem inimene oskab midagi kasulikku soovitada.
Hommikul käisin autos, panin käima, lasin paar minutit käia ja suretasin välja, paar tundi hiljem otsustasin mitte põleva laevalgustuse tõttu
kontrollida kaistmeid ning peale laevalgustuse kaitsme võtsin kontrollimiseks välja veel umbes 10 kaitset, mille korralikult tagasi panin
(kontrollisin mitu korda üle)
Peale kaitsmete kontrollimist auto enam käima ei lähe. Proovitud igatepidi nii laetud akuga kui ka teise auto pealt krokodillide abiga kuid ei midagi,
starter ketrab mootorit ilusti ringi, aga käima ei lähe.
Originaal immo vea välistaks, kuna immo tuluke kustub ilusti ära, kuid autol peal ka lisaimmo http://alarmyzgierz.pl/files/Alarm_DOG30.pdf
Endal tekkis selline mõte, et kas kaitsmete eemaldamine võis äkki katkestada mingi vajalikku vooluahela ja lisa immo blokeeris selle tõttu kütuse
pumba? Mõtlesin, et äkki lisaimmo unustas oma kaardi ära, kuid proovisin ilma kaardi olemasoluta autos ja ei lasknud ta süüdetki sisse panna ehk siis
kaarti ikka tunnistab.
Homme tekib ehk võimalus panna autole läpakas külge, ja vaadata, kas räägib midagi huvitavat, seniks aga jään ikkagi ootama targemate arvamusi ja
nõuandeid, mida ehk veel kontrollida.
Autoks on siis 2001 aasta a8 3.3 tdi.
Villiam
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 28.11.10 19:08
|
|
|
Kui kaistmete väljavõtmise ajal süüde sees ei olnud, siis originaalahelates mingeid elutähtsaid katkestusi esineda ei tohiks. Kui on, siis on see
anomaalia kaitsmete kakkumisest sõltumatult ilmnenud. Eks "kaabeldamine" teeb targemaks, fantaseerimine võimalike vigade üle on muidugi võimalik,
aga suht kaheldava väärtusega tegevus.
|
|
|
villiam
huviline
Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: D3 4.2
|
postitati 28.11.10 19:38
|
|
|
Süüdet sees ei olnud.
|
|
|
villiam
huviline
Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: D3 4.2
|
postitati 29.11.10 20:29
|
|
|
Täna käis siis autol läppar taga, aga ei miskit, mitte ühtegi veakoodi ega märki võimalikust probleemist.
Auto läks siis ööseks sooja garaazi ja aku laadima, hommikul akatakse siis uurima ja puurima, et milles viga olla võiks. Proovitud sai ka käivitamisel
natuke eetrit anda, aga ei muutunud sellest midagi.
|
|
|
villiam
huviline
Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: D3 4.2
|
postitati 30.11.10 17:01
|
|
|
Täna siis selgus järgmine, et 99% tõenäosusega on läbi põhjaall olev kütte etteande pump. Kuna kütet ei tule ülesse nii palju kui vaja, ehk siis
filter täis pannes auto käivitub kuid ainult nii kaua, kuni filtrist küte otsa saab. Vag-vom-iga pumbale testi tehes ta küll töötab aga ei löö
piisavas koguses kütet ülesse.
Selle vea ja kaitsmete kontrolli vahel küll mingit paraleeli tuua ei oska kahjuks ja eks see oli siis lihtsalt kokkusattumus. Imelik on veel see, et
enne ei olnud mitte mingit märku selle pumba läbi minemisest ning töötas ta korralikult.
Paar küsimust teadjamatele, et kas kellegil on sarnast probleemi old, oskab keegi äkki midagi veel kontrollida soovitada (äkki on paagis veel
mingisugune filter mis võib ummistunud olla), kas antud pumpa ka b osa kusagilt saada on või on seda võimalik remontida ja kas äkki keegi teab, et
kusagil romulas oleks 3.3 tdi sees )mis küll on vähe tõenäoline) ?
|
|
|
prestigio
huviline
Registreerunud 29.07.07
Asukoht: tallinn- soome
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.10 17:32
|
|
|
Tallinnas, Betooni autolammutuses 3,3 tdi sees. Helista ja uuri.
|
|
|
villiam
huviline
Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: D3 4.2
|
postitati 17.12.10 07:54
|
|
|
Tere jälle
Tänaseks siis asi nii kaugel, et sai tuvastatud, et paagisisene pump oli kuival ja õhtal ja auto ei saanud paagist kütet kätte (mis on muidugi
äärmiselt imelik, sest eelmine päev sai autoga sõietud pikem sõit ja selle käigus ka paak suht tühjaks, mingeid anomaaliaid ei esinenud ja käivitus
eelmine päev ka praktiliselt tühjapaagiga probleemivabalt).
Nüüd siis järgmine probleem. Auto ei käivitu peale ööläbi seismist. Nimelt kui masin seisab ööläbi, siis hommikul on käivitus väga pikk, tavaliselt
eeldab kusagil 15 sekundit starteriga ketramist ja kui külma on juba kusagil 10 kraadi juures öösel olnud, siis on õnne mäng, kas üldse läheb või
saab aku peale minutilist starteri ketramist tühjaks. Kui auto käima läheb, siis käivitub uuesti normaalselt ning seda ka kuni 3-4 tunnist seismist.
Kui on pikem seismine siis uuesti käivitamine jälle sama jama, nagu eelpool mainitud. Diagnostikas selgus, et 1 pihusti on läbi, käis remondis,
pihusti tehti korda (tagasivoolud ühtlased jne) aga hommikuti ikka sama jama.
Tunne on selline, nagu küte vajuks ära, mis aga ei ole eriti tõenäoline, kuna tal on ju olemas elektrooniline etteandepump, mis käivitamisel koheselt
küttesurve ülesse peaks tooma? Välistaks ka eeslüüteküünalde probleemi, kuna auto ei käivitu ka peale -3 kraadises külmas peale ööläbi seismist, ja
selliste kraadide juures ei tohiks küünlad suurt rolli mängida käivitamisel. Küttetasemest paagis samuti midagi ei olene, kuna probleem sama nii
täispaagiga kui ka pooleldi täis paagiga. Aku vea välistaks samuti, sest laetud aku jaksab mootorit käivitada küllaltki jõudsalt päris pikalt ning
auto ei käivitu ka krokodillidega teise auto pealt abistades (või noh kui käivitub siis väga pika käivitamise peale)
Äkki kellegil on sarnast probleemi old või oskab soovitada mida veel võiks kontrollida.
Ette tänades,
Villiam
|
|
|
villiam
huviline
Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: D3 4.2
|
postitati 18.12.10 06:20
|
|
|
Kuna õues eilse õhtu seisuga -15 külma, siis auto ei käivitunud enam isegi väga pika käivitamise ja just laadimiselt tulnud akuga, ehk siis probleem
on kindlasti sõltuvuses külmaga.
Ootaks ikkagi targemate nõuandeid, mida oleks tark veel kontrollida.
Villiam
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 18.12.10 06:52
|
|
|
Eelsüüte küünlad.
|
|
|
villiam
huviline
Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: D3 4.2
|
postitati 18.12.10 07:02
|
|
|
Niipalju kui ma olen aru saanud, siis eelsüüteküünlad ei tohiks antud motol sellisel temperatuuril veel mitte käivitumise põhjuseks olla, ning
probleem esines ka -3 kraadise külmaga, peale ööläbi seismist (siis küll käivitus, aga peale 10-15 sekundilist käiamist, mis ei ole kindlasti
normaalne).
Veel mõtteid kellegil?
Villiam
|
|
|
|