hornet
huviline
Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.
|
postitati 08.09.04 22:04
|
|
|
Heitgaaside lambda kõrge... milles viga?
Õnnestus oma autol heitgaaside normidele vastavust kontrollida ja selgus,et lambda natuke kõrge võitu s.t. 1.146. (NG mootor)
Ülejäänud andmed olid järgmised:
CO: 0.009
CO2: 12.49
O2: 2.77
HC: 19
Lambda 1.146
COvraj 0.011
Üks arvamus oli,et võibolla õhufilter must,sest läbisõidu järgi peaks vahetuse pea käsile võtma. Oskab keegi probleemile lahenduse pakkuda?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 09.09.04 17:04
|
|
|
see lamdaandur on sul lihtsalt pees ja ei muud, sest co on sul ju 0,009 mis on ülimadal.
|
|
|
truumu
huviline
Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 525iT 2001.a E39
|
postitati 10.09.04 05:12
|
|
|
lambda kõrge - segu lahja
lisaõhk, sumpa katki, segu vale
O2 ka kõrge(hapniku ülejääk), peaks olema alla 1%
|
|
|
|
hornet
huviline
Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.
|
postitati 11.09.04 10:41
|
|
|
Juba varem tundus mulle,et kuskilt väljalaskest annab vist natuke läbi,sest käivitades viskab vahel natuke nagu salongi vingugaasi ja kui põhja alt
kuulata siis on kuskilt "katakast" natuke eestpoolt nagu mingit sisinat. Kahjuks pole kanali peale jõudnud.
Kui ma õieti aru saan siis peaksin alustama väljalaske hermeetilisuse kontrollimisest? On kellegil kogemusi, kus kohast kõigepealt väljalase lekkima
hakkab?
Järgmisena peaksin vist üle kontrollima sisselaske n.ö. kummipea korrasoleku?
Või oskab keegi Tartu või Viljandi kandis soovitada mõnda asjalikku remondimeest,kes suudaks mind "kirvest selga löömata" mind minu
probleemide allika jälile juhatada?
Mõned küsimused oleksid veel:
Millele see liiga kõrge O2 ülejääk viidata võiks?
Kui palju need normidest väljas väljas näidud mõjutavad kütusekulu või auto üldist dünaamikat?
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 12.09.04 17:38
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja hornet
Juba varem tundus mulle,et kuskilt väljalaskest annab vist natuke läbi,sest käivitades viskab vahel natuke nagu salongi vingugaasi ja kui põhja alt
kuulata siis on kuskilt "katakast" natuke eestpoolt nagu mingit sisinat. Kahjuks pole kanali peale jõudnud.
Kui ma õieti aru saan siis peaksin alustama väljalaske hermeetilisuse kontrollimisest? On kellegil kogemusi, kus kohast kõigepealt väljalase lekkima
hakkab?
Järgmisena peaksin vist üle kontrollima sisselaske n.ö. kummipea korrasoleku?
Või oskab keegi Tartu või Viljandi kandis soovitada mõnda asjalikku remondimeest,kes suudaks mind "kirvest selga löömata" mind minu
probleemide allika jälile juhatada?
Mõned küsimused oleksid veel:
Millele see liiga kõrge O2 ülejääk viidata võiks?
Kui palju need normidest väljas väljas näidud mõjutavad kütusekulu või auto üldist dünaamikat? [/quote
Põhimõtteliselt enne lamdat 2 varjanti, kust väljalase saab lekkida - väljalaskekollektori tihendid ja/või pükste ja väljalaskekolle vaheline ühendus.
Sisselaske puhul kontrolli üle kogu krempel, mis sisselaskekollektoriga ühenduses, suva leke sisselaskekollesse viib segu lahjaks.
Viljandis saad abi Männimäel, seal oü "särg" (diagnostik). |
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
|